Daffy 10 568 Opublikowano 31 sierpnia 2009 Opublikowano 31 sierpnia 2009 filmowi Final Fantasy zawdzięczamy,że nie mamy teraz Squaresoft a SquareEnix w którym to Enix wchłonęło Square a nie odwrotnie.To spowodowało całkowitą zmianę szefostwa w firmie i zmianę jej polityki.Teraz robią wszystko na wszystko i przyjmują każdy czek Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 31 sierpnia 2009 Opublikowano 31 sierpnia 2009 Celem firmy jest zarabianie pieniędzy. Firma ma produkt, który teraz trzeba sprzedać. Tu nie ma wielkiej filozofii. SE nie pracuje, by kogoś zadowolić. Chcą tylko zarobić pieniądze. Jak prawie każdy na tym świecie. Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 1 września 2009 Autor Opublikowano 1 września 2009 Ficuś, nie wiem dlaczego tak idealizujesz sposoby prowadzenia interesów przez dawny Squaresoft. Znasz choćby incydent z Game Designers Studio? Ale ja nie po to. W najnowszym numerze Famitsu PSP+PS3 który zostanie wydany 30 IX znajdzie się 40 stron nt. FFXIII. Biorąc pod wagę, że powtarzane jest tam głównie info z głównego wydania bieżący miesiąc powinien obrodzić nam pod tym względem. W ostatnim Famitsu zapowiedziano właśnie jakiś komunikat na przyszły tydzień, co zapewne okaże się ujawnieniem daty premiery (choć nowy Jump może to uczynić już na dniach) i potwierdzeniem nieoficjalnych doniesień o event'ie w Miraikanie. Cytuj
Kisa v16 0 Opublikowano 1 września 2009 Opublikowano 1 września 2009 świat w FFXIII jest podzielony na dwie części - nowoczesne,cyberpunkowe miasto Cacoon i całą resztę na ziemi z lasami,pystyniami itp więc bez strachu wg mnie i pewnie jakieś starodawne ruiny też gdzieś tam się znajdą.Trochę mnie uspokoiłeś, bo po screenach z PE wnioskowałem, że 13-ka będzie odbywała się tylko w jakimś nowoczesnym cyber świecie. Ja osobiście za takim nie przepadam, a wręcz uwielbiam lokacje naturalne. Ale takie połączenie o jakim mówisz może być ciekawe i zobaczymy co z tego wyjdzie. Cytuj
theend 0 Opublikowano 1 września 2009 Opublikowano 1 września 2009 Ja osobiście za takim nie przepadam, a wręcz uwielbiam lokacje naturalne. Ale takie połączenie o jakim mówisz może być ciekawe i zobaczymy co z tego wyjdzie. Święta racja Kisa v16, naturalne miejscówki jeśli są robione z rozmachem zmiatają "cybernetyczne miasta" na drugi plan. Weźmy np taką plażę w Besaid z FFX normalnie cudo,w FFX-2 przeżyłem niemal zawał gdy square enix "nie pozwoliło" nam popływać w tym cudnym morzu. Połączenia starej i nowej technologi występowało chyba w każdej części ale nigdy nie z takim rozmachem jak ma to być w FFXIII. A co do tego pogorszenia wersji na ps3 to wątpię aby mi to szczególnie przeszkadzało, nie zniósłbym natomiast gdyby wersja na X360 była lepsza od tej na ps3(mimo iż nie mam ps3, przynajmniej jeszcze nie mam :( ),w co wątpię ale wszystko wszak może się zdarzyć ,przykładem może być choćby assasin's creed który w założeniach miał być exclusivem na ps3 a ta wersja okazała się gorsza. Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 1 września 2009 Opublikowano 1 września 2009 stara fota do przypomnienia designu świata-ta gwiazda to te cyberpunkowe Cacoon,a ten ziemski świat to Pulse.jak widzicie design Pulse jest raczej dziewiczy i daleki od cyberpunka.Swoja drogą prawie wszystkie trailery gry pochodzą z świata Cacoon i dość mało jest pokazywanych jak na razie miejscówek z Pulse. Cytuj
Sanryu 0 Opublikowano 1 września 2009 Opublikowano 1 września 2009 http://images.gamersyde.com/image_final_fa...0-1185_0006.jpg Hehe "Driving mode" Czyli bedziemy uzywali naszych esperow do "ujezdzania"?(na tym http://gamersyde.com/pop_images_final_fant...ii-11470-2.html widze, ze wciskajac [] wybieramy "Driving Mode") Jezeli tak to tesknie za czasami kiedy przyzywalismy summony, a one atakowaly i spadaly na swoje "miejsce" Ps.Dobry komentarz "FF games always excite me, even if they turn out to be crap heh." Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 1 września 2009 Opublikowano 1 września 2009 wygląda na to,że w tej edycji nie będziemy mieli summonów a transformersy.Jak widać Japończykom chyba podobały się filmy Baya bo mamy już Shive morfującą się w motor,Odyna w konia a co będzie dalej to aż strach pomyśleć. Najlepiej i najprościej summony były rozwiązane w starszych finalach.Kosztowały masę MP i były po prostu mega czarem który się wzywało,robiły swoje i tyle się je widziało. Ciekawe czy podobnie jak w FFXII summony nie będzie się opłacało wzywać bo dobrze dopakowana drużyna zadawała chyba 10 razy większy damage niż summon w tej części. Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 1 września 2009 Opublikowano 1 września 2009 Ficus, dwie sprawy ;p Cocoon nie Cacoon, prosze, bardzo prosze! ;O Druga rzecz, mi sie wlasnie podoba idea zrobienia z summonow czegos wiecej niz tylko czaru ze zbyt dluga animacja ktory kroi tone MP. Najfajniej bylo to rozwiazane w FF8 ale tak sie w ogole bez GF nie dalo grac. Potem bylo FFX ktore bylo rownie fajne jezeli chodzi o summony. Morphowac sie moga, nie robi mi to wiekszej roznicy, jezeli animacja bedzie rownie efektowna, ale najwazniejsze to zeby mialy jakis sens i robily cos wiecej niz tylko zabieraly duzo mp i robily duzy dmg Cytuj
Gość Kalinho Opublikowano 1 września 2009 Opublikowano 1 września 2009 Z summonami to było różnie ale to co pokazało FF VIII, FFX oraz FFXII to imo kierunek w którym SE powinno dążyć. Dlaczego? FF VIII - skille i staty zdobywane od summonów, które wyekwipuje dana postać FF X - summon jako grywalna postać FF XII - summon łazi i pomaga ekipie w sieczce co po prostu wygląda zajo Nie wiem czy w FF XIII spełnia się moje mokre sny i summony w FF XIII będą połączeniem pomysłów właśnie z wyżej wymienionych przeze mnie fajnali ale po tym co się ogląda na filmikach i screenach chyba wszystko idzie w dobra stronę. Obawiam się tylko, że: - czy kolejny raz fabuła ma się opierać w części lub dużej mierze na na summonach? (9 i 10 tak było zresztą w starszych fajnalach też. przykładowo w 8 odegrały one dużą rolę odnośnie pamięci bohaterów; w FF VI też było o tych stworkach głośno )) - z tego co widzę to jedna postać = jeden summon a ja chcę masę summonów i kozackich animacji ataków!! Cytuj
Paliodor 1 767 Opublikowano 3 września 2009 Opublikowano 3 września 2009 FF XII - summon łazi i pomaga ekipie w sieczce co po prostu wygląda zajo No może wyglądało to całkiem fajnie ale oprócz tego to te summony były zupełnie bezużyteczne. Już lepiej było nie marnować czasu i nawalać drużyną. Sam chyba tylko z parę razy użyłem summonów w FFXII by zobaczyć jak wyglądają potem już ich nie używałem bo to strata czasu... Ja tam osobiście wolę jakby były w stylu FFVI, gdzie używasz danego delikwenta,on sobie rzuca jakiś czar i znika. A ty z czasem uczysz się skilli jakie może ciebie on nauczyć. Czy jakoś tak to było... <_< Choć muszę przyznać, że w FFX też fajnie się używało symmonów. Cytuj
theend 0 Opublikowano 3 września 2009 Opublikowano 3 września 2009 FF VIII - skille i staty zdobywane od summonów, które wyekwipuje dana postać FF X - summon jako grywalna postać FF XII - summon łazi i pomaga ekipie w sieczce co po prostu wygląda zajo tongue.gif Nie wiem czy w FF XIII spełnia się moje mokre sny i summony w FF XIII będą połączeniem pomysłów właśnie z wyżej wymienionych przeze mnie fajnali ale po tym co się ogląda na filmikach i screenach chyba wszystko idzie w dobra stronę. Obawiam się tylko, że: Nie wiem czy zauważyłeś to iż te elementy szczególnie które podałeś szczególnie te z FF X i FF XII są praktycznie nie do połączenia gdyż summon ma pomagać i chodzić za drużyną i jednocześnie być grywalnym, no chyba że można by się było na niego zmienić ,co nie wydaje mi się szczególnie wygodne, więc tu nastąpi raczej tzw "albo... albo..." Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 3 września 2009 Autor Opublikowano 3 września 2009 Apdejto: Optima System: http://kontownia.wordpress.com/2009/09/02/...-optima-system/ A poza tym: Według niepotwierdzonych jeszcze oficjalnie informacji FFXIII będzie kosztować 8240Y, czyli nie 9000 jak niektórzy raczyli sobie spekulować wcześniej. http://tifa.jp/cgi-bin/src/ff7ac1613.jpg To info, którego źródłem jest lawson.jp (zbierający pre-ordery od 9 IX), pewnie się potwierdzi. Nie wiadomo jak z rzekomą datą premiery, którą podała Tsutaya. FFXIII miałoby się pojawić 17 XII: http://t.pic.to/10humj (kwitek --chyba-- potwierdzający zamówienie) Oficjalne stanowisko Tsutai brzmi: "pre-orderów jeszcze nie przyjmujemy", ale kto ich tam wie. Może coś wyciekło. 17 XII brzmi prawdopodobnie, choć formalnie to jeszcze jesień. Ja w każdym razie też stawiałbym na 17 XII albo 24 XII. Cytuj
ubol 59 Opublikowano 3 września 2009 Opublikowano 3 września 2009 Kurde chciałbym aby już gra wyszła, dla mnie jest to jedna z najbardziej wyczekiwanych gier. Oby dorównała geniuszowi wielkiej siódemki bądź Chrono Crossowi. Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 3 września 2009 Opublikowano 3 września 2009 Ostatnio gram znowu w 'wielka' siodemke. Mialem chyba z 5/6 lat przerwy. I dopiero po tym czasiee widac jak niesamowicie archaiczna jest ta gra... Jak tandetnie byla zrobiona angielska werja i jej tlumaczenie, jak bardzo pod japonskiego gracza jest samo FFVII ze swoja kolekcja dziwolagow... Ale ja nie o tym. Po prostu zobaczylem jak bardzo FF'y ewoluowaly na przestrzeni FFVII - FFX (pierwszy ff na psx i pierszy ff na ps2) i uspokoilem sie. Nie ma szans na to zeby 13 nie byla dobra gra, pomimo wielu nowych elementow w serii, ktore mogly wydawac sie niepewne... Jezeli chodzi o summony to nie wierze w to ze ktokolwiek woli zebybyla ich masa i zeby mialy 'fajne' animacje, zamiast byc uzytecznymi i ciekawymi dodatkami do systemu gry. Jak ktos chce atakow na wszystkich z fajna animacja, to proponuje youtube i final fantsy 7 wlasnie Czasu bezuzytecznych czarow ktore nic nie robia i po prostu sa (hey death sentence w ff7!) minely bezpowrotnie, mam nadzieje ;p Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 4 września 2009 Opublikowano 4 września 2009 a ja przez wakacje miałem pożyczonego psp i na nim FFVII i muszę powiedzieć,że po raz kolejny udowodniłem sobie,że to najlepsza część serii i gra w jaką kiedykolwiek grałem.Na takim małym ekranie oprawa a/v wcale się nie postarzała a z gry dalej bije ta niesamowita magia.Ta historia jest świetna,a dodatki typu Gold Soucer,hazard,hodowanie kurczaków i multum mini gier choć dla niektórych może są zbyt popierdółkowate dla mnie sprawdzają się genialnie. Kolekcje dziwolągów to miało FFIX,które zresztą do teraz uważam za najbardziej kontrowersyjną część serii jeśli chodzi o klimat-nie każdemu trafił ten baśniowy/dziecinny świat. Mi tam każdy Final się podobał i pewnie XIII też będzie świetna Cytuj
lena163 5 Opublikowano 4 września 2009 Opublikowano 4 września 2009 (edytowane) Jeśli chodzi o grafikę i ogólnie grywalność czy system walk napewno będzie na poziomie jak zwykle. Bo choć poprzednim systemom wytykano różne wady to jednak się sprawdzały. Ja bym chciała a wręcz marzy mi się żeby fabularnie była właśnie na poziomie wspomianej VII lub X czy chociażby innych częsci. I żeby nie było w niej niektórych trochę abusrdalnych, sytuacji które zauważyłam ostatnio w XII bo tam się kilka rzeczy zupełnie kupy nie trzyma. Za pierwszym razem nie zwrociłam na to uwagi bo bardziej starałam się zaczaić o co chodzi z tym wszystkim. A właśnie to prawda że premiera ma być w 2010 roku? Edytowane 4 września 2009 przez lena163 Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 4 września 2009 Opublikowano 4 września 2009 obecnie trzymają się wersji: japonia- grudzień 2009 reszta świata- wiosna 2010 Cytuj
theend 0 Opublikowano 6 września 2009 Opublikowano 6 września 2009 System walk mi się w FF XIII bardzo spodobał jak dla mnie bedzię to hit. Fabularnie też powinno być dobrze chyba że SE weżnie za wzór FF XII i znowu świetny początkowy temat fabularny przekształci na to co poprzedni czyli zniszczenie jakiegoś kamyczka aby ocalić ludzkość. Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 7 września 2009 Autor Opublikowano 7 września 2009 No i wyciekło (z flashowej reklamy na japońskim YouTube'ie) Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 7 września 2009 Opublikowano 7 września 2009 ciekawe czy na TGS Microsoft jednak zapowie,że 17 grudnia w Japonii będzie można też kupić wersję na x360.Jeśli nie zapowiedzą to praktycznie nie mają po co jechać na TGS bo żaden tytuł nie przekona Japończyków by na święta sprzedało się choćby parę tysięcy xboxów. Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 7 września 2009 Opublikowano 7 września 2009 Z tego co pamiętam, wersji japońskiej ma XO ma nie być w ogóle. Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 7 września 2009 Opublikowano 7 września 2009 no nie ma być ale FFXIII też nie miało być na x360 do czasu pewnej konfy z E3 sprzed roku Ponoć wersja na x360 jest w bardzo zaawansowanej fazie to co im szkodzi nagrać tam japoński v/a z wersji na ps3 jak M$ sypnie kasą W sumie to byłoby dobre posunięcie dla M$ bo odebrało by część z zysków Sony bo pewnie poszłoby bardzo dużo samych konsol dla tej gry. Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 7 września 2009 Opublikowano 7 września 2009 Sadze ze sony sypnelo mocno kasa na to aby w japonii wersji na XO nie bylo w ogole. Zreszta ja sadze ze m$ odpuscil sobie japonski rynek. Nie dziwi mnie to w ogole zreszta, japonia to dziwny kraj i DS tam rzadzi... Cytuj
estel 806 Opublikowano 7 września 2009 Opublikowano 7 września 2009 I symulator komara.. Fajnie, że znamy datę premiery. W okresie świątecznym spokojnie będzie można przejść grę na youtubie Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.