Hela 1 962 Opublikowano 8 września 2009 Opublikowano 8 września 2009 (edytowane) Foty z FF13 Premiere Party - http://www.andriasang.com/e/ticker/ Edytowane 8 września 2009 przez Hela Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 8 września 2009 Autor Opublikowano 8 września 2009 Damn, FFXIII za ponad 9000Y. Trzeba będzie nerkę sprzedać, albo zacząć się puszczać na dworcach. Anyłej, zrobiłem małe podsumowanie gdyby ktoś był zainteresowany: http://kontownia.wordpress.com/2009/09/08/final-fantasy-xiii-za-ponad-9000y/ Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 8 września 2009 Opublikowano 8 września 2009 Hmm 9k yenow? 100 yenow - 3 zl... To daje jakies 270 pln. Drogo damn :S Btw, zabraniam ci robic import z japonii enkidou, bo bedzie mi gul skakal ze ty juz grasz i rozumiesz co sie dzieje a ja nie ;p Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 8 września 2009 Opublikowano 8 września 2009 Enkidou skąd jesteś?może się wprowadzę do Ciebie na czas premiery FFXIII z Japonii.Skończymy to razem,ty mi będziesz tłumaczyć fabułę i ogółem będzie fajnie . Nie no ciśnienie na FF mam niesamowite(pewnie dlatego,że od dwóch lat nie skończyłem żadnego jrpg) i nie wiem jak wytrzymam do wiosny 2010 Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 8 września 2009 Opublikowano 8 września 2009 to w puszce to browary, energy drinki? Cytuj
Killabien 555 Opublikowano 8 września 2009 Opublikowano 8 września 2009 Może też sobie sprowadze importa. Enkidou jakbyś ściagał to napisz tutaj dobra? Bysmy moze razem zamówili Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 8 września 2009 Autor Opublikowano 8 września 2009 (edytowane) @ Trzcina Ale w FFXII z tego co kojarzę grałeś przede mną. Sprawiedliwość dziejowa i tyle. ;p @ Ficuś Jestem z Pomorza (środkowego). Możesz spokojnie wpadać i wziąć Trzcine z sobą, żeby mu gul nie skakał. ;P @ Killabien Spoko. Mam nadzieję, że złotówka jeszcze się umocni do grudnia żeby import był bardziej opłacalny. Nie przypominam sobie kiedy ostatnio normalna gra (tzn. nie żadne limitowane edycje) kosztowała 9240Y, ale 6-8 miesięcy czekania to chyba nie dla mnie. Za czasów PS1 i PS2 się naczekałem wystarczająco długo. ; ) Edytowane 8 września 2009 przez Enkidou Cytuj
estel 806 Opublikowano 8 września 2009 Opublikowano 8 września 2009 No i już wiemy, czemu rodzice mówili żeby się uczyć języków. Ech... Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 8 września 2009 Opublikowano 8 września 2009 może do tego czasu łaskawie Sony wprowadzi cross game voice chat wtedy sobie zrobię chata z Chorzowa do Enkidou na Pomorze.Oboje w tej samej sekundzie włączymy grę i będziesz mi robił jako lektor bo będziemy przechodzić ją równolegle Ależ to chytry plan hehe Kurcze cena trochę masakruje,żal wydawać minimum 300 złotych za grę w której będę mógł podziwiać co najwyżej grafę i trochę system Cytuj
Gość hnky Opublikowano 8 września 2009 Opublikowano 8 września 2009 Piosenka z trzynastki ff13 theme Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 9 września 2009 Opublikowano 9 września 2009 dzizas, przegieta cena wiec napewno nie kupie w dniu premiery (mam pewne zasady co do cen gier). Ciekawe ile krzykna za FFXIV... Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 9 września 2009 Autor Opublikowano 9 września 2009 Wyciekły filmy z wczorajszego eventu. Dwa prezentują gameplay, więc polecam zajrzeć :O http://remoon.blog15.fc2.com/blog-entry-9869.html Syn Sazha, Dodge: http://kontownia.files.wordpress.com/2009/09/ff13_9ix.jpg Był jeszcze wywiad, ale nic szczególnego się nie dopatrzyłem. 1 Cytuj
Belcoot 0 Opublikowano 9 września 2009 Opublikowano 9 września 2009 Ten dzieciak natychmiast mi się skojarzył z tym http://islandista.files.wordpress.com/2009/06/michael-jackson-young-2008.jpg Gameplay'e w sumie fajne, dzięki za link. Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 9 września 2009 Autor Opublikowano 9 września 2009 Jeszcze Odin : ) http://www.gamepro.com/article/news/211966/new-final-fantasy-xiii-gameplay/ 1 Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 9 września 2009 Opublikowano 9 września 2009 (edytowane) Dwie rzeczy, po obejrzeniu gameplay odin. Obie tragiczne. Pierwsze, nie ma kontroli nad reszta czlonkow party i mnie to szczerze mowiac wku***wia. Ja rozumiem ze mozemy jakies ta komendy wydawac itd itp, ale co mnie to obchodzi :S Ja chce moc nimi sterowac do jasnej anielki. Druga rzecz, dlaczego Sleipnir (kon odina) ma tylko 4 nogi :S Przeciez to jest niemozliwe zeby to tak zostawili Nie wspominajac juz o tym ze odina tam w sumie nie ma, tylko light jezdzi na koniu. Ale najpewniej jest to ten driving mode ktory widac na filmiku z shiva. Ide obejrzec reszte i potem sobie zedytuje posta jak bede musial ;p EDIT. Ok obejrzalem shiva summon gameplay i kolejne uwagi. Jak sie nie da wlaczyc krotkiej animacji wzywania summonow to wezwe kazdego po razie zeby zoabczyc jak to wyglada i nigdy wiecej... Ale nie wierze zeby tego nie umiescili. Widac tez tam menu rozkazow dla naszego party... Kilka opcji widocznych ale to i tak malo :S Zastanawiam sie w ogole czy bedziemy mogli sobie wybrac ktora postacia chcemy sterowac, czy tez bedziemy musieli przez cala gre grac jako Light/Snow. Enkidou wiesz cos moze na ten temat? Edytowane 9 września 2009 przez Trzcina 1 Cytuj
Killabien 555 Opublikowano 9 września 2009 Opublikowano 9 września 2009 Podoba mi sie ta piosenka. Czy tylko mi sie zdaje, że ona sie garbi troche jak śpiewa? Co do gry to fajnie że summony działają podobnie jak w XII, mam tylko nadzieje, że tym razem będą bardziej uzyteczne. Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 9 września 2009 Opublikowano 9 września 2009 (edytowane) Pierwsze, nie ma kontroli nad reszta czlonkow party i mnie to szczerze mowiac wku***wia. Ja rozumiem ze mozemy jakies ta komendy wydawac itd itp, ale co mnie to obchodzi :S Ja chce moc nimi sterowac do jasnej anielki. Info podobno z famitsu: FFXIII (not sure if this is real or not, atm) -Roles may appear to be similar to X-2's Dress Sphere system, but is much more extensive. Input commands will be executed properly -Party member changes mid-battle is still under wraps -90% complete -A 15min playable of the product with difficulty turned down will be available at TGS -Optima is an evolved ATB system; there's a strategic aspect in addition to chained command input and actions which are fused together. -Really simply put, commands and jobs issued to the AI can be changed in real-time -When the optima is changed, the characters will take a pose -In-battle camera will emphasize "coolness" and while focusing on the player, will swap between an overhead and action view. Of course, you will be able to freely move it around as well. -Flame/frost/etc effects will be displayed repeatedly (overlapped?) and in some situations, all effects will be rather chaotic (sorry crummy translation) -Roles will have levels and based on characters, growth will be handled differently -Enemy attacks will be unrelenting, so while auto-command will be selectable, you will be unable to adapt to the situations unless you handle the characters (i think?) because depending on the Optima, the fight may be easy or difficult. -Difficulty is planned to be balanced so that if you don't change Optima, you will not win -If you suck at playing, boost items which will allow you to win even with crummy playing, and if you're good at playing, rare items can be obtained. -Weapon and character growth have a separate system, but that's still under wraps. -Summons are extremely powerful..kinda like Odin is god of gods! (not sure how to appropriately translate) -There are trash mobs of varying strength in one area. It's not necessarily just weak mobs at the beginning. -You might encounter a large number of trash mobs and struggle quite a bit. Edytowane 9 września 2009 przez Hela Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 9 września 2009 Opublikowano 9 września 2009 (edytowane) Ok, fajne ifno Hela, dzieki za to Niemniej jednak nie wyjasnia to kwestii o ktorej mowilem. Party member changes mid-battle moze oznaczac dwie rzeczy. Jedna z nich to mozliwosc zmiany kierowanej przez nas postaci, na inna ktora jest w party, a druga rzecz to mozliwosc zmiany na postacie z poza party (jak w FFX). Nie wiem co dokladnie ten koles ma na mysli, nie rozumiem tez jakim sposobem moze to byc 'under wraps'. Tzn co, SE jeszcze nie zdecydowalo czy pozwoli sterowac reszta party? Czy jeszcze nie wymyslili jak to zaimplementowac w takim a nie innym interfejsie? Nie potrzebuje zmiany postaci na takie ktore sa poza party (jak w FFX). Generalnie jest to swietny patent i bardzo urozmaica rozgrywke, ale da sie bez tego przezyc (aczkolwiek FFX i FF12 to mialy, przy czym FF12 wymagalo wejscia do menu, ale zmienic sie mid battle dalo). Ale jezeli nie pozwola mi zmienic postaci ktora ja kontroluje i bede musial biegac przez cala gre jako Snow/Light to sie wkurze. Do tej pory nei widzialem ani jednego filmiku w ktorym ta dwojka bylaby w party, ale my sterowalibysmy kims innym. W kazdym razie nastawiam sie na to ze pozwola w trakcie walki zmienic sterowanie na innego czlonka druzyny, po tym fragemencie ktory z'bold'owales ;p Nie za bardzo rozumiem o co mu chodzi z tymi Roles, wydaje mi sie ze ma na mysli zmiane AI czlonkow party ktorymi nie gramy. Ale nei za bardzo rozumiem po co tam mialyby byc jakies input commands, a juz w ogole nie rozumiem nie czemu to mialoby przypominac dress sphere. Chyba ze ze zmiana role bedzie szla jakakolwiek zmiana skilli/abilities a nie tylko strategii walki. Z tego co opisal o optima, to wnioskuje ze system zmiany roli danej postaci to wlasnie optima i ze bedzie zblizony do ATB (lol... nie za bardzo to rozumiem tzn ze co, laduje sie jakis pasek czasu po ktorym mozemy wydawac rozkazy za pomoca optimy?). Bedzie to rozdzielanie rol wlasnie, ktore to rozwijaja sie w jakis sposob... Czyli jak wybiore role healer i koles bedzie na 10 lvl to bedzie to robil gorzej, niz koles na 60 lvl? Ale najwieksza niewiadoma jest dla mnie to : -If you suck at playing, boost items which will allow you to win even with crummy playing, and if you're good at playing, rare items can be obtained. Czyli jesli zlabo ci idzie bedziesz dostawac boost itemy zeby ci pomoc, ale jesli jestes dobry to dostajesz rare items ktore co, beda slabsze niz boost items? :o Calosc tego tlumaczenia jest tak nieprawdopodobnie chaotyczna ze prawie mnie glowa rozbolala od proby analizowania tego... moze jest tam gdzes oryginalny tekst, to moznaby podeslac linka do Enkidou i by nam to przetlumaczyl... jak mu sie bedzie chcialo ;p Summony nie wygladaly na potezne, ale to sie moze zmienic Trudny trash juz na poczatku to fajna rzecz, cos jak w FF12. Swiat jest przez to ciekawszy gdy trzeba uwazac na to co sie robi, a nie przec slepo na przod. Edytowane 9 września 2009 przez Trzcina Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 9 września 2009 Opublikowano 9 września 2009 ja chyba jako pierwszy w tym temacie wyrażałem moje obawy odnośnie systemu w którym sterować będziemy tylko jedną postacią.O ile po demku mówili,że jeszcze dużo rzeczy ulegnie zmienie to jednak wersja gotowa w 90% pokazywana wczoraj dalej daje możliwość sterowanie tylko jedną postacią. Należę do tych osób do których gambity z FFXII to jeden z najbardziej debilnych pomysłów w historii serii.Pomimo tego w FFXII można było w opcjach ustawić pauzę oraz możliwość sterowania każdą postacią i wydawania im komend z osobna i nie stanowiło to dla mnie problemu to z tego co widzę FFXIII odgórnie narzuci nam konieczność bawienia się tymi gambitami(czy jak to tam teraz nazwią). Niesamowicie mi się to nie podoba!! Prócz tego jest fajnie-dalej mało wiemy o summonach i o systemie rozwoju postaci za to już teraz można zauważyć,że strona A/V jest niesamowicie mocnym walorem tej gry. Co mi się też średnio podoba to główna piosenka-bardzo ale to bardzo średnia,rzemieślnicza robota bez rewelacji jak niektóre utwory przewodnie poprzednich części. Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 9 września 2009 Opublikowano 9 września 2009 E nie. Akurat gambity to byl rewelacyjny pomysl, pozwalal zaoszczedzic na klikaniu. Zly pomysl to brak mozliwosci wyboru czy chce z gambitow korzystac czy wole wszystko wprowadzac recznie. Ja sobie FF12 przechodzilem pare raz. Raz z gambitami, innym razem bez gambitow na wait i za kazdym razem gralem sie inaczej. Juz palicho brak mozliwosci sterowania innymi postaciami party, mnie przeraza wizja grania tylko Lightning albo Snow, tego sie obawialem w poprzednich postach. Ale mam szczera nadzieje ze tak nie bedzie ;p No i jeszcze jedna sprawa. Przeciwnikow widac na ekranie, ale i tak potrzebne jest osobne pole walki... wiedzialem juz o tym wczesniej, ale jakos nigdy nie napisalem ze to troche krok wstecz... mam nadzieje ze nastepny FF na tej generacji wroci do trybu z FF12. Dobrze chociaz ze positioning przed rozpoczeciem walki ma jakis wplyw na to co sie dzieje... Juz widze wyczekiwanie na to az stworki sie obroca plecami ;p Cytuj
Gość Kalinho Opublikowano 9 września 2009 Opublikowano 9 września 2009 racja, pioseneczka bardzo średnia i jest daleko za 'eyes on me' czy 'sutki podane'. dla mnie gra obrzydliwie zalatuje FF X-2 a to raczej niefajnie. Animacje summonów - mało kozackie co też mnie martwi. Bronie pewnie się nie będą zmieniać, o zmianie ciuchów nawet nie marze. Obecnie jestem nastawiony raczej negatywnie na ten tytuł i coraz bardziej obawiam się, że nie spełni pokładanych w nim ogromnych oczekiwań. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 9 września 2009 Opublikowano 9 września 2009 nawet nie wiadomo czy będzie można kupować nowe bronie,zbroje itp czy nie wprowadzą tylko rozwoju samych postaci Niech w końcu podają konkretne info co do rozwoju postaci,levelowania,uzbrojenia,zdobywania czarów itp. A gambity śmierdzą Trzcina,takie moje zdanie Chwała FFXII za dowolność w wyborze czy z tego bajeru korzystać czy nie-przez co każdy mógł sobie skonfigurować odpowiedni system(dochodziło jeszcze active/wait).Niestety FFXIII już to narzuca na nas odgórnie i mi się to cholernie nie podoba Co do sterowania postaciami-na bank nie tylko Lighting i Snow przyjdzie nam bezpośrednio kierować.Pytanie tylko czy bedziemy mieli na to wpływ czy bedzie się tak działo tylko w związku z konkretnym wydarzeniem/momentem w fabule. Aha-jak już jestem wybredny to chce też KONKRETNEJ MINI GIERKI bo jak dotąd każdy Final miał jakieś ciekawe. Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 9 września 2009 Opublikowano 9 września 2009 Nie chce byc zlosliwy ale to co napisales w ogole nie trzyma sie kupy. Brak 'kozackich' animacji summonow w niczym nie przeszkadza i tak kazdy je potem wlacza na short, chyba ze chce sie pochwalic kolegom jak to ladnie wyglada. To sie tyczy przyzywania summonow. Nie wiadomo jak bedzie z ich atakami specjalnymi, bo do tej pory nie widzialem filmiku na ktorym bylyby takowe pokazane. To wlasnie te sekwencje zawsze byly 'kozackie'. Druga sprawa FFX-2 byl systemowo uwazany za jedna z lepszych i ciekawszych odslon. Szybki, atrakcyjny system z mozliwoscia zmiany jobow... to bylo fajne. Tylko co ten system ma wspolnego z FF12? To ze ktos napisal ze optima przypomina dress sphere, kompletnie nic nie znaczy. Nie wiadomo w jaki sposob postacie beda sie rozwijac, wiec nie wiadomo do czego system tej gry bedzie podobny. Samo ladowanie paska jest obecne w finalach od dawien dawna i kolejne odslony wprowadzaja jedynie pewne modyfikacje. Jedyna rzecza ktora faktycznie moze zabolec to brak optycznych zmian przy zmianie ekwipunku. Badz nie badz na bron/armory naszych bohaterow bedzie trzeba sie patrzec przez cala gre i OGROMNYM krokiem wstecz bylby brak zroznicowania broni. Nawet FF6 to mial. Wiec ja bym obstawial ze bronie beda sie zmieniac. Gorsza sprawa z armorami, te nie zmienialy sie chyba nigdzie (oprocz FF11) i watpie zeby zmienialy sie tutaj. Niemniej jednak cale outifty jest w granicy dostepnosci, ale nie nastawialbym sie na to. Ale to sa blahostki i nie rozmiem dlaczego ktos moze na ich podstawie miec negatywne nastawienie... Cytuj
Kisa v16 0 Opublikowano 9 września 2009 Opublikowano 9 września 2009 Niby już 90% gry jest zrobione, a tak mało wiadomo o ważnych rzeczach. Cytuj
Pablo 0 Opublikowano 9 września 2009 Opublikowano 9 września 2009 A co jeśli Optima mode to nic innego jak przełączanie się między kilkoma setami gambitów, które sobie wcześniej ustawiliśmy i postać mimo braku naszego manualnego wpływu na komendy będzie robiła dokładnie to na co ją wcześniej zaprogramowaliśmy? Odnośnie boost items na to pewnie będzie miał wpływ ranking na końcu walki/chaptera. Może jak nam będzie szło tragicznie to dostaniemy darmowe elixiry typu temporary- do użytku tylko w następnej walce z bossem a jak na przykład będzie szło nam bardzo dobrze, to dostaniemy jakieś przedmioty do upgrade broni, zbroi czy cokolwiek się tam będzie upgradeowało w XIII (takie gromadzenie składników do potężniejszego/"endgame" ekwipunku już od wczesnych stadiów gry, vide bazar z FFXII). Free roaming z cięższymi niż przeciętne stworkami dostępny od początku? Dla mnie bomba, ile miałem uciechy jak w końcu zmęczyłem te przepakowane minotaury na Giza po wyjściu ze startowego miasta na jakiś śmiesznych levelach Trzcina: już chyba w FFVII Sleipnirowi obcięli dwie nogi, amputacja kolejnych dwóch po 5 kolejnych odsłonach to nie jest jakaś straszna tragedia Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.