Aramis 10 Opublikowano 28 września 2009 Opublikowano 28 września 2009 Nowa laska daje rady - jest taka...'niefajnalowa'. Taka Rinoa na mega turbo doładowaniu . Cytuj
LadyDorison 1 Opublikowano 29 września 2009 Opublikowano 29 września 2009 I pomyśleć, że ludzie narzekali na grafikę w tej grze... (a coś tam, coś, a paznokieć jest krzywy, a włos wygiął się w lewo, a powinien w prawo) to samo jest teraz z Versusem. A co do tej całej wesołej kompanii to na razie najbardziej do gustu przypadł mi ten mały Hopek xD w tym najnowszym trailerze, jak stoi plecami do Lighting to ma taką minę jakby się miał zaraz popłakać a jeśli chodzi o summony to ten pomysł z ich przeobrażaniem też mi się średnio podoba, kojarzy mi się to z Transformers'ami i tak na razie najlepiej wypada summon Lighting zamieniający się w konia, bo ta cała reszta (te motorki i samochodziki wyścigowe) to już jest lekka przesada. Całe szczęście historia zapowiada się ciekawie, więc teraz pozostaje już tylko czekać, bo martwić to już się nie ma o co ^_^ Cytuj
Gość synchronick Opublikowano 29 września 2009 Opublikowano 29 września 2009 Mi bardziej pasowałaby ta laska z tatuażami w roli głównej bohaterki. Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 30 września 2009 Opublikowano 30 września 2009 Trailer znany wcześniej tym razem z angielskimi napisami. http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-final-fantasy/56991 Cytuj
Killabien 553 Opublikowano 30 września 2009 Opublikowano 30 września 2009 to screenshot z gry? Weź przestań pikseloza jak z ps2. Cytuj
bad religion 1 Opublikowano 2 października 2009 Opublikowano 2 października 2009 Tak się zastanawiam mimo że nigdzie o tym nie wyczytyłem czy w grze będą postacie zmieniały wygląd w zależności od noszonego uzbrojenia,bo w sumie w ToV podobało mi się że w zależności jaką mieliśmy broń to w trakcie walki czy podczas eksploracji było to widać i minimalnie można było mieć wpływ na wygląd zewnętrzny,czy coś o tym wiadomo? Cytuj
Paliodor 1 767 Opublikowano 2 października 2009 Opublikowano 2 października 2009 Watpie by oprocz wygladu uzywanej broni dodano rowniez zmieniajacy sie ubior. Moze w FFXXX taka opcje dodacza... Cytuj
Ader 383 Opublikowano 2 października 2009 Opublikowano 2 października 2009 Watpie by oprocz wygladu uzywanej broni dodano rowniez zmieniajacy sie ubior. Moze w FFXXX taka opcje dodacza... No właśnie to jest ból,że praktycznie prócz coraz lepszej grafiki kolejne gry "next-gen" nic nowego sobą nie reprezentują.Wydaje mi się,że taka pierdoła jak zmiana ubioru nie byłaby czymś niemożliwym do wykonania.Trochę dziwnie to wygląda jak postać przez całą grę chodzi w jednym stroju. Cytuj
Paliodor 1 767 Opublikowano 2 października 2009 Opublikowano 2 października 2009 No to jest naprawde smieszna sprawa. Wiem, ze takie rzeczy nie stanowia sily gier rpg, od tego jest fabula i ukazanie w fajny sposob swiata i zwiazkow miedzy postaciami, ale przy obecnych mozliwosciach konsol nie powinno to byc problemem. No ale pewnie jak to wprowadza, w ktoryms tam Finalu to pewnie, SE bedzie to zachwalalo jak nigdy przedtem, ze istna rewolucje zrobili ... Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 2 października 2009 Opublikowano 2 października 2009 (edytowane) Opcje zmieniajacego sie ubioru pojawiaja sie glownie w cRPG... malo ktory jRPG, w sumie to zaden nie przychodzi mi z marszu do glowy, oferuje taka opcje. Inna sprawa ze malo ktory jRPG oferuje wieksza ilosc rodzajow armorow (helm, chest, gloves, legs, boots, wrists itd itp). Z samej tylko serii 'nowych' FF'ow tylko FF12 i FF9 mialo tu cos do powiedzenia. Gdy masz pewien z gory zalozony design postaci i pojawia sie on we wszystkich artach, renderach itd itp, to ciezko tutaj o customizacje pojedynczych elementow ubioru, predzej caly outift jak np star ocean 3. Zauwaz ze zmieniajacy sie wyglad jest domena gier w ktorych postac sie tworzy od samego poczatku, albo wybiera jako jedna z dostepnych klas. Abstrahujac juz od tego ze w kwestii equipmentu malo ktory jrpg oferuje cos wiecej. Postacie maja dostepne parenascie sztuk oreza i parenascie armorow. W FFX np zmieniala sie i bron i dla niektorych dodatkowy element (bangle or whatever). Oczywiscie bardzo fajnie by bylo gdyby wyglad sie zmienial, ale po dwoch latach grania w MMO a wczesniej graniu kawal czasu w diablo, wiem ze CHOLERNIE duzo pracy i czasu zajeloby takie zaprojektowanie CALEGO equipmentu, by nie klocil sie ze soba i np zielone buty ktore pasuja magowi nie wygladaly idiotycznie na kolesiu z plate'owym armorem. FF13 jak wiekszosc jRPG ma z gory zaprojektowany design postaci i zalozeniem tworcow jest grac tak wygladajaca postacia plus roznie wygladajaca bron/shield. Sadze ze chara designerzy byliby zli gdyby ktos 'ubieral' ich projekty w jakies niestworzone szmatki Niemniej jednak, chociaz o pare outiftow mogliby sie postarac. Edytowane 2 października 2009 przez Trzcina Cytuj
bad religion 1 Opublikowano 2 października 2009 Opublikowano 2 października 2009 W sumie wielka szkoda ale zmieniające się ciuchy w jRPG to raczej nie jest jeszcze standard w sumie na obecną generecję nie spotkałem się z tym chociaż w exy na konsolę Sony nie grałem . Cytuj
Ader 383 Opublikowano 2 października 2009 Opublikowano 2 października 2009 Opcje zmieniajacego sie ubioru pojawiaja sie glownie w cRPG... malo ktory jRPG, w sumie to zaden nie przychodzi mi z marszu do glowy, oferuje taka opcje. Inna sprawa ze malo ktory jRPG oferuje wieksza ilosc rodzajow armorow (helm, chest, gloves, legs, boots, wrists itd itp). Z samej tylko serii 'nowych' FF'ow tylko FF12 i FF9 mialo tu cos do powiedzenia. Gdy masz pewien z gory zalozony design postaci i pojawia sie on we wszystkich artach, renderach itd itp, to ciezko tutaj o customizacje pojedynczych elementow ubioru, predzej caly outift jak np star ocean 3. Zauwaz ze zmieniajacy sie wyglad jest domena gier w ktorych postac sie tworzy od samego poczatku, albo wybiera jako jedna z dostepnych klas. Abstrahujac juz od tego ze w kwestii equipmentu malo ktory jrpg oferuje cos wiecej. Postacie maja dostepne parenascie sztuk oreza i parenascie armorow. W FFX np zmieniala sie i bron i dla niektorych dodatkowy element (bangle or whatever). Oczywiscie bardzo fajnie by bylo gdyby wyglad sie zmienial, ale po dwoch latach grania w MMO a wczesniej graniu kawal czasu w diablo, wiem ze CHOLERNIE duzo pracy i czasu zajeloby takie zaprojektowanie CALEGO equipmentu, by nie klocil sie ze soba i np zielone buty ktore pasuja magowi nie wygladaly idiotycznie na kolesiu z plate'owym armorem. FF13 jak wiekszosc jRPG ma z gory zaprojektowany design postaci i zalozeniem tworcow jest grac tak wygladajaca postacia plus roznie wygladajaca bron/shield. Sadze ze chara designerzy byliby zli gdyby ktos 'ubieral' ich projekty w jakies niestworzone szmatki Niemniej jednak, chociaz o pare outiftow mogliby sie postarac. Mnie zadowoliłoby chociaż rozwiązanie z ToV gdzie odblokowujemy outfity(pomijając to,że 1 i 2 broń się zmienia i widać to nawet podczas wojaży postaci po mieście i wszelakich scenek) i korzystamy z nich bądź nie.W ogóle dla mnie ToV to jedyny słuszny jrpg na next geny,mimo,że do końca nie ogarniam do końca systemu walki nawet po 30h gry. Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 2 października 2009 Autor Opublikowano 2 października 2009 Już jakiś czas temu wyczytałem w którejś japońskiej gazecie (było to z tego co kojarzę zapisane wyraźnie), że zmiany w ekwipunku będą widoczne. Ale czy rzecz dotyczy tylko broni? Zobaczymy. Swoją drogą broni nie będzie chyba w FFXIII zbyt dużo. Z tego co ludzie opowiadali po TGS mają one mieć własne levele (czy coś w tym stylu), więc to nie wróży chyba dobrze zbyt dużym liczbom. ; ) Liczyłbym raczej na coś w rodzaju FFVIII gdzie każda z postaci miała ich po kilka. Jeśli ktoś czuje się zawiedziony to trochę na pocieszenie dodam, z zupełnie innej beczki, że najprawdopodobniej w grze będą też summony które się nie transformują i mają mieć inne role. ; ) Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 2 października 2009 Opublikowano 2 października 2009 Z nowych FF'ow tylko 12 pozwala na swobodna zmiane broni (i moze FF9, nie pamietam) dla postaci. W reszcie kazdy ma przypisany rodzaj oreza... Najwyrazniej FF13 poszedl kierunkiem wyznaczonym przez ff7. Nie bedzie mi to jakos specjalnie przeszkadzac jezeli bron bedzie customizowana, cos ala FF10 Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 2 października 2009 Opublikowano 2 października 2009 Może będzie jak w LO? Tam zmieniało się broń i akcesoria w widoczny sposób. Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 2 października 2009 Opublikowano 2 października 2009 Bron na pewno bedzie sie zmieniac. Nawet w FF6 sie zmieniala Akcesoria... to w sumie zalezy co to jest? Kolczyki, bangle, shield, ribbon, rings? W FF'ach akcesoria to najczesciej jakas bizuteria... ale zdarzaly sie tez perfumy Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 2 października 2009 Opublikowano 2 października 2009 Mogą sobie uprościć i dać jeden dodatkowy slot "Accessories", gdzie będzie można wstawić barnzolety, okulary, bandanki. Jeden przedmiot na raz. To by znacznie uprościło wizualizację zmian w ekwipunku. BTW: W japońskich Hack&Slash bardzo często zmienia się w widoczny sposób cały ekwipunek. Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 2 października 2009 Opublikowano 2 października 2009 Obejrzałem trailer, jednak wyrosłem już z takich gier, to wszystko jest mega głupkowate i infantylne. Cytuj
Ozi 1 Opublikowano 3 października 2009 Opublikowano 3 października 2009 Tak się zastanawiam mimo że nigdzie o tym nie wyczytyłem czy w grze będą postacie zmieniały wygląd w zależności od noszonego uzbrojenia,bo w sumie w ToV podobało mi się że w zależności jaką mieliśmy broń to w trakcie walki czy podczas eksploracji było to widać i minimalnie można było mieć wpływ na wygląd zewnętrzny,czy coś o tym wiadomo? Watpie by oprocz wygladu uzywanej broni dodano rowniez zmieniajacy sie ubior. Moze w FFXXX taka opcje dodacza... Zmiana wyglądu postaci w zależności od noszonego equipa jest w pełni zaimpletowana w FF11. Jako że gra ma swoje lata i ze względu na ograniczenia graficzne cięzko byłoby zwizualizować zmiane kolczyków to tego w FF11 nie ma, ale każda para rękawiczek, butów czy czapki miała swoje odbicie w wyglądzie postaci. Nie wiem czy w FF13 będzie coś takiego, z jednej strony jakość grafiki spokojnie na to pozwala, z drugiej masa renderów (jak to w ff-single player) wymusiła by prawdopodobnie trudny do zaakceptowania przez graczy kompromis polegający na tym że postać na renderach wygląda mocno inaczej niż postać w samej grze. ;] Nawet jeśli nie będzie takiej wizualizacji w FF13 to i tak ostrze sobie zęby na wygląd postaci w FF14; design broni i armorów to zawsze była pierwsza klasa jeśli chodzi o pierwsze mmo Square i jestem przekonany że w czternastce nie obniżą lotów. Cytuj
LadyDorison 1 Opublikowano 4 października 2009 Opublikowano 4 października 2009 Ostatni trailer tyle, że z angielskim dubbingiem Sama nie wiem czy mi się to podoba czy nie mówią co innego niż w jap. wersji... i głos Serah jakiś taki dziwny, nie pasuje do niej Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 4 października 2009 Opublikowano 4 października 2009 To oficjalne glosy? Nie sluchalem do konca, bo nie chce wiedziec co tam mowia, ale snow brzmi... well intrygujaco, na tyle zeby powatpiewac w oryginalnosc tego ;p Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.