sznajder 2 Opublikowano 20 marca 2010 Opublikowano 20 marca 2010 Potrzeba 1.5mln expa.Nie pocket watch tylko gold watch.dostajesz go jako nagrode w ost misji Cytuj
estel 806 Opublikowano 20 marca 2010 Opublikowano 20 marca 2010 Ja też mam w ekipie Fang/Hope/Light i coraz bardziej uświadamiam sobie, że to chyba nie był dobry wybór. Jeżeli chodzi o rolę buffera to Vanille z powodzeniem może zastąpić Light/Fang. Vigilance to cholernie przydatny buff, a ma go Light i Vanille. Nie wiem co tu zrobić, bo Light nie sprawdza się w roli healera, Fang zresztą też. Wypadałoby mieć ekipę Fang/Hope/Vanille, dla najlepszych healów i synergistów (Hope jako samotny Saboteur i tak jest najlepszy), ale problem jest wtedy z zadawaniem obrażeń, bo paradigm COM/COM/RAV jest genialny na żółwie. No i dupa, nie wiem co tu wymyślić. Na razie odstawiam Finala na rzecz Resonance of Fate/End of Eternity. Cytuj
darkknight 54 Opublikowano 20 marca 2010 Opublikowano 20 marca 2010 Witam , orientuje sie ktos moze skad wytrzasnac Hihiirokane? bo nie mam pojecia , a w sklepach tego nie ma. Z najmniejszych żółwi wypadają lub czasami jako treasure podczas jazdy chocobosem. Cos chyba pomyliles , z najmniejszych zolwi (rozumiem ze to te bez klow) nie wypada ten item , nawet po skanie nie ma go w liscie itemow. Druga sprawa gdzie znalezc poza sklepem DARK MATER? Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 20 marca 2010 Opublikowano 20 marca 2010 estel - i to jest właśnie fajne. Zrobienie tutaj dream temu jest bardzo trudne, a byc moze nawet niemożliwe. Trzeba wybrać, czy zależy Ci bardziej na obrażeniach, leczeniu, czy buffach, kazda postac ma swoje wady i zalety, nie ma czegoś takiego jak najlepsza drużyna, wszystko zależy od gracza/taktyk/przeciwników I XIII musze pochwalić za świetne efekty czarów. W żadnym Finalu, rzucając Thundage czy Firage nie czułem takiej mocy jak tutaj, po prostu zamiast rzucac Fire x6 to wale Firage x2, bo aż przyjemnie patrzeć Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 20 marca 2010 Opublikowano 20 marca 2010 Potrzeba 1.5mln expa.Nie pocket watch tylko gold watch.dostajesz go jako nagrode w ost misji Taaa, pocket watch = gold watch, jakos moja nazwa podoba mi sie bardziej :S Ale fakt chodzilo o ten item. Inna sprawa ze na potrzeby trophy broni w ogole nie trzeba upgradowac, wystarczy ze w we wszystkich weaponach zrobi sie drugi tier (jakies 200k expa na kazda bron?) i dla kazdej z postaci zrobi sie jedna bron z tiera 3. Cytuj
sznajder 2 Opublikowano 20 marca 2010 Opublikowano 20 marca 2010 dokładnie masz rację.polecam official giude jest naprawdę świetny,wszystko wyjaśnia.Jakby ktoś miał a nie znał angielskiego to PW albo gg doradze odpowiem na pytania Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 21 marca 2010 Opublikowano 21 marca 2010 z ciekawości się zapytam bo dopiero co wszedłem na Grand Pulse(GoW3 skutecznie odciągnął mnie od Finala na kilka dni)- da się zabić tego gigantycznego kolosa który w ręce mieści Adamantoisy? Stworek pojawia się podczas filmiku wprowadzajacego do tej lokacji.. Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 21 marca 2010 Opublikowano 21 marca 2010 Niestety nie Może w jakiś DLC dadzą nam tę przyjemność. Cytuj
Pablo 0 Opublikowano 21 marca 2010 Opublikowano 21 marca 2010 Moja obawy co do walki z niebieskimi żółwiami okazały się bezpodstawne Z Protecra i earth resist 40% tupnięcie zabiera zaledwie 4k, zblokowany roar/quake tez koło tego. Czasem tylko Ultima zamiast 2-3k zadaje 15k jakiejś postaci ale to nadal można wyleczyć. Używałem tej samej druzyny co wcześniej napisałem tylko zamiast COM/RAV/RAV zmieniłem na 3xRAV aby szybciej staggerować nogi/głowę. Wczoraj padło wszystko łącznie z 16m hp żółwiem, teraz jeszcze tylko brakująca broń, upgrade akcesoriów i będzie platyna Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 21 marca 2010 Opublikowano 21 marca 2010 Hmm ktoś tu wcześniej pisal, że niektóre przedmioty dodają więcej exp jednym broniom/akcesoriom aniżeli innym I właśni dzisiaj zauwazyłem że to prawda ale nie spodziewałem aż takiej różnicy pomiędzy różnymi cześciami ekwipunku. Dla przykładu broń dla Vanille, już nazwy nie pamiętam jakiej przy upgradzie za pomocą P. Accelerator zamiast tych 15k exp dodało mi 21 000 exp przy mnożniku x3. Jest gdzieś na necie jakaś tabelka która pokazuje różnice przy upgrade'ach poszczególnych broni za pomocą tych samych przedmiotów? Cytuj
sznajder 2 Opublikowano 21 marca 2010 Opublikowano 21 marca 2010 No właśnie nie ma raczej.trzeba samemu dojść do tego metodą prób i błędów.Ja ogólnie wszystko ulepszam tym itemkiem za 50k Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 21 marca 2010 Opublikowano 21 marca 2010 To zalezy od RANK itemu ktory upgradeujesz. Im wyzszy rank tym mniej expa daja WSZYSTKIE componenty. Nie pamietam czy guide byl wyposazony w tabele rankow, ale faq do ktorego link dalem mial tabelke o ile dobrze pamietam. Sprawdz to Anyway, wczoraj dobilem reszte misji, zostal mi tylko do ubicia neochu na faultwarrens, to co sie potem odsloni oraz 63 i 64.... I musze powiedziec ze jestem zawiedziony iloscia contentu w grze. Sama gra fabularnie jest duzo krotsza niz inne finale, co jest maskowane dlugimi walkami, ale sadzilem ze GT zaoferuje DUZO wiecej niz zaoferowalo. Co wiecej gra nie zacheca do ponownego przejscia, bo dodatkowe joby zasysaja a nie ma zadnej swobody w rozwoju postaci do GT, w przeciwienstwie do FF12 i FFX... Jak na 5 lat w produkcji, to mozna bylo zaoferowac graczowi duzo duzo wiecej, gra nie ma szans w porownaniu z wspomnianymi przeze mnie finalami. Ale pomimo tego ze post game nie jest tak fajny jak w poprzednich dwoch czesciach (biorac pod uwage ze post game w 12 i X byl przed final bosses ;p) to grajac po raz pierwszy swietnie sie bawilem, brak elementow o ktorych tyle ludzi mowi w ogole mie w grze nie przeszkodzil, jesli juz to przeszkadza bardziej teraz, gdy gre mam juz za soba i chcialbym sie 'pobawic'. Ehh fajnie by bylo gdyby wydali FFX i FF12 w wersji collection, tak jak GoW ;p Cytuj
Welna 1 094 Opublikowano 21 marca 2010 Opublikowano 21 marca 2010 Chapter 9 Najslabszy final fantasy w jaki dane mi bylo grac. Szczerze to nawet nie jestem ciekaw jak fabularnie sie to rozwinie. System walki tylko ratuje ta gre. Grafika jest bo jest nie przykladam do tego uwagi w jRPG. Cytuj
sakiu 83 Opublikowano 21 marca 2010 Opublikowano 21 marca 2010 Wszyscy ssiecie hard co uważacie, że ten final jest słaby xD Anyway, właśnie skończyłem story, zakończenie bardzo mi się podobało, teraz czas na post game Cytuj
TroniC 12 Opublikowano 22 marca 2010 Opublikowano 22 marca 2010 (edytowane) Dobra - poddaje się... Dajcie mi jakieś wskazówki jak rozwalić bossa w 9-tym rozdziale... Podczas ładowania ataku naparzam w niego czym się da, ale za cholerę nie daje rady tego przerwać. Jeden atak przyjmuję na klatę summonem, ale drugi mnie roznosi... Postacie mam rozwinięte na max jaki się da, bronie co prawda na pierwszym poziomie, ale to chyba nie problem... Kurcze do tej pory szło mi dość gładko, a tu ZONK! BTW: Ten boss jest świetny - najlepiej zaprojektowany jak do tej pory. Edytowane 22 marca 2010 przez TroniC Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 22 marca 2010 Opublikowano 22 marca 2010 (edytowane) Atakowanie go kty charguje Destrudo to jedyny sposob aby to przezyc. Podcas destrudo resetuje mu sie pasek stagger, ale jezeli doprowadzisz go do polowy (okolo 2/3 kolejek atakowania, od wszystkich postaci) to wtedy koles dostanie 'mini break' i Destrudo coprawda tafi, ale TYLKO ZA POLOWE normalnego DMG. Mini break jest bardzo widoczny... po tym jak zrobisz mu mini break przelaczaj sie na team z medykami, w zaleznosci od twojego party albo 2 albo 3 medykow (ja mialem 3) zeby sie wyhealowac do konca i na pewno cie tym nie zabije. Nie pamietam teraz czy mozna mu narzucic debuffy (pewnie mozna) a one zawsze pomagaja. W skrocie, podczas destrudo przelacz sie na party 3 x damage dealer (COM albo RAV) i bij go niczym sie nie przejmujac, dopoki nie zobaczysz ze dostal mini break, (okolo polowa paska stagger) wtedy szybka zmiana na healowanie i przezyjesz atak na 100%). Edytowane 22 marca 2010 przez Trzcina Cytuj
TroniC 12 Opublikowano 22 marca 2010 Opublikowano 22 marca 2010 (edytowane) I to był klucz do sukcesu. THX! Edytowane 22 marca 2010 przez TroniC Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 22 marca 2010 Opublikowano 22 marca 2010 Upss, zle mi spoiler wszedl. Jak mozesz to zedytuj posta Cytuj
volgin 0 Opublikowano 23 marca 2010 Opublikowano 23 marca 2010 Dzisiaj skończyłem przygodę z FF 13 i stwierdzam że gra jest świetna,oprócz zakończenia które jest słabe, moim zdaniem. Filmiki i gra jest zrobiona w 1080p , a nawet nie dadzą oka nacieszyć bo filmiki są króciutkie. Teraz jedynie pozostało mi napakować wszystkich i wszystko. Pozdrawiam Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 23 marca 2010 Opublikowano 23 marca 2010 (edytowane) Farmowanie kasy w tej grze jest tak uciążliwe, że już powoli mi się odechciewa, a i tak już mam dźwięk wyłączony i słucham podcastów, bo inaczej to już dawno bym się poddał. Która misja jest najszybsza i najłatwiejsza do zdobycia Genji Gloves? Edytowane 23 marca 2010 przez Hela Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 23 marca 2010 Opublikowano 23 marca 2010 Tutaj trzeba uczciwie powiedziec ze farmowanie jest po prostu nudne... Tym bardziej ze item drop jest randomowy... Stwierdzilem ze zakoncze przygode z FF13 bez platyny, ale po prostu nie chce mi sie Cytuj
Pablo 0 Opublikowano 23 marca 2010 Opublikowano 23 marca 2010 Jest ciekawsze niż spamowanie animy na super flanie w FFX :] Starzejesz się i tyle Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 23 marca 2010 Opublikowano 23 marca 2010 (edytowane) To jest mozliwe. Tzn tak, jest ciekawsze bo system walk jest ciekawszy. Ale jednoczesnie jest nudne bo musisz ciagle bic zolwia... :S O ile w FFX trzeba bylo wymaksowac pare statystyk i badz nie badz trzeba bylo bic cos innego, to tutaj zolw zostawia zarowno ignot, jak i trapez, jak i ogrom expa (wiecej na godzine niz ubijanie Ochu). Troche za duzo jak na jednego zolwia :S Inna sprawa ze GT jest za male... gdy odwiedzilem te lokcje po raz pierwszy, oczekiwalem ze bedzie sie skladala z kilkunastu tego rodzaju terenow, a nie z jednego duzego i paru korytarzy. Mapa swiata coprawda byla zalosna we wczesniejszych FFach ale mimo wszystko pozwalala odwiedzic stare lokacje. Tutaj nie mzoemy odwiedzic starych a te co sa sa po prostu za male :S Dlaczego Atomos nie otwiera nam drogi do nowego dungeonu (ktorych swoja droga w grze jest 1 ). Dlaczego Faulwarrents sa takie male? Dlaczego chocobo jest w sumie bezuzyteczny bo i tak mamy waystone. Nie wspominajac o tym ze w sumie oprocz misji to nie mamy tutaj nic... I nie byloby to problemem (zbyt duzym) gdyby byly one ciekawe, ale jezeli 3 misje z zedu polegaja na ubijaniu op tierowej wyverny to troche glupio :S Edytowane 23 marca 2010 przez Trzcina Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 23 marca 2010 Opublikowano 23 marca 2010 Trzcina coś ty się tak na to GT uwziął w każdy poście? Chyba GP. Cytuj
Zax 1 Opublikowano 23 marca 2010 Opublikowano 23 marca 2010 Inna sprawa ze GT jest za male... gdy odwiedzilem te lokcje po raz pierwszy, oczekiwalem ze bedzie sie skladala z kilkunastu tego rodzaju terenow, a nie z jednego duzego i paru korytarzy. Mapa swiata coprawda byla zalosna we wczesniejszych FFach ale mimo wszystko pozwalala odwiedzic stare lokacje. Tutaj nie mzoemy odwiedzic starych a te co sa sa po prostu za male :S Dlaczego Atomos nie otwiera nam drogi do nowego dungeonu (ktorych swoja droga w grze jest 1 ). Dlaczego Faulwarrents sa takie male? Dlaczego chocobo jest w sumie bezuzyteczny bo i tak mamy waystone. Nie wspominajac o tym ze w sumie oprocz misji to nie mamy tutaj nic... I nie byloby to problemem (zbyt duzym) gdyby byly one ciekawe, ale jezeli 3 misje z zedu polegaja na ubijaniu op tierowej wyverny to troche glupio :S Przez "GT" rozumiesz Gran Pulse, tak? Muszę przyznać, że zaskoczyłeś mnie, Trzcina. Byłem na 100% przekonany, że będziesz największym apologetą FFXIII, a tu proszę - sensowna krytyka! Fabuła rzeczywiście jest trochę krótka w porównaniu z poprzednikami, bo m.in., co pisałem w playteście wersji japońskiej, Square Enix zrezygnowało zupełnie ze zwykłych pogaduszek w stylu "gadających głów", jak np. w Dragon Age'u. W FFXIII każda dyskusja to skomplikowana, filmowa cut-scenka. I tu jest taki problem, że robienie takich cut-scenek pożera sporo czasu w dewelopingu. Nawet całkiem sporo. Nawet Konami nie poszło na to w MGS-ie i użyło codecowych rozmów, by wyłuszczyć charaktery postaci. Najzwyklejszych, prozaicznych dialogów jest w FFXIII po prostu za mało. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.