Skocz do zawartości

Final Fantasy XIII


Enkidou

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hmm mi obydwa zajely okolo 5 minut, ubierasz sie w jak najwiecej akcesoriow ktore daja odpornosc na magie, potem ustawiasz sobie 3 paradigmy: rav/rav/rav, med/sen/med, rav/com/rav, jezeli nie czujesz sie na silach to zamiast rav/rav/rav ustaw sobie rav/rav/med - wtedy bedziesz mial "bezstresowa" walke:P Sklad na walke: Ligt/Fang/Hope. Przed walka uzywasz odpowiednie zelki zeby miec na starcie buffy, od poczatku walki ciachasz ile sie da - w razie potrzeby sie leczysz, jak juz napelnisz pasek przelaczasz sie na rav/com/rav. Light uzywasz army of one, jak uzyjesz go ze 2 razy powinno byc po sprawie i mozesz sie brac za drugiego osobnika:P Generalnie mozesz troche mieszac w ustawieniach - zamiast rav/rav/med mozesz ustawic rav/rav/sab itp - Wszystko zalezy od poziomu rozwoju twojej druzyny, ale podejrzewam ze robisz misje 62 po to zeby zdobyc genji gloves wlasnie w celu pozniejszego rozwoju druzyny. Ja osobiscie nie wyobrazam sobie expienia mojej druzyny bez fang ubranej w genji gloves. Dzieki tym rekawiczkom kazdy zolw pada w niecale 2 minuty, oczywiscie nie uzywam sposobu z summonem bo do niego nie potrzeba ani genji gloves, ani rozgarnietej osoby :P

Opublikowano

Może mi ktoś powiedzieć kiedy używac army of two? W opisie ataku pisze, że chain bonus zależy od sytuacji, a póki co ten atak jest dla mnie bezużyteczny.

 

A co do neochu i trapezów z żółwi, czytając wasze posty myślałem że będzie trudno, długo i ciężko, ale neochu padł za drugim podejściem (Death siadło za 4 razem chyba) a w edenie z żółwia 2 trapezy i 4 platinum ignot w godzinke wyleciały (też Death). Łatwo, nie potrzebnie się martwiłem.

Opublikowano (edytowane)

Czy w tym Finalu sa jakies dluzsze starcia ?

Chodzi o twardych madaf#kow ktorych trzeba dosyc dlugo tluc (bez spoilerow prosze). :)

Edytowane przez saptis
Opublikowano

Może mi ktoś powiedzieć kiedy używac army of two? W opisie ataku pisze, że chain bonus zależy od sytuacji, a póki co ten atak jest dla mnie bezużyteczny.

 

A co do neochu i trapezów z żółwi, czytając wasze posty myślałem że będzie trudno, długo i ciężko, ale neochu padł za drugim podejściem (Death siadło za 4 razem chyba) a w edenie z żółwia 2 trapezy i 4 platinum ignot w godzinke wyleciały (też Death). Łatwo, nie potrzebnie się martwiłem.

 

TO miałeś farta...ja w 2h zero trapezów i 5 ingotów :) poza tym wg mnie spam death ssie na żółwie, nie wiadomo do końca kiedy wpadnie, a sposobem z Light/Odin to można w półtorej minuty sklepać żółwika...

Opublikowano

Na żółwiach Death siada w średnio 3 walkach na 5, zanim żółw wstanie. Największym problemem jest tutaj TP, bo po każdej walce trzeba go uzupełnic, co na dłuższą metę jest nużące.

Załóż sobie akcesorium, które podwyższa szanse na wypadnięcie itema. Nie wiem czy to robi różnice ale ja na wszelki wypadek, żeby zwiększyć szanse wpakowałem 4 takie jednej postaci i jak widać całkiem ładny drop był :D

Opublikowano

Może mi ktoś powiedzieć kiedy używac army of two? W opisie ataku pisze, że chain bonus zależy od sytuacji, a póki co ten atak jest dla mnie bezużyteczny.

Jak juz masz naprawde silną drużyne (tzn. rozwalasz leżącego żółwia w jednej kolejce bez użycia shroudsów przed walką, z auto-haste ze sprint shoes) Army of Two jest bardzo przydatne. Walke zaczynasz party (Light, Snow i Fang) jakimkolwiek paradgimem byle nie sab+sab+sab. Pierwsze co robisz to zmieniasz ustawienia własnie na 3x sab (zyskujesz dzieki temu jedna czy dwie sekundy potrzebne do walki jak żółw padnie po summonie), dopiero po tej zmianie przywolujesz Odina. Potem slow, imperil i deprotect (deshell jest niepotrzebny, imperil jest z kolei niezbędny żeby szybko go zestaggerować, bez niego procenty nabijają sie w niewystarczającym tempie), przełaczasz na 3 x Rav i tym ustawieniem nabijasz stagger. Żółw robi sie żółty przy 500% ale jesli wszystko zrobiłeś tak jak napisałem to jesli pozwolisz wszystkim postaciom dokonczyc atak to po tej turze zolw powinien miec stagger w okolicach 775-800%. Wtedy przełączasz na ustawienie rav+com+com (Light Rav) i gdy pozostałe dwie postacie skupiają sie już tylko i wyłącznie na dmg-u Ty właśnie wtedy odpalasz Army of Two - tym jednym atakiem nabijasz stagger żółwia prawie do 999% - już podczas animacji tego ataku przełączasz na com+com+com (zwróć uwagę na to to czy inne postaci są w trakcie ataków, na zmianę paradgimu najlepiej wybrać moment kiedy obie nie walczą). Przy 999% party 3 x com powinno bezproblemowo wykonczyc żółwia nawet pomimo faktu, że w trakcie animacji Army of Two schodzi już auto-haste z sprint shoes.

 

Generalnie Army of Two przydaje sie własnie wtedy tzn. kiedy nabiłes stagger i szybko chcesz dobić do 999% kiedy to stwory zbierają największy dmg. Da sie to oczywiście szybko zrobić 3 x Rav ale magowie w tej grze nigdy nie będą tak silni jak comando z genji gloves.

 

Btw, nie wiem czy wszystkie 3 postacie potrzebują końcową broń ale wydaje mi się że jest to niezbędne żeby powyższa tatyka zadziała. Napisze jeszcze tylko ze zarówno w przypadku Snowa jak i Fang wylewelowałem im bronie które skupiają sie tylko na fizycznym dmgu kosztem osłabionej magii, Light ma tą broń która nie załącza staggera.

Opublikowano

Ja zabijalem zolwia z jedna postacia posiadajaca drugi tier broni, pozostale 1 tier z jobami na COM, RAV, COM (light, hope, fang) i tez dalo rade go zabic (bez uzywania army of one). Kluczem do sukcsu jest cancelowanie paradigm tak zeby nastepna kolejka ladowala sie z pelnym paskiem ATB.

Opublikowano (edytowane)

Ja żółwia obracam w 1:30 minuty, używając Light/Hope/Fang. Mając maks drugi tier. Używam SAB/RAV/SAB, daje Odina, zanim Odin zejdzie mam 410%/500% i ani grama więcej bo nie chce szybko stagera załapać, po tym jak Odin znika ustawiam na SAB/RAV/SAB, Zółw jest zdebuffowany i stagger wtedy od Hope'a jest na 480%. Wtedy RAV/RAV/COM czekam aż Hope złamie żółwie po 1 strzale i Army of One, w jedna kolejkę skacze stager do około 900%, wtedy COM/RAV/COM i po zabawie.

 

Czas to 01:30 do 01:47 minut.

Edytowane przez sakiu
Opublikowano

Może mi ktoś powiedzieć kiedy używac army of two? W opisie ataku pisze, że chain bonus zależy od sytuacji, a póki co ten atak jest dla mnie bezużyteczny.

Jak juz masz naprawde silną drużyne (tzn. rozwalasz leżącego żółwia w jednej kolejce bez użycia shroudsów przed walką, z auto-haste ze sprint shoes) Army of Two jest bardzo przydatne. Walke zaczynasz party (Light, Snow i Fang) jakimkolwiek paradgimem byle nie sab+sab+sab. Pierwsze co robisz to zmieniasz ustawienia własnie na 3x sab (zyskujesz dzieki temu jedna czy dwie sekundy potrzebne do walki jak żółw padnie po summonie), dopiero po tej zmianie przywolujesz Odina. Potem slow, imperil i deprotect (deshell jest niepotrzebny, imperil jest z kolei niezbędny żeby szybko go zestaggerować, bez niego procenty nabijają sie w niewystarczającym tempie), przełaczasz na 3 x Rav i tym ustawieniem nabijasz stagger. Żółw robi sie żółty przy 500% ale jesli wszystko zrobiłeś tak jak napisałem to jesli pozwolisz wszystkim postaciom dokonczyc atak to po tej turze zolw powinien miec stagger w okolicach 775-800%. Wtedy przełączasz na ustawienie rav+com+com (Light Rav) i gdy pozostałe dwie postacie skupiają sie już tylko i wyłącznie na dmg-u Ty właśnie wtedy odpalasz Army of Two - tym jednym atakiem nabijasz stagger żółwia prawie do 999% - już podczas animacji tego ataku przełączasz na com+com+com (zwróć uwagę na to to czy inne postaci są w trakcie ataków, na zmianę paradgimu najlepiej wybrać moment kiedy obie nie walczą). Przy 999% party 3 x com powinno bezproblemowo wykonczyc żółwia nawet pomimo faktu, że w trakcie animacji Army of Two schodzi już auto-haste z sprint shoes.

 

Generalnie Army of Two przydaje sie własnie wtedy tzn. kiedy nabiłes stagger i szybko chcesz dobić do 999% kiedy to stwory zbierają największy dmg. Da sie to oczywiście szybko zrobić 3 x Rav ale magowie w tej grze nigdy nie będą tak silni jak comando z genji gloves.

 

Btw, nie wiem czy wszystkie 3 postacie potrzebują końcową broń ale wydaje mi się że jest to niezbędne żeby powyższa tatyka zadziała. Napisze jeszcze tylko ze zarówno w przypadku Snowa jak i Fang wylewelowałem im bronie które skupiają sie tylko na fizycznym dmgu kosztem osłabionej magii, Light ma tą broń która nie załącza staggera.

 

Jak juz masz napawde silna druzyme to nie uzywasz summona bo to tylko strata czasu...

Opublikowano

Ja żółwia obracam w 1:30 minuty, używając Light/Hope/Fang. Mając maks drugi tier. Używam SAB/RAV/SAB, daje Odina, zanim Odin zejdzie mam 410%/500% i ani grama więcej bo nie chce szybko stagera załapać, po tym jak Odin znika ustawiam na SAB/RAV/SAB, Zółw jest zdebuffowany i stagger wtedy od Hope'a jest na 480%. Wtedy RAV/RAV/COM czekam aż Hope złamie żółwie po 1 strzale i Army of One, w jedna kolejkę skacze stager do około 900%, wtedy COM/RAV/COM i po zabawie.

 

Czas to 01:30 do 01:47 minut.

Ja chyba czegoś nie zajarzyłem, bo mi po tym jak Odin już sobie odlatuje, stagger się zeruje :unsure:

Opublikowano

Witam , czy po pojawieniu sie LONG GUI Adamanty calkiem znikaja? Chcialbym skonczyc misje , a nie chce zostac z reka w nocniku i bez mozliwosci farmowania Trapezow.

Tak, ale zawsze mozesz isc do eden i tam jest jeden przy save point.

 

Ja żółwia obracam w 1:30 minuty, używając Light/Hope/Fang. Mając maks drugi tier. Używam SAB/RAV/SAB, daje Odina, zanim Odin zejdzie mam 410%/500% i ani grama więcej bo nie chce szybko stagera załapać, po tym jak Odin znika ustawiam na SAB/RAV/SAB, Zółw jest zdebuffowany i stagger wtedy od Hope'a jest na 480%. Wtedy RAV/RAV/COM czekam aż Hope złamie żółwie po 1 strzale i Army of One, w jedna kolejkę skacze stager do około 900%, wtedy COM/RAV/COM i po zabawie.

 

Czas to 01:30 do 01:47 minut.

Ja chyba czegoś nie zajarzyłem, bo mi po tym jak Odin już sobie odlatuje, stagger się zeruje :unsure:

Bo jak przyzywasz odyna to nie używasz drive mode tylko czekasz aż pasek zleci do końca i Odyn sam ucieknie.

Opublikowano

Ja zabijalem zolwia z jedna postacia posiadajaca drugi tier broni, pozostale 1 tier z jobami na COM, RAV, COM (light, hope, fang) i tez dalo rade go zabic (bez uzywania army of one). Kluczem do sukcsu jest cancelowanie paradigm tak zeby nastepna kolejka ladowala sie z pelnym paskiem ATB.

Czytaj ze zrozumieniem misiek - mój sposób to opis walki BEZ używania shroud'sów. :]

 

Jak juz masz napawde silna druzyme to nie uzywasz summona bo to tylko strata czasu...

Jak sie farmi ingoty na kase przy save poincie w Edenie to o wiele bardziej opłaca sie przywołać summona na początku walki - jak żółw dropnie to kawałek dalej masz dwóch żółnierzy a jeszcze kawałek dalej, za behemotami 3 żołnierzy; z odpowiednim equipem te dwie walki dają Ci z powrotem 3 TP potrzebne do przywołania summona. Po takiej wycieczce wracasz do save pointu, save, reset, load i powtórka - nie ma szybszego sposobu na farmowanie kasy.

Opublikowano (edytowane)

Udało mi się ubić dwa Adamantortoisy (to ten silniejszy z 5 mil HP) sposobem Oziegom, tylko że zanim przyzwałem summona Hope rzucił haste na całą drużyne ;) A najlepsze jest to, że zabiłem dwa żółwie i dostałem za każdego platinum Ignot(bez wspomagaczy w ekwipunku) :D

Edytowane przez Dahaka

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...