Opublikowano 29 kwietnia 200915 l http://www.gametrailers.com/player/48587.html Ciekawa analiza dema. Niektóre ciekawostki dają do myślenia, najbardziej nawiązanie do Agito.
Opublikowano 6 maja 200915 l no szkoda że nie bedzie tego reamku FF VII właśnie 30 min temu skńczyłem grac w crissis cora i chciałbym sie dowiedziec co dalej a nie było mi dane miec FF VII na szaraki Ej a jak z premierą FF XIII szukamk na necie a jakoś nie moge znaleźć
Opublikowano 6 maja 200915 l nikt nic oficjalnie nie podał,obecnie najbardziej aktualna jest wersja: koniec 2009-FFXIII na PS3 w Japonii co najmniej po pół roku(mówi się najczęściej o przedziale pół roku do roku) wersje w zrozumianym języku + wersja na x360 Ja osobiście stawiam,że FFXIII zadebiutuje w okolicach września/października 2010 w US/EU ,byłbym bardzo pozytywnie zaskoczony gdyby dane mi było zagrać przed wakacjami 2010,premiera w lipcu/sierpniu odpada z punktu marketingowego. Edytowane 6 maja 200915 l przez Ficuś
Opublikowano 6 maja 200915 l najprawdopodobniej: Japonia - gwiazdka 2009 USA - gwiazdka 2010 Europa - w dalekiej przyszlosci oczwiscie jesli nie bedzie opoznienia...przy wersji japonskiej zapewne bedzie tip top...co do USA...grudzien 2010 rok to tylko wstepna premiera, co mozna wnioskowac z obecnego stanu tlumaczenia genialnych japonskich gier na zrozumialy w pelni jezyk: Co wydano juz w zrozumialym jezyku z japonca Disgaea 3 z japonca do amerykanca byla dluuuuga droga Battle Fantasia....z ponad rok na zwykla bijatyke !!! A na co czekamy nadal... Yakuza 3 ...nadal cisza nawet nie ma planow na wydanie poza japonia Yakuza 2,5 (feudualna japonia) ...totalna cisza, a ile gra juz jest czasu w japonii White Knight Story....cisza totalna, brak jakichkolwiek planow wydania poza japonia Agarest Senki...tego chyba nigdy nie bedzie, japonia juz z prawie 2 lata Wangan Midnight...cisza Demon Souls...angielski jest, ale w chinskim wydaniu wydanie w USA i dalszych rejonach swiata nawet lezy w grobowej ciszy Musou Orochi Z....cisza...i pewnie do konca pozostanie cisza Way Of The Samurai 3....cisza... Daikoukai Jidai Online: Cruz del Sur....genialny mmorpg...ale nie dla nas takze zero planow wydania poza japonia X Cross Edge....kolejny rpg bez zapowiedzi na reszte swiata Initial D Extreme....kolejna gra bez planow wydania na reszte swiata Tears of Tiara...kolejny rpg bez planow wydania Mist of Chaos...kolejny rpg...slaby ale zawsze byloby cos jakby wydali w dalszych rejonach swiata Widac wiec jak wyglada obecnie wydawanie gier japonskich poza japonia na PS3...tragicznie Edytowane 6 maja 200915 l przez Yuki
Opublikowano 6 maja 200915 l White Knight Story....cisza totalna, brak jakichkolwiek planow wydania poza japonia Nie znaczy to wcale że jest cisza z tym tytulem lol ! Interview nie taki stary - http://www.gametrailers.com/player/48610.html. Albo informacja o głosowej komunikacji w grze dostępnej u nas (Japońce mają tylko chat textowy) - źródło gram.pl. Edytowane 6 maja 200915 l przez Dr.Czekolada
Opublikowano 6 maja 200915 l pisac sobie moga zobaczymy kiedy pokaze sie to poza japonia, bo nie sadze ze szybko to nastapi
Opublikowano 6 maja 200915 l Może nie będzie tak źle. Z ostatniego wywiadu wynika, że już nagrywają głosy i tłumaczą tekst. Może się wyrobią przed wakacjami.
Opublikowano 6 maja 200915 l zobaczymy kiedy pokaze sie to poza japonia, bo nie sadze ze szybko to nastapi Niemniej WKC wyjdzie poza KKW (czego wiekszosci gier jakie wymieniles nie prorokowalbym nawet <_<). Edytowane 6 maja 200915 l przez Dr.Czekolada
Opublikowano 7 maja 200915 l WKC ma być na E3, więc premiera moim zdaniem może odbyć się pod koniec wakacji w USA.
Opublikowano 8 maja 200915 l ale jedno trzeba przyznac system walki w WKC o ile nie zostanie zmieniony zrewolucjonizuje systemy potyczek w jRPG i raczej nie bedzie juz tych w stylu FF X
Opublikowano 8 maja 200915 l Przecież to FF XII wprowadził ten nowy free-roam ATB z którym szalejemy w White Knight O_O. S-E pewnie po prostu dostało znaki od fanów że nie każdemu się to podobało (pewnie za mało FF'a czuli, Japońce to są wypieszczeni <_<).
Opublikowano 8 maja 200915 l Autor OT, ale miałbym do Ciebie prośbę Slayer. Staraj się, teraz i w przyszłości, pisać posty nieco więcej wnoszące do tematu dyskusji. Nie było potrzeby abyś odpowiadał Killabienowi jednym słowem (chyba że przez PW). Srsly. Już tak z rozpędu ostrzegam że na ten post też nie musisz odpowiadać. Alleluja i do przodu.
Opublikowano 9 maja 200915 l Przecież to FF XII wprowadził ten nowy free-roam ATB z którym szalejemy w White Knight O_O. S-E pewnie po prostu dostało znaki od fanów że nie każdemu się to podobało (pewnie za mało FF'a czuli, Japońce to są wypieszczeni <_<). nie chodzi mi o to ale o unikanie ciosów przez przeciwników (mase miss i parry) a 2-3 trafienia kończą srawe
Opublikowano 13 maja 200915 l Widzeliście to? http://ps3.ign.com/dor/objects/826843/fina...ans1_42909.html Amerykański dubbing do sceny z początku gry. Prawdpodobnie nie jest to dzieło Square-Enix.
Opublikowano 13 maja 200915 l Kto jest odpowiedzialny za nowego FF? Chyba nie Hironobu Sakaguchi bo ten pracuje dla Mistwalker, które sam stworzył. Edytowane 13 maja 200915 l przez rkBrain
Opublikowano 14 maja 200915 l Widzeliście to? http://ps3.ign.com/dor/objects/826843/fina...ans1_42909.html Amerykański dubbing do sceny z początku gry. Prawdpodobnie nie jest to dzieło Square-Enix. LOL przecież na ign podali, ze jest to przez nich i dla jaj....
Opublikowano 14 maja 200915 l Autor W ostatnim numerze GamePro znalazł się wywiad z twórcami który częściowo przetłumaczyłem. Generalnie bez podniety. Potwierdzono np. że to co pokazano w demie to nie początek gry. Mnie właśnie zdziwiło tam że Sazh i Lightning sprawiają wrażenie jakby się znali od pewnego czasu, więc jest to jakaś odpowiedź na moje wątpliwości. Wygląda też na to, że na początku FFXIII Lightning nie będzie w konflikcie z PSICOM. Ciekawe więc jak daleko w grze znajdują się wydarzenia przedstawione w demie.
Opublikowano 14 maja 200915 l GP: Czy w pełnej wersji nadal będziemy kontrolować tylko jedną postać podczas walk? SE: To w co graliście jest naprawdę okrojoną wersją tego co nadejdzie. Generalnie pozostali będą kontrolowani przez AI, lecz znajdzie się mnóstwo opcji dyktujących zachowanie w trakcie pojedynków. NIEEEE,ja chce normalną kontrolę a,a nie jakieś gambity lub coś podobnego bo tym mi to pachnie......
Opublikowano 14 maja 200915 l Będziesz mógł się przełączać między postaciami. Konieczny jest system gambitów, ponieważ akcja jest w czasie rzeczywistym.
Opublikowano 14 maja 200915 l Taaaakk ja chce gambity, z wieksza iloscia ustawien, Chce przeciwnikow, do ktorych pokonania bedzie trzeba uzywac statutow a nie tylko ciachac atakami fizycznymi Chce, zeby summony byly do czegokolwiek przydatne Koniec bezmyslnego klepania X,
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.