MaiorZero 1 400 Opublikowano 18 września 2009 Opublikowano 18 września 2009 Lepiej iść na jakość niż ilość. Też jestem tego zdania. Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 18 września 2009 Opublikowano 18 września 2009 Ale chyba nie czytacie tego co pisze. Wspominam ciagle postacie ktore nie maja zadnego fabularnego tla. Takich postaci bylo duzo w chociazby FF6 a dwie byly FF7. Potem tego zaniechali a szkoda. Tylko ze potem moglismy sobie zdobywac opcjonlne GF, opcjonalne Aeony, lub opcjonalne Summony odpowiednio w FF8, FF10, FF12... Tutaj summony sa przypisane danej osobie. Anyway, teraz mamy czasy DLC i nie wierze zeby SE nie skusilo sie na cos takiego w przypadku gry ktora sprzeda sie w milionach kopii ;p Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 18 września 2009 Opublikowano 18 września 2009 uważam, że dodatkowe summony w DLC byłyby bardzo kiepskim pomysłem. Cytuj
Paliodor 1 761 Opublikowano 18 września 2009 Opublikowano 18 września 2009 (edytowane) Oby obylo sie bez DLC. Jak kupuje gre to chce by to byl produkt kompletny, tym bardziej jak jest to gra rpg. No ale nic mnie juz przy tej generacji nie dziwi... Edytowane 18 września 2009 przez Paliodor Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 18 września 2009 Opublikowano 18 września 2009 Ok.. Wiec co zlego jest w DLC w postaci dodatkowego dungeonu? Albo dodatkowych bossow do zbicia na battle arenie? Mozliwosci jest duzo. Oczywistym jest ze nie chce aby w 3 dni po premierze gry pojawily sie DLC ktore 'uzupelniaja' historie. Ale stanowisko SE w tej kwestii bylo jasne 'zadnych DLC'. Niemniej jednak wiem ze sie zlamia i skusza na te latwe pieniadze. Ale nie bedzie to mialo nic wspolnego z gra wlasciwa. Kupujac gre dostajesz produkt kompletny. A dla fanow co lubia powracac, albo dlubac w grze i szukac bzdur (pokroju nio sphere grid game, lub setki innych no XXX game) DLC moze urozmaicic dobrze znana gre. Nie rozumiem dlaczego z gory zaklada sie ze musi byc to zle... Cytuj
Paliodor 1 761 Opublikowano 18 września 2009 Opublikowano 18 września 2009 Bo w wiekszosci przypadkow te cale DLC spokojnie moglo, a nawet powinno sie znalesc w produkcie podstawowym. No ale tak dzieki DLC to firma moze wyciagac kase od graczy w nieskonczonosc ... Zreszta to nie miejsce na rozmowy na ten temat. Cytuj
laki069 0 Opublikowano 18 września 2009 Opublikowano 18 września 2009 imo DLC to jedna z lepszych rzeczy jaką mamy w tej generacji konsol. Chyba lepiej żeby wydali dodatki w postaci DLC niż jak to było w przypadku FFX, X-2 i XII, gdzie robili wersje International, która w przypadku X-2 i XII nie opuściła Japonii. Wolę zapłacić i mieć dodatki, niż nie mieć ich w ogóle. Zawsze ma się wybór nie chcesz nic dodatkowego to nie kupujesz i tyle. Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 18 września 2009 Opublikowano 18 września 2009 Co to jest, kompletna gra? Albo co to sa dodatki ktore mogly sie znalezc w pelnej grze? Kazdne jedno DLC mozna tak nazwac. Dlaczego nie dali wiecej mapek w oryginalnej grze? Dlaczego nie dali wiecej trybow w oryginalnej grze? Itd itp? Powod jest bardzo prosty, ta gra ma pewna date wydania. Nie da sie zrobic w grze fabularnej, takiej jak FF13 DLC ktory rozwijal by historie. Tutaj jest kompletna opowiesc, niepodzielona na misje. Ewnetualne wyjasnienia watkow pobocznych to juz zupelnie inna kwestia. Ja zgadzam sie z lakim i pomimo tego ze DLC faktycznie moga probowac naciagnac gracza (tak jak np disagea 3), to jednak sa warte swojej ceny. Ja nie widze nic zdroznego w nowym dungeonie w postaci DLC. Oczywiscie w momencie jak bedzie on przemyslany, a nie rzucony na szybko zeby 'dorobic', ani tez 'przetrzymany' i wydany 2 dwa tygodnie po premierze gry (jak np dodatkowe challenge do batmana... na szczescie sa darmowe). Czasy sie zmieniaja i tworcy ZAWSZE moga cos dodac. A jak ktos nie chce, to nie musi kupowac. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 18 września 2009 Opublikowano 18 września 2009 Moim zdanie mogliby dać właśnie lochy albo jakieś subquesty. To wszystko do w pełni kompletnej gry. SE po premierze posłucha fanów czego chcą i jakich wyzwań pragną, czego im brakowało w grze. Jeśli SE się postara możemy dostać na prawdę dobre DLC, które po 200h spędzonych z grą spowoduje, że znowu będziemy chcieli do niej wrócić. Palidor developerzy wpadają nawet czasami na świetne pomysły nawet parę miesięcy po premierze gry i wtedy już nie ma mowy o chamskim wyciąganiu kasy. Wszystko zależy od pomysłu i funduszy, a jak wiemy w SE tych obu nie brakuje. Bądźmy dobrej myśli. Najpierw niech gra się ukaże, pogramy i będziemy rozmawiać co nam brakło i czego jeszcze chcemy. Niezłym pomysłem byłyby też nowe typy przeciwników i subbossów w tych lochach. Kto nie chciał sprostać nowemu wyzwaniu? Cytuj
Arkady 1 008 Opublikowano 19 września 2009 Opublikowano 19 września 2009 Jest gdzieś artykuł po polsku podsumowujący FFXIII? Mechanika walk, fabuła, czego będzie dotyczyć itp.? Tutaj jest zdecydowanie za dużo czytania, a właściwego tekstu malutko. Cytuj
Pablo 0 Opublikowano 19 września 2009 Opublikowano 19 września 2009 (edytowane) Odnośnie DLC to by mnie szlag trafił jakby FFXIII oferowało przedmioty typu Masamune, Excalibur dopiero w jakimś DLC a nie w grze za która płacimy. Nie chcę też DLC gdzie będziemy rozczarowani jak w przypadku Valkyrie Chronicles, w której DLC to kilka krótkich misji i koniec. Nie podobał mi się DLC do Folklore i mam nadzieję, że SE nie zrobi podobnego błędu. Jeśli SE każe nam płacić ekstra za dodatkowego summona czy jakiś miecz z głupim questem, którego zrobienie zajmie nam 5 godzin to nie dzięki, nie będę płacił tych przykładowych 10$ tylko dlatego aby mieć "Masamune" w inventory. Według mnie DLC dla FFXIII będzie miał sens tylko jeśli w JP wyjdzie właśnie jakiś "international" i w DLC sobie ściągniemy zmienioną mechanikę, angielskie dialogi, nowe stworki, zwiększony level cap. Coś w stylu Broken Steel dla Fallout 3 jeśli miałbym odnieść się do przykładu z istniejącej już gry. Edytowane 19 września 2009 przez Pablo Cytuj
Paliodor 1 761 Opublikowano 19 września 2009 Opublikowano 19 września 2009 Bądźmy dobrej myśli. Najpierw niech gra się ukaże, pogramy i będziemy rozmawiać co nam brakło i czego jeszcze chcemy. Coz tu sie musze zgodzic. Pozyjemy, zobaczymy. Nie ma sensu gadac o takich blachostkach jak dlc skoro nawet gra jeszcze nie wyszla. Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 19 września 2009 Autor Opublikowano 19 września 2009 Niewielki update informacji: - punkty TP służyć będą do przywoływania summonów i innych czynności podczas walki - przywołany summon może w każdej chwili odpalić swój Driving Mode (czyli transformować się) - punkty przy liście komend summona posłużą do odpalania specjalnych ataków - summon znika gdy skończą się SP (tego nie jestem na 100% pewien; raczej tak na 90%) Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 19 września 2009 Opublikowano 19 września 2009 (edytowane) Dosyć duża porcja muzyki nagranej z SE Party http://www.youtube.com/watch?v=GLEiUHUscd4&feature=player_embedded#t=119 Wiedza o tym kim jest Serah w jakiejś części wyjaśnia zachowanie postaci w tej scence: http://www.youtube.com/watch?v=LcnGJ6LNqTY Pewnie grywalne postacie. Edytowane 23 września 2009 przez MajorZero64 Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 siedmio minutowy gameplay z TGS Mamy tutaj scenki CG, scenki na silniku, zwiedzanie lokacji i walki, czyli wszystko to co chcieliśmy zobaczyć w niepokazanej dotąd scenerii. Graficznie jest ślicznie: tak w scenkach jak i przy samej rozgrywce, jednak co kuje w oczy- przynajmniej mnie- to animacja biegu naszej heroiny. Jakby żywcem wyjęta z Ps2. Poprawić już raczej tego nie poprawią więc pozostaje się do tego przyzwyczaić. Co jeszcze dziwnie wygląda to kamera. Jest zbyt chaotyczna i ma się wrażenie że sztywno podąża za plecami, gdzie każdy nasz skręt postacią powoduje szybki skręt kamerą, co natomiast powoduje lekki chaos. Nie wiem, bo nie grałem w demko ale czy jest możliwośc operowaniaq kamerą przez drugą gałkę? Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 W pewnym momencie jak Ligth stoi na schodach i czeka na dzieciaka widac jak podchodzi do barierki i na moj gust koles obraca tam kamere w druga strone zeby zobaczyc jak maly do niej biegnie. Grafika jest imo swietna ;] Cytuj
Daffy 10 546 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 ręce do góry kto by chciał demo z TGS na ps store Kurcze -strona techniczna tej części będzie niesamowita.Oby inne elementy jej dorównywały Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 25 września 2009 Autor Opublikowano 25 września 2009 Można obracać kamerą. Na początku dema jest też możliwość wyboru w jaki sposób ma ona działać (choć osobiście preferuję domyślne ustawienia). Cytuj
estel 806 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 W tym filmiku z TGS jest moment, że Light wybiera umiejętność TP. Enkidou mógłbyś zerknąć co to jest to drugie? Dokładnie 5:13 Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 25 września 2009 Autor Opublikowano 25 września 2009 Damn, nie mogę z jakieś powodu obejrzeć tego filmu w najlepszej jakości. : ( Anyłej, menu mniej więcej w tym momencie o którym piszesz wygląda tak: L1 - Assault + Buster (Optima Change) Kougeki - atak Command --> TP Ability -- > can't see shit Item Jak ktoś z Was ściągnął ten film w najlepszej jakości niech zrobi screena to wtedy opiszę resztę. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 http://www.gamersyde.com/stream_final_fantasy_xiii_tgs09_full_snow_demo-13038_en.html Nowy gameplay. We wcześniejszym Lightning ujeżdżała Odina, teraz Snow ujeżdża siostry. Fajnie mają. Graficznie wygląda świetnie, tylko te przejścia psują efekt. Będzie trzeba to przełknąć. Podczas walk widać zmiany pozycji członka drużyny, może to być ciekawy element urozmaicający ten system. Cytuj
estel 806 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 Tak. Dokładnie o to chodziło Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 teraz Snow ujeżdża siostry. Fajnie mają. Raczej niezbyt fajnie, bo z tego co ja tam widzę, to Snow siada jednej z nich na głowie... Cytuj
Killabien 553 Opublikowano 25 września 2009 Opublikowano 25 września 2009 W tym filmiku z TGS jest moment, że Light wybiera umiejętność TP. Enkidou mógłbyś zerknąć co to jest to drugie? Dokładnie 5:13 Może nie jestem Enkidou ale ja tam widze libra. Przynajmniej tak mi to google tłumaczy. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.