Daffy 10 546 Opublikowano 14 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 stycznia 2010 co Wy na oficjalny news z Famitsu,że na potrzeby "zbalansowania rozgrywki" wycięto w finalnym kodzie Finala tyle materiału,że spokojnie mógłby on wystarczyć na nową grę.....i ponoć ten materiał hulał już sobie na ps3 więc od razu rodzi się w mojej głowie pytanie czy czasem nie zawdzięczamy jego nieobecności faktowi,że na x360 gra ma wyjść na sensownej liczbie płyt.... Liniowość,praktyczny brak miast,jakiś sensownych minigierek i całe trzy statystyki opisujące postać(życie,siła,obrona)-jest ostro ale dalej się łudzę,że to bedzie na serio dobry final choć na jakiś przełom w serii prócz rgafiki(jezu jak ta gra wygląda) nie ma co liczyć Link? I znowu sie w(pipi)ilem na M$ proszę link - http://www.vg247.com/2010/01/13/cut-ffxiii-content-was-enough-for-a-separate-game-says-square-enix/ zresztą ten news podało kilka serwisów,niektóre nawet ze skanem z famitsu.... Tyle materiału wyleciało,na ps3 już to hulało....śmierdzi mi serio jakimiś cięciami by to wyszło na tych trzech płytach na x360 Cytuj Odnośnik do komentarza
Welna 1 094 Opublikowano 15 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 stycznia 2010 dokladnie, pamietacie jakies FF od czesci 7 w gore ktore nie mialo by minigierki prawdziwej i Weaponow? Cytuj Odnośnik do komentarza
MichAelis 5 616 Opublikowano 15 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 stycznia 2010 Uwazacie ze wycieto minigierke i pare weaponow aby zmiescilo sie to na DVD? xD A wycieto tylko to co mozna wydac jako DLC i na pewno nie ma tego tak duzo, ze starczy na nowa gre. Po prostu FF okazal sie tak (pipi)owy, ze ludzie nie mogac sie z tym pogodzic zaczeli wymyslac historie, ze wycieli to i tamto. W grze nie ma miast, naprawde sadzicie ze mozna takie cos od tak usunac z gry, aby ta weszla na DVD? bez jaj. Cytuj Odnośnik do komentarza
Welna 1 094 Opublikowano 15 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 stycznia 2010 (edytowane) Uwazacie ze wycieto minigierke i pare weaponow aby zmiescilo sie to na DVD? xD A wycieto tylko to co mozna wydac jako DLC i na pewno nie ma tego tak duzo, ze starczy na nowa gre. Po prostu FF okazal sie tak (pipi)owy, ze ludzie nie mogac sie z tym pogodzic zaczeli wymyslac historie, ze wycieli to i tamto. W grze nie ma miast, naprawde sadzicie ze mozna takie cos od tak usunac z gry, aby ta weszla na DVD? bez jaj. a nie uwazasz ze np w przypadku 4 weaponow to byly by dodatkowe 4 lokacje + 4 dodatkowe questy? animacje z nimi zwiazane, w przypadku takiego blitzballa tez musial on swoje wazyc + tekstury itd. Nie wiem generalnie jak sie to ma do wagi w GB ale costam napewno zajmuje. Wyobraz sobie ze 3 plyty jakie beda na x360 to byl nakaz m$. Ma byc nie wiecej niz 3, wiec po cienciach we wstawkach + audio potrzebowali jeszcze zabrac np. 5gb Wiec wywalili minigry, weapony, i lokacje z nimi zwiazane i animacje i dziwieki i cokolwiek tam bylo , i z 3,5 plyty zrobilo sie 3 plyty to tylko takie moje domysly Edytowane 15 stycznia 2010 przez Welna Cytuj Odnośnik do komentarza
MichAelis 5 616 Opublikowano 15 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 stycznia 2010 Ale na pewno nie 'plyte DVD'. Glownym problemem sa wstawki, ktore na Xie beda kompresowane i tyle. Nie slyszysz absurdu w swoich slowach mowiac, ze usunieto paru przeciwnikow i kilka lokacji w tym miasta, zeby gra wyszla na Xa? Cytuj Odnośnik do komentarza
Welna 1 094 Opublikowano 15 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 stycznia 2010 no przeciez wiem ,ze to malo ale powiedz np 4 weapony to dodatkowo 5minutx4 wstawek video moze 2 z nich znajdowaly sie w miastach, podziemiach pelnych npc i sklepow itd. Dobra zreszta glupia ta dyskusja, nie ma i kropka. Gdyby o tym nie wspomnieli to pewnie by czlowiek nie zwrocil uwagi (na weapony i minigry pewnie bym zwrocil, na brak lokacji juz nie) Ale za kazdym razem bardzo mnie w(pipi)ia gdy z gotowej gry wycinane jest cokolwiek. Wtedy wychodzi jak z AC2, Re5 itd, Cos bylo w grze za ktora zaplacilem 200zl, i na beszczela zostje zablokowany dostep do tej zawartosci ktora defacto jest juz na plycie(re5) albo byla w grze (mysle ze jest na plycie w AC2) i centralnie to wy(pipi)ali. Dodatku do RE5 nie kupilem (versus) do PoP tez nie i do AC2 tez nie kupie. Bo moim zdaniem jest to straszne (pipi)stwo i jesli bedziemy kupowac takie DLC to bedziemy dymani w dupe coraz bardziej. Zobaczymy gdy wyjda DLC do FF13 Cytuj Odnośnik do komentarza
nightrunner 8 Opublikowano 15 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 stycznia 2010 (edytowane) Zauważcie, że każdy final wydany na paru płytach zawierał na każdej płycie dużą część zdublowanych danych (np. w FF7 można było odwiedzić większość tych samych lokacji i na 2 i na 3 płycie, część danych siłą rzeczy musiała być zdublowana). Więc w FF13 na X-a można założyć, że będzie podobnie (czyli na każdej płycie dvd będzie część danych zdublowana przez co na nowe rzeczy coraz mniej miejsca). P.S. mam nadzieje, że opcja wycięcia czegokolwiek z gry tylko dlatego, że na jednym z systemów by się nie zmieściło jest totalną bzdurą... Edytowane 15 stycznia 2010 przez nightrunner Cytuj Odnośnik do komentarza
Welna 1 094 Opublikowano 15 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 stycznia 2010 Zauważcie, że każdy final wydany na paru płytach zawierał na każdej płycie dużą część zdublowanych danych (np. w FF7 można było odwiedzić większość tych samych lokacji i na 2 i na 3 płycie, część danych siłą rzeczy musiała być zdublowana). Więc w FF13 na X-a można założyć, że będzie podobnie (czyli na każdej płycie dvd będzie część danych zdublowana). P.S. mam nadzieje, że opcja wycięcia czegokolwiek z gry tylko dlatego, że na jednym z systemów by się nie zmieściło jest totalną bzdurą... Generalnie nie wiem jak wyglada to w FF13 i czy i jak daleko mozna sie wrocic pozniej, Ale wydaje mi sie ze przy jej budowie (skoro nie ma czego szukac i kogo zabijac dodatkowo w lokacjach to po co sie wracac?) dane w ff13 nie beda zawieraly az tyle zdublowanych pozycji. Cytuj Odnośnik do komentarza
Trzcina 11 Opublikowano 15 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 stycznia 2010 (edytowane) Ah ludzie panscy gadacie kompletne bzdury. Po pierwsze w FFVII i FFVIII tez nie bylo sie do czego wracac. W FFVII 'weapony i bonusy' w wyjatkowych przypadkach znajodwaly sie w osobnej lokacji (jedna lub dwie jaskinie do ktorych dojsc mozna bylo na chocobo wyzszej rangi) wiec mowienie ze wracanie do lokacji nie bedzie mialo sensu, jest... bez sensu. FF13 nie ma otwartej mapy swiata ktora daje FALSZYWE poczucie braku linearnosci, na ktorej to mozna bylo dac wszystkie opcjonalne rzeczy i miec z glowy. Z kolei FFVIII na ostatniej plycie ZABIERAL DOSTEP do miast, mozna bylo jedynie odwiedzic finalowy dungeon, dodatkowy dungeon i pare innych rzeczy (statek). Co z kolei dobitnie pokazuje ze miejsce na plycie bylo/jest skonczone i gdzies to 15 minutowe outro trzeba bylo upchnac. Oczywistym faktem jest to ze wersja 3x DVD jest ograniczona miejscem. Jak wspominal nightrunner w przypadku otwartej mapy swiata oznacza to koniecznosc dublowania lokacji, wiec z kazda nastepna plyta masz coraz mniej wolnego miejsca na nowe rzeczy, bo trzeba umiescic stare. Czy to jest powodem braku miast w FF13? Szczerze watpie. Ale kogo to tak naprawde obchodzi? To ze 'miasta' byly we wszystkich wczesniejszych odslonach serii nie robi wiekszej roznicy, jezeli gra bedzie dobra, prawda? Ja akurat nigdy nie lubilem duzych miast po ktorych trzeba biegac i szukac pojedynczego NPC ktory cos tam nam powie, co nam odsloni innego NPC ktory pusci dalej fabule, tym bardziej ze za wyjatkiem FF12 wszystkie miasta staly w miejscu, nie zmieniajac sie ani na jote w przeciagu grania, co czynilo ich odwiedzanie (ponowne) bezsensownymi. W FFVIII brakowalo ekwipowalnych itemow (nie licze calych 4 sztuk broni dla kazdej z postaci), brakowalo MP, a czary byly ilosciowe i nie przeszkodzilo to byc jej swietna gra. W FFX z kolei brakowalo leveli :o A miasta byly zupelnie inne niz w ktorejkolwiek grze wczesniej, lub w FF12 pozniej. No i na litosc, skonczcie juz z tymi weaponami. Czy naprawde nie mozna zrozumiec ze FF13 oferuje okolo 60 misji z ubijaniem stworkow (podobne do tego z FF12) ktore to stworki WSZYSTKIE sa bonusowe? Juz nie wspomne o tym wielkim Adamantoise, na jednym z filmikow ktory widac bylo wczesniej... przeciez to jest walka 'weapon style'. To ze cos sie nie nazywa weapon nic nie oznacza. W FFX nie bylo weaponow jakie znalismy z poprzednich finali, byly natomiast dark aeony. No i na koniec, kazdy kto mysli ze gra NIE JEST obcieta z powodu wersji na XO, jest w bledzie. Poszla sie kochac chociazby japonska sciezka dzwiekowa. Oczywistym jest to ze pewne ciecia zostaly dokonane, ale kto i ile to nie wiem. Edytowane 15 stycznia 2010 przez Trzcina Cytuj Odnośnik do komentarza
nightrunner 8 Opublikowano 15 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 stycznia 2010 Zgadzam się z Trzciną, to że brakuje wg. kogoś jakichś elementów (np. wspomniane statystyki postaci) nie skreśla od razu gry - być może taka, a nie inna mechanika gry wpłynęła na takie rozwiązanie. Nie ukrywam, że dla mnie osobiście główną "siłą napędową" Finali zawsze była opowiadana historia i emocje jakie ze sobą niosła (często zżywałem się z bohaterami co miało nie bagatelny wpływ na odbiór zdarzeń), walki były na drugim miejscu więc nie przeszkadza mi jeśli ewentualnie system walk nie będzie jakoś super rozbudowany (ale bez przesady oczywiscie :tongue: ). Myślę, że również i tym razem będzie podobnie jak z poprzednikami - można będzie przejść grę po relatywnie małej linii oporu (ot, przebrnąć przez grę i obejrzeć zakończenie) jak również zagłębić się w tym świecie odkrywając mnóstwo smaczków oraz zapewne dużych rozmiarów "drugie dno". :wink: P.S. szczerze mówiąc jakoś specjalnie nie śledzę przy okazji tego Finala wycieków z fabuły, jakie będą postacie, itp. Grę kupię z pewnością na premierę i postaram się wyrobic o niej zdanie bez wczesniejszego nastawienia (pozytywnego bądź negatywnego) :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza
drk2 7 Opublikowano 15 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 stycznia 2010 Braki tego i owego w Xlll mnie też jakoś nie nastrajały pozytywnie, ale wpisy Enkidou skutecznie odwróciły moją uwagę od czarnego pr jaki ta gra ma ostatnio, no i przypomniałem sobie, że przed premierą FFX miałem dokładnie takie same obawy- a to szczątkowy ekwipunek, brak mapy po której można swobodnie hasać, brak leveli, liniowość do bólu, interaktywny film jak pisał Ściera itp. A wyszło tak, że 10-tke cenie sobie najwyżej w całej serii. Tak że pewnie mi sie spodoba Ale nie ukrywam, że marzy mi się final w takim stylu w jakim był do VI, wielka mapa świata, mnóstwo lokacji, sekretów, poukrywanych skrzyń (jak ja lubie otwierać treasure chesty w erpegach ), no i najleprzy moment na który zawsze czekam- zdobycie statku i cały świat stojący otworem...Pograłem ostatnio w FFVI i tak sobie pomyślałem, żeby zrobili takiego finala, z widokiem z góry w miażdzącej oprawie...ehh Cytuj Odnośnik do komentarza
Enkidou 300 Opublikowano 15 stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 stycznia 2010 Ostatnio zaangażowałem się w dyskusję na forum PS3Site i powtórzę coś co tam napisałem: nie gwarantuję że gra się wszystkim podoba i że każdy będzie mieć odczucia dokładnie takie jak ja (przede wszystkim co do tej liniowości lokacji bo wątpię żeby reszta budziła jakieś większe kontrowersje; może poza kijowym voice-actingiem i tłumaczeniem). Ja jednak wyraziłem swoje poglądy i będę ich bronił - teraz czy też potem, czyli po zachodniej premierze. Piszę to żebyście mnie potem nie zlinczowali. ; P Cytuj Odnośnik do komentarza
Colly 0 Opublikowano 15 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 stycznia 2010 Po pierwsze w FFVII i FFVIII tez nie bylo sie do czego wracac. W FFVII 'weapony i bonusy' w wyjatkowych przypadkach znajodwaly sie w osobnej lokacji (jedna lub dwie jaskinie do ktorych dojsc mozna bylo na chocobo wyzszej rangi) wiec mowienie ze wracanie do lokacji nie bedzie mialo sensu, jest... bez sensu. FF13 nie ma otwartej mapy swiata ktora daje FALSZYWE poczucie braku linearnosci, na ktorej to mozna bylo dac wszystkie opcjonalne rzeczy i miec z glowy. Z kolei FFVIII na ostatniej plycie ZABIERAL DOSTEP do miast, mozna bylo jedynie odwiedzic finalowy dungeon, dodatkowy dungeon i pare innych rzeczy (statek). Co z kolei dobitnie pokazuje ze miejsce na plycie bylo/jest skonczone i gdzies to 15 minutowe outro trzeba bylo upchnac. Mały offtop, ale sprostuję Wiele lokacji w FFVIII pojawiało się zarówno na 1, 2 jak i na 3 płycie. Dopiero na czwartej płycie jest zablokowany dostęp do miast, z uwagi na outro... ale generalnie, gdyby się postarali, to by mogli upchnąć dużo więcej. Wiele tekstur się powtarza kilkadziesiąt razy na tej samej płycie, czwarta płytka z FF8 jest płytką najmniejszą pod względem MB, ponadto nie jest zrozumiałe umieszczanie na wszystkich płytach (1, 2, 3 i 4) plików walki z Omegą Weapon czy Ifritem oraz wszystkich dialogów z danej lokacji. Czyli np. w Deling City na 3 płycie są inne rozmowy niż na pierwszej/drugiej, ale na każdej płycie, jeżeli tylko jest dana lokacja, to ma wszystkie dialogi. Krótko mówiąc, pod względem danych, w FF8 jest bałagan na kółkach. Mało tego, widać po płytach, że wycięli najważniejszy scenariusz Laguny, choć parę kawałków zostało (plus nawiązania). I widać, że wycięli na pewno nie z powodu braku miejsca, bo te 4 płyty można by spokojnie wcisnąć w trzy. Teraz co do tematu. Mnie również się wydaje, że z uwagi na Xbox'a powycinali wiele rzeczy, choć SE zapewne wiedziało, że to zrobi już w chwili ogłaszania gry na Xbox'a. Tak naprawdę, będziemy to mogli stwierdzić dopiero po jakości Versusa. "Na konkurencji na rynku konsol gracze mogą tylko zyskać. " Jeśli chlastają grę i nie wykorzystują pełni swoich możliwości z powodu ograniczeń drugiej platformy, to faktycznie, gracze zyskują. Cytuj Odnośnik do komentarza
adi 189 Opublikowano 15 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 stycznia 2010 Ludzie, a może troszkę matematyki zamiast bezsensownego narzekania, ze coś wycieli ze wzgledu na 360 ? Po pierwsze to chyba każdy sobie zdaje sprawę, że Weapon (model postaci, dzwięk, animacje) zajmuje w przyblizeniu tyle samo miejsca na płytce co każdy większy,szeregowy przeciwnik, prawda? Poza tym z Weaponami, czy Dark Aeonami nie wiązały się filmiki, wiec rzekoma oszczędność miejsca, również nie jest powodem ich braku.Lokacje w których wystepowały to raptem pare ekraników (FF8), mini dungeony (FFX), czy wręcz czasem standardowe lokacje (Ruby , Emerald FFVII) A jeśli się zastanawiacie ile oszczędzono miejsca dzięki rzekomemu "wywaleniu" miast, to sprawdzie ile waży dodatek i Shivering Isle, posiadający o wiele więcej lokacji(o muzyce, Qestach, NPC, potworach, broniach, zbrojach itp, nie wspominając ) niż zazwyczaj jest w Finalowych miastach razem wziętych. Cytuj Odnośnik do komentarza
Colly 0 Opublikowano 15 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 stycznia 2010 Jeden średniej wielkości "ekranik" w FF8 to około 1 MB (animowane warstwy...), nie wliczając dźwięków/muzyki. Jedna większa lokacja, czyli minimum kilkanaście ekraników to około 25 MB, miasta mają trochę więcej. A FF13 jest chyba dużo lepsza graficznie od FF8 i ma trochę wyższą rozdzielczość. Po pierwsze to chyba każdy sobie zdaje sprawę, że Weapon (model postaci, dzwięk, animacje) zajmuje w przyblizeniu tyle samo miejsca na płytce co każdy większy,szeregowy przeciwnik, prawda? Nieprawda, przynajmniej w FF8 Szeregowi przeciwnicy nie mają tak złożonych animacji, zazwyczaj nie mają dodatkowych dialogów, mają mniej ataków (które dodatkowo wyglądają gorzej i nie są takie rozbudowane), itp. Efekt: Bite Bug to 45 KB, Behemoth to 70 KB, a Ultima Weapon to prawie 300 KB. W FF13 pliki z przeciwnikami zapewne ważą troszkę więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza
adi 189 Opublikowano 15 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 stycznia 2010 Jeden średniej wielkości "ekranik" w FF8 to około 1 MB (animowane warstwy...), nie wliczając dźwięków/muzyki. Jedna większa lokacja, czyli minimum kilkanaście ekraników to około 25 MB, miasta mają trochę więcej. A FF13 jest chyba dużo lepsza graficznie od FF8 i ma trochę wyższą rozdzielczość. Po pierwsze to chyba każdy sobie zdaje sprawę, że Weapon (model postaci, dzwięk, animacje) zajmuje w przyblizeniu tyle samo miejsca na płytce co każdy większy,szeregowy przeciwnik, prawda? Nieprawda, przynajmniej w FF8 Szeregowi przeciwnicy nie mają tak złożonych animacji, zazwyczaj nie mają dodatkowych dialogów, mają mniej ataków (które dodatkowo wyglądają gorzej i nie są takie rozbudowane), itp. Efekt: Bite Bug to 45 KB, Behemoth to 70 KB, a Ultima Weapon to prawie 300 KB. W FF13 pliki z przeciwnikami zapewne ważą troszkę więcej. Ale to wciąż są śmiesznie małe wielkości w porównaniu do pojemności 3 dwuwarstwowych DVD, nawet uwzględniając wyższą rozdzielczość, lepsze tekstury i efekty. Dlatego tez podałem przykład Shivering Isle, jako gry/dodatku w której te wszystkie elementy są już w "dzisiejszych", ze tak powiem standardach,jest ich masa,świat jest ogromny i bogaty w lokacje(porównując do liniowych "scieżek" z jrpg-ów to sam ten dodatek oferuje większy obszar do eksploracji) a mimo to całość wraz z dodatkiem Knights of the Nine(dodatek mały,ale to również kilka dodatkowych elementów) zajmuje bodajże 2.4 GB (nie pamietam dokładnie) Cytuj Odnośnik do komentarza
Killabien 553 Opublikowano 15 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 stycznia 2010 Chłopaki jeszcze nie graliscie a ciagle jęczycie jaka to gra jest uboga(może akurat nie to słowo) przez to, że wychodzi na x-a. Jak zagracie i zobaczycie to myśle, że nic Wam nie będzie brakowało i gdyby nie ten wywiad to nikt by nic nie mówił jak to źle że na x-a gra wychodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza
adi 189 Opublikowano 15 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 stycznia 2010 Chłopaki jeszcze nie graliscie a ciagle jęczycie jaka to gra jest uboga(może akurat nie to słowo) przez to, że wychodzi na x-a. Jak zagracie i zobaczycie to myśle, że nic Wam nie będzie brakowało i gdyby nie ten wywiad to nikt by nic nie mówił jak to źle że na x-a gra wychodzi. Ja raczej "jęcze" nad tym, że ktoś tłumaczy jakieś tam braki (nie wiadomo jeszcze czy odczuwalne ) pojemnością nośnika Ot, otwarta furtka dla DLC, a nie ograniczenia pojemności. Było dawno i kilkukrotnie mówione-360 ze wzgledu na napęd dostanie skompresowane filmiki i tyle, a teorie o pocięciu gry to wiecie.... Cytuj Odnośnik do komentarza
Texz 670 Opublikowano 15 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 stycznia 2010 Nie mam kompletnie pojęcia na jakim etapie dyskusji o FFXIII jesteście, ale chyba jeszcze tego nie widzieliście: http://n4g.com/ps3/News-458454.aspx Gdyby z gry wyciąć filmiki zmieściłaby się na DVD-9. Cytuj Odnośnik do komentarza
Pan Pieczarka 167 Opublikowano 15 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 stycznia 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Ef6g9jDsScc&feature=player_embedded# Tidus... tidusa słyszę w tym trailerze. Cytuj Odnośnik do komentarza
Trzcina 11 Opublikowano 15 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 stycznia 2010 (edytowane) Colly.. przeczytaj uwaznie mojego posta. Nie wiem co chciales sprostowac, bo ja napisalem ze na OSTATNIEJ plycie zabieraja dostep do miast, nie pisalem nic o poprzednich plytach. Adi, nie wiem jaki jest cel porownywania Obliviona, ktory to w wersji PC zajmuje raptem 4GB, do FF'a ktory ma dwa razy wiecej danych w postaci filmików... Texz, to ze gra po wycieciu filmikow zmiescilaby sie na jednym DVD9 tylko dodaje wszystkiemu. Z racji filmikow, ktore sa nieodzowna czescia FF'a od czasow 7'ki, filmiki byly sposobem na przedstawienie najbardziej skomplikowanych/widowiskowych/ciekawych wydarzen. Dzielac gre na wieksza ilosc plyt jestes zmuszony dublowac dane. Jak bardzo? Tego nie wiem i nie specjalnie mnie to interesuje, niemniej jednak trzeba te dane dublowac, co znacznie obniza ilosc wolnego miejsca, ale o tym juz bylo. Nie chce mi sie wdawac w dyskusje ile miejsca zajmuje miasto w FF13, ale trzeba brac pod uwage ze z powodu trzech plyt ilosc potrzebnego miejsca jest trzykrotnie wieksza (chyba ze dostep do niego bedzie na ostatniej plycie). To wszystko i tak nie ma zadnego znaczenia, bo jak pisalem wczesniej nie potrzebuje ogromnych miast zeby sie dobrze bawic. Aby dobrze sie bawic potrzebuje tego by gra byla dobra. To ze jest inna niz 'standard' w obecnych czasach nie powinno byc zarzutem, niemniej jednak jest, co tlumaczy dlaczego MW2 sprzedaje sie w 13 milionach kopii... :o Dopoki granie w FF'a nei polega na kopaniu pilki noznej od bramki do bramki, to gra jest utrzymana w konwencji jRPG, to ze pewne elementy ma rozwiazane inaczej, lub tez jest ich brak, O NICZYM nie przesadza. Edytowane 15 stycznia 2010 przez Trzcina Cytuj Odnośnik do komentarza
theend 0 Opublikowano 18 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 stycznia 2010 Nie mam kompletnie pojęcia na jakim etapie dyskusji o FFXIII jesteście, ale chyba jeszcze tego nie widzieliście: http://n4g.com/ps3/News-458454.aspxGdyby z gry wyciąć filmiki zmieściłaby się na DVD-9. Muszę przyznać że troszkę mnie to zszokowało 32GB filmów i 7GB gry. Miejmy nadzieję że to tylko wymysły a nie prawda, gdyż przeciwnie możemy się spodziewać filmu interaktywnego i to na większą skalę niż skarcone z tego powodu FFX. Cytuj Odnośnik do komentarza
Texz 670 Opublikowano 18 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 stycznia 2010 Nie mam kompletnie pojęcia na jakim etapie dyskusji o FFXIII jesteście, ale chyba jeszcze tego nie widzieliście: http://n4g.com/ps3/News-458454.aspxGdyby z gry wyciąć filmiki zmieściłaby się na DVD-9. Muszę przyznać że troszkę mnie to zszokowało 32GB filmów i 7GB gry. Miejmy nadzieję że to tylko wymysły a nie prawda, gdyż przeciwnie możemy się spodziewać filmu interaktywnego i to na większą skalę niż skarcone z tego powodu FFX. Z tego co wyczytałem na jednym zachodnim forum gra starcza na jakieś 40-50h, same filmiki (prerenderowane i te na silniku gry) podobno trwają łącznie ok. 9h. FFXIII wydaje się bardzo filmową grą jak MGS4, ale kompletnie się tym nie przejmuję. Najnowszy trailer, którego można ściągnąć z Marketplace/PSS jakoś mnie uspokoił w tej materii. Cytuj Odnośnik do komentarza
Guts 7 Opublikowano 18 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 stycznia 2010 Nie mam kompletnie pojęcia na jakim etapie dyskusji o FFXIII jesteście, ale chyba jeszcze tego nie widzieliście: http://n4g.com/ps3/News-458454.aspxGdyby z gry wyciąć filmiki zmieściłaby się na DVD-9. Muszę przyznać że troszkę mnie to zszokowało 32GB filmów i 7GB gry. Miejmy nadzieję że to tylko wymysły a nie prawda, gdyż przeciwnie możemy się spodziewać filmu interaktywnego i to na większą skalę niż skarcone z tego powodu FFX. Z tego co wyczytałem na jednym zachodnim forum gra starcza na jakieś 40-50h, same filmiki (prerenderowane i te na silniku gry) podobno trwają łącznie ok. 9h. FFXIII wydaje się bardzo filmową grą jak MGS4, ale kompletnie się tym nie przejmuję. Najnowszy trailer, którego można ściągnąć z Marketplace/PSS jakoś mnie uspokoił w tej materii. Tylko niech ta filmowość przekłada się na wciągający scenariusz. Jakoś niekręci mnie kolejne, japońskie love story. Cytuj Odnośnik do komentarza
Killabien 553 Opublikowano 18 stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 stycznia 2010 Spoko chłopaki, o ile początek moze być długi jeśli chodzi o filmiki tak później już jest lepiej. Dungeony sa długie i tak łatwo i szybko się ich nie przechodzi(np. taejin's tower). Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.