Skocz do zawartości

Final Fantasy XIII


Enkidou

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zax pisał, że FF13 nawet na Ps3 nie jest doskonały tylko bdb.

 

Zax też pisał, że Demon's Souls to gra diablopodobna. :sick:

 

Na pewno nie napisałem, że jest "diablopodobna" - DS to nie prosta kalka Diablo. Natomiast charakter rozgrywki, czerpiący z klonów Rogue i ogólnie dungeon crawlerów, można jak najbardziej tutaj użyć jako przykładu.

 

Co do portu FFXIII na X-kloca, to wszystko wskazywało na to, że obie wersje będą BARDZO podobne. Nie ma nic w oryginalnej wersji gry, czego nie ucięgnąłby X360 (no może lepszy HDR, o czym wspominałem). Ciekawe co się okażę... :) Screenami bym się zbytnio nie sugerował.

Opublikowano (edytowane)

No o moc konsoli tu raczej nie chodzi. Tym bardziej, że FFXIII nie jest jakimś killerem graficznym, wspomniany AW prezentuje się o wiele lepiej.

 

Już szybciej bym powiedział, że o rozmiar płyty DVD się rozchodzi , ale w tym wypadku to również nie miało znaczenia. Tzn. wątpię żeby SE "ograniczone" rozmiarem DvD wpakowało tak słabe tekstury względem wersji na Ps3.

 

Głównym powodem (tak myślę) było tworzenie Finala od początku na Ps3, dopiero potem na Xo. Przez co widzimy efekty, tak samo jest z niektórymi grami multiplatformowymi które powstają najpierw na xboxie, dopiero potem na Ps3. Choćby Bayonetta, Lost Planet, RE5, dziwnym trafem wszystkie wspomniane gry pochodzą od Japońców :whistling: . Masz rację Orion; partacze.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

Chociaż może w Kwietniu uda mi się kupić PS3, to nie będzie mi to przeszkadzać, ale takie coś nie powinno mieć miejsca. Wystarczy, że dali by pełne 720P i już byłoby lepiej, włosy wyglądałyby normalnie. Mass Effect 2 też jest na DVD,a graficznie urywa łeb przy (pipi)e, także nie chodzi raczej o ilość miejsca, zwłaszcza, żę FF13 jest na 3 DVD. Wiadomo, że to są 2 różne gry itp. ale jednak daje to do myślenia. Po prostu wydaje mi się, że Japończycy ciągle błądzą na obecnej generacji.

Opublikowano

Coś mi się nie chce wierzyć że aż takie kwadraty będą w wersji na XBoxa. Osobiście posiadam konsole od Microsofta i az sam jestem ciekaw czy rzeczywiście aż tak dali dupy po tym względem. Ale jedyne co mi przychodzi na myśl to to, że ktoś sobie robi niezłą antyreklamę XBoxa 360. No cóż dowiem się już 9 marca.

Opublikowano (edytowane)
Już szybciej bym powiedział, że o rozmiar płyty DVD się rozchodzi , ale w tym wypadku to również nie miało znaczenia. Tzn. wątpię żeby SE "ograniczone" rozmiarem DvD wpakowało tak słabe tekstury względem wersji na Ps3.

W analizie zawartości płyty z japońską wersją FF13 na PS3 było wyszczególnione, że jakby usunąć wszystkie FMVki w HD, to reszta gry zmieściłaby się na jednym dvd, więc rozmiar tekstur nie powinien być problemem.

Edytowane przez Hela
Opublikowano (edytowane)

(...) SE to partacze i tyle (...)

 

Dokładnie zgadzam się, ale nie można teraz całego zła zwalać na Square-Enix - dotąd, praktycznie w 90% tytułów multiplatformowych to zawsze wersja na PS3 w jakiś sposób kulała właśnie przez źle zrobiony port gry z jednego systemu na drugi. Czyli wychodziło by na to, że partaczami są prawie wszyscy developerzy 3rd party.... :rolleyes:

 

To jest praktycznie pierwszy z tak dużych gier przypadek gorszej oprawy na Xie niż na PS3 - stawiam że tylko i wyłącznie przez to, że gra wpierw powstawała na sprzęt Sony (ponoć trzon silnika gry gotowy był jeszcze na PS2).

Edytowane przez nightrunner
Opublikowano

Różnica w grach multiplatformowych nie była tak duża na korzyć Xbox'a jak teraz jest na korzyść PS3.

 

Nie będę się kłócił, ale wydaje mi się, że jednak znalazło by się trochę gier ze sporo odstająca grafiką na konsolę Sony :wink:

 

Tak czy siak niech użytkownicy X-a się cieszą, że także na ich sprzęt wychodzi Final, gra pozostaje przecież tą samą grą :)

Gość Mr. Blue
Opublikowano

ehm... w znakomitej większości gier multiplatformowych (szczególnie nowszych) nie widać żadnej różnicy.

Opublikowano

ehm... w znakomitej większości gier multiplatformowych (szczególnie nowszych) nie widać żadnej różnicy.

 

Nowszych oczywiście się zgodzę (czasem nawet coś lepiej wygląda na Ps3), ale na początku były duże problemy z bezstratnym portowaniem gier z Xa. A to, że w drugą stronę nie było portów robionych (z ps3 na X) to już temat na inną okazję... :wink:

Opublikowano

Co za rozmowa w ogole :)

 

Wystarczy wspomniec bayonette ktora chodzi w dwukrotnie mniejszej liczbie klatek.

 

Roznie sa, byly i zawsze beda. Osobiscie ciesze sie ze tym razem wersja na moja konsole nie wyglada 'gorzej'. A o tym czy gra bedzie w ruchu wygladac o tyle gorzej, to trzeba poczekac i zobaczyc.

Opublikowano

Panowie ja wiem, że teraz multiplatformy są takie same (wyjątek Bayonetta) i bardzo mnie to cieszy, gdyż zakupuję niedługo PS3 do komba z Xbox'em ;). Po prostu SE to potentant, wielka marka i wstyd, że nie podołali. Wiadomo, że FF13 nadal jest kozakiem, gdyż gra nic nie traci. Ja tylko mam nadzieję, że te screeny są przesadzone i różnica nie jest aż tak wielka. Trzeba poczekać kilkanaście dni i wszystko będzie jasne

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...