Litwin81 1 155 Opublikowano 13 stycznia 2008 Opublikowano 13 stycznia 2008 Gawlick ale jeżeli dobrze zwróce to samo zaskoczy czy musze schodzić i coś kombinować?Bo wydaje mi sie że dobrze je ustawiłem Cytuj
Gawlick 7 Opublikowano 13 stycznia 2008 Opublikowano 13 stycznia 2008 Samo zaskoczy. Tak jak napisał renegade Anioł na połnoc, koza czy co to tam jest - południe, lew - zachód (O) a orzeł - wschód. Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 13 stycznia 2008 Opublikowano 13 stycznia 2008 wlasnie czemu zachod jest jest oznaczony O zamaiast W Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 13 stycznia 2008 Opublikowano 13 stycznia 2008 Na poczatku wjazdy ala Resident mnie zraziły,ale w końcowym rozrachunku fabuła jest bardzo klimatyczna i jak dla mnie upiorna,ta gra jest wyjątkowa,oby wiecej takich,gdyż bohater ma ikre i jest mega charyzmatyczny Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 13 stycznia 2008 Opublikowano 13 stycznia 2008 Dziś przeglądałem sobie galerie zdjęć zawartych na płycie. Można zobaczyć jak wygląda studio Naughty Dog, że w czasie pracy, pracownicy mają czas na ćwiczenia fizyczne (yoga?). Są też fotki z meczu (dwa ognie? czy jak t tam się zwie) między Naughty Dog a Sony Santa Monica (God of War) Cytuj
Sialala 0 Opublikowano 14 stycznia 2008 Opublikowano 14 stycznia 2008 Jeszcze jedna uwaga odnośnie vsync Zauważyłem,że w 1080i(mam crt hd i component) o wiele wiele mniej widać tą przypadłość,praktycznie sporadycznie(w sd wogóle jej nie ma).Ciekawe czemu?może to wina mojego tv i lepiej sobie radzi z 1080i niż 720p ...hmm w 1080i konsola ma mniej do renderowania niz w 720p - wbrew pozorom to jest nizsza rozdzielczosc, bo interpolowana. Cytuj
w00t 0 Opublikowano 14 stycznia 2008 Opublikowano 14 stycznia 2008 (edytowane) 1080i to w rzeczywistości 540i. http://alvyray.com/DigitalTV/Naming_Proposal.htm Przeczytajcie od początku do końca, to zrozumiecie ocb. konrado - 540i Edytowane 15 stycznia 2008 przez w00t Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 16 stycznia 2008 Opublikowano 16 stycznia 2008 Uncharted zaliczony szkoda ,że zalicza się do kolekcji gier,które można skończyć poniżej 10h(mój wynik to 8.47 na poziomie normal).Po krótce wymienię co mi się podobało ,a co nie by się nie rozpisywać plusy: -niewiarygodna grafika(czasem doczyta tekturkę ale jak się człowiek nie wpatruję w grę i przed jej uruchomieniem nie wie ,że gra cierpi na taką przypadłość to prawdopodobnie tego nie zauważy) -fabuła,bohaterowie -muzyka -klimat -fajny system osłon itp(choć to kalka nie tyle GoW a killswitha) minusy -za dużo strzelania -mało wersji przeciwników,no bez jaj z 5 na krzyż,każdy z granatnikiem albo shotganem wygląda tak samo -mało elementów platformowych ,a te co są nie są rewelacyjne(czasem gdyby nie kamera nie wymyśliłbym ,ze tam da się wskoczyć) -poziom zagadek(wyłączajcie opcję podpowiedzi) -dzungla korytko(normalnie jak w Crashu na psx ,cały czas przed siebie) -z 4 godziny za krótka Obiektywna ocena 8+ Chciałem dać czystą 9 ale pomyślałem co tak naprawdę sprawiło mi największą frajdę w grze..było to podziwianie tego jak ta gra wygląda i tak chłodnym okiem to gdyby nie ta oprawa to gra to by był lepszy przeciętniak IMO I tak polecam ,szczególnie teraz gdy lada dzien pojawią się starter packi wersji 40gb z Uncharted.Nie masz ps3 to z oferowanych gier z starter packami ta jest najlepsza,a jak masz ps3 to zaczekaj z miesiąc -na allegro pojawi się pewno pełno wersji używanych za ok 100zł Cytuj
polaki899 32 Opublikowano 16 stycznia 2008 Opublikowano 16 stycznia 2008 No fajnie to teraz leć na hard i włacz sobie mirror mode i jakiś jeszcze tryb tylko zapomniałem nazwy Za 2 razem gra jest lepsza poszukaj wszystkich skarbów i zalicz conajmniej 800 punktów a nie po łepkach 400 to ta gra naprawde jest naprawde dłuższa a skarby sa sprytnie pochowane. A ostatni poziom trudności, to jest poziom 3 strzały i giniesz Cytuj
a_di1 9 Opublikowano 17 stycznia 2008 Opublikowano 17 stycznia 2008 Potwierdzam ostatni poziom trudności jest IMO poryty. Podchodzenie po kilka razy do chapteru może nieźle krwi napsuć. Chwilowo odpuściłem bo mi nerwy puściły (chapter 6). Ale ukończyć muszę te 1000 medali nie daje mi spokojnie spać. Cytuj
ziolo69 20 Opublikowano 17 stycznia 2008 Opublikowano 17 stycznia 2008 Potwierdzam ostatni poziom trudności jest IMO poryty. Podchodzenie po kilka razy do chapteru może nieźle krwi napsuć. Chwilowo odpuściłem bo mi nerwy puściły (chapter 6). Ale ukończyć muszę te 1000 medali nie daje mi spokojnie spać. Hehe, witaj w klubie. Potrzebna mała pomoc: Aktualnie jestem w "katakumbach" (czy jakoś tak ) i mam problem. W owalnym pomieszczeniu przypominającym "ni to grobowiec, ni świątynię" atakują mnie "mutanty". Nosz nerwica mnie bierze, bo podchodzę do tego starcia już raz "enty", a ginę po kilku sekundach. Ma ktoś jakiś sposób aby uniknąć śmierci? Oczywiście wszystko odbywa się w trybie Crushing. Cytuj
Gawlick 7 Opublikowano 17 stycznia 2008 Opublikowano 17 stycznia 2008 Biegac biegać i jeszcze raz biegać strzelając z biodra, najlepiej z shotguna gdy typ podbiega blisko. AK tez się zda. Cytuj
Krakers 4 Opublikowano 17 stycznia 2008 Opublikowano 17 stycznia 2008 Czy tą grę na Crushing da się przejść? Jestem w 4 chapterze i ten poziom jak dla mnie jest kosmiczny Cytuj
DJ1988 16 Opublikowano 17 stycznia 2008 Opublikowano 17 stycznia 2008 Czy tą grę na Crushing da się przejść? Jestem w 4 chapterze i ten poziom jak dla mnie jest kosmiczny Da się, da się. Ja i parę innych osób tutaj już dawno przeszło Uncharted na Crushing Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 18 stycznia 2008 Opublikowano 18 stycznia 2008 Obecnie rozeszło sie 820 tys. sztuk (według VGChartz) http://www.vgchartz.com/games/game.php?id=12778 W tym prawie 500tyś w Europie, a tylko 281tyś w Stanach. Widać że gracze z Europy potrafią docenic świetne gry Cytuj
GMB 0 Opublikowano 18 stycznia 2008 Opublikowano 18 stycznia 2008 Jak by Nathan miał biceps wielkości niemieckiego hełmu, strzelał z turbo laserowych broni z wysuwaną piłą spalinową i puszczał tekst niczym z filmu Rambo to hamburgery rzuciły by się masowo na ten tytuł. Cytuj
Arkady 1 012 Opublikowano 18 stycznia 2008 Opublikowano 18 stycznia 2008 Sumka nawet nawet, choć na taki TYTUŁ o wiele za mało, chory komercyjny rynek. Wie ktoś jak ta gra była promowana w cywilizowanych krajach?, Tv spoty, jakieś bilbordy? Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 18 stycznia 2008 Opublikowano 18 stycznia 2008 Reklamy w TV były, ale czy coś więcej, trudno powiedzieć. Co ciekawe Heavenly Sword mimo bardzo rozbieżnych ocen, sprzedał się bardzo podobnie (coś około 800tyś) A np. takie Ratchet&Clank, który wszedzie dostawał 9, sprzedał się tylko w liczbie 660tyś (oczywiscie według VGChartz) Cytuj
izon 995 Opublikowano 18 stycznia 2008 Opublikowano 18 stycznia 2008 Reklamy w TV były, ale czy coś więcej, trudno powiedzieć. Co ciekawe Heavenly Sword mimo bardzo rozbieżnych ocen, sprzedał się bardzo podobnie (coś około 800tyś) A np. takie Ratchet&Clank, który wszedzie dostawał 9, sprzedał się tylko w liczbie 660tyś (oczywiscie według VGChartz) Bo ratchet to nic nowego i ssie wedlug mnie..Co do Uncharted to nie rozumiem jak mozna nie zrobic dobrej reklamy TAKIEJ grze. Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 18 stycznia 2008 Opublikowano 18 stycznia 2008 Reklamy w TV były, ale czy coś więcej, trudno powiedzieć. Co ciekawe Heavenly Sword mimo bardzo rozbieżnych ocen, sprzedał się bardzo podobnie (coś około 800tyś) A np. takie Ratchet&Clank, który wszedzie dostawał 9, sprzedał się tylko w liczbie 660tyś (oczywiscie według VGChartz) Bo ratchet to nic nowego i ssie wedlug mnie..Co do Uncharted to nie rozumiem jak mozna nie zrobic dobrej reklamy TAKIEJ grze. Reklamy były, choćby w UK, tylko Uncharted wyszedł razem z innymi main streamowymi grami, które ludzie znali, więc Uncharted był pomijany bo nie znany, ale w EU i tak dobrze się sprzedał, na tyle, że U:DF 2 będzie. Cytuj
wiiboxstation 0 Opublikowano 18 stycznia 2008 Opublikowano 18 stycznia 2008 (edytowane) Jak by Nathan miał biceps wielkości niemieckiego hełmu, strzelał z turbo laserowych broni z wysuwaną piłą spalinową i puszczał tekst niczym z filmu Rambo to hamburgery rzuciły by się masowo na ten tytuł. rozumiem że pijesz do Gow a . w ameryce jest popyt na brutalne gry więc gdyby piraci byli rozczłonkowywani a ciała nie znikały, były podatne na strzały i gdyby nathan przeklinał jak szewc to pewnie gra sprzedałaby się lepiej ale to zniszczyłoby jej klimat A do Izona : ratchet nie ssie ponieważ to esencja platformera nie ma potrzeby naprawiać czegoś co nie jest popsute Edytowane 18 stycznia 2008 przez wiiboxstation Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 18 stycznia 2008 Opublikowano 18 stycznia 2008 Ciała nie znikają,a jak na pierwszy tytuł jak dotąd nei mający marki to bardzo dobrze Cytuj
Memory 0 Opublikowano 19 stycznia 2008 Opublikowano 19 stycznia 2008 Komponent “prawie” jak HDMI http://www.ps3site.pl/komponent-prawie-jak-hdmi Cytuj
wiiboxstation 0 Opublikowano 19 stycznia 2008 Opublikowano 19 stycznia 2008 Ciała nie znikają,a jak na pierwszy tytuł jak dotąd nei mający marki to bardzo dobrze po pewnym czasie znikają Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.