Skocz do zawartości

Uncharted: Drake’s Fortune


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zanim zagrałem w Uncharted to słyszałem o tym doczytywaniu i byłem podczas gry bardzo uczulony na to.I przez całą grę może z 5 razy cos mi sie doczytało,z czego tak bardzo wyraźnie to tylko raz na początku planszy znanej z demka(polepszyły się całe tekstury ziemi) w pozostałych przypadkach polepszały się jakieś pojedyncze elementy scenografii.

 

A Jakimowi może się więcej wczytywało ale on ma taką płytkę z grą,że raz na 10 razy mu ją konsola odtworzy

Opublikowano

w grze moze z 5 razy mi sie to zdarzylo plus drugie tyle podczas wczytywania skarbow

 

nie jestem ekspertem, ale tu chyba nie chodzi o same tekstury tylko jakies efekty z nimi zwiazane

Opublikowano

Nie wyszło im coś z tymi trofeami. Nie zamierzam ponownie kupować gry, którą już niejednokrotnie przeszedłem. I nie chodzi o pieniądze bo Uncharted jest chyba najtańszą dostępną grą na rynku. Od listopada zeszłego roku upłynęło sporo czasu i każdy jest nią znudzony.

Opublikowano
Nie wyszło im coś z tymi trofeami. Nie zamierzam ponownie kupować gry, którą już niejednokrotnie przeszedłem. I nie chodzi o pieniądze bo Uncharted jest chyba najtańszą dostępną grą na rynku. Od listopada zeszłego roku upłynęło sporo czasu i każdy jest nią znudzony.

 

ej dokladnie.Niby ta gra mialabyc pierwsza do wspolpracy z Home i trofeami a tu co??

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Ja dopiero niedawno pierwszy raz go ukończyłem i jest to dla mnie drugi po MGS 4 exclusive na PS3, który po prostu trzeba sprawdzić. Produkcja Naughty Dog czerpie trochę z innych tytułów (Gears of War, Prince of Persia...), ale dodaje też dużo od siebie i na pewno daje się odczuć inwencja Naughty Dog w developingu. Gra ma klimat, który się czuje w eksplorowaniu dżungli, podziemi, czy przeszukiwaniu wielkiego U-Boota.

 

Co mi się najmniej podobało, to coraz większe nastawienie na akcję "im dalej w las", a lekkim niewypałem dla mnie były

potwory

, które pojawiają się pod koniec gry. Sprawiły, że po prostu według mnie dotychczasowy klimat nieznanej przygody w stylu Tomb Raidera trochę zanikł, a szkoda...

 

Polecam, chociaż całość mogłaby być dłuższa - 7-8h na przejście to nie jest zbyt zadowalająca liczba jak na taki tytuł...

Edytowane przez Sarge
Opublikowano

7-8h to na normalu , na crushing to jest dopiero wyzwanie (jestem w 5 chapie i mam wg mnie najtrudniejsza akcje , to w tej wodzie w po tym jak rozwalasz z grantnika tego kolesia z działkiem gdzie wiara wylazi najgorszeze malo gdzie sie mozna chowac, a jak sie przyszlo z gory juz sie tam nie wejdzie masakra najgrosze to ze mam tylko 28 naboi ak:/ próbuje właczyc bronie które już odblokwałem za punkty i dupa caly czas disabled:/)

 

Opublikowano
7-8h to na normalu , na crushing to jest dopiero wyzwanie (jestem w 5 chapie i mam wg mnie najtrudniejsza akcje , to w tej wodzie w po tym jak rozwalasz z grantnika tego kolesia z działkiem gdzie wiara wylazi najgorszeze malo gdzie sie mozna chowac, a jak sie przyszlo z gory juz sie tam nie wejdzie masakra najgrosze to ze mam tylko 28 naboi ak:/ próbuje właczyc bronie które już odblokwałem za punkty i dupa caly czas disabled:/)

 

 

Hehe pamietam to miejsce,troszke tez sie tam meczylem,ale Crushing nie jest wcale taki strasznie trudny;) Jest kilka momentow gdzie czlowieka krew zalewa,ale poza tym jest gitarka.

Opublikowano

Tak sobie powtornie przechodze Uncharted (ostanio na premiere wersji USA) i z perspektywy niedawno ukonczonego MGS4 dochodze do wniosku ze Kojima powinien oddac kodowanie swojej gry (i poprawki w scenariuszu tez) chlopakom z Naughty Dog, bo bija go na glowe. Juz sama strona techniczna: pelne 720p, zadnych instali, zadnych loadingow !!! Mozna jednak cos takiego zrobic na PS3: jedna ciagla jazda jeepem ze strzelaniem.

A w MGS4 taki sam rodzaj levelu poharatany na 5 czy 6 czesci 12 sekundowymi loadingami. Wstyd Konami - chyba czas wrocic do lawek szkolnych i sie douczyc.

Bo to Uncharted, a nie MGS4 dostarcza cytujac obietnice Hideo: "Filmowych doswiadczen".

Gość Mr. Blue
Opublikowano (edytowane)
Tak sobie powtornie przechodze Uncharted (ostanio na premiere wersji USA) i z perspektywy niedawno ukonczonego MGS4 dochodze do wniosku ze Kojima powinien oddac kodowanie swojej gry (i poprawki w scenariuszu tez) chlopakom z Naughty Dog

 

Tja, nowożytna epopeja o podróży człowieka w poszukiwaniu idei, walce o nie i ich wartości vs. historia o poszukiwaczu przygód ala Indiana Jones z

potworami

na końcu...

 

Hideo niech się schowa ze wstydu.

 

EDIT

 

Niech nikt nie próbuje wyjeżdżać z spoilerami. Jeszcze ktoś się natknie i będzie miał schizę.

Edytowane przez Mr. Blue
Opublikowano

Nextgenowy Gears Of War wanna be Gameplay przez 95% gry vs. siedzący w erze PSX przez niecałe 50% gry.

 

Gry niech robi Naughty Dog, a Kojima wyda Metal Gear wzorem FFVII: Advent Children, przesłanie w formie filmu.

Gość Mr. Blue
Opublikowano (edytowane)

MGS: next - genowa gra typu stelth (cicho spokojnie, wcale mnie tu nie ma!) , przeplatana krótkometrażowymi filmami filozoficzno szpiegowskimi i najlepszymi walkami z bossami od czasów MGS3; infantylna (nie chce być normalną grą)

 

Uncharted: normalna ale i tez diabelnie udana gra tpp, fabula klasy b.

 

Obie gry pozbierały noty 9-10, wiec nie stwarzajmy niepotrzebnych dyskusji.

 

Ja rzygam kolejnym shoterem, ty kolejnym MGS -em, życie, c'nie?

 

Edytowane przez Mr. Blue
Opublikowano
Naughty Dog wykorzystuje 30-40% mocy PS3

http://www.ps3site.pl/naughty-dog-wykorzys...30-40-mocy-ps3/

 

Jeden z komentarzy pod newsem pochodzi od osoby która pracuje przy Linger In Shadows

 

he he ale Wam mielą mózgi :) Szkoda, ze nie moge sie wypowiedziec na temat Edge, gdyz moglbym popsuc wizerunek tego “specjalnego kawalku kodu”. PS3 ma sie dobrze, gdyz nie zostalo jeszcze spiracone. Studia developerskie o tym dobrze wiedza, wiec nie ma co sie przejmowac o brak dobrych gier w przyszlosci. A to, ze “Uncharted” wykorzystuje tylko 35% mocy (chodzi o cella, zeby nie bylo niedomowien, RSX’a pewnie wyssali do dna) wynika tylko i wylacznie z faktu ze ciezko sie pod to pisze, ale z czasem bedzie tylko i wylacznie lepiej. Biorac pod uwage to jaka masakra byla z PS2 na poczatku jesli chodzi o developing, to naprawde nie ma co sie przejmowac. Jedyny bol tak naprawde jest taki ze PC’ty naprawde ostatnio dostaly kopa jesli chodzi o GPU i zostawiaja te nasze next geny daleko w tyle :(. Coz czas pokaze, nie chodzi przeciez wylacznie o grafike :).

Opublikowano

Do opinii o Uncharted się nie odniosę bo bije od niej jadem na odległość.

 

Po pół roku znowu dorwałem Uncharted specjalnie dla trofeów....przez ten czas sporo tytułów przeszedłem ,w wiele grałem zarówno na PS3 i X360 i dalej nie ma graficznej konkurencji dla tego tytułu.Faktycznie każdy może się doczepić do dżungli korytka i braku interakcji z otoczeniem ale reszta jest niewiarygodna.To najładniejsza gra w gameplayu (bo filmiki wg mnie ładniejsze są w HS i MGS4) dostępna na konsolach-tekstury,wykonanie wody i artyzm i rozmach lokacji masakrują

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...