Skocz do zawartości

Crisis Core: FFVII


Enkidou

Rekomendowane odpowiedzi

Chodząc zaraz przy ścianach czy krawędziach unikamy wszelkich walk, dzięki czemu szybko można dotrzeć do bossa. Nie wiem, czy to niedopatrzenie, czy nieusunięta furtka dla betatesterów, ale jest śmiesznie.
Raczej zabieg celowy. Weź pod uwagę, że często za bossami znajdują się dalsze (nieraz obszerne) korytarze w których znajdziemy dodatkowe skrzynki z przedmiotami. Jedynym sposobem na dotarcie do nich jest właśnie ominięcie bossa w taki sposób jak zaznaczyłeś. Zresztą wydaje mi się to dobrym zabiegiem - kto chce walczyć ten wie gdzie wyskoczą wrogowie a kto chce szybko dojść do bossa (opuszczając przy tym szanse na chociażby awansowanie materii w DMW) będzie łaził przy ścianach (Snejku? ;p)

 

Natomiast sama gra - świetna, zdecydowanie najlepsza ze wszystkich elementów Kompilacji. Choć nie odsądzałbym Dirge of Cerberus od czci i wiary, bo przedstawiona tam historia była bardzo dobra i jeśli komuś podoba się CC, to DoC też powinien, choć nieco mniej.
Problem w tym, że fabuła to jedno a gameplay drugie. Dirge of Cerberus choć przyznam fabułę miał całkiem niezłą to zawodził pod niemal każdym innym względem. Gra była stanowczo za długa, monotonna, nudna, w dodatku towarzyszyła jej usypiająca muzyka a hamerykański dubbing wręcz dopraszał się o wyłączenie dźwięku w TV. Twórcy nawet zadbali o (podobnie jak w CC) misje dodatkowe ale problem tkwił w tym, że trzeba być masochistą aby się za nie zabierać. Crisis Core jest niemal odwrotnością - świetna i przyjemna rozgrywka, genialna oprawa audiowizualna, znośny dubbing a czasem człowiek ma większą ochotę wykonywać misje niż główny tryb.

 

Tym bardziej po takich crapach jak Advent Children czy Dirge of Cerberus, które były w moich oczach jedynie marnymi wyciągaczami kasy od fanów Crisis Core był niemałym zaskoczeniem - w końcu coś godnego magicznej siódemki w tytule.

Odnośnik do komentarza

Witam wszyskich.Widze,że wiele razy w tym temacie pojawiają się pytanie dotyczące "ruletki"więc pozwolę sobie skrobnąć kilka zdań na ten temat.

Zasadniczo DMW czyli właśnie owa "ruletka" posiada dwa elementy:CYFRY i WIZERUNKI POSTACI.

DMW podczas walki jest w ciągłym ruchu i poprzez różne kombinacje cyfr które się wylosują dostarcza naszemu bohaterowi róznego rodzaju statusów(opis wszyskich kominacji znajduje się w mailu dotyczącym DMW,którego dostajemy na początku gry w zakładce "tutorial").

Po załączeniu się MODULATING PHAZE w czasie walki ruleta zostaje wyswietlona na całym ekranie i rozpoczyna się losowanie.

Wylosowanie trzech takich samych wizerunków postaci powoduje odpalenie ataku specjalnego,różnego w zależności od postaci.

Natomiat jeśli chodzi o kręcące się cyfry,mają one wpływ na podnoszenie leveli zarówno Zacka,jak i materii przez nas posiadanych.

Jeśli wypadną trzy "7" poziom naszego herosa podnosi się.

Levelowanie materii odbywa się wówczas,gdy w DMW wypadną dwie takie same cyferki i dodatkowo jest to uzależnione od tego w którym slocie znajduje się materia(np. jeśli mamy materię Fire w pierwszym slocie to jej poziom zostanie podniesiony gdy w ruletce wypadną dwie "1".

 

No i tak to się mniej więcej przedstawia,rzeczywiście trochę dziwny to system bo tak naprawdę nie mamy żadnego wpływu na odpalanie ataków specjalych,summonów i levelowanie ale idzie się przyzwyczaić :D

Odnośnik do komentarza
Witam wszyskich.Widze,że wiele razy w tym temacie pojawiają się pytanie dotyczące "ruletki"więc pozwolę sobie skrobnąć kilka zdań na ten temat.

Zasadniczo DMW czyli właśnie owa "ruletka" posiada dwa elementy:CYFRY i WIZERUNKI POSTACI.

DMW podczas walki jest w ciągłym ruchu i poprzez różne kombinacje cyfr które się wylosują dostarcza naszemu bohaterowi róznego rodzaju statusów(opis wszyskich kominacji znajduje się w mailu dotyczącym DMW,którego dostajemy na początku gry w zakładce "tutorial").

Po załączeniu się MODULATING PHAZE w czasie walki ruleta zostaje wyswietlona na całym ekranie i rozpoczyna się losowanie.

Wylosowanie trzech takich samych wizerunków postaci powoduje odpalenie ataku specjalnego,różnego w zależności od postaci.

Natomiat jeśli chodzi o kręcące się cyfry,mają one wpływ na podnoszenie leveli zarówno Zacka,jak i materii przez nas posiadanych.

Jeśli wypadną trzy "7" poziom naszego herosa podnosi się.

Levelowanie materii odbywa się wówczas,gdy w DMW wypadną dwie takie same cyferki i dodatkowo jest to uzależnione od tego w którym slocie znajduje się materia(np. jeśli mamy materię Fire w pierwszym slocie to jej poziom zostanie podniesiony gdy w ruletce wypadną dwie "1".

 

No i tak to się mniej więcej przedstawia,rzeczywiście trochę dziwny to system bo tak naprawdę nie mamy żadnego wpływu na odpalanie ataków specjalych,summonów i levelowanie ale idzie się przyzwyczaić :D

Co Ty gadasz. Przeciez jezeli wypadnie nam niechciany wizerunek mozemy go zamienic na ten ktory bedzie pasowal. Oczywiscie wymagany jest do tego odpowiedni timing oraz znow element losowy, ale da sie to zrobic i to bardzo czesto.

Odnośnik do komentarza
Witam wszyskich.Widze,że wiele razy w tym temacie pojawiają się pytanie dotyczące "ruletki"więc pozwolę sobie skrobnąć kilka zdań na ten temat.

Zasadniczo DMW czyli właśnie owa "ruletka" posiada dwa elementy:CYFRY i WIZERUNKI POSTACI.

DMW podczas walki jest w ciągłym ruchu i poprzez różne kombinacje cyfr które się wylosują dostarcza naszemu bohaterowi róznego rodzaju statusów(opis wszyskich kominacji znajduje się w mailu dotyczącym DMW,którego dostajemy na początku gry w zakładce "tutorial").

Po załączeniu się MODULATING PHAZE w czasie walki ruleta zostaje wyswietlona na całym ekranie i rozpoczyna się losowanie.

Wylosowanie trzech takich samych wizerunków postaci powoduje odpalenie ataku specjalnego,różnego w zależności od postaci.

Natomiat jeśli chodzi o kręcące się cyfry,mają one wpływ na podnoszenie leveli zarówno Zacka,jak i materii przez nas posiadanych.

Jeśli wypadną trzy "7" poziom naszego herosa podnosi się.

Levelowanie materii odbywa się wówczas,gdy w DMW wypadną dwie takie same cyferki i dodatkowo jest to uzależnione od tego w którym slocie znajduje się materia(np. jeśli mamy materię Fire w pierwszym slocie to jej poziom zostanie podniesiony gdy w ruletce wypadną dwie "1".

 

No i tak to się mniej więcej przedstawia,rzeczywiście trochę dziwny to system bo tak naprawdę nie mamy żadnego wpływu na odpalanie ataków specjalych,summonów i levelowanie ale idzie się przyzwyczaić :D

Co Ty gadasz. Przeciez jezeli wypadnie nam niechciany wizerunek mozemy go zamienic na ten ktory bedzie pasowal. Oczywiscie wymagany jest do tego odpowiedni timing oraz znow element losowy, ale da sie to zrobic i to bardzo czesto.

No własnie,zapomniałem o tym wpomnieć...I tak przy okazji:czasem podczas losowania pojawiają rózne "obrazki"...ma to jakiś wpływ na atak czy coś innego??

Odnośnik do komentarza
Witam wszyskich.Widze,że wiele razy w tym temacie pojawiają się pytanie dotyczące "ruletki"więc pozwolę sobie skrobnąć kilka zdań na ten temat.

Zasadniczo DMW czyli właśnie owa "ruletka" posiada dwa elementy:CYFRY i WIZERUNKI POSTACI.

DMW podczas walki jest w ciągłym ruchu i poprzez różne kombinacje cyfr które się wylosują dostarcza naszemu bohaterowi róznego rodzaju statusów(opis wszyskich kominacji znajduje się w mailu dotyczącym DMW,którego dostajemy na początku gry w zakładce "tutorial").

Po załączeniu się MODULATING PHAZE w czasie walki ruleta zostaje wyswietlona na całym ekranie i rozpoczyna się losowanie.

Wylosowanie trzech takich samych wizerunków postaci powoduje odpalenie ataku specjalnego,różnego w zależności od postaci.

Natomiat jeśli chodzi o kręcące się cyfry,mają one wpływ na podnoszenie leveli zarówno Zacka,jak i materii przez nas posiadanych.

Jeśli wypadną trzy "7" poziom naszego herosa podnosi się.

Levelowanie materii odbywa się wówczas,gdy w DMW wypadną dwie takie same cyferki i dodatkowo jest to uzależnione od tego w którym slocie znajduje się materia(np. jeśli mamy materię Fire w pierwszym slocie to jej poziom zostanie podniesiony gdy w ruletce wypadną dwie "1".

 

No i tak to się mniej więcej przedstawia,rzeczywiście trochę dziwny to system bo tak naprawdę nie mamy żadnego wpływu na odpalanie ataków specjalych,summonów i levelowanie ale idzie się przyzwyczaić :D

 

Przecież chyba wszyscy to wiedzą... ;)

 

No własnie,zapomniałem o tym wpomnieć...I tak przy okazji:czasem podczas losowania pojawiają rózne "obrazki"...ma to jakiś wpływ na atak czy coś innego??

 

Pojawiające się filmiki zwiękaszają procenty przy danym DMW w menu DMW (pod trójkątem) - każdy kolejny to kolejne procenty szansy na wypadnięcie danego DMW.

 

A obrazki - nie jestem pewien :D ale im więcej, tym zazwyczaj silniejszy jest DMW (wyższy jego level)

Odnośnik do komentarza
Niedawno zaczalem grac,rzucilem sie odrazu na Hard mode i nie powiem,jest ciekawie.

System walki rzadzi,bardziej liczy sie refleks i spryt niz cyferki,bardzo mi sie to podoba.

 

 

kurde te misje 9-x-x to juz niezly hardcore, wiekszosc przeciwnikow ma mnie na 1-2 strzaly i trzeba sie niezle nagimnastykowac w czasie walk ;p

 

 

Velius - jazda jest bez trzymanki momentami :)

 

Shen - maja Cie na 1-2 strzały ? to na hardzie w normalnym trybie gry jest podobnie - piersze spotkanie z tymi co uderzaja techniką Jump - 70% hp jednym atakiem xD

Edytowane przez Dark Serge
Odnośnik do komentarza

na jednym zagranicznym forum koles sie chwalil swoimi materiami

 

Materia:

 

HP Up++ [M] +999%[HP]

 

VIT Up++ [M] +100[VIT]

 

ATK Up++ [M] +100[ATK]

 

Costly Punch [M] +100[MAG]

 

Aerial Drain [M] +100[sPR]

 

Drainga [M] +700%[HP]

 

ktos mi powie jak sie dorobic czegos takiego? : | ja mam hp up++ na master i daje mi 150%, nie rozkminiam za bardzo tego łączenia materii

  • Minusik 2
Odnośnik do komentarza
na jednym zagranicznym forum koles sie chwalil swoimi materiami

 

Materia:

 

HP Up++ [M] +999%[HP]

 

VIT Up++ [M] +100[VIT]

 

ATK Up++ [M] +100[ATK]

 

Costly Punch [M] +100[MAG]

 

Aerial Drain [M] +100[sPR]

 

Drainga [M] +700%[HP]

 

ktos mi powie jak sie dorobic czegos takiego? : | ja mam hp up++ na master i daje mi 150%, nie rozkminiam za bardzo tego łączenia materii

 

Ja też mam HP + 999 % i ATK + 100 :) Drainge też mam podobną (500%) znajduje się ją gdzieś, ale nie pamiętam już gdzie. Co do łączenia materii: Najlepiej nasze wymasterowane materie łączyć z materią Status Ward ( lub innymi namasterowanymi, które dają duże bonusy, ale ja używam Status Ward), do tego dodajesz odpowiednie itemki i jazda ;) Musisz się jednak trochę wysilić, bo co potężniejsze fuzje potrafią zerzryć 400000 SP (jak dodajesz naraz powiedzmy ponad 200%HP).

Odnośnik do komentarza
Szansę na wylosowanie pasującego wizerunku do reszty DMW można zwiększyć naparzając w "iksa" ważny jest również poziom naszego limitu, im wyższy tym lepiej, na statusie normal i low, żadko wychodzi.

 

Wczoraj po 32 godzinach skończyłem Crisis Core ;( Przepiękne zakończenie...

 

Chodziło mi bardziej o to, czy da się jakoś zrobić, aby wylosowały się dwa wizerunki w trakcie normalnej walki, jeszcze przed włączeniem się "dużego losowania". Da się??

Odnośnik do komentarza
Szansę na wylosowanie pasującego wizerunku do reszty DMW można zwiększyć naparzając w "iksa" ważny jest również poziom naszego limitu, im wyższy tym lepiej, na statusie normal i low, żadko wychodzi.

 

Wczoraj po 32 godzinach skończyłem Crisis Core ;( Przepiękne zakończenie...

 

Chodziło mi bardziej o to, czy da się jakoś zrobić, aby wylosowały się dwa wizerunki w trakcie normalnej walki, jeszcze przed włączeniem się "dużego losowania". Da się??

Obawiam się, że nie, z tym losowaniem jest jak z losowaniem lotto:P
Odnośnik do komentarza
jakie macie sposoby na farmienie SP?

 

 

Walczysz z Minervą, kradniesz Phoenix Downy, uciekasz, sprzedajesz wszystkie, kupujesz w sklepie dualcasty (za całą kasę z fenixów), konwertujesz na SP. Można tak robić do oporu. Żeby łatwiej poszło, zastosuj jakieś wspomagacze do kradzenia (podbij luck, albo ubierz chyba Brigandine Gloves)

 

Odnośnik do komentarza
jak do niej dojde to juz nie beda mi potrzebne SP ;p

 

W takim razie masteruj Status Wardy, za 1 jest 125000 SP. Możesz założyć 4 SW, jedną materię z limitem moogla na master, dać jakąś łatwą misję i liczyć na szczęćcie ;) Jak się uda, to Moogle namasteruje ci te 4 materie, i skonwertujesz je łącznie za 500000 SP. Można naturalnie użyć innych materii, ale status wardy są do kupienia w sklepie, a te efektywniejsze głównie do znalezienia ;) Jako ciekawostkę podam, że podczas zdobywania Genji Shielda, nabiłem "ubocznie" 300000 SP :P

Odnośnik do komentarza

Dla tych co ukonczyli grę :

 

 

Po napisach koncowych mamy zremakowane intro z FF7 kiedy to Cloud pojawia sie na pedzacym pociagu . Przedstawia sie jako SOLDIER i posiada czarny kubraczek . Nie gralem zbyt wiele w FF7 ale na poczatku wersji z szaraczka Cloud jest przeciez w niebieskim stroju i nalezy do grupy AVALANCHE .

 

 

Bede wdzieczny za odpowiedz ;3

Edytowane przez Redmitsu
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...