Opublikowano 25 marca 200817 l Wiesz idąc twoim tokiem rozumowania to osoby, które grały już w FFVII nie mają po co grać w Crisis Core bo wiedzą jak cała historia się zakończy, wedzą że Sephiroth to wcale nie jest "dobry chłopiec", którym w CC przez ponad pół gry jest Ale aż nie chce mi się wierzyć, że ktoś gra w Crisis Core, bez uprzedniego zapoznania się z FFVII, ale bywa A ja już 17h na liczniku i nie chcę aby ta gra kiedykolwiek się skończyła, cieszę się nią jak najdłużej Jest w tym troche racji, niemniej "wlasciwe" FF7 jest jedna z gier-sziel-sztuki, ktorych nie wolno sobie psuc. Moim zdaniem duzo frajdy przyniesie granie w kolejnosci - najpierw 7 potem CC a nizeli odwrotnie. Zepsucie sobie tej epickiej przygody to zbrodnia (i kara:P).
Opublikowano 25 marca 200817 l Zepsucie sobie tej epickiej przygody to zbrodnia (i kara:P).a czytałem miesiąc temu:PKiedy dodatkowe misje zaczęły mnie już trochę przynudzać, nagle odkryłem "plażowe misje" w Costa Del Sol, ale jaja
Opublikowano 25 marca 200817 l narzekalem ze misje sa za krotkie, ale swietnie sie sprawdzaja w podrozy na uczelnie czy na przerwach
Opublikowano 25 marca 200817 l Dobrze, ze tych misji jest tak duzo Juz mam 15h, ponad 30 level i wlasnie buster sworda dostalem. Nie ma to jak przyjemnosc przejscia very harda Postanowilem, ze zaczne dalsza przygode, jak wszystkie dostepne misje przejde... CHociaz wtedy main quest staje sie pesteczka
Opublikowano 26 marca 200817 l Ale aż nie chce mi się wierzyć, że ktoś gra w Crisis Core, bez uprzedniego zapoznania się z FFVII, ale bywa Ja nie grałem w FFVII ;] Zresztą finale zawsze mnie odpychały [; Wolałem rasowe cRPG niż te przygodówki Jednakże CC dosłownie przyspawał mnie do psp ;]]] Na hdd już czeka VII - wiem że będę się musiał do niej przekonać, ale już wiem że warto ;]
Opublikowano 26 marca 200817 l crisis core zawitał na mojej konsolce wczoraj więc niewiele mogę o nim jeszczcze napisać. Powem tyle- położyłam sie żeby pograc przed snem i skończyłam grać o 4 rano To chyba mówi samo za siebie.Wrażenia pozytywne, nareszcze wersja bez krzaków. Kiedy SE wpadnie na pomysł wydania FF7 w nowej oprawie graficznej i przestanie serwować nam krapy pokroju Dirge of Cerberus??
Opublikowano 26 marca 200817 l 26h, 50 lv, 25000 HP i w misjach jakoś mi idzie Już mam 50 zrobione i zaczyna się robić trudno, a bez Break HP Limit to nawet czasami jest przesrane
Opublikowano 26 marca 200817 l 40h gry, 77lvl, 99999HP (to ograniczenie powinno być zniesione...), 100% misji dodatkowych Kto da więcej? Aha - zauważyłem pewną nieścisłość fabularną: Po tym jak Zack zmienia fryzurkę, ma przemowę przed SOLDIER 3rd Classami - wskazuje na to ich niebieski strój i posiadanie mieczyków SOLDIER. W pewnym momencie Zack mówi do jednego z nich: "So, you want to be a SOLDIER?" - kamerka FPP z oczu owego SOLDATA - i wyraźnie wskazuje nam to że jest nim Claudo - potwierdzenie tej sceny mamy w FF77: Advent Children (schizy Chmurki). Więc jak? Przez wcześniejsze jak i późniejsze etapy gry Cloud to zwykły Infantryman z pałką, a w tej jednej scenie wyraźnie wygląda na SOLDIER 3rd Class (teżma mieczyk na plecach)? Aż takie niedopatrzenie? Edytowane 26 marca 200817 l przez Qjon
Opublikowano 26 marca 200817 l ja mam blisko 20h 36lv. Jak uzyskałeś aż tyle HP? Widzę, żę kolega Qjon mnie przelicytował ale odpowiadam: zrobiłem materie HP++ na MASTER, która daje mi + 600% HP (w każdej chwili mogę dojechać do 1000 %, ale musiałbym to zrobić kosztem ataku
Opublikowano 26 marca 200817 l Co do mojej powyższej teorii o nieścisłości w fabule - jestem idiotą i nie zauważyłem, że w rządku stali Grunci i dalej SOLDIERZY Majne teoria legła w gruzach... Czyli bulszit //EDIT: Nurtuje mnie jedno - kto do licha zabiera Genesisa po pokonaniu go w Banora (końcówka gry)? Przylatuje helikopterem 2 kolesi w strojach SOLDIER 1st - kim oni są? Pomysły? Edytowane 27 marca 200817 l przez szczurek
Opublikowano 26 marca 200817 l Przepraszam I sam sobie odpowiadam na moje powyższe pytanie: Dla żądnych wiedzy - zabierają go Weiss i Nero - ci z Dirge of Cerberus, gdy jeszcze byli w DG SOLDIER Edytowane 27 marca 200817 l przez Qjon
Opublikowano 27 marca 200817 l misja w ktorej trzeba zabic 1000 zolnierzy zaliczona, godzina klepania X ;p szkoda ze taka kiepska nagroda ale 3 lvl nabilem hehe Edytowane 27 marca 200817 l przez Shen87
Opublikowano 27 marca 200817 l Wezcie mi powiedzcie gdzie jest 3 szpieg wutai. Nigdzie nie moge go znalezc.
Opublikowano 27 marca 200817 l Tak z innej beczki - jeśli kogoś męczą misje poboczne, może je sobie ułatwić... przyklejając się do ścian. Chodząc zaraz przy ścianach czy krawędziach unikamy wszelkich walk, dzięki czemu szybko można dotrzeć do bossa. Nie wiem, czy to niedopatrzenie, czy nieusunięta furtka dla betatesterów, ale jest śmiesznie. Natomiast sama gra - świetna, zdecydowanie najlepsza ze wszystkich elementów Kompilacji. Choć nie odsądzałbym Dirge of Cerberus od czci i wiary, bo przedstawiona tam historia była bardzo dobra i jeśli komuś podoba się CC, to DoC też powinien, choć nieco mniej.
Opublikowano 27 marca 200817 l Tak z innej beczki - jeśli kogoś męczą misje poboczne, może je sobie ułatwić... przyklejając się do ścian. Chodząc zaraz przy ścianach czy krawędziach unikamy wszelkich walk, dzięki czemu szybko można dotrzeć do bossa. Nie wiem, czy to niedopatrzenie, czy nieusunięta furtka dla betatesterów, ale jest śmiesznie. Natomiast sama gra - świetna, zdecydowanie najlepsza ze wszystkich elementów Kompilacji. Choć nie odsądzałbym Dirge of Cerberus od czci i wiary, bo przedstawiona tam historia była bardzo dobra i jeśli komuś podoba się CC, to DoC też powinien, choć nieco mniej. Wiem już to odkryłem, ale nie we wszystkich lokacjach zawsze działa:P A już misje na otwartej przestrzeni dobijają, gdzie przeciwnicy są co krok, jak na razie 40% misji zaliczyłem.Koso, ty robisz recenzję CC???
Opublikowano 27 marca 200817 l Koso, ty robisz recenzję CC??? Nie, ale jakichś 3 groszy na pewno sobie nie odmówię
Opublikowano 27 marca 200817 l Wezcie mi powiedzcie gdzie jest 3 szpieg wutai. Nigdzie nie moge go znalezc. Wymienie może wszystkich, ale nie w kolejności: 1. Kolo w sektorze 8, koło auta się szwęda. Kolo w budynku Shinry, stoi koło rakiety Cida. Kolo w garniaku w budynku Shinry, który wsiada i wysiada cały czas z windy. Babka niedaleko dworca, gada z kolesiem. Soldier w Slumsach, w dzielnicy sklepowej. Dzieciak na placu zabaw w slumsach.
Opublikowano 27 marca 200817 l ... a by na lokacjach otwartych w miarę omijać przeciwników, najlepiej jest chodzić od kamienia/drzewa/czegokolwiek do kamienia/drzewa/czegokolwiek bynajmniej unikać jak najbardziej otwartych polan. A by uniknąć 98% walk losowych w zamkniętych lokacjach, najlepiej chodzić także z kamerą odwróconą jak najbardziej od otwartej przestrzenie ścieżki - tak! Taki banał jak inny kąt kamery już pomaga - sprawdzone Edytowane 27 marca 200817 l przez Qjon
Opublikowano 27 marca 200817 l Kolo w garniaku w budynku Shinry, który wsiada i wysiada cały czas z windy. No wlasnie nie ma tego w budynku shinry... Mozliwe ze jak jestem w chapter 8, a ta misja byla w 6 to tego juz nie bedzie? Bo to troche bez sensu by bylo, nie moglbym teraz wykonac wszystkich misji...
Opublikowano 27 marca 200817 l Koso, ty robisz recenzję CC??? Nie, ale jakichś 3 groszy na pewno sobie nie odmówię a można już przedpremierowo wiedzieć, kto?
Opublikowano 27 marca 200817 l Q. If given more time, is there anything that didn’t make the final version of CRISIS CORE that you would have liked to implement? Tabata: In regards to the story, due to schedule and [uMD] memory concerns, a good deal of it ended up on the cutting room floor. Originally, the episodes were much more detailed. We also considered implementing a multiplayer competitive/cooperative mode using the PSP network function, but again, this wasn’t realized due to scheduling concerns. Fragment wywiadu z producentem gry (Tabata), coś czuję że będzie dojenie w postaci Directors Cut albo dodatków do pobrania... Bo nie wieże, że SE pocięłoby gre "bo miejsca mało". Były już przecież tytuły na 2xUMD.
Opublikowano 27 marca 200817 l Trudno - jestem gotowy wydać forsę 2 razy A co do 3 szpiega Wutai - w głównym holu budynku Shinra wbijasz po schodkach na górę i łazisz chwilkę koło wind - w przeciągu 40sekund powinien z niej koleś wysiąść Edytowane 27 marca 200817 l przez Qjon
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.