Shen 9 689 Opublikowano 9 kwietnia 2008 Opublikowano 9 kwietnia 2008 mialem trzy ;p udalo sie po paru godzinach 2 Cytuj
MoniqaPS2PSP 1 Opublikowano 9 kwietnia 2008 Opublikowano 9 kwietnia 2008 (edytowane) Zauważyłem też jęczenia na temat remake samego FF7. Po co? żeby to samo w lepszej oprawie zobaczyć? Tak to można bez końca, każda nowa PS i remake? Litości! Zresztą, sama PS3 też jakiejś rewelacyjnej grafy nie oferuje, wiec tym bardziej nie widzę powodu, no chyba, że ktoś jest tak głupi, że myśli, że zobaczy coś na miarę FF:AC, cóż naiwność. Chociażby po to żeby to samo w nowej oprawie zobaczyć (ktoś jęczał jak wyszedł Tomb rider anniversary?) Jęczenia mnie się wydaje, że własnie ty jęczysz. jaka to ta gra zła i niedopracowana... to nie graj i sie nie męcz. Masz rację ps3 nie oferuje rewelacyjnej grafiki a ff7 w nowej oprawie nikt by nie kupił ;>. Lepiej wydać kolejnego potworka pokroju FF7: DoC. Irytuje mnie już to stawianie ołtarzyków kultowemu FF7, który jest święty i nie powinno się go ruszać. Ja nie mam nic przeciwko zagrania w Crisis core(choć nie jest idealne) i nie biadolę, że nie ma fabuły zbliżonej do Quo Vadis. Ogólnie rzecz biorąc czego by SE nie wypuściło na rynek ze znaczkiem FF7 w tytule to zostanie zjechane. Bo nie dorasta do pięt bogowi ff7 z psx. eee...no nie każdy musi się ze mną zgadzać. a ja nie chce mgs4 bo to mi popsuje wspomnienia o ukochanej częsci pierwszej. i stary snake mi nie pasuje ;P Edytowane 9 kwietnia 2008 przez MoniqaPS2PSP Cytuj
RoL 578 Opublikowano 9 kwietnia 2008 Opublikowano 9 kwietnia 2008 Remake powinien powstac chociazby dlatego, ze siodemka zostala wydana w pospiechu, przez co nie zostala tak naprawde dokonczona. Brakujace filmiki, usuniete materie i przeciwnicy, "duch" Aeris, niedorobiona gra Virtual Battle na Wonder Square, tajemnicze drzwi w Junon etc. - wszystkie tego typu niedociagniecia az sie prosza, zeby zrobic z nimi porzadek w odswiezonej wersji gry. Cytuj
Groobel 13 Opublikowano 11 kwietnia 2008 Opublikowano 11 kwietnia 2008 Składam właśnie kwiatowy wagon dla Aerith-wiele gry zostało do końca? Cytuj
artur_z 3 Opublikowano 11 kwietnia 2008 Opublikowano 11 kwietnia 2008 Składam właśnie kwiatowy wagon dla Aerith-wiele gry zostało do końca? Jeśli się nie myle to Nibel, Gongaga i ostatnia lokacja Cytuj
Sowaa 27 Opublikowano 12 kwietnia 2008 Opublikowano 12 kwietnia 2008 Spoko w Nibel, trochę zabawisz, strasznie podobał mi się klimat tego miasta, plus Shinra Mansion i zagadka z sejfem Cytuj
nWo 1 Opublikowano 12 kwietnia 2008 Opublikowano 12 kwietnia 2008 pogralem godzine i musze stwierdzic ze poczatek jest trudny do zaakceptowania, ta gra przypomina mi napier.dalanke a nie jakies dobre rpg ze znanym systemem walk z ff7 i 8 oraz 9 to mi sie bardzo niepodoba. i jeszcze ten chaos podczas walki niezakumalem oco chodzi z malutkimi ikonkami podczas starcia po prawej stronie ekranu, czy te ciosy mozna zadawac klepiac kwadrat czy jest jakis sens tego wszystkiego. a gra wyglada bardzo fajnie, naprawde zrobiona jest tak jakbym chcial widziec finala. tylko wali zeby byly takie jak w ff7, przeboleje materie i to ze nie ma summonow jak w ff8. pozatym poruszanie sie po arenie podczas walki tez mnie wkurza, niby jakas nowosc (niegralem w ff10,11,12) dla mnie, moze mozna trzymac sie z dala od wroga i unikac jego ciosow atakujac z odleglosci. podsumowujac moje wrazenia mieszane, pozytywnie bo mam nowa gre na psp ale jak idealu nie ma. moze jak pogram wiecej niz godzine stwierdze ze tylko poczatek taki swierzy dla mnie jest. a kiedys jak gralem w ff7 doszedlem tylko do skrzynek, tam gdzie kolesie wszystkiego zaczynaja nas uczyc, wowczas znikl nagle strach przed nieznanym i niechec ze ja sie tego nienaucze bo to za bardzo pokomplikowane jest, a po tym tutorialu na skrzynkach gra otworzyla swoje serce. Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 12 kwietnia 2008 Opublikowano 12 kwietnia 2008 walki stana sie mniej chaotyczne troche pozniej, na poczatku fakt ze nawalanie iksa daje wyniki i troche nudzi, pozniej trzeba pokombinowac przede wszystkim z kwadratem ( przewrotem), , materaimi, wsyzstko staje sie sensowniejsze. Pisze , bo sam na poczatku nie polubilem tego systemu walki, warto troche przeboles, zrestza historia pozniej tak wciaga ze i tak ja przejdziesz. Cytuj
SuchaR 2 Opublikowano 13 kwietnia 2008 Opublikowano 13 kwietnia 2008 macie moze jakis spis materia fusion, tzn. jak wydobyć najlepsze rodzyny?. Ogolnie, spodobala mi sie ta część grafika dobra, troszke bardziej dynamicznie jest, podobaja mi sie w tej czesci przerywniki, duzo gadania jest:) a mozna tam jakos zmieniac miecze?? Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 13 kwietnia 2008 Opublikowano 13 kwietnia 2008 Potem zdobywasz Buster Sword - tylko tyle Cytuj
adi 189 Opublikowano 21 kwietnia 2008 Opublikowano 21 kwietnia 2008 podpinam sie do wczesniejszego pytania,jakies przepisy na wypasione "fusion"? Cytuj
Jakim 1 797 Opublikowano 21 kwietnia 2008 Opublikowano 21 kwietnia 2008 proponuje przejrzeć to: http://www.gamefaqs.com/portable/psp/file/925138/50921 Cytuj
adi 189 Opublikowano 23 kwietnia 2008 Opublikowano 23 kwietnia 2008 dzięki jeszcze pytanie_mam zrobić wózek dla Aeris,zaraz po wyjściu z kościoła znalałem "Tools" ,reszty mam szykać w Shinra bulding,slums,sector 5 czy 8.....i łaże po tych miejscach i szykam tych punkcików,ale nie widzę??? hmmm....jakaś pomoc? Cytuj
Dud.ek 2 058 Opublikowano 24 kwietnia 2008 Opublikowano 24 kwietnia 2008 Na placu w slumsach koło przyczepy kempingowej jest stos drewna potem w będzie ci brakowało tylko koła które zdobędziesz zagadując do gościa obok samochodu Cytuj
MoniqaPS2PSP 1 Opublikowano 29 kwietnia 2008 Opublikowano 29 kwietnia 2008 (edytowane) ff7 cc ukończone. Co za gra! (żeby człowiek płakał na sam koniec...) Na normalu zajeło mi 29godzin(34%misji) Aktualnie mam 40%. Warto dobijać do 100% czy jest to juz niemożliwe przy ostatnim save pointcie (np odblokowanie kaktusika i magicznego garnka do ruletki )? Pewnie coś pominełam po drodze bo ich nie mam. Jak tak to od razu zabieram się za new game+ Ocena gry: -10 minus za zbytnią losowość w grze bo człowiek jednak chce mieć wpływ na rozgrywke a nie grać w totolotka. Drażni mnie brak normalnego nabijania EXP Edytowane 29 kwietnia 2008 przez MoniqaPS2PSP Cytuj
Shen 9 689 Opublikowano 30 kwietnia 2008 Opublikowano 30 kwietnia 2008 (edytowane) tylko pheonixa mozna zdobyc w jednym momencie gry, reszte zdobedziesz w misjach. na gamefaq masz dokladnie opisane jak zdobyc cactuara i "garnek", tez te summony dopiero przy ostatnim save pointcie zdobylem Edytowane 30 kwietnia 2008 przez Shen87 1 Cytuj
Mastachi 75 Opublikowano 30 kwietnia 2008 Opublikowano 30 kwietnia 2008 No ja jestem w polowie i tylko Fenia nie mam Cytuj
MoniqaPS2PSP 1 Opublikowano 30 kwietnia 2008 Opublikowano 30 kwietnia 2008 (edytowane) tylko pheonixa mozna zdobyc w jednym momencie gry, reszte zdobedziesz w misjach. na gamefaq masz dokladnie opisane jak zdobyc cactuara i "garnek", tez te summony dopiero przy ostatnim save pointcie zdobylem Pokombinuje sama.garnek bedzie wymagał m.in. uzycia określonych ataków z tego co wiem.chciałam tylko wiedzieć czy jest szansa na 100% przy ostatnim save pointcie i 40% misji na liczniku.jednak zacznę new game+ bo feniksa też nie mam P.S. New game+,wszystkie DMW i 92% misji- zaczyna się robić nieciekawie Denerwuje mnie bezsensowne podnoszenie procentów w DMW (jedną z postaci wylosowałam kilka razy i mam 100% a u drugiej mam juz ponad 150 losowań(w tym filmiki,obrazki i cuda na kiju) i nadal licznik stoi w miejscu - 55%(genesis), jaki to ma sens?) Sporo osób wspominało też o "życzeniach" magic pot'a. Mój nie chciał gil tossa, 99999dmg i octaslasha. Zawołał sobie fira, assault twister, gravigę i jump. Wpisanie poprawnego kodu do sejfu to też wielkie rozczarowanie. Z sejfu wyskakuje mi kaktuar i co? Figa z makiem ;/ Edytowane 23 maja 2008 przez MoniqaPS2PSP Cytuj
=PiT= 13 Opublikowano 24 maja 2008 Opublikowano 24 maja 2008 Lekki rozczarowanie... gra jest dobra ale motyw z ruletka, monotonie misji i X, X, X, X, X, X, X mogli sobie odpuscic ;s Cytuj
hitokiri 0 Opublikowano 25 maja 2008 Opublikowano 25 maja 2008 Może wie ktoś czy europejska wersja crisis core bedzie miała jakieś bonusy w stosunku do amerykańskiej i japońskiej. Jeśli nie ma to nie wiem czy opłaca mi sie czekać jeszcze miesiąc wkońcu nie bedzie różnicy miedzy jedną i drugą Cytuj
ghost. 60 Opublikowano 30 maja 2008 Opublikowano 30 maja 2008 mam taki problemik mały, brakuje mi 10% od Cloud'a zeby mieć komplet pełnych DMW i cos za cholere nie moge zobaczyc tej ostatniej animacji... mam save'a w Halls of Judgement (chyba tak sie to nazywa), założona dodatkowa materia Meteor Shots na Master no i tłukłem chyba ze 3 razy juz tych 1000 żołnierzy Shinry, czekając na zatrzymanie slotów przed kazdą falą przeciwników, zeby nie chcący nie wpuścic limita na pole walki bez przeciwników - po prostu mam pecha czy czegoś moze brakować? Cytuj
Shen 9 689 Opublikowano 30 maja 2008 Opublikowano 30 maja 2008 pech, ja odpalalem tego questa i zostawialem konsolke na pol godziny, az w koncu wszystko mialem na 100% 1 Cytuj
ghost. 60 Opublikowano 31 maja 2008 Opublikowano 31 maja 2008 a co z tymi materiami zwiększającymi prawdopodobienstwo wystapienia limitu? warto w to się bawić? warto equipować wiecej niż jedną? Cytuj
Shen 9 689 Opublikowano 31 maja 2008 Opublikowano 31 maja 2008 ja wkladalem 2-3 sztuki wymasterowane 1 Cytuj
wet_willy 2 166 Opublikowano 1 czerwca 2008 Opublikowano 1 czerwca 2008 Zakladaj ile sie da i idz na 1000 Shinra Soldiers ... mnie tez tylko brakuje Blondasa na 100 % Genesis mialem na 100 % odrazu jak go dostalem xDDD ma tylko 2 Filmiki dajace po 45 % mam Genji Helm Shield i Glove brakuje mi wlasnie armorka za 100 % DMW gra jest piekielnie prosta od momentu kiedy mamy Castly Puncha Story Line jest z dupy i ogolnie gra jest ... slaba Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.