Montinek 0 Opublikowano 15 maja 2008 Opublikowano 15 maja 2008 Taaak... Wczoraj ściągnąłem i mam mieszane uczucia. Grafika - oooj, cieniutko, okolice pierwszego FarCry'a. Grywalność - tu już lepiej, tylko grać na hardzie. A i demo trochę krótkie... Muzyka mi się bardzo podoba, także pomysł z nektarem jest niezły. Co-op daje radę. Mam nadzieję, że zrobią coś z teksturami. I jeszcze jedno: JAKIM CUDEM COŚ TAKIEGO ZAJMUJE PÓŁTORA GIGA?! Jutro obczaję split screena. PS: fajnie, że można rozwalać deski, niefajnie, że zawsze na równe połowy <_< Może coś z tego będzie? Cytuj
RYU25 0 Opublikowano 15 maja 2008 Opublikowano 15 maja 2008 Taaak... Wczoraj ściągnąłem i mam mieszane uczucia. Grafika - oooj, cieniutko, okolice pierwszego FarCry'a. Grywalność - tu już lepiej, tylko grać na hardzie. A i demo trochę krótkie... Muzyka mi się bardzo podoba, także pomysł z nektarem jest niezły. Co-op daje radę. Mam nadzieję, że zrobią coś z teksturami. I jeszcze jedno: JAKIM CUDEM COŚ TAKIEGO ZAJMUJE PÓŁTORA GIGA?! Jutro obczaję split screena. PS: fajnie, że można rozwalać deski, niefajnie, że zawsze na równe połowy <_< Może coś z tego będzie? Grafika cieniutko? grafika jest dobra a powiedzialbym nawet bardzo dobra!! Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 15 maja 2008 Opublikowano 15 maja 2008 Taaak... Wczoraj ściągnąłem i mam mieszane uczucia. Grafika - oooj, cieniutko, okolice pierwszego FarCry'a. Grywalność - tu już lepiej, tylko grać na hardzie. A i demo trochę krótkie... Muzyka mi się bardzo podoba, także pomysł z nektarem jest niezły. Co-op daje radę. Mam nadzieję, że zrobią coś z teksturami. I jeszcze jedno: JAKIM CUDEM COŚ TAKIEGO ZAJMUJE PÓŁTORA GIGA?! Jutro obczaję split screena. PS: fajnie, że można rozwalać deski, niefajnie, że zawsze na równe połowy <_< Może coś z tego będzie? Grafika cieniutko? grafika jest dobra a powiedzialbym nawet bardzo dobra!! grasz na SD, czy masz oczy w D?? Cytuj
Afroman 81 Opublikowano 15 maja 2008 Opublikowano 15 maja 2008 (edytowane) O ile dobrze pamietam to drzewka lamaly sie pod ostrzelemi i graficznie wygladalo to lepiej na filmikach. Nawet na tych z e3 2007. Fizyka - jak w killzone 1 a grafika - jak z farcry na wysokich ustawieniach (nie na najwyzszych) wszystko to moje subiektywne odczucia. edit: gram na tv lcd firmy sharp w rozdzielczosci 720p przez kabel hdmi firmy sony. Wlaczcie COD 4 albo UT3 potem Haze.... i wszystko jasne. Edytowane 15 maja 2008 przez Afroman Cytuj
RYU25 0 Opublikowano 16 maja 2008 Opublikowano 16 maja 2008 Ja gram na HD 720p i jest bardzo ladnie nie wiem czego chcecie od grafiki.Wiadomo COD4 jest ladniejszy co do Unreal to juz nie bylbym taki pewny. Cytuj
Gość Mr. Blue Opublikowano 17 maja 2008 Opublikowano 17 maja 2008 No cóż... Panowie, zagrałem w demko. Moje pierwsze odczucia? Brzydko, biednie, nudno. Drzewo się nie łamię, trawa się nie ugina, krateru zrobić nie sposób... No bieda, bieda. Gra prowadzi nas za rączkę, więc nie sposób zejść z "autostrady" w dżungli, niby-drzewa-ale-jednak-ściany, zdrowo zabierają nam wolność. Zacofanie w dobie "Crisisa", gdzie przy odrobinie inwencji, można wykarczować spore połacie terenu. (Przepraszam, ale musiałem to napisać ) Nie czuć atmosfery pola walki, właściwie nie ma pola walki. Jest tylko spokojna eksterminacja przeciwników. W tym aspekcie, to już Resistance zwala konkurenta z nóg. Nektar? No właśnie Nektar. Co tu dużo mówić, fajnie się spisuje jako wyostrzacz zmysłów. I tyle. Ale... Za pierwszym razem tego nie zauważyłem, ale kiedy demo odpaliłem drugi raz... To co widzimy, to taka rzeczywistość, na jaką pozwala nam Nektar. W demie nie uświadczymy ani grama krwi, a gra jest przecież oceniana na +18! Z partyzantów jak już powiedziałem krew nie leci, dziur po kulach nie widać... Trupy, tak jak zapowiadano, dziwnie znikają. Ale kiedy zbliżamy się do końca dema, na polanie przed statkiem powietrznym, nagle, przez sekundy zatrzymuje się dostarczanie Nektaru do organizmu. Świat jaki widzimy przez te kilka chwil jest inny, zły, nie kolorowy, spalony i zmaltretowany. Jeśli zdążymy się rozejrzeć, na jednym z kamieni dojrzymy spalone zwłoki... Dalej, scena z pilotem: FR zapowiadali ze Haze bedzie wygrywalo multi i historia (dylematy moralne) multi ok - coop jest spox ale hist - troche infantylnie przedst. - np smierc pilota byla tandetna Ale czy my widzieliśmy prawdziwą scenę? Posłuchajcie dialogu pomiędzy bohaterem a poszkodowanym. Kiedy pytamy się go, co z nim, on odpowiada: "Czy ty mnie widzisz?" Widzimy a owszem, ale przez Nektar. Warto oczywiście dodać, że zwłoki pilota także znikają. No nic. Gra zawodzi pod względem technicznym, a nie liczę żeby zmieniono tak dużo, po wydaniu dema. Grę jest wstanie uratować historia i ukazania świata bez Nektaru. W końcu 34 na 40 w Famitsu, musiało się z czegoś wziąć... Cytuj
Ural 13 Opublikowano 17 maja 2008 Opublikowano 17 maja 2008 E tam. Famitsu, jakaż to wyrocznia. Japońskie spojrzenie na gry jest zupełnie odmienne od naszego zachodniego. Oni potrafią dać 40/40 grze o hodowli kaktusów albo cerowaniu obrusów na NDS. A na FPS-ach nie znają się w ogóle - poproszę o przykład porządnego FPS-a z japońskiego studia. Ni ma. Tak samo, jak takie GTA u nich nie istnieje, GOW, UT3, Killzone i cała reszta. Po prostu nie są to ani ich klimaty, ani ich kategorie gier. W Haze mają maski na łepetynach, kojarzy im się to z mechami, więc i oceny idą w górę . A teraz poważnie. Grę widziałem na GC, widziałem filmiki, screenshoty, itd. I od początku spodziewałem się kupy. No, może z kupą przesadzam, ale jak próbowano wokół tego tytułu zrobić atmosferę, że to coś większego i lepszego, to ogarniał mnie pusty śmiech. Z czym do ludzi. Średniak jakich wiele i demo tylko w tym przypuszczeniu utwierdza. Przykro to stwierdzić, ale tak niestety jest. Na szczęście FPS-ów wychodzi masa, więc znajdzie się coś ciekawszego na rynku bez problemu. Oczywiście, nie chcę przesądzać, może finalny produkt zryje nam wszystkim beret, no ale właśnie - prędzej chyba się trafi 6 w Totka . Cytuj
Lem 87 Opublikowano 17 maja 2008 Opublikowano 17 maja 2008 Jedynym plusem haze jest moim zdaniem grywalnosc, no bo przeciez fajnie sie szczela to ludzi xd. Ale teraz tak na serio. Liczylem na wiecej, grafika nie powala, dzwiek jest ok ale nie powoduje szczekoopadu. Tak wogole to gra pod kazdym wzgledem jest strasznie przecietna jedynym elementem moze okazac sie juz wymieniona wczesniej historia ale czy to wystarczy by Haze sie sprzedalo? Moim zdaniem tak Haze ma wielu przeciwnikow i sprzymierzencow, jedni gre krytykuja drudzy gre chwala co z tego bedzie? Zobaczymy 30 maja Ps: Jest jeszcze multiplayer ktory rowniez moze sprzedac gre Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 17 maja 2008 Opublikowano 17 maja 2008 Jedynym plusem haze jest moim zdaniem grywalnosc, no bo przeciez fajnie sie szczela to ludzi xd. Ale teraz tak na serio. Liczylem na wiecej, grafika nie powala, dzwiek jest ok ale nie powoduje szczekoopadu. Tak wogole to gra pod kazdym wzgledem jest strasznie przecietna jedynym elementem moze okazac sie juz wymieniona wczesniej historia ale czy to wystarczy by Haze sie sprzedalo? Moim zdaniem tak Haze ma wielu przeciwnikow i sprzymierzencow, jedni gre krytykuja drudzy gre chwala co z tego bedzie? Zobaczymy 30 maja Ps: Jest jeszcze multiplayer ktory rowniez moze sprzedac gre tak samo jak sprzedal UT3?? Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 18 maja 2008 Opublikowano 18 maja 2008 (edytowane) W pewnej gazecie konsolowej był wywiad z developerem Haze - Robem Yescombe. Pada tam z jego ust zdanie: "Chcemy byście - gdy zaprosicie znajomych do Siebie - pokazywali Haze jako wyjątkową manifestację mocy tego sprzętu." "Ogólnie efekty specjalne to nasza mocna strona, a PS3 radzi Sobie z nimi wyśmienicie". "Poza tym, że animacja jest stała i nie spada, otoczenie jest przepiękne i pełne detali". Pada też pytanie z ust redaktora: "(...) Czy faktycznie właściciele X360 i PC mogą zapomnieć o Haze?". W odpowiedzi słyszą: "Wiecie, że nie mogę odpowiedzieć inaczej niż standardowe - nie trwają prace nad żadną inną wersją Haze, niż tą przeznaczoną na konsolę PlayStation 3". Takich tekstów słuchaliśmy setki tysięcy razy przy okazji premier wielu różnych gier, więc? Pozostaje tylko czekać, aż ten wspaniały pokaz mocy PS3 trafi na PC i X360. Jest też o multi, iż liczbę graczy udało się podciągnąć do 24. Jedna drużyna gra jako Mantel, druga jako Promise Hand, będą pojazdy, podnoszenie broni, używanie schematów znanych z kampanii (lol). Pojawią się też paczki do pobrania z PSN. Mapek nie zabraknie. Są też słowa: "Fabularnie będzie to jedna z najlepszych gier gatunku. Serio!" Tak więc ciekaw jestem, jakie oceny za fabułę będzie zgarniać ten tytuł. Twórca ma chyba problem ze skromnością, albo nie zdaje Sobie sprawy z tego co stworzył. Albo też testowałem inną grę w demku i to nie było Haze. No ale, nie da się ukryć do gameplayu nic nie mam, przeszedłem owy skrawek dwukrotnie i co-op zapowiada się sensownie. Edytowane 18 maja 2008 przez Maciomaniak Cytuj
Yogi 61 Opublikowano 18 maja 2008 Opublikowano 18 maja 2008 (edytowane) Kolejna recenzja Haze, tym razem gra się chyba nie spodobała (domyślam się tylko po ocenach bo nic nie rozumiem). Są opinie dwóch recenzentów. Link do obczajenia (może jest na forum jakiś tłumacz?) http://www.gamereactor.se/recensioner/13866/Haze/ Edytowane 18 maja 2008 przez Yogi Cytuj
Maximmus 0 Opublikowano 18 maja 2008 Opublikowano 18 maja 2008 Poprostu widać że przykaz jest taki że o grze mają mówić dobrze i jak najlepij... pokazywać tuningowne screny i tak dalej... w jednym celu - gra ma sie sprzedac. A reszte mają w (pipi)e. Ciekawe czy to poskutkuje - jeśli nie to bede mile zaskoczony. : Pokaz mocy ps3 hehe... chyba SNES Cytuj
TomisH 3 Opublikowano 19 maja 2008 Opublikowano 19 maja 2008 HAZE w 1024x576 (upscale do 720p). Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 19 maja 2008 Opublikowano 19 maja 2008 jak się okazuje jedna z osób pracujących nad projektem Aymeric Evennou postanowiła się wypowiedzieć na ten temat na forum Haze: “Mam nadzieję, że w zeszłym tygodniu świetnie się bawiliście grając w demo Haze i nikt z was nie nadużywał Nectaru. Z tego co widzieliśmy, podobało wam się. Wspominaliście również, że demo było za proste, ale dla was przygotowaliśmy Hard mode, a do odblokowania w pełnej grze nawet tryb Ultra Hard. Po licznych wypowiedziach, które czytam, chciałem potwierdzić, że Haze działa w rozdzielczości 720p.” polygamia Cytuj
TomisH 3 Opublikowano 19 maja 2008 Opublikowano 19 maja 2008 Działać działa w 720, bo jest skalowane w górę. Ale natywnie chodzi w 1024x576. Cytuj
epl 160 Opublikowano 19 maja 2008 Opublikowano 19 maja 2008 No cóż... Panowie, zagrałem w demko. Moje pierwsze odczucia? Brzydko, biednie, nudno. Drzewo się nie łamię, trawa się nie ugina, krateru zrobić nie sposób... No bieda, bieda. Gra prowadzi nas za rączkę, więc nie sposób zejść z "autostrady" w dżungli, niby-drzewa-ale-jednak-ściany, zdrowo zabierają nam wolność. Zacofanie w dobie "Crisisa", gdzie przy odrobinie inwencji, można wykarczować spore połacie terenu. (Przepraszam, ale musiałem to napisać ) Nie czuć atmosfery pola walki, właściwie nie ma pola walki. Jest tylko spokojna eksterminacja przeciwników. W tym aspekcie, to już Resistance zwala konkurenta z nóg. Nektar? No właśnie Nektar. Co tu dużo mówić, fajnie się spisuje jako wyostrzacz zmysłów. I tyle. Ale... Za pierwszym razem tego nie zauważyłem, ale kiedy demo odpaliłem drugi raz... To co widzimy, to taka rzeczywistość, na jaką pozwala nam Nektar. W demie nie uświadczymy ani grama krwi, a gra jest przecież oceniana na +18! Z partyzantów jak już powiedziałem krew nie leci, dziur po kulach nie widać... Trupy, tak jak zapowiadano, dziwnie znikają. Ale kiedy zbliżamy się do końca dema, na polanie przed statkiem powietrznym, nagle, przez sekundy zatrzymuje się dostarczanie Nektaru do organizmu. Świat jaki widzimy przez te kilka chwil jest inny, zły, nie kolorowy, spalony i zmaltretowany. Jeśli zdążymy się rozejrzeć, na jednym z kamieni dojrzymy spalone zwłoki... Dalej, scena z pilotem: FR zapowiadali ze Haze bedzie wygrywalo multi i historia (dylematy moralne) multi ok - coop jest spox ale hist - troche infantylnie przedst. - np smierc pilota byla tandetna Ale czy my widzieliśmy prawdziwą scenę? Posłuchajcie dialogu pomiędzy bohaterem a poszkodowanym. Kiedy pytamy się go, co z nim, on odpowiada: "Czy ty mnie widzisz?" Widzimy a owszem, ale przez Nektar. Warto oczywiście dodać, że zwłoki pilota także znikają. No nic. Gra zawodzi pod względem technicznym, a nie liczę żeby zmieniono tak dużo, po wydaniu dema. Grę jest wstanie uratować historia i ukazania świata bez Nektaru. W końcu 34 na 40 w Famitsu, musiało się z czegoś wziąć... no faktycznie o tym nie pomyslalem, zagralem po raz drugi i trafne spostrzezenie niebieski;] zobaczymy jak to bedzie wygladac w pelnej wersjii - czekam goscie z edge mogli sie pobawic multi i pisza ze jest swietny - co jeszt zreszta firmowym znakiem FR - poczekamy zobaczymy ale watpie zeby zagrozil COD4; pewnie bedzie lepzy niz resistance Cytuj
Lestat 0 Opublikowano 20 maja 2008 Opublikowano 20 maja 2008 IGN 4,5/10 To mocarny tytul sie pojawil na rynku Cytuj
swi 0 Opublikowano 20 maja 2008 Opublikowano 20 maja 2008 Miałem to kupić w dzień premiery, poczekam jeszcze na inne recenzje, chociaż troche zdołowała mnie informacja o natywnej rozdzielczości - 576p , ehh. Cytuj
.:marioo:. 104 Opublikowano 20 maja 2008 Opublikowano 20 maja 2008 IGN pojechał troszeczkę.... widać ta gra jest po prostu słaba. Temat do zamknięcia Cytuj
RON!N 2 Opublikowano 20 maja 2008 Opublikowano 20 maja 2008 Tyle gadania, trailerów, gameplayów, kampanii reklamowej, angażowania znanej grupy rokowej aby gra była hitem.... i co... ... jest... ale... S hitem.... Szkoda gadać Cytuj
Texz 670 Opublikowano 20 maja 2008 Opublikowano 20 maja 2008 Odpowiedź dev na rekę IGN. http://www.psu.com/Dev-responds-to-IGNs-Ha...a0003714-p0.php Cytuj
adaroth 0 Opublikowano 20 maja 2008 Opublikowano 20 maja 2008 Odpowiedź dev na rekę IGN. http://www.psu.com/Dev-responds-to-IGNs-Ha...a0003714-p0.php Patrzyłem na te screen'y pod powyższą wypowiedzią i one chyba nie pochodzą z gry? Grałem w demo i to co zobaczyłem przypomniało mi czasy PS2. Nie wiem jak Wy ale ja na pewno nie będę pokazywał tej gry znajomym jako pokazy mocy PS3. Na pewno nie po tym co pokazało demo, chyba że wersja finalna wygląda lepiej. Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 21 maja 2008 Opublikowano 21 maja 2008 http://www.gamerankings.com/htmlpages2/933103.asp kolejne niskie oceny PSM3 Magazine UK nie naciagalo dalo tylko 7 Cytuj
swi 0 Opublikowano 21 maja 2008 Opublikowano 21 maja 2008 (edytowane) Ale nikt nie ocenił gry w multi, a podobno HAZE miało tu rządzić. Z recenzji wynika, że kto grał w demo ten wie wszystko o grafice, muzyce, ai - przynajmniej jeżeli chodzi o mantel - mnie osobiscie interesuje ocena multi, jeżeli bedzie bardzo dobra może sie skusze:). Na razie czekam na MGS4 i MGO, szczerze mówiąc recenzje HAZE mnie zniechęciły do zakupu. Edytowane 21 maja 2008 przez swi Cytuj
CHINDOOS 7 Opublikowano 21 maja 2008 Opublikowano 21 maja 2008 Mi się demo spodobało. Grafika jest bardzo dobra (ale nie rewelacyjna) w przeciwieństwie do tego co niektórzy piszą. Gra nie jest co prawda odkrywcza ani innowacyjna (chociaż patent z nektarem jest całkiem świeży) ale nie można powiedzieć że jest zła. Jest po prostu solidnym kawałkiem kodu. Jak dla mnie po tym co zobaczyłem w demie 8/10. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.