Gość Opublikowano 25 maja 2009 Opublikowano 25 maja 2009 Ani razu od pierwszej prezentacji nikt z QD nie wspominał że ten tytuł będzie miażdżył graficznie. Jeśli sam sobie to wmówiłeś to sam jesteś sobie winien. Dla mnie to co widziałem jest zadowalające - wole genialny gameplay i scenariusz, niż kolejny graficzny killer. Zresztą oprawa wcale nie odstaje zbytnio od większości najświeższych produkcji. Bohaterowie nie strzelają z palca piorunami to zaraz od tytułu z 2007 roku jadą. :closedeyes: Mam nadzieje że względem Fahrenheita usunęli dwie rzeczy. Minigierki i wybór bohaterów do kolejnych scenek. Nigdy się zdecydować nie mogłem, bo miałem wrażenie że decyduje na podobnej zasadzie do osoby grającej samemu ze sobą w szachy. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 25 maja 2009 Opublikowano 25 maja 2009 Właśnie minigierki były fajne. Pozwalały się oderwać się od fabuły, były także dobrze zrealizowane. Granie na gitarze czy koszykówka były ok, jeśli będziemy mieli tutaj coś podobnego to się nie obrażę. Co do wybierania postaci. Mi to osobiście pasowało, nie wiedziałeś co się stanie, jak to się wszystko ułoży. Fajny patent. Dla mnie ta gra może mieć taką "słabą" grafikę jaka jest teraz. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 25 maja 2009 Opublikowano 25 maja 2009 To co jest najważniejsze w tej grze, to nowatorski gameplay, przedstawiona historia i poważny ciężki klimat, tylko i wyłącznie dla pełnoletnich graczy. ta gra, obok BioShocka i jeszcze paru innych bedzie doskonalym dowodem, ze gry wideo to nowa forma sztuki. Cytuj
hivonzooo 12 Opublikowano 25 maja 2009 Opublikowano 25 maja 2009 (edytowane) Ani razu od pierwszej prezentacji nikt z QD nie wspominał że ten tytuł będzie miażdżył graficznie. Nie? To przytoczę tu wypowiedź Davida Cage'a: "Uważam że ta gra mogła powstać jedynie na PlayStation 3. Wykorzystaliśmy wszystkie SPU i myślę, że stworzenie takiej oprawy i wszystkiego co robimy było na X360 za trudne". Edytowane 25 maja 2009 przez hiovnzooo Cytuj
Mendrek 571 Opublikowano 25 maja 2009 Opublikowano 25 maja 2009 Mam nadzieje że względem Fahrenheita usunęli dwie rzeczy. Minigierki i wybór bohaterów do kolejnych scenek. Nigdy się zdecydować nie mogłem, bo miałem wrażenie że decyduje na podobnej zasadzie do osoby grającej samemu ze sobą w szachy. Co do wyboru - to było właśnie niezwykłe. Grałeś sam ze sobą w szachy, jak reżyser całej sytuacji. Musiałeś tak kombinować, by wilk był syty i owca cała, jeśli chciałeś doprowadzić historię do happy end'u Minigry odświeżały rozgrywkę, ale w sumie troszkę pod koniec za dużo ich było. Cytuj
Gość Opublikowano 25 maja 2009 Opublikowano 25 maja 2009 Nie? To przytoczę tu wypowiedź Davida Cage'a: "Uważam że ta gra mogła powstać jedynie na PlayStation 3. Wykorzystaliśmy wszystkie SPU i myślę, że stworzenie takiej oprawy i wszystkiego co robimy było na X360 za trudne". A od kiedy to Cell służy grafice? Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 25 maja 2009 Opublikowano 25 maja 2009 od zawsze kiedyś nawet PS3 w pierwszych specyfikacjach technicznych miało mieć dwa celle-jeden jako proc główny,drugi do grafiki. Nawet były tech dema co potrafi generować sam Cell-pokazywali jakieś otwarte tereny.Cell obecnie używany jest do wspomagania już nie najnowszego RSX siedzącego w PS3.W takim Killzone2 Cell(jego dodatkowe rdzenie) jest wykorzystywany do pewnych efektów graficznych. Cytuj
Gość Opublikowano 25 maja 2009 Opublikowano 25 maja 2009 Jak sam powiedziałeś - wspomagania. Nie generowania. Pierwszą i najważniejszą funkcją i to co miał na myśli Cage, to obliczanie małych procesów przez pojedyncze procesory, które przekładają się na cuda jakie możliwe są na ps3 - fizyka, oświetlenie etc. Grafika jest tylko wspierana różnymi sztuczkami, ale najważniejsza jest właśnie ta multitaskowość zadań, która jest niemożliwa na x360. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 25 maja 2009 Opublikowano 25 maja 2009 Z tym,że to moc ,a zarazem zmora dla PS3 bo mało teamów to wykorzystuje....dlatego też wiele gier multiplatformowych wygląda i rusza się gorzej na PS3 z uwagi na to ,że RSX jest słabszy od karty z xkloca i gorszy jest dostęp do pamięci konsoli.Praktycznie tylko wewnętrzne teamy pracujące nad ekskluzywami wykorzystują w pełni multitaskowość zadań i dodatkowe rdzenie Cella do wspomagania grafiki,a co można z tego osiągnąć pokazuje min. Uncharted czy Killzone2.W każdym razie od premiery PS3 powstało już kilka fajnych enginów wykorzystujących tą dziwną specyfikę PS3 i w najbliższym czasie będziemy mogli obserwować owoce jak np Heavy Rain. Cytuj
Butcher 70 Opublikowano 26 maja 2009 Opublikowano 26 maja 2009 Dla mnie ta gra może mieć taką "słabą" grafikę jaka jest teraz. WPIS. Obejrzałem te wszystkie filmy - leżę i kwiczę. Gdybym w tej chwili dostał grę w łapy w jakości trailera ze złomowiska, płakałbym ze szczęścia, nie mogąc pozbyć się ciarek na plecach i dreszczy podniecenia. Bo o fenomenalną ROZGRYWKĘ tu chodzi, a nie o pierdoły czy szyba krzywo pękła, blacha się wygięła czy facet skrzywił usta w lewo, w prawo czy w ogóle... Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 26 maja 2009 Opublikowano 26 maja 2009 Skoro ta gra ma być nastawiona głównie na klimat to ja na miejscu teamu bym się wziął do roboty i zrobił coś z twarzami postaci, chodzi mi tu o mimikę. Na całym trailerze ze złomowiska, twarze bohaterów nie wyrażały właściwie żadnych emocji, strasznie psuje to efekt. Co z tego, że włosy będą mokły na deszczu skoro bohater będzie miał identyczny wyraz twarzy kiedy wbija komuś nóż w plecy i kiedy zagląda do lodówki :-) Nie pisał bym tego gdyby sami producenci w samych materiałach, które udostępniają nie koncentrowali się właśnie na twarzach. PS. Coś dzisiaj przebąkiwali, że HR ma się pojawić w przyszłym roku. Cytuj
hivonzooo 12 Opublikowano 26 maja 2009 Opublikowano 26 maja 2009 Donsterydo, teraz to pojechałeś. Twórcy przecież zachwalają się że takiej mimiki twarzy jak w Heavy Rain nie ujrzymy nigdzie indziej. Więc o ten aspekt bym się martwił chyba najmniej. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 26 maja 2009 Opublikowano 26 maja 2009 Zachwalają tylko jakoś na gameplay'u nie za bardzo pokrywa się to z rzeczywistością. Cytuj
Mastah 103 Opublikowano 2 czerwca 2009 Opublikowano 2 czerwca 2009 No to co, premiera pod koniec 2010 roku? WTF Sony ? Cytuj
Jakim 1 797 Opublikowano 2 czerwca 2009 Opublikowano 2 czerwca 2009 Może mają grywalną wersję na e3 i nie było sensu pokazywać tego, skoro parę dni temu oficjalnie pokazano nowe materiały. Oby Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 2 czerwca 2009 Opublikowano 2 czerwca 2009 Też na to liczę. Jeśli nie to może w Lipsku? Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 2 czerwca 2009 Opublikowano 2 czerwca 2009 No to co, premiera pod koniec 2010 roku? WTF Sony ? Przecież powiedział, ze premiera w 2009. Cytuj
Mastah 103 Opublikowano 2 czerwca 2009 Opublikowano 2 czerwca 2009 Przecież powiedział, ze premiera w 2009. Jeśli jest tak jak mówisz to wielkie "uff", ale bardzo mnie zdziwiło, że nie pokazali tej gry podczas samej konferencji. Cytuj
Jakim 1 797 Opublikowano 2 czerwca 2009 Opublikowano 2 czerwca 2009 W trakcie zlepku trailerków pokazano prze kilka sekund HR. Stawiam na grywalną wersję na standach. Cytuj
Gromi 10 Opublikowano 2 czerwca 2009 Opublikowano 2 czerwca 2009 Heavy Rain w gamespocie o 5 pm. Czyli u nas coś koło 4. Trzeba czekać. Cytuj
YETI 11 004 Opublikowano 2 czerwca 2009 Opublikowano 2 czerwca 2009 Tak jest, pokaz HR ranem. Kompletnie nie rozumiem braku tej gry na konferencji. Wystarczył tylko jakiś trailer. No ale czekam do jutra. Cytuj
collins 111 Opublikowano 2 czerwca 2009 Opublikowano 2 czerwca 2009 Sam trailer podniósł by głosy, że Heavy Rain zostało potraktowane po macoszemu. Ta gra nie obejdzie się bez porządnej i długiej prezentacji, a jak wiadomo ramy czasowe nie pozwalały na zorganizowanie tego na konferencji Sony (Tretton dostałby chyba żylaków). Poza konferencją też wylądował nowy Ratchet więc należy spodziewać się rano grywalnych dem. Jak dla mnie dobre podejście względem odwiedzających targi/wystawę. Cytuj
polak899 2 Opublikowano 2 czerwca 2009 Opublikowano 2 czerwca 2009 Tak jest, pokaz HR ranem. Kompletnie nie rozumiem braku tej gry na konferencji. Wystarczył tylko jakiś trailer. No ale czekam do jutra. Przecież był. Gdy były pokazywane różne tytuły które ukaża sie w 2009 r na ps3 HR migneło wiec jest mała nadzieja że wtjdzie przed świetami ^_^ Cytuj
collins 111 Opublikowano 2 czerwca 2009 Opublikowano 2 czerwca 2009 Samo SCEP potwierdza, że gra ukaże się w tym roku. Zapewne na jesieni. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 2 czerwca 2009 Opublikowano 2 czerwca 2009 (edytowane) Nowe trailery z E3,miazga http://www.gamersyde.com/stream_11267_en.html http://www.gamersyde.com/stream_11271_en.html Edytowane 2 czerwca 2009 przez Ficuś Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.