Skocz do zawartości

Heavy Rain

Featured Replies

Opublikowano

Ani razu od pierwszej prezentacji nikt z QD nie wspominał że ten tytuł będzie miażdżył graficznie. Jeśli sam sobie to wmówiłeś to sam jesteś sobie winien. Dla mnie to co widziałem jest zadowalające - wole genialny gameplay i scenariusz, niż kolejny graficzny killer. Zresztą oprawa wcale nie odstaje zbytnio od większości najświeższych produkcji. Bohaterowie nie strzelają z palca piorunami to zaraz od tytułu z 2007 roku jadą. :closedeyes:

 

Mam nadzieje że względem Fahrenheita usunęli dwie rzeczy. Minigierki i wybór bohaterów do kolejnych scenek. Nigdy się zdecydować nie mogłem, bo miałem wrażenie że decyduje na podobnej zasadzie do osoby grającej samemu ze sobą w szachy.

  • Odpowiedzi 2,4 tys.
  • Wyświetleń 330,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • No własnie, gra, która posiada kilka rozwiązań na pewno skusi do przejścia po raz n-ty. Zreszta, uwielbiam wracać do gier, które bardzo mnie wciągneły, za każdym razem odkrywam coś nowego. : )

  • nie wierze ze jeszcze sie ten crap sprzedaje, przepraszam moja opinia.

  • Zwyrodnialec
    Zwyrodnialec

    A gdyby tak jeszcze w tle umieścili ten kask z power rangers ala master chief, to sprzedaż na poziomie minimum 3mln w Stanach gwarantowana.

Opublikowano

Właśnie minigierki były fajne. Pozwalały się oderwać się od fabuły, były także dobrze zrealizowane. Granie na gitarze czy koszykówka były ok, jeśli będziemy mieli tutaj coś podobnego to się nie obrażę. Co do wybierania postaci. Mi to osobiście pasowało, nie wiedziałeś co się stanie, jak to się wszystko ułoży. Fajny patent.

 

Dla mnie ta gra może mieć taką "słabą" grafikę jaka jest teraz.

Opublikowano
To co jest najważniejsze w tej grze, to nowatorski gameplay, przedstawiona historia i poważny ciężki klimat, tylko i wyłącznie dla pełnoletnich graczy.

ta gra, obok BioShocka i jeszcze paru innych bedzie doskonalym dowodem, ze gry wideo to nowa forma sztuki. ;)

Opublikowano
Ani razu od pierwszej prezentacji nikt z QD nie wspominał że ten tytuł będzie miażdżył graficznie.

Nie? To przytoczę tu wypowiedź Davida Cage'a:

 

"Uważam że ta gra mogła powstać jedynie na PlayStation 3. Wykorzystaliśmy wszystkie SPU i myślę, że stworzenie takiej oprawy i wszystkiego co robimy było na X360 za trudne".

Edytowane przez hiovnzooo

Opublikowano
Mam nadzieje że względem Fahrenheita usunęli dwie rzeczy. Minigierki i wybór bohaterów do kolejnych scenek. Nigdy się zdecydować nie mogłem, bo miałem wrażenie że decyduje na podobnej zasadzie do osoby grającej samemu ze sobą w szachy.

 

Co do wyboru - to było właśnie niezwykłe. Grałeś sam ze sobą w szachy, jak reżyser całej sytuacji. Musiałeś tak kombinować, by wilk był syty i owca cała, jeśli chciałeś doprowadzić historię do happy end'u ;) Minigry odświeżały rozgrywkę, ale w sumie troszkę pod koniec za dużo ich było.

Opublikowano
Nie? To przytoczę tu wypowiedź Davida Cage'a:

 

"Uważam że ta gra mogła powstać jedynie na PlayStation 3. Wykorzystaliśmy wszystkie SPU i myślę, że stworzenie takiej oprawy i wszystkiego co robimy było na X360 za trudne".

A od kiedy to Cell służy grafice?

Opublikowano

od zawsze :P kiedyś nawet PS3 w pierwszych specyfikacjach technicznych miało mieć dwa celle-jeden jako proc główny,drugi do grafiki. Nawet były tech dema co potrafi generować sam Cell-pokazywali jakieś otwarte tereny.Cell obecnie używany jest do wspomagania już nie najnowszego RSX siedzącego w PS3.W takim Killzone2 Cell(jego dodatkowe rdzenie) jest wykorzystywany do pewnych efektów graficznych.

Opublikowano

Jak sam powiedziałeś - wspomagania. Nie generowania. Pierwszą i najważniejszą funkcją i to co miał na myśli Cage, to obliczanie małych procesów przez pojedyncze procesory, które przekładają się na cuda jakie możliwe są na ps3 - fizyka, oświetlenie etc. Grafika jest tylko wspierana różnymi sztuczkami, ale najważniejsza jest właśnie ta multitaskowość zadań, która jest niemożliwa na x360.

Opublikowano

Z tym,że to moc ,a zarazem zmora dla PS3 bo mało teamów to wykorzystuje....dlatego też wiele gier multiplatformowych wygląda i rusza się gorzej na PS3 z uwagi na to ,że RSX jest słabszy od karty z xkloca i gorszy jest dostęp do pamięci konsoli.Praktycznie tylko wewnętrzne teamy pracujące nad ekskluzywami wykorzystują w pełni multitaskowość zadań i dodatkowe rdzenie Cella do wspomagania grafiki,a co można z tego osiągnąć pokazuje min. Uncharted czy Killzone2.W każdym razie od premiery PS3 powstało już kilka fajnych enginów wykorzystujących tą dziwną specyfikę PS3 i w najbliższym czasie będziemy mogli obserwować owoce jak np Heavy Rain.

Opublikowano
Dla mnie ta gra może mieć taką "słabą" grafikę jaka jest teraz.

WPIS.

Obejrzałem te wszystkie filmy - leżę i kwiczę.

Gdybym w tej chwili dostał grę w łapy w jakości trailera ze złomowiska, płakałbym ze szczęścia, nie mogąc pozbyć się ciarek na plecach i dreszczy podniecenia. Bo o fenomenalną ROZGRYWKĘ tu chodzi, a nie o pierdoły czy szyba krzywo pękła, blacha się wygięła czy facet skrzywił usta w lewo, w prawo czy w ogóle...

Opublikowano

Skoro ta gra ma być nastawiona głównie na klimat to ja na miejscu teamu bym się wziął do roboty i zrobił coś z twarzami postaci, chodzi mi tu o mimikę. Na całym trailerze ze złomowiska, twarze bohaterów nie wyrażały właściwie żadnych emocji, strasznie psuje to efekt. Co z tego, że włosy będą mokły na deszczu skoro bohater będzie miał identyczny wyraz twarzy kiedy wbija komuś nóż w plecy i kiedy zagląda do lodówki :-) Nie pisał bym tego gdyby sami producenci w samych materiałach, które udostępniają nie koncentrowali się właśnie na twarzach.

 

PS. Coś dzisiaj przebąkiwali, że HR ma się pojawić w przyszłym roku.

Opublikowano

Donsterydo, teraz to pojechałeś. Twórcy przecież zachwalają się że takiej mimiki twarzy jak w Heavy Rain nie ujrzymy nigdzie indziej.

Więc o ten aspekt bym się martwił chyba najmniej.

Opublikowano

Zachwalają tylko jakoś na gameplay'u nie za bardzo pokrywa się to z rzeczywistością.

Opublikowano

No to co, premiera pod koniec 2010 roku? WTF Sony :mellow:?

Opublikowano

Może mają grywalną wersję na e3 i nie było sensu pokazywać tego, skoro parę dni temu oficjalnie pokazano nowe materiały.

 

Oby

Opublikowano
No to co, premiera pod koniec 2010 roku? WTF Sony :mellow:?

Przecież powiedział, ze premiera w 2009.

Opublikowano
Przecież powiedział, ze premiera w 2009.

 

Jeśli jest tak jak mówisz to wielkie "uff", ale bardzo mnie zdziwiło, że nie pokazali tej gry podczas samej konferencji.

Opublikowano

W trakcie zlepku trailerków pokazano prze kilka sekund HR. Stawiam na grywalną wersję na standach.

Opublikowano

Heavy Rain w gamespocie o 5 pm. Czyli u nas coś koło 4. Trzeba czekać.

Opublikowano

Tak jest, pokaz HR ranem. Kompletnie nie rozumiem braku tej gry na konferencji. Wystarczył tylko jakiś trailer. No ale czekam do jutra.

Opublikowano

Sam trailer podniósł by głosy, że Heavy Rain zostało potraktowane po macoszemu. Ta gra nie obejdzie się bez porządnej i długiej prezentacji, a jak wiadomo ramy czasowe nie pozwalały na zorganizowanie tego na konferencji Sony (Tretton dostałby chyba żylaków). Poza konferencją też wylądował nowy Ratchet więc należy spodziewać się rano grywalnych dem. Jak dla mnie dobre podejście względem odwiedzających targi/wystawę.

Opublikowano
Tak jest, pokaz HR ranem. Kompletnie nie rozumiem braku tej gry na konferencji. Wystarczył tylko jakiś trailer. No ale czekam do jutra.

Przecież był. Gdy były pokazywane różne tytuły które ukaża sie w 2009 r na ps3 HR migneło wiec jest mała nadzieja że wtjdzie przed świetami ^_^

Opublikowano

Samo SCEP potwierdza, że gra ukaże się w tym roku. Zapewne na jesieni.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.