Skocz do zawartości

Heavy Rain


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

To ja też napisze, nie odwołując sie do toczących sie tu namiętnych wymian argumentów, bo chwilami az rece opadają...

 

Epizod z Shelbym robi zdecydowanie najlepsze wrażenie na starcie, po 1szych sceptycznych glosach na forum jestem mile zaskoczony. 2gi motyw z FBI, mniej akcji, ale widzimy dzieki temu 2 rózne "wymiary" rozgrywki, filmowa akcja - przygodówkowe szperanie [chociaż nie do końca "kupuje" motyw cyber-okularów]. Pewnie ze nie jest to gra idealna [a przynajmniej demo] ale chyba trzeba byc totalnym naiwniakiem zeby sie spodziewać jakiś cudów. Dla mnie całoś na solidny plus, na cos tam by mozna ponarzkać [hm... "mapetowe" usta agenta FBI?] ale po cholere, skoro nie wyplywa to (imo) na pozytywny całokształt 1szego wrażenia po demie. Czekam na fulla nie z niecierpliwością, ale z ciekawością na pewno. pzdr.

 

a do sterowania nie mam zastrzeżeń, za 3cim razem szlo juz zupelnie sprawnie, uwazam ze obracanie gałką jedynie głowy to duzy plus, przynajmniej postać nie kreci sie w kólko w miejscu, tylko obraca głowe, co wyglada calkiem naturanie.

Edytowane przez humanno
Gość =-FEISAR-=
Opublikowano

Ty kompletnie nie czaisz o czym ja mówiłem, i co widać jak na dłoni w scenie z dema i nie ma to żadnego związku z szeroką perspektywą pełnej gry. No ale nic to, Milan już narysował to tak, że koń na ugorze by zrozumiał. Ja się produkować nie będę.

 

Ja nie pisałem tylko do Ciebie. Spokojnie, nie jesteś pępkiem świata. Nie stresuj się tak.

Opublikowano

Demko jest genialne. Mam nadzieję że full będzie jeszcze lepsze :)

Jak ktoś zastanawia się nad limitką to niech to jeszcze raz przemyśli.

Limitka ok 230zł a podstawa ok 170. Moim zdaniem dodatki nie są warte tych 60zł.

Motyw z HR to jest 7zł na PSN a dodatkowa epizod nie będzie wart 50zł.

QD sugerują także jednokrotne przejście gry :)

Gość IKIR4TOS
Opublikowano

Podobne odczucia i ja miałem. Polski jest o niebo lepszy.

Opublikowano

Aczkolwiek do limitki dochodzi jeszcze soundtrack z gry ktory juz raczej zaokragla tą cene 230zl takze QD jakos specjalnie nie okrada klientów.

 

Pewnie, że nie.

 

Do tego najtańsza zwykła wersja chodzi po 180 zł na allegro czyli mamy różnicę 50 zł pomiędzy kolekcjonerską.

 

Jak najbardziej opłaca się brać edycję kolekcjonerską. Oczywiście pod warunkiem, że ktoś jest zdecydowany na grę. A np. w moim wypadku jeszcze jestem pewien na 99 %, że gra zostanie w kolekcji. Do tego nie mam tego themu kupionego, cena dlc też pewno będzie wynosiła jakieś 10-20 zł więc jak najbardziej wszystko się kalkuluje.

Opublikowano (edytowane)

Gdzie podstawowa wersja kosztuje 170zł?

 

Na allegro :)

Chyba masz jakies inne Allegro, ja tam Heavy Rain za 170zl nie widze. :D

 

Dzisiaj po raz drugi zagralem w demo Heavy Rain i trafilem na smiesznego buga. Rozmawiajac z Lauren zauwazylem, ze dziwnie sie przesuwa po pomieszczeniu, w pewnym momencie zauwazylem lewitujaca paczke papierosow i samego papierosa "spacerujacego" po pokoju. :D

 

Nagralem nawet filmik: :)

Edytowane przez saptis
Gość =-FEISAR-=
Opublikowano

No i wliczyc nalezy ladniejsze opakowanie, ktore wyrozniac sie bedzie na półce z grami :thumbsup:

 

Mnie właśnie pudełko odstraszyło od limitki. Myślałem że w środku będzie normalne pudełko z grą a jest jakaś składana tektura. Dlatego też kupuję zwykłą wersje.

  • Minusik 1
Opublikowano

Wracając do dema H Rain, spodobal mi sie dubbing i to polski, najlepsze jest to ze pani z "meliniarskiego" pokoju nie owija w bawelne i jedzie po Shelby'm jak mu sie nie podoba to niech spada. Sterowanie wymiata, podejrzewam ze w pelnej wersji bedzie niezla wczujka i bedzie to szlo intuicyjnie. Bedzie przełom, i nie chodzi o grafike. Feeling jak dla mnie 1 klasa. pozdrawiam

Opublikowano

Demo spoko, dubbing swietny, ale jesli go nie wymasteruja (wymasterowali) w pelnej wersji, to ja (pipi)e takie cos. Raz gosc przekrzykuje buldozer, a za chwile goscia zaglusza deszcz. Poziomy glosnosci, to porazka. Raz za cicho, raz za glosno. Po co wydawac kase na dubbing ,jesli sie nie przyklada do masteringu ?

Opublikowano

Rowniez zwrocilem uwage na cichy dzwiek - niestety w niektorych momentach praktycznie nic nie slychac. Przelaczalem na angielski i jest ok, chyba po wlosku tez bylo troche cicho. :)

 

Moze poprawia to w jakims patchu ? Chociaz nie wiem czy sie za to zabiora bo przeciez w Uncharted 2 do teraz nie poprawili polskiej wersji gdzie w jednym z rozdzialow czesc tekstu jest w zupelnie innym jezyku. :confused:

Gość IKIR4TOS
Opublikowano

Gdzie rusza się z Tenzinem w góry.

 

Ja generalnie powiem, że jestem zadowolony z polskiego dubbingu, angielski IMO strasznie drętwy.

Opublikowano

Demko potwierdziło moje przypuszczenia. pre-order zamówiony i tylko czekać na przesyłkę. Najbardziej spodobał mi się efekt deszczu na workach od śmieci, nie wiem czemu, ale to wyglądało tak realistycznie :whistling: Demo jest ogólnie świetne i daje dużo możliwości, lecę grać kolejny raz (wstępnie 9/10)

Opublikowano

Najlepsze jest przechodzenie obok śmietnika... czy też wchodzenie pod górkę... Iście tekkenowe kombinacje po to by główny bohater przeszedł obok niego... A jak skusisz w połowie wklepywania guzików to postać 'cofa się' przed śmietnik i znów próbuje obok niego przejść. Moim zdaniem jest to realistyczne, bo sam raz musiałem przejść obok śmietnika i nie było to takie łatwe. Spędziłem tam 25 min wielokrotnie się przy tym myląc. W końcu udało mi się ogarnąć umiejętności chodzenia i obrócenia się lekko bokiem i udało mi się przejść na drugą stronę!! (...)

Grając na hardzie może się zdarzyć sytuacja, że znajomy się ciebie pyta 'gdzie jesteś teraz w HR?' a ty mu na to 'noo utknąłem na drugim levelu tam gdzie trzeba przejść obok śmietnika (albo wejść do windy lub k***a nie wiem- otworzyć okno)...'.

No nie wiem, mam mieszane uczucia odnośnie tych pierdół, które postać mogłaby wykonać sama. I tak wiadomo, że gracz to zrobi prędzej czy później więc po co k***a dawać takie 'urozmaicenia'...

To tylko tyle na razie. Demo jest wporządku, doceniam oryginalność tej gry, wolę pograć w HR niż w 90% gier na rynku, ale ludzie... noż bez przesady z tym skillowaniem... Gałka w prawo, kółko, trójkąt, pomachaj padem i L2 i rozporek rozpięty!! A na hardzie... to może nie być takie łatwe;]

Opublikowano

Najlepsze jest przechodzenie obok śmietnika... czy też wchodzenie pod górkę... Iście tekkenowe kombinacje po to by główny bohater przeszedł obok niego... A jak skusisz w połowie wklepywania guzików to postać 'cofa się' przed śmietnik i znów próbuje obok niego przejść. Moim zdaniem jest to realistyczne, bo sam raz musiałem przejść obok śmietnika i nie było to takie łatwe. Spędziłem tam 25 min wielokrotnie się przy tym myląc. W końcu udało mi się ogarnąć umiejętności chodzenia i obrócenia się lekko bokiem i udało mi się przejść na drugą stronę!! (...)

Grając na hardzie może się zdarzyć sytuacja, że znajomy się ciebie pyta 'gdzie jesteś teraz w HR?' a ty mu na to 'noo utknąłem na drugim levelu tam gdzie trzeba przejść obok śmietnika (albo wejść do windy lub k***a nie wiem- otworzyć okno)...'.

No nie wiem, mam mieszane uczucia odnośnie tych pierdół, które postać mogłaby wykonać sama. I tak wiadomo, że gracz to zrobi prędzej czy później więc po co k***a dawać takie 'urozmaicenia'...

To tylko tyle na razie. Demo jest wporządku, doceniam oryginalność tej gry, wolę pograć w HR niż w 90% gier na rynku, ale ludzie... noż bez przesady z tym skillowaniem... Gałka w prawo, kółko, trójkąt, pomachaj padem i L2 i rozporek rozpięty!! A na hardzie... to może nie być takie łatwe;]

Dlaczego Gra nie zabija sama bossa? Przeciez wiadomo, ze gracz predzej czy pozniej go pokona, Po co dawac takie urozmaicenia?

 

Dlaczego wyscigow nie konczy sie automatycznie na 1 miejscu, Przeciez wiadomo, ze gracz predzej cze pozniej wygra wiec po co dawac takie (pipi) urozmaicenia ?

 

Widzisz jak bezsensowna jest Twoja wypowiedz w tym punkcie?

Opublikowano

Hehe no nie do końca tak Wełna. No ale jak przechodzenie obok śmietnika jest takim samym wyzwaniem i sprawia Ci tyle samo radości i satysfakcji co pokonanie bossa czy wygranie wyścigu to może zacznij nagrywać filmiki np montaż przechodzenia obok różnych przedmiotów i wrzucaj to na neta. No nie wiem, ale tak na logikę to pokonanie bossa czy wygranie wyścigu samochodowego jest raczej trudniejsze niż te sławetne już przejście obok śmietnika, choć mogę się mylić.

To może od razu jakiś ranking kto w najszybszym czasie ominie tej kibel...

Opublikowano

Chodzi o to , ze jest element gameplay jaki wymyslili sobie tworcy, Tutaj jest to w ten sposob przedstawione i trzeba to zaakceptowac

 

Generalnie cala gra sklada sie wlasnie z takich elementow jak przechodzenie obok smietnika czy wspinaczka na gorke.

 

Wycinajac ten element generalnie pozbawil bys ta gre gameplayu a co za tym idzie... Lepiej isc do kina

Opublikowano

a kiedy graja heavy rain w kinach? bo jesli na swietego nigdy to jednak nie lepiej.

 

pomine juz fakt ze nawet gdyby hr byl tylko interaktywnym filmem gdzie sie naciska 1 guzik (czym nie jest) to i tak by trwal dluzej niz chcialoby nam sie siedziec w kinie :P 

 

 

Opublikowano

fakt, faktem przechodzenie obok smietnika jest zbyt przekombinowane. ale juz takie sterowanie w przypadku wchodzenia pod gorke raczej pasuje... nie trudno potknąć sie na blotku ;]

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...