Skocz do zawartości

Heavy Rain


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Wiem o co Tobie chodzi. Pewnie M$ nie dałby kasy na HR jako exa. Może i tak.

 

Z jednej strony fajnie by było gdyby to był ex, bo na takich tytułach buduje się tożsamość konsoli. Z drugiej fajnie by było gdyby ta gra osiągnęła większy sukces i dotarła do większej ilości graczy, ponieważ ich gry są unikatowe, a to się zawsze ceni.

Edytowane przez MajorZero64
Opublikowano

Wiem o co Tobie chodzi. Pewnie M$ nie dałby kasy na HR jako exa. Może i tak.

 

Z jednej strony fajnie by było gdyby to był ex, bo na takich tytułach buduje się tożsamość konsoli. Z drugiej fajnie by było gdyby ta gra osiągnęła większy sukces i dotarła do większej ilości graczy, ponieważ ich gry idą pod prąd, a to się zawsze ceni.

 

Nom o to mi chodzi ;].

 

A z podkreślonym zdaniem zgadzam się w 100 %. W takim wypadku też jestem za multiplatfromową grą.

Opublikowano

powiedzcie mi jak się w pełnej wersji gra tym move'm? jest to zjadliwe,poprawili coś wogóle w tej łatce/wersji move edition za wyjątkiem implementacji dildosa?Jakoś kusi mnie wyszarpać jeszcze raz tą grę :)

Opublikowano (edytowane)

Właśnieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

 

Jakby co to ten filmik z wyciętymi scenami jest do pobrania z USstore. WoW ładny szok miałem jak dzisiaj je obejrzałem, najbardziej spi.eprzyli sprawę z

blackoutami Ethana.

Aleee szkoda, że wycięli ten koszmar bo wygląda mega kozacko.

 

Mogliby dać go chociaż w darmowym dlc ;/.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

Przez takie materiały jeszcze bardziej szkoda mi, że wybrali Move zamiast epizodów :unsure: i jeszcze bardziej jestem napalony na następną produkcję QD. Mam nadzieję, że szybko się uwiną i początkiem 2012 już zagramy.

 

P.S. Tak się zastanawiam, że czemu właściwie musieli zrezygnować z epizodów. Przecież graficy, osoby odpowiedzialne za muzykę, animację, historię i inni designerzy nie implementowali sterowania Move (tylko jacyś tam programiści), więc oni mogli zajmować się tworzeniem epizodów, a potem jakby dodano Move, to prace nad DLC ruszyły by pełną parą. Przynajmniej tak mi się wydaje.

Opublikowano

Właśnieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

 

Jakby co to ten filmik z wyciętymi scenami jest do pobrania z USstore. WoW ładny szok miałem jak dzisiaj je obejrzałem, najbardziej spi.eprzyli sprawę z

blackoutami Ethana.

Aleee szkoda, że wycięli ten koszmar bo wygląda mega kozacko.

 

Mogliby dać go chociaż w darmowym dlc ;/.

Nie "mogliby" tylko powinni. Ludzie nie po to kupowali kolekcjonerki, żeby po czasie inni w niższej cenie mogli kupić sobie edycję obsługującą Move'a razem z tym, co i w kolekcjonerce było, a do tego dodatkowe sceny.

Opublikowano

Nie "mogliby" tylko powinni. Ludzie nie po to kupowali kolekcjonerki, żeby po czasie inni w niższej cenie mogli kupić sobie edycję obsługującą Move'a razem z tym, co i w kolekcjonerce było, a do tego dodatkowe sceny.

 

Jakie w Move Edition są dodatkowe sceny, których nie było w kolekcjonerce??

 

W ogóle tak jest zawsze, cena gry spadają, a wydawcy czasem wydają ponownie grę z dodatkowym contentem z ceną trochę niższą niż premierowa.

 

A co do tych usuniętych scen, to kiedyś pojawiły się plotki, że QD/Cage chce wydać jakieś Director's Edition, w których byłyby właśnie usunięte sceny, jak również sceny bardziej 'dorosłe', czyli np. scena wypadku bardziej brutalna (chociaż ta pierwsza scena z tego filmiku, to raczej jest za duży hardcore i w sumie dobrze, że ją wycieli).

Opublikowano

W Move Edition nie ma dodatkowych scen tylko tylko dodatkowe video materiały. Właśnie między innymi te video z usuniętymi scenami ale jakby co to już tydzień temu na amerykańskim store wyszły wszystkie filmiki zza kulis itd. które są w Move Edition.

 

No co zrobić teraz z perspektywy czasu też mi się wydaje, że kolekcjonerka HR była dosyć słaba. Nawet soundtracku nie mogli dać na płycie (a pamiętacie cyrki ze ściągnięciem jego?) ale i tak nie żałuję żadnej wydanej złotówki.

 

Tylko braku dlc, epizodów (szczególnie po tym dzisiejszym video) nigdy nie daruje Cagowi czy może bardziej Sony ;/.

Opublikowano

te wycięte sceny sa mocne (szczególnie

blackouty

i szkoda że ich nie ma, zakręciłoby to grę na supeł i moznaby mieć więce wątpliwości o co właściwie chodzi =)

 

ale teraz muszę też przyznać finalnie :rolleyes: rację Koso/Myszaqowi, że cała historia jest pocięta i ma dziury jak ser szwajcarski(bezsenność Madison, jest bo jest, niewyjaśniona, została w grze nie wiadomo po co) ten filmik to udowadnia - chcieli wielowątkowość ale powyrzucali parę scen i momentalnie zrobiły się luki, coprawda mi to w samej grze (szczególnie za 1wszym razem) w ogóle nie przeszkadzało ale fakt jest faktem

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Czy w Heavy Rain Move edition dodatek "taxidermist" oraz theme jest na płycie, czy jest jednorazowy kod na ściagniecie?

Czy w "Taxidermist" lepiej zagrać przed, czy po skończeniu watku głównego?

Opublikowano

Czy w Heavy Rain Move edition dodatek "taxidermist" oraz theme jest na płycie, czy jest jednorazowy kod na ściagniecie?

Czy w "Taxidermist" lepiej zagrać przed, czy po skończeniu watku głównego?

 

Taxerdemist nie zawiera żadnych spoilerów a fabularnie dzieje się przed HR.

 

W zasadzie to nie ma większej różnicy czy zagrasz po czy przed ale jednak radziłbym po ;].

Opublikowano (edytowane)

Bezsenność Madison polega na tym, że ma jakieś lęki związane ze swoim mieszkaniem, nie czuje się tam bezpiecznie (koszmary). Postanawia więc spróbować przekimać się w motelu. I po to ona jest, ta bezsenność. Proste..? Proste.

Edytowane przez Siara_iwj
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Bezsenność Madison polega na tym, że ma jakieś lęki związane ze swoim mieszkaniem, nie czuje się tam bezpiecznie (koszmary). Postanawia więc spróbować przekimać się w motelu. I po to ona jest, ta bezsenność. Proste..? Proste.

I dlatego budzi się punktualnie zawsze o tej samej godzinie??? ;)

W tej grze jest tyle nieścisłości, że się w pale nie miesci-żeby nie spoilerować podam przykład z początku.

Agent Jayiden przeglądając pliki, stwierdza,że morderca to biały człowiek w wieku 30-45 lat, mimo że badając miejsce zbrodni, ani przeglądając akta żaden ślad na to nie wskazywał ....a no tak, IWO mu to podpowiedział ;)

Opublikowano

Bezsenność Madison polega na tym, że ma jakieś lęki związane ze swoim mieszkaniem, nie czuje się tam bezpiecznie (koszmary). Postanawia więc spróbować przekimać się w motelu. I po to ona jest, ta bezsenność. Proste..? Proste.

 

Polecam obejrzeć filmiki z ps store. To nie są jakieś lęki tylko biorą się one konkretnie z jej przeszłości.

Gość Mr. Blue
Opublikowano (edytowane)

Agent Jayiden przeglądając pliki, stwierdza,że morderca to biały człowiek w wieku 30-45 lat, mimo że badając miejsce zbrodni, ani przeglądając akta żaden ślad na to nie wskazywał ....a no tak, IWO mu to podpowiedział ;)

 

:confused: Analiza behawioralna; szacowanie wieku mordercy, rasy, ogólnych cech fizycznych na podstawie profilu psychologicznego jest dobrze znaną metodą śledczą. Przecież podkreślano to w grze.

Edytowane przez Mr. Blue
Opublikowano

Agent Jayiden przeglądając pliki, stwierdza,że morderca to biały człowiek w wieku 30-45 lat, mimo że badając miejsce zbrodni, ani przeglądając akta żaden ślad na to nie wskazywał ....a no tak, IWO mu to podpowiedział ;)

 

:confused: Analiza behawioralna; szacowanie wieku mordercy, rasy, ogólnych cech fizycznych na podstawie profilu psychologicznego jest dobrze znaną metodą śledczą. Przecież podkreślano to w grze.

no tak, ale przy tak znikomej ilości danych ?

Poza tym określa wiek, rasę, miejsce pracy i charakter, ale nie może określić płci.... no bo wtedy gracz mógłby sobie już pewne postaci z grona podejrzanych wykluczyć i byłoby mniej ciekawie ;)

Gość Mr. Blue
Opublikowano

Profil psychologiczny określa się po metodzie morderstw, ich dacie, miejscu, ofiarach, ich stanie, wszelkich szczegółach dotyczących mordu. Na analizę behawioralną nie składają się dane fizyczne... to rozległa i bardzo skomplikowana dziedzina psychologi, lecz jak najbardziej realna. Trzeba pamiętać, że analiza tylko nakreśla osobowość mordercy. Dokładnie tak, jak jest to przedstawione w Heavy Rain.

Opublikowano

Profil psychologiczny określa się po metodzie morderstw, ich dacie, miejscu, ofiarach, ich stanie, wszelkich szczegółach dotyczących mordu. Na analizę behawioralną nie składają się dane fizyczne... to rozległa i bardzo skomplikowana dziedzina psychologi, lecz jak najbardziej realna. Trzeba pamiętać, że analiza tylko nakreśla osobowość mordercy. Dokładnie tak, jak jest to przedstawione w Heavy Rain.

Doskonale wiem co to jest analiza behawioralna i dlatego właśnie zwróciłem uwagę na to w jak absurdalny sposób jest to w grze przedstawione.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...