Skocz do zawartości

Heavy Rain


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

"ale pewnie nie dorosłem to takich produkcji"

 

To się nazywa skutecznie zabezpieczenie swojej wypowiedzi :) Ale to argument na wyrost, jesli 84 to twoj rocznik to mysle ze jestes dosc dorosly na takie produkcje, co najwyżej masz "skopane" zdolności manualne skoro HR ma dla ciebie skopane sterowanie, bo ja nie mam z nim problemu. Sztywna animacja? :huh:

Opublikowano

Dzięki że wyjasniłeś mi wątpliwość co do wieku :I

Chyba nie powiesz mi, że HR ma normalne sterowanie i nie mogli dać chodzenia pod prawą/lewą gałką. Jasne da się przyzwyczaić tylko po co kombinować. I tak animacja postaci jak chodzą jest sztywna i mało naturalna, jak tego nie widzisz to masz "skopane" widzenie

Opublikowano (edytowane)

Prawa gałka służy do wykonywania czynności, pewnie dlatego "gaz"- chodzenie mamy pod R2. Kilka minut i nie ma problemu ze sterowaniem.

 

Animacja na filmikach wyglądała na sztywną natomiast bezpośrednio w samej grze, jak już gramy. Jest bardzo dobra na pewno nie sztywna czy sztuczna.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

Sterowanie dać pod jedną gałkę, wszystkie operacje pod (X), "festiwal qte" zamienić na nieinteraktywne przerywniki filmowe i HR staje się grą pełną gębą :teehee: No właśnie, po co to QD tak kombinuje zamiast dać nam normalną grę ;)

Gość =-FEISAR-=
Opublikowano

Sterowanie dać pod jedną gałkę, wszystkie operacje pod (X), "festiwal qte" zamienić na nieinteraktywne przerywniki filmowe i HR staje się grą pełną gębą :teehee: No właśnie, po co to QD tak kombinuje zamiast dać nam normalną grę ;)

 

Bardzo trafny pstryczek w nos wszystkich narzekaczy. Ludzie myśleli że HR będzie kolejnym TPP jakich wiele a tu taka niespodzianka. Gra jest zupełnie czymś innym.

Opublikowano (edytowane)

Tak, nie jest grą.

Całe szczęście, że nie jest zwykłą grą, bo nawet bym na nią nie spojrzał. Z tego co można obecnie zaobserwować, gra to zupełnie liniowa przygoda, w której co 10 kroków konsola przejmuje całkowitą kontrolę nad bohaterem, popychając w ten sposób fabułę do przodu. W między czasie gracz może podskoczyć albo strzelić więc jest to gra :turned:

Dla mnie HR jest grą. Czymś więcej? - możliwe, na pewno nie mniej.

Edytowane przez xylaz
Gość =-FEISAR-=
Opublikowano

Nie pozostaje nic innego jak zgodzić się z Xylazem w 100%.

Opublikowano

Obejrzałem tą recenzje z GT i nie ma tam jakoś strasznie dużo spoiler, więc spokojnie można obczaić. CO do HR to mi ten rodzaj rozgrywki przypomina celowniki na Wii tylko że tu całość przedstawiona jest w trzeciej osobie. Tam też konsola dużo za mnie robi, poruszanie, uniki itd. Z tą różnicą że tu jest trochę więcej swobody w poruszaniu się no i można dokonywać wyborów. Może nawet kupie...

 

W recenzji GT jest jedno IMO dobrze opisujące tą gre zdanie(w wolnym tłumaczeniu): Nie wiadomo czy HR jest ewolucja gier video czy raczej kolejnym krokiem w ewolucji filmów fabularnych.

 

Sterowanie z "gazem" było już w Killer 7(jeśli sie nie myle) więc żadna to nowość.

Opublikowano

a powiem Ci że większość to może zna je tylko z opowieści...jaka była ostatnia przygodówka na konsole?Syberia na ps2?

 

Ehh na amidze to był renesans tego gatunku gier.

 

Heavy Rain to do mnie właśnie rozwinięcie idei starych gier z gatunku point and click z dodanym wpływem na wydarzenia na ekranie.Lub jak ktoś woli Blade Runner tej generacji :)

Opublikowano

Do ściągnięcia, w dzień premiery. Dla właścicieli zwykłej edycji będzie później i z tego co pamiętam, za 5,99 zielonych.

Opublikowano

Sterowanie dać pod jedną gałkę, wszystkie operacje pod (X), "festiwal qte" zamienić na nieinteraktywne przerywniki filmowe i HR staje się grą pełną gębą :teehee: No właśnie, po co to QD tak kombinuje zamiast dać nam normalną grę ;)

O to mi chodziło ze sterowaniem, jasne że da się przyzwyczaić tylko po co mają zniechęcać innych do gry.

 

Jedynie klimat/fabuła (chociaż ta też nie poraża) jako tako utrzymują moje zainteresowanie, niestety jest to bardziej film interaktywny niż przygodówka, szczególnie do takich gdzie trzeba troche pomyśleć, anie wykonywać qte.

Opublikowano

ale ja miałem coś innego na myśli pisząc w ten sposób,

nie wiem chyba coś ze mną jest nie tak,

no nieważne, od tej pory będę pisał zawsze jednoznacznie...

Gość szpic
Opublikowano (edytowane)

Jak oni liczą te oceny?

Edytowane przez szpic
Opublikowano

Oceny z GT to jest śmiech na sali, bez pokrycia z normami, które twierdzą, że stosują.

Opublikowano (edytowane)

hejka,

jestem po trzech przejściach dema. Jak narazie w skali od do 10 to jest maksymalnie 5.... Nie używam znaczników spojler, jak ktoś nie chce wiedzieć o co chodzi demie to niech nie czyta

 

Zacznijmy od pozytywów - klimat i pomysł na rozgrywkę. Rewelacja. Aż człowiek z wypiekami na twarzy czeka co dalej. Świetne sterowanie, świetny pomysł, wygląda na fajną fabułę. Moja żona rozegrała demo (obskakując nieźle po twarzy hehe).

 

no i w sumie to tyle z pozytywów...

 

Graficznie jest naprawdę kiepsko: baaardzo niski framerate (nawet TRAILER się wiesza co pewien czas). Do tego kujący po oczach V-SYNC (i to naprawdę kujący, nie bardzo rzadki jak w ACII - tutaj pełni rolę pierwszoplanową). Slajdy potrafią być niemiłosierne - w scenie przeszukiwania miejsca zbrodni, na samej górze przy autostradzie nawet nie wiedziałem że mnie ochlapały auta - miałem pierwszą klatkę animacji, potem zwieszka, potem byłem cały mokry... Jedyne co ratuje grafikę, to świetne twarze podczas loadingów. (w czasie gry już nie da się ich zauważyć bo jak jest zbliżenie (rozmowa z dziw.ką) to jest piękny slide-show

 

Dodatkowo dużo bugów i to poważnych. Przykład: Wchodzę na miejsce zbrodni, poznaję Pana Blake'a, przeszukałem wszystko oprócz ciała (zobaczyć co będzie). Blake proponuje powrót na komisariat, zgadzam się. Już mam wsiąść do auta, pojawia się scenka, któa wskazuje mi, że jednak powinienem przeszukać ciało. OK więc, myślę sobie fajnie - idę oblukać ciało i... nagle pojawia się z doopy Pan Blake i wrzeszczy co ja tu robię...ja mówię że jestem z FBI, a on na to, że jest porucznikiem (czy kimś tam) Blakiem etc... JEDNYM SŁOWEM WYSZŁO NA TO ŻE DOPIERO TERAZ SIĘ POZNAJĄ - padaka straszna

 

Dźwięk - kolejna tragedia. Co z tego, że DTS jak jakość sampli w obu językach jest po prostu tragiczna. Posiadam sprzęt 5.1 kalibrowany na Pionerze - nie słycha dobrze dialogów (poza myślami postaci), do tego złe wyważenie przestrzeni dźwiękowej - zbyt głośna muzyka. Ale okej - pozmieniałem w opcjach, przekalibrowałem sprzęt (czego teoretycznie NIE WOLNO robić przy sygnale DTS - w końcu mam mieć taki dźwięk jak sobie wymyślił autor) i jako tako się dało, ale generalnie BF:BC2 ma lepiej zdefiniowaną przestrzeń dźwiękową.

 

Mam nadzieję, że jeszcze dopracują te kwestie, bo inaczej grę kupię, przejdę dla świetnego klimatu i jak najszybciej sprzedam. Fabularnie prezentuje się wybornie, technicznie - bardzo słabo

Edytowane przez waldusthecyc
Opublikowano

 

Graficznie jest naprawdę kiepsko: baaardzo niski framerate (nawet TRAILER się wiesza co pewien czas). Do tego kujący po oczach V-SYNC (i to naprawdę kujący, nie bardzo rzadki jak w ACII - tutaj pełni rolę pierwszoplanową). Slajdy potrafią być niemiłosierne - w scenie przeszukiwania miejsca zbrodni, na samej górze przy autostradzie nawet nie wiedziałem że mnie ochlapały auta - miałem pierwszą klatkę animacji, potem zwieszka, potem byłem cały mokry... Jedyne co ratuje grafikę, to świetne twarze podczas loadingów. (w czasie gry już nie da się ich zauważyć bo jak jest zbliżenie (rozmowa z dziw.ką) to jest piękny slide-show

 

Dziwne bo na mojej konsoli nie ma żadnych spadków płynności podczas tego dema w żadnej jego części.

Opublikowano

 

Graficznie jest naprawdę kiepsko: baaardzo niski framerate (nawet TRAILER się wiesza co pewien czas). Do tego kujący po oczach V-SYNC (i to naprawdę kujący, nie bardzo rzadki jak w ACII - tutaj pełni rolę pierwszoplanową). Slajdy potrafią być niemiłosierne - w scenie przeszukiwania miejsca zbrodni, na samej górze przy autostradzie nawet nie wiedziałem że mnie ochlapały auta - miałem pierwszą klatkę animacji, potem zwieszka, potem byłem cały mokry... Jedyne co ratuje grafikę, to świetne twarze podczas loadingów. (w czasie gry już nie da się ich zauważyć bo jak jest zbliżenie (rozmowa z dziw.ką) to jest piękny slide-show

 

Dziwne bo na mojej konsoli nie ma żadnych spadków płynności podczas tego dema w żadnej jego części.

 

Absolutnie mogę potwierdzić, że coś u ciebie jest nie tak. Gra śmiga jak ta lala. Demo przeszedłem kilkukrotnie i jedynie v-sync się rzucał w oczy, ale slideshow to bzdura wyssana z palca.

Opublikowano (edytowane)

 

Graficznie jest naprawdę kiepsko: baaardzo niski framerate (nawet TRAILER się wiesza co pewien czas). Do tego kujący po oczach V-SYNC (i to naprawdę kujący, nie bardzo rzadki jak w ACII - tutaj pełni rolę pierwszoplanową). Slajdy potrafią być niemiłosierne - w scenie przeszukiwania miejsca zbrodni, na samej górze przy autostradzie nawet nie wiedziałem że mnie ochlapały auta - miałem pierwszą klatkę animacji, potem zwieszka, potem byłem cały mokry... Jedyne co ratuje grafikę, to świetne twarze podczas loadingów. (w czasie gry już nie da się ich zauważyć bo jak jest zbliżenie (rozmowa z dziw.ką) to jest piękny slide-show

 

Dziwne bo na mojej konsoli nie ma żadnych spadków płynności podczas tego dema w żadnej jego części.

tez niestety z tym fragmentem wypowiedzi ewidentnie sie nie moge zgodzić, V-sync? w życiu, w demie BBC2 owszem, w HR nie uświadczyłem.

 

a co sie zgadza to zamieszczony w demie trailer, u mnie rwie jak sku.wesyn!

 

edit: hehe, widze u każdego co innego ;p

Edytowane przez humanno
Opublikowano (edytowane)

 

Graficznie jest naprawdę kiepsko: baaardzo niski framerate (nawet TRAILER się wiesza co pewien czas). Do tego kujący po oczach V-SYNC (i to naprawdę kujący, nie bardzo rzadki jak w ACII - tutaj pełni rolę pierwszoplanową). Slajdy potrafią być niemiłosierne - w scenie przeszukiwania miejsca zbrodni, na samej górze przy autostradzie nawet nie wiedziałem że mnie ochlapały auta - miałem pierwszą klatkę animacji, potem zwieszka, potem byłem cały mokry... Jedyne co ratuje grafikę, to świetne twarze podczas loadingów. (w czasie gry już nie da się ich zauważyć bo jak jest zbliżenie (rozmowa z dziw.ką) to jest piękny slide-show

 

Dziwne bo na mojej konsoli nie ma żadnych spadków płynności podczas tego dema w żadnej jego części.

tez niestety z tym fragmentem wypowiedzi ewidentnie sie nie moge zgodzić, V-sync? w życiu, w demie BBC2 owszem, w HR nie uświadczyłem.

 

edit: hehe, widze u każdego co innego ;p

 

Komiczne ale w demie BC2 nie istnieje problem v-synca. Specjalnie ostatnio testowałem maniakalne rozglądanie się do góry, na boki, skosy i chyba tylko 1(!)raz było widać fajną linię zagubioną, więc nie wymyślaj.W Heavy Rain v-sync jest tylko czasami widoczny podczas ciekawszych akcji np. w mieszkaniu niewiasty. Dupa tam ja tam v-synca nie uświadczyłem w tym demie, ale w recenzji na GT w minusach to było i pokazali scenkę z dużymi problemami właśnie z v-synckiem. Moja rada to zmieńcie karty graficzne w waszych PS3 xD.

 

PS. Trailery to trailery i niech se przycinają, byle mi gra nie gubiła klatek xD.

Edytowane przez Wolak10

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...