krak2610 0 Opublikowano 14 lutego 2010 Opublikowano 14 lutego 2010 Jak sprzedadzą wszystkie limitki to wrzucą na PSS. Cytuj
_One_ 36 Opublikowano 15 lutego 2010 Opublikowano 15 lutego 2010 Sprawdzał koś w demku czy można wejśc na autostrade i zginąć, lub stanąć na torach, by przejechał nas pociąg? jutro nie będzie mnie w domu, więc nie sprawdze tego, niech napisze ktoś kto próbował w demku zginąc Cytuj
hacik 0 Opublikowano 15 lutego 2010 Opublikowano 15 lutego 2010 Sprawdzał koś w demku czy można wejśc na autostrade i zginąć, lub stanąć na torach, by przejechał nas pociąg? jutro nie będzie mnie w domu, więc nie sprawdze tego, niech napisze ktoś kto próbował w demku zginąc Nie da się wejść na autostradę, chyba jest tam niewidzialna ściana ale już nie pamiętam. Wiem, że starałem się tam wejść i nie było to możliwe. Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 15 lutego 2010 Opublikowano 15 lutego 2010 Zagrałem w demo. Tego mi brakowało. Miażdżący klimat "Siedem", tylko polski dubbing mnie trochę drażni. Cytuj
Keymaker 25 Opublikowano 15 lutego 2010 Opublikowano 15 lutego 2010 Demo nie jest spójne, z grubasa przeskakujemy na Uniwersalnego Żołnierza, grafika (TEKSTURY :<:<:<) nie jest pierwszej świeżości, ale klimat, tak często wspominany. Gdyby odpowiednio zmodyfikować fabułę moglibyśmy mieć grową kontynuację "Siódemki". Dlatego kupię pełniaka <ok> Swoją drogą, gra urywa tył każdej osobie, która ją u mnie widzi :potter: Cytuj
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 15 lutego 2010 Opublikowano 15 lutego 2010 Co Wy chcecie od grafiki? Melina wygląda niesamowicie. Miejsce zbrodni już tak nie robi, ale nadal jest bardzo ładnie. Co do spójności to chyba o to chodziło w demku, aby pokazać różne oblicza gry. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 15 lutego 2010 Opublikowano 15 lutego 2010 9 days left... Cieszy mnie fakt, ze GT ocenilo wysoko fabule i design. Mam nadzieje, ze wytykane dziury w glownej osi fabularnej wyjasnia sie przy drugim przejsciu i wychodzacych w niedlugim czasie po premierze, DLC. Cytuj
Nemesis 1 272 Opublikowano 15 lutego 2010 Opublikowano 15 lutego 2010 Mam nadzieje, ze wytykane dziury w glownej osi fabularnej wyjasnia sie przy drugim przejsciu i wychodzacych w niedlugim czasie po premierze Cage już niejednokrotnie powtarzał, że Heavy Rain najlepiej smakuje przy pierwszym podejściu. Pewnie nawet przy kolejnych przechodzeniach obieranie innych sekwencji nie wpłynie już tak znacząco na główny wątek. David chyba to zasugerował. Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 15 lutego 2010 Opublikowano 15 lutego 2010 Eh lol. A ciekawe ktore gra za kolejnym podejsciem jest ciekawsza i fajniej sie w nia gra I na litosc boska... skonczcie juz z tymi porownaniami do jedzenia, jakie smakuje? To jest gra, a nie sushi. 1 Cytuj
Nemesis 1 272 Opublikowano 15 lutego 2010 Opublikowano 15 lutego 2010 Wiesz, akurat w przypadku Heavy Rain dawniej liczyłbym na to, że kolejne podejście przy zgoła innym wyborach podczas gry ukaże jej nowe oblicze. David uprzedził fakty. Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 15 lutego 2010 Opublikowano 15 lutego 2010 Nie wiem czemu akurat Heavy Rain mialby byc taka gra. To nie jest Morrowind/Oblivion. Gra ma ustalony scenariusz, BYC moze oferuje wiecej niz jeden ending (watpie) i tyle. Nie wiem czemu ktokolwiek mialby sie spodziewac czegokolwiek wiecej, to ze tworca o tym wspomina wydaje mi sie byc taka sztuka dla sztuki. Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 15 lutego 2010 Opublikowano 15 lutego 2010 BYC moze oferuje wiecej niz jeden ending (watpie) i tyle. ponoć endingów jest 20 W jakiejś polskiej recenzji wspominali,że widzieli już 5 przy okazji jej pisania Cytuj
humanno 201 Opublikowano 16 lutego 2010 Opublikowano 16 lutego 2010 (edytowane) Recka IGN.com http://ps3.ign.com/articles/106/1067755p1.html oceny IGN 9 IGN UK 9 IGN AU 8,5 press average - 8,5 reader av. - 8,2 [choć to chyba najmniej warotściowy wyznacznik] recka na 3 strony wiec nie chce mi sie czytac video review 4:03, obejrzałem i raczej spoiler free, jesli chodzi o fabułe to bez najmniejszych spoilerów. Ogónie bardzo pozytywnie sie pan wypowiada, mówi o tym ze gra przez pierwsze godziny bardzo wolno sie rozkreca, ale potem nie mozna sie oderwać [powiedziałbym ze jak w dobrym filmie/książce]. Wysokie replayability i wiele możliwości zakończenia. Zarzuca miejscami grafike i animację (np dłonie nie zawsze współgrają z chwytanymi obiektami - trudno sie nie zgodzić). Sceny ogolnie znane z dema lub z trailerów [melina + tory, centrum handlowe i napad na sklep]. edit: sorry, było juz o mówione o IGN. Edytowane 16 lutego 2010 przez humanno Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 16 lutego 2010 Opublikowano 16 lutego 2010 (edytowane) BYC moze oferuje wiecej niz jeden ending (watpie) i tyle. ponoć endingów jest 20 W jakiejś polskiej recenzji wspominali,że widzieli już 5 przy okazji jej pisania Już biorąc pod uwagę że każdy z 4 bohaterów może zginąć daje nam to 16 zakończeń(1 zakoń. jeśli wszyscy przeżyją, 4 zakoń. jeśli ginie jeden bohater, 6 zakoń. jeśli ginie dwóch bohaterów, 4 zakoń. jeśli przeżywa tylko jeden bohater, 1 zakoń. jeśli wszyscy zginą). Czyli około 20, tak jak mówili. Ciekawe czy gra może się skończyć tak że pomimo że np. wszyscy przeżyją to i tak nie złapiemy zabójcę? Edytowane 16 lutego 2010 przez MBeniek Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 16 lutego 2010 Opublikowano 16 lutego 2010 BYC moze oferuje wiecej niz jeden ending (watpie) i tyle. ponoć endingów jest 20 W jakiejś polskiej recenzji wspominali,że widzieli już 5 przy okazji jej pisania Już biorąc pod uwagę że każdy z 4 bohaterów może zginąć daje nam to 16 zakończeń(1 zakoń. jeśli wszyscy przeżyją, 4 zakoń. jeśli ginie jeden bohater, 6 zakoń. jeśli ginie dwóch bohaterów, 4 zakoń. jeśli przeżywa tylko jeden bohater, 1 zakoń. jeśli wszyscy zginą). Czyli około 20, tak jak mówili. Ciekawe czy gra może się skończyć tak że pomimo że np. wszyscy przeżyją to i tak nie złapiemy zabójcę? swietna ta Twoja matematyka, czym sie roznią 4 mozliwosci smierci wszystkich bohaterów? Cytuj
Halski 2 Opublikowano 16 lutego 2010 Opublikowano 16 lutego 2010 Dla zainteresowanych ester eggsami: Demo Heavy Rain ma ukrytą niespodziankę http://www.punktgie.pl/index.php/2010/02/16/demo-heavy-rain-ma-ukryta-niespodzianke/ Cytuj
humanno 201 Opublikowano 16 lutego 2010 Opublikowano 16 lutego 2010 Dla zainteresowanych ester eggsami: Demo Heavy Rain ma ukrytą niespodziankę http://www.punktgie.pl/index.php/2010/02/16/demo-heavy-rain-ma-ukryta-niespodzianke/ .... troche mało "łał" ta niespodzianka. Cytuj
estel 806 Opublikowano 16 lutego 2010 Opublikowano 16 lutego 2010 BYC moze oferuje wiecej niz jeden ending (watpie) i tyle. ponoć endingów jest 20 W jakiejś polskiej recenzji wspominali,że widzieli już 5 przy okazji jej pisania Już biorąc pod uwagę że każdy z 4 bohaterów może zginąć daje nam to 16 zakończeń(1 zakoń. jeśli wszyscy przeżyją, 4 zakoń. jeśli ginie jeden bohater, 6 zakoń. jeśli ginie dwóch bohaterów, 4 zakoń. jeśli przeżywa tylko jeden bohater, 1 zakoń. jeśli wszyscy zginą). Czyli około 20, tak jak mówili. Ciekawe czy gra może się skończyć tak że pomimo że np. wszyscy przeżyją to i tak nie złapiemy zabójcę? swietna ta Twoja matematyka, czym sie roznią 4 mozliwosci smierci wszystkich bohaterów? Świetne te twoje czytanie ze zrozumieniem. Gdzie masz napisane o 4 możliwościach śmierci wszystkich bohaterów? Ja widzę tylko: 1 zakoń. jeśli wszyscy zginą Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 16 lutego 2010 Opublikowano 16 lutego 2010 (edytowane) MBeniek edytował swoją wiadomość Moze w oryginale był błąd o którym wspomina caps_LOCK_masta. Edytowane 16 lutego 2010 przez Square Cytuj
estel 806 Opublikowano 16 lutego 2010 Opublikowano 16 lutego 2010 Edycja edycją, ale Caps odnosił się do ZACYTOWANEJ wiadomości (bo od tego ta opcja jest), więc i ja się do niej odnoszę. A skoro był błąd, którego Caps nawet nie zdążył zacytować, bo został tak szybko poprawiony to trzeba zdusić w sobie instynkt trolla i nie pisać nic nie wnoszących postów. Cytuj
.... 2 Opublikowano 16 lutego 2010 Opublikowano 16 lutego 2010 (edytowane) chcialbym zaznaczyc, ze te napinki hejterow hr sa tak samo smieszne jak teksty typu hr to sztuka, tylko dla elyty, dzieciaki tego nie zrozumieja wiec niech lepiej wracaja do mw2 a tak serio, to chcialem napisac, ze o ile przyklad z budzikiem jest tym o czym pisalem wczesniej(jestem_na_nie wytknie nielogicznosc/niescislosc, pozytywnie nastawiony ja sobie wytlumaczy) tak to samo moze dotyczyc czterech zakonczen w razie smierci wszystkich bohaterow bo czy oni musza ginac w tym samym momencie i w tej samej kolejnosci? oczywiscie wcale nie twierdze, ze tak bedzie tak jak nie twierdze, ze kazda decyzja wywola inna przyszlosc (tu pije do Grigoriego i tego schematu milana) no ale odpowiedzcie sobie na jedno pytanie wierzycie, ze ktos zrobi gre taka, ze aby zobaczyc w niej wszystko trzeba 200 godzin, a jedno przejscie na 100% zajmuje ich tylko 10? jesli macie do wyboru a>b>b>a>a>a a>c>c>a>a>a a>a>a>a>a>a lub a>b>a>a>a>b a>c>a>a>a>c a>a>a>a>a>a to co wybierzecie? ps. troche martwia mnie wpisy kosa o spójności w scenariuszu*, bo tego sie obawialem, ale jak pisalem wczesniej: ksiazka i filmom to wybaczamy, a na hr sie rzucimy z widlami i pochodniomia bo to mialo byc dzielo sztuki dla dojrzalego odbiorcy *jako brak spojnosci rozumiem nie "dziury" ktore moga byc zapelnione przez DLC lub wyobraznie graczy tylko nielogicznosci typu stary detektyw z astma rozwala bande ninja a potem porywa smiglowiec, bo kiedys gral w jungle strike Edytowane 16 lutego 2010 przez .... Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 16 lutego 2010 Opublikowano 16 lutego 2010 (edytowane) MBeniek edytował swoją wiadomość Moze w oryginale był błąd o którym wspomina caps_LOCK_masta. Nie pisałem nic o 4 zakończeniach w których giną wszyscy(nie wiem gdzie to wyczytałeś, a edytowałem dlatego że dodałem że mogą wszyscy przeżyć ) , bo wątpie że znaczenie miałaby kolejność śmierci bohaterów, bo bez przesady. W ogóle jakoś boję się że wszystkie te konsekwencje to tylko bujda na kółkach. Bo gdyby każdy wybór miał znaczenie, twórcy chwaliliby się że możemy przejść grę parę razy a zawsze będziemy przeżywać "inną" przygodę, a tak zachęcają nas do przejścia gry tylko raz . Edytowane 16 lutego 2010 przez MBeniek Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 16 lutego 2010 Opublikowano 16 lutego 2010 ch,uja, było 4, a ja zaspałem i odpowiedział godziny po fakcie, tak było! Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 17 lutego 2010 Opublikowano 17 lutego 2010 Ja widze ze kazdy ma inna definicje 'roznego zakonczenia'. Rozne zakonczenie nie oznaczawg mnie tego, ze na koncu wybiore bramke numer dwa, w ktorej bedzie samochod koloru czerwonego, zamiast bramki numer 1, gdzie samochod bedzie koloru niebieskiego. To ze gra ma czterech bohaterow i kazdy z nich moze zginac, nie oznacza ze gra ma 16 zakonczen. Juz nie wspominajac o tym ze przejscie calej gry tak samo i w ostatnim momencie wybor 'w druga strone' ktory zadecyduje o 'byc albo nie byc', nie jest niczym wyjatkowym. Kiedys tri-ace sie chwalilo ze w star ocean 2 na psx, jest 87 zakonczen... Pewnie jezeli na koncu ogladamy scenki dialogowe dla kazdej z postaci, przy czym glowny bohater moze romansowac z 4 kobietami i calosc rozni sie tym ktora bedzie lezec w lozku obok niego... Rozne zakonczenia oznaczaja rozne wydarzenia. Tutaj przychodzi na mysl silent hill i zakonczenie z psem Albo chociazby chrono cross ktory mial 13 (czy ile tam) zakonczen, gdzie czesc z nich byla dostepna w polowie gry (np z kosmitami) itd itp, albo Final Fantasy X-2, gdzie mozna bylo (po sporych trudach) miec 'dobre' zakonczenie, ktore zahaczalo jeszcze o FFX. Gra dostaje niezle oceny, ale nie jest to nic genialnego, przynajmniej poki co Cytuj
.... 2 Opublikowano 18 lutego 2010 Opublikowano 18 lutego 2010 ponoc na dzien dobry czeka nas sciagniecie patha waga 227mb Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.