MaiorZero 1 400 Opublikowano 19 października 2010 Opublikowano 19 października 2010 (edytowane) Ale to nie będzie przecież ex na 360. Zupełnie inna sprawa. Edytowane 19 października 2010 przez MajorZero64 Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 19 października 2010 Opublikowano 19 października 2010 Przecież wiemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, że to nie będzie ex ;]. Dobra nieważne oby była to gra pokroju HR czy nawet FR. PS. Ale i tak wolałbym żeby powstała jako ex. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 19 października 2010 Opublikowano 19 października 2010 (edytowane) Wiem o co Tobie chodzi. Pewnie M$ nie dałby kasy na HR jako exa. Może i tak. Z jednej strony fajnie by było gdyby to był ex, bo na takich tytułach buduje się tożsamość konsoli. Z drugiej fajnie by było gdyby ta gra osiągnęła większy sukces i dotarła do większej ilości graczy, ponieważ ich gry są unikatowe, a to się zawsze ceni. Edytowane 19 października 2010 przez MajorZero64 Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 19 października 2010 Opublikowano 19 października 2010 Wiem o co Tobie chodzi. Pewnie M$ nie dałby kasy na HR jako exa. Może i tak. Z jednej strony fajnie by było gdyby to był ex, bo na takich tytułach buduje się tożsamość konsoli. Z drugiej fajnie by było gdyby ta gra osiągnęła większy sukces i dotarła do większej ilości graczy, ponieważ ich gry idą pod prąd, a to się zawsze ceni. Nom o to mi chodzi ;]. A z podkreślonym zdaniem zgadzam się w 100 %. W takim wypadku też jestem za multiplatfromową grą. Cytuj
Toshirou 0 Opublikowano 19 października 2010 Opublikowano 19 października 2010 Na pewno na X360 zarobią miliony, skoro spora część graczy piraci. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 19 października 2010 Opublikowano 19 października 2010 Często multi sprzedają się lepiej na 360... Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 26 października 2010 Opublikowano 26 października 2010 powiedzcie mi jak się w pełnej wersji gra tym move'm? jest to zjadliwe,poprawili coś wogóle w tej łatce/wersji move edition za wyjątkiem implementacji dildosa?Jakoś kusi mnie wyszarpać jeszcze raz tą grę Cytuj
Q-Jot 321 Opublikowano 27 października 2010 Opublikowano 27 października 2010 Czemu w wielu sklepach internetowych Heavy Rain Move Edition jest tańsze, od zwykłej wersji? Tam jest wycięta możliwośc grania padem? Cytuj
PanPawcio 0 Opublikowano 27 października 2010 Opublikowano 27 października 2010 Nie, jest do wyboru pad lub move. Cytuj
Wielebny1 0 Opublikowano 3 listopada 2010 Opublikowano 3 listopada 2010 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=jxpdGB6Gbac&feature=player_embedded "Wycięte sceny" Edytowane 3 listopada 2010 przez Wielebny1 Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 3 listopada 2010 Opublikowano 3 listopada 2010 (edytowane) Właśnieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Jakby co to ten filmik z wyciętymi scenami jest do pobrania z USstore. WoW ładny szok miałem jak dzisiaj je obejrzałem, najbardziej spi.eprzyli sprawę z blackoutami Ethana. Aleee szkoda, że wycięli ten koszmar bo wygląda mega kozacko. Mogliby dać go chociaż w darmowym dlc ;/. Edytowane 3 listopada 2010 przez SłupekPL Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 3 listopada 2010 Opublikowano 3 listopada 2010 Przez takie materiały jeszcze bardziej szkoda mi, że wybrali Move zamiast epizodów i jeszcze bardziej jestem napalony na następną produkcję QD. Mam nadzieję, że szybko się uwiną i początkiem 2012 już zagramy. P.S. Tak się zastanawiam, że czemu właściwie musieli zrezygnować z epizodów. Przecież graficy, osoby odpowiedzialne za muzykę, animację, historię i inni designerzy nie implementowali sterowania Move (tylko jacyś tam programiści), więc oni mogli zajmować się tworzeniem epizodów, a potem jakby dodano Move, to prace nad DLC ruszyły by pełną parą. Przynajmniej tak mi się wydaje. Cytuj
Wredna 2 Opublikowano 3 listopada 2010 Opublikowano 3 listopada 2010 Właśnieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Jakby co to ten filmik z wyciętymi scenami jest do pobrania z USstore. WoW ładny szok miałem jak dzisiaj je obejrzałem, najbardziej spi.eprzyli sprawę z blackoutami Ethana. Aleee szkoda, że wycięli ten koszmar bo wygląda mega kozacko. Mogliby dać go chociaż w darmowym dlc ;/. Nie "mogliby" tylko powinni. Ludzie nie po to kupowali kolekcjonerki, żeby po czasie inni w niższej cenie mogli kupić sobie edycję obsługującą Move'a razem z tym, co i w kolekcjonerce było, a do tego dodatkowe sceny. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 3 listopada 2010 Opublikowano 3 listopada 2010 Nie "mogliby" tylko powinni. Ludzie nie po to kupowali kolekcjonerki, żeby po czasie inni w niższej cenie mogli kupić sobie edycję obsługującą Move'a razem z tym, co i w kolekcjonerce było, a do tego dodatkowe sceny. Jakie w Move Edition są dodatkowe sceny, których nie było w kolekcjonerce?? W ogóle tak jest zawsze, cena gry spadają, a wydawcy czasem wydają ponownie grę z dodatkowym contentem z ceną trochę niższą niż premierowa. A co do tych usuniętych scen, to kiedyś pojawiły się plotki, że QD/Cage chce wydać jakieś Director's Edition, w których byłyby właśnie usunięte sceny, jak również sceny bardziej 'dorosłe', czyli np. scena wypadku bardziej brutalna (chociaż ta pierwsza scena z tego filmiku, to raczej jest za duży hardcore i w sumie dobrze, że ją wycieli). Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 3 listopada 2010 Opublikowano 3 listopada 2010 W Move Edition nie ma dodatkowych scen tylko tylko dodatkowe video materiały. Właśnie między innymi te video z usuniętymi scenami ale jakby co to już tydzień temu na amerykańskim store wyszły wszystkie filmiki zza kulis itd. które są w Move Edition. No co zrobić teraz z perspektywy czasu też mi się wydaje, że kolekcjonerka HR była dosyć słaba. Nawet soundtracku nie mogli dać na płycie (a pamiętacie cyrki ze ściągnięciem jego?) ale i tak nie żałuję żadnej wydanej złotówki. Tylko braku dlc, epizodów (szczególnie po tym dzisiejszym video) nigdy nie daruje Cagowi czy może bardziej Sony ;/. Cytuj
nero2082 823 Opublikowano 4 listopada 2010 Opublikowano 4 listopada 2010 te wycięte sceny sa mocne (szczególnie blackouty i szkoda że ich nie ma, zakręciłoby to grę na supeł i moznaby mieć więce wątpliwości o co właściwie chodzi =) ale teraz muszę też przyznać finalnie rację Koso/Myszaqowi, że cała historia jest pocięta i ma dziury jak ser szwajcarski(bezsenność Madison, jest bo jest, niewyjaśniona, została w grze nie wiadomo po co) ten filmik to udowadnia - chcieli wielowątkowość ale powyrzucali parę scen i momentalnie zrobiły się luki, coprawda mi to w samej grze (szczególnie za 1wszym razem) w ogóle nie przeszkadzało ale fakt jest faktem Cytuj
adi 189 Opublikowano 26 listopada 2010 Opublikowano 26 listopada 2010 Czy w Heavy Rain Move edition dodatek "taxidermist" oraz theme jest na płycie, czy jest jednorazowy kod na ściagniecie? Czy w "Taxidermist" lepiej zagrać przed, czy po skończeniu watku głównego? Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 27 listopada 2010 Opublikowano 27 listopada 2010 Czy w Heavy Rain Move edition dodatek "taxidermist" oraz theme jest na płycie, czy jest jednorazowy kod na ściagniecie? Czy w "Taxidermist" lepiej zagrać przed, czy po skończeniu watku głównego? Taxerdemist nie zawiera żadnych spoilerów a fabularnie dzieje się przed HR. W zasadzie to nie ma większej różnicy czy zagrasz po czy przed ale jednak radziłbym po ;]. Cytuj
Siara_iwj 4 138 Opublikowano 27 listopada 2010 Opublikowano 27 listopada 2010 (edytowane) Bezsenność Madison polega na tym, że ma jakieś lęki związane ze swoim mieszkaniem, nie czuje się tam bezpiecznie (koszmary). Postanawia więc spróbować przekimać się w motelu. I po to ona jest, ta bezsenność. Proste..? Proste. Edytowane 27 listopada 2010 przez Siara_iwj Cytuj
adi 189 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 Bezsenność Madison polega na tym, że ma jakieś lęki związane ze swoim mieszkaniem, nie czuje się tam bezpiecznie (koszmary). Postanawia więc spróbować przekimać się w motelu. I po to ona jest, ta bezsenność. Proste..? Proste. I dlatego budzi się punktualnie zawsze o tej samej godzinie??? W tej grze jest tyle nieścisłości, że się w pale nie miesci-żeby nie spoilerować podam przykład z początku. Agent Jayiden przeglądając pliki, stwierdza,że morderca to biały człowiek w wieku 30-45 lat, mimo że badając miejsce zbrodni, ani przeglądając akta żaden ślad na to nie wskazywał ....a no tak, IWO mu to podpowiedział Cytuj
izon 1 005 Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 Bezsenność Madison polega na tym, że ma jakieś lęki związane ze swoim mieszkaniem, nie czuje się tam bezpiecznie (koszmary). Postanawia więc spróbować przekimać się w motelu. I po to ona jest, ta bezsenność. Proste..? Proste. Polecam obejrzeć filmiki z ps store. To nie są jakieś lęki tylko biorą się one konkretnie z jej przeszłości. Cytuj
Gość Mr. Blue Opublikowano 7 grudnia 2010 Opublikowano 7 grudnia 2010 (edytowane) Agent Jayiden przeglądając pliki, stwierdza,że morderca to biały człowiek w wieku 30-45 lat, mimo że badając miejsce zbrodni, ani przeglądając akta żaden ślad na to nie wskazywał ....a no tak, IWO mu to podpowiedział :confused: Analiza behawioralna; szacowanie wieku mordercy, rasy, ogólnych cech fizycznych na podstawie profilu psychologicznego jest dobrze znaną metodą śledczą. Przecież podkreślano to w grze. Edytowane 7 grudnia 2010 przez Mr. Blue Cytuj
adi 189 Opublikowano 8 grudnia 2010 Opublikowano 8 grudnia 2010 Agent Jayiden przeglądając pliki, stwierdza,że morderca to biały człowiek w wieku 30-45 lat, mimo że badając miejsce zbrodni, ani przeglądając akta żaden ślad na to nie wskazywał ....a no tak, IWO mu to podpowiedział :confused: Analiza behawioralna; szacowanie wieku mordercy, rasy, ogólnych cech fizycznych na podstawie profilu psychologicznego jest dobrze znaną metodą śledczą. Przecież podkreślano to w grze. no tak, ale przy tak znikomej ilości danych ? Poza tym określa wiek, rasę, miejsce pracy i charakter, ale nie może określić płci.... no bo wtedy gracz mógłby sobie już pewne postaci z grona podejrzanych wykluczyć i byłoby mniej ciekawie Cytuj
Gość Mr. Blue Opublikowano 8 grudnia 2010 Opublikowano 8 grudnia 2010 Profil psychologiczny określa się po metodzie morderstw, ich dacie, miejscu, ofiarach, ich stanie, wszelkich szczegółach dotyczących mordu. Na analizę behawioralną nie składają się dane fizyczne... to rozległa i bardzo skomplikowana dziedzina psychologi, lecz jak najbardziej realna. Trzeba pamiętać, że analiza tylko nakreśla osobowość mordercy. Dokładnie tak, jak jest to przedstawione w Heavy Rain. Cytuj
adi 189 Opublikowano 8 grudnia 2010 Opublikowano 8 grudnia 2010 Profil psychologiczny określa się po metodzie morderstw, ich dacie, miejscu, ofiarach, ich stanie, wszelkich szczegółach dotyczących mordu. Na analizę behawioralną nie składają się dane fizyczne... to rozległa i bardzo skomplikowana dziedzina psychologi, lecz jak najbardziej realna. Trzeba pamiętać, że analiza tylko nakreśla osobowość mordercy. Dokładnie tak, jak jest to przedstawione w Heavy Rain. Doskonale wiem co to jest analiza behawioralna i dlatego właśnie zwróciłem uwagę na to w jak absurdalny sposób jest to w grze przedstawione. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.