Skocz do zawartości

Mass Effect


Wafrzo

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Zaczynam właśnie grać i mam pytanie. Ludzie różnie piszą, ale czy fabuła rzeczywiście jest nieliniowa i decyzje mają wpływ na rozwój głównego wątku (widocznie). Pytam, bo nie chciałbym się natknąć na spoilery czytając inne wypowiedzi.

Opublikowano

Główne zakończenie jest tylko jedno. Ważniejsze są jednak wszystkie większe i mniejsze decyzje które podejmujesz w trakcie gry, które co nieco zmieniają, i które wpłyną na to jak będzie wyglądać 'twoje' ME2 i ME3.

Opublikowano (edytowane)

Spoiler z początku gry, werbowanie członków

 

 

Czy jakbym odznaczył się egoizmem przy ataku na bazę Archanioła (wtedy co mogłem porazić prądem sierżanta Cathke) to nie byłoby ataku helikoptera?

 

 

Edytowane przez m0rr0s
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Wczoraj po raz pierwszy zagrałem w ME i jestem trochę zawiedziony. Kolejna pseudo-strategiczy system od Bioware, który w praktyce słabo się sprawdza. Pomijam już fakt, że w opcjach można ustawić wszystko tak aby członkowie drużyny robili wszystko za nas i naparzali w przeciwników czym popadnie. Po Dragon Age, który okazał się zwykłym hack&slashem myślałem, że chociaż ME zrobili jak należy. Zapomnieli o tak podstawowej rzeczy jak możliwość sterowania innymi postaciami z drużyny.

Edytowane przez rkBrain
Opublikowano (edytowane)

Wczoraj po raz pierwszy zagrałem w ME i jestem trochę zawiedziony. Kolejna pseudo-strategiczy system od Bioware, który w praktyce słabo się sprawdza. Pomijam już fakt, że w opcjach można ustawić wszystko tak aby członkowie drużyny robili wszystko za nas i naparzali w przeciwników czym popadnie. Po Dragon Age, który okazał się zwykłym hack&slashem myślałem, że chociaż ME zrobili jak należy. Zapomnieli o tak podstawowej rzeczy jak możliwość sterowania innymi postaciami z drużyny.

Pseudo strategiczny? W Mass Effecie w zaleznosci od poziomu trudnosci i klasy bohatera i jego towarzyszy w danej walce, zmienia sie podejscie i strategia. No i co za brednia z mozliwoscia sterowania innymi postaciami z druzyny. To jest action RPG gdzie kluczowa role stanowi Shepard. Kazdy ma swojego, uksztaltowanego tak jak sie chce. Towarzysze sa wypelnieniem fabuly i urozmaicaja walki.

Edytowane przez VoytecCFC
Opublikowano (edytowane)

@rkBrain

Olej system walki, jak Ci się nie podoba i rozkoszuj się fabułą, akcją i dialogami :)

btw. nie rozumiem, czemu Ci się nie podoba system. Moim zdaniem jest świetny. Może oczekiwałeś od tej gry rasowego systemu RPG, a otrzymałeś prawie shootera.

Edytowane przez m0rr0s
Opublikowano (edytowane)

Nie zapomnieli, po prostu w tej grze nie jest ona potrzebna.

Są miejsca gdzie shotgun sprawdza się wyśmienicie. Gdy Shepard nie ma wyćwiczonej tej zdolności muszę patrzeć jak komputer odwala za mnie całą robotę.

 

Pseudo strategiczny? W Mass Effecie w zaleznosci od poziomu trudnosci i klasy bohatera i jego towarzyszy w danej walce, zmienia sie podejscie i strategia. No i co za brednia z mozliwoscia sterowania innymi postaciami z druzyny. To jest action RPG gdzie kluczowa role stanowi Shepard. Kazdy ma swojego, uksztaltowanego tak jak sie chce. Towarzysze sa wypelnieniem fabuly i urozmaicaja walki.

Jasne... Cała strategia sprowadza się do tego, że odpalamy wszystkie zdolności jakie mamy i strzelamy aż wszyscy nie zginą. Jedyny punkt zwrotny podczas walki to ukrywanie się za przeszkodami.

 

Z resztą walk jest strasznie mało. Do tego te nudne sekwencje na planetach w łaziku.

Edytowane przez rkBrain
Opublikowano

Pseudo strategiczny? W Mass Effecie w zaleznosci od poziomu trudnosci i klasy bohatera i jego towarzyszy w danej walce, zmienia sie podejscie i strategia. No i co za brednia z mozliwoscia sterowania innymi postaciami z druzyny. To jest action RPG gdzie kluczowa role stanowi Shepard. Kazdy ma swojego, uksztaltowanego tak jak sie chce. Towarzysze sa wypelnieniem fabuly i urozmaicaja walki.

Jasne... Cała strategia sprowadza się do tego, że odpalamy wszystkie zdolności jakie mamy i strzelamy aż wszyscy nie zginą. Jedyny punkt zwrotny podczas walki to ukrywanie się za przeszkodami.

 

Z resztą walk jest strasznie mało. Do tego te nudne sekwencje na planetach w łaziku.

Na jakim poziomie trudnosci grasz?

 

A strzelania jest moim zdaniem odpowiednio. W ME2 jest zdecydowanie wiecej, co powinienes uznac za poprawe. Mako znika, wiec tych sekwencji nie ma i zgodze sie ze sa slabe.

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

Angielski dubbing + polskie napisy i jest git :) IMO jedyna słuszna opcja :) Zresztą w Polsce na Xboxa 360 nie ma innej :)

Edytowane przez MYSZa7
Gość Orzeszek87
Opublikowano

koniecze mass effect poraz 15. do żadnej gry tej generacji nie wracałem tyle razy co do ME.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Czy po skończeniu wątku głównego ME można grać dalej, czy najpierw należy wykonać wszystkie questy poboczne? Może to nie jest pytanie do tego wątku, ale czy ukończenie Bring Down The Sky wpływa jakoś na fabułę przy zaimportowaniu save'a do "dwójki"? Nie chcę wiedzieć, w jaki sposób, prosze tylko o odpowiedź, czy coś daje (jakieś komentarze, quest, reputację w galaktyce itd., cokolwiek).

Opublikowano

Można grać dalej, nie trzeba kończyć questów pobocznych. Co do Bring Down The Sky to jedyne odniesienie w dwójce to otrzymany mail odnośnie właśnie tej misji...to wszystko :P

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...