Skocz do zawartości

PROJEKT: Gra Extreme


Mr_Sciera

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
będzie to przygodówka z systemem podobnym do hiciora z NDS "Phoenix Wright: Ace Attorney" z różnymi ciekawymi minigierkami.

 

Mam nadzieje, ze co najmniej tak dobra :(

 

sciera

  • Odpowiedzi 36
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

No ba :D Oto screeny jak będzie wyglądał gameplay + screen z opracowywanej minigierki...

 

hivuh6.jpgtopscrzj4.png

 

mainmnuel5.pngtouchscrsv6.png

 

I postaci występujące w grze...

 

postaciejo4.png

 

Aktualny progress Ootw: GEX to skończony design i grafika do większości minigierek, opracowany system nawigacji i kilka lokacji :(

Edytowane przez Marv
Gość logan40
Opublikowano

Marv, myślę że można zapodać linka do "naszego" forum, niech ludziska odwiedzają

 

 

 

www.nscene.shou.pl

 

 

 

Stay tuned

Opublikowano

:( Już nie mogę się doczekać tego cuda...

Na pewno jak się to zobaczy można spokojnie kłaść się do grobu z myślą, że widziało się już wszystko.

Opublikowano
Jest gdzies jakies demko moze do sciagniecia tego co do tej pory wyczarowaliscie?

 

Demka na razie nie planujemy, chcemy skupić się na pracach nad grą. Być może zagracie dopiero w pełną wersję :(

 

@Logan40: Link podany przez ciebie nie dziala. Przynajmniej mi

 

Serwer miewa czasami jakieś problemy, jak nie działa trza kilka razy odświeżyć :D

Opublikowano (edytowane)

Uwaga, uwaga! Team nScene poszukuje pań/panów programistów chcących pomóc przy kodowaniu Gry Extreme i innych projektów, współpraca może zaowocować w przyszłości pracą dla developerów (pamiętajcie że obserwują oni scenę). Macie szansę się wykazać :( Mamy w teamie jednego zdolniachę ale wszelka pomoc w tym zakresie zaowocuje szybszym ukazaniem się Gry Extreme :D Jeśli będą chętni niech zgłaszają się na PW.

Edytowane przez Marv
Opublikowano
Uwaga, uwaga! Team nScene poszukuje pań/panów programistów chcących pomóc przy kodowaniu Gry Extreme i innych projektów, współpraca może zaowocować w przyszłości pracą dla developerów (pamiętajcie że obserwują oni scenę).

 

... bardzo uwaznie, potwierdzam. :(

Opublikowano (edytowane)

Czytałem sobie ostatnie PE i natrafiłem na list zatytułowany "Kosmitka ze zwyrodnieniem kręgosłupa". Destyntka pisze, że jej dobra przyjaciółka skończyła studia na kierunku "programowanie gier" i nie może znaleźć pracy dlatego że... jest kobietą. Paranoja tej! Zapraszamy serdecznie tą panią do współpracy, trza przecież pokazać że liczy się przede wszystkim expirence a Gra Extreme to idealna okazja aby pokazać swój power! Trzeba udowodnić takim pracodawcom że się mylą :(

Edytowane przez Marv
Opublikowano

Nie, kobiety nie nadaja sie. :P Wyobrazasz sobie bycie z baba, ktora niemal nie rozstaje sie z laptopem, w srodku nocy (nawet goracej) nagle trzepie sie dlonia w czolo i biegnie do notatnika, ktora non-stop ma podkrazone oczy i nie ma czasu na zrobienie makijazu, badz ubranie sie, ktora na dodatek ma bardziej syntetyczny i racjonalny umysl od Ciebie (co naprawde strasznie w*wia u kobiet, serio - "jak baba madra, to tak naprawde glupia", mowi starozytne przyslowie, a Doda i Szczuka sa tego najlepszymi przykladami). Nah, kobietki, z dala od programowania - bedziemy Was tak dlugo dyskryminowac, az zrozumiecie, ze jestescie stworzone do lepszych rzeczy. Na przyklad do bycia Project Managerami lub Game Designerami - kobiety na tym polu niejednokrotnie wyprzedzaja o kilka dlugosci swoich meskich odpowiednikow.

Opublikowano

Hm.. no może i prawda ale taka kobitka od czegoś musi zacząć aby być dobrym Game Designerem czy też Project Managerem. Bez wiedzy choćby takiej, jakie są etapy programowania gier, jak napisać design-doc'ka aby zrozumiał to programista i nie pytał potem "o co chodzi jakby z tym tekstem?" Game Designerem nie zostanie. Panie mogą być programistkami gier tyle tylko że jak chcą pracować w dużej firmie to skazują się na życie niedożywionego-insomania-zombiaka u którego jedyna dobrze działająca część ciała to kreatywny umysł, zresztą Game Designerzy to też w pewnym sensie undead'y hehe xD No więc jeśli ktoś wiąże swoją przyszłość z "game biz" będzie musiał(a) zrezygnować z wielu funkcji życiowych hyhy.

Opublikowano

A edycje na GBA też szykujecie? kiedyś grzebałem w programowaniu, ale coś niezbyt mi wychodziło (pewnie przez to, że zawsze z matmy mam ledwo 2:P)

Jedyny sukces jaki odniosłem w tworzeniu gier to wygrana konkursu "Zrób mi RPG-a" w PE :P

A scenarzysta, lub pomysłodawca na minigry by wam się nie przydał?

Pozdrawiam

Gość logan40
Opublikowano (edytowane)
A edycje na GBA też szykujecie?

 

 

Są dwie wersje, ta na DS'a która ciągle powstaje , i ta na GBA która "powstaje" od jakiegoś czasu :P

(Programiści zgłaszać się)

Edytowane przez logan40
Opublikowano
A scenarzysta, lub pomysłodawca na minigry by wam się nie przydał?

 

Jeśli chodzi o wersję na NDS to raczej nie. W aktualnym progresie minigry mamy już opracowane a scenariusz właśnie jest pisany :P Ale w późniejszym czasie przydadzą się jakieś pomysły na minigry do wersji na GBA. Pomysły możesz pisać tutaj, tylko pamiętaj że trzeba uwzględnić ograniczenia sprzętowe GBA i mieć na uwadze że tworzymy grę homebrew :) Zobaczymy co potrafisz a potem być może pogadamy o współpracy :)

Opublikowano

A czy bylaby mozliwosc "wydania" tych gier nie tylko jako rom do wgrania na GBA/DS, ale tez np. jako plik do otwarcia na zwyklym kompie? Oczywiscie sa emulatory, i wersja na GBA pewnie bedzie na takich hulac, ale z tymi udajacymi DS bywa roznie i dzialaja slabo, zwlaszcza na starszych PC. Nie znam sie w sumie na tym, nie wiem, czy tak prosto mozna zrobic "konwersje" na pewnie zupelnie inny architektonicznie sprzet. A moze daloby sie ja jakos "zoptymalizowac" pod taki pecetowy emulator? Dzieki temu gra mogloby sie nacieszyc o wiele, wiele wiecej osob (w tym ja :>), ktore nie maja Dual Screena.

Opublikowano

Wersja GBA będzie hulać, natomiast z wersją DS może być różnie. Giera pisana jest pod hardware, będzie full 2D więc nowe emulatory DS nie powinny się zbytnio krztusić. Na optymalizowanie pod emulatory (o ile da się to zrobić) może nie być czasu zwłaszcza że mamy tylko jednego programistę. Ale myślę, że zanim gra wyjdzie emulatory DS odpowiednio się rozwiną i nie trzeba będzie nic kombinować.

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Nowe wieści sa takie że nadal potrzeba nam programistów, bez nich nic nie ruszy, a na jednego wszystkiego zrzucać nie można bo projekt jest zbyt duży. Wersja na NDS jest już w większości opracowana (design, grafika), potrzeba programistów, bez nich nie damy rady. Tak więc HELP!

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

a jest juz data premiery chetnie bym zargłam prowadząc moich ulubionych zg(red)zioli ryło by git

 

 

niechciałbym spamowac ale ucze sie jezyka c++ i mam pytanko czy nadaje się on do pisania gierek na konsole ????

Opublikowano
a jest juz data premiery chetnie bym zargłam prowadząc moich ulubionych zg(red)zioli ryło by git

 

Projekt nie jest już rozwijany od dłuższego czasu.

 

niechciałbym spamowac ale ucze sie jezyka c++ i mam pytanko czy nadaje się on do pisania gierek na konsole ????

 

Tak, nadaje się. Warto zacząć od handheldów - NDS albo PSP.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...