Skocz do zawartości

Final Fantasy XV


Pawel_S5

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
  W dniu 22.12.2009 o 17:19, YETI napisał(a):

 

Pewnie przesadzaja, ale ciagle jestem niezdrowo "nahype'owany" na tego Finala ;)

Co do tego by ta czesc byla "najmroczniejsza" to oby nie przesadzili i nie bylo tylko np. zlego zakonczenia, a dwa(zle i dobre)

Happy Ending fan :thumbsup:

Opublikowano

A ja liczę na złe zakończenie. Na pełen fatalizm. Na to, że nasi bohaterowie będą w totalnej (pipi)e i jedyne o co będą walczyć to o zminimalizowanie szkód (ach, world of darkness się przypomina). Niech polecą łzy!

Opublikowano
  W dniu 22.12.2009 o 19:06, estel napisał(a):

A ja liczę na złe zakończenie. Na pełen fatalizm. Na to, że nasi bohaterowie będą w totalnej (pipi)e i jedyne o co będą walczyć to o zminimalizowanie szkód (ach, world of darkness się przypomina). Niech polecą łzy!

Tak, tak, tak i jeszcze raz... tak! Ale pewnie będzie standardowo :/

Opublikowano
  W dniu 22.12.2009 o 19:06, estel napisał(a):

A ja liczę na złe zakończenie. Na pełen fatalizm. Na to, że nasi bohaterowie będą w totalnej (pipi)e i jedyne o co będą walczyć to o zminimalizowanie szkód (ach, world of darkness się przypomina). Niech polecą łzy!

 

Poczekaj na The Last Guardian i bedziesz mogl plakac ile chcesz :P (Na 90% bedzie zle zakonczenie hlehle)

WYBOR to jest to :thumbsup: By zobaczyc Good ending moznaby sie naprawde natrudzic, a by zobaczyc Emo(bad :P )ending nie za bardzo.

 

Teraz jak juz skonczyli FFXIII to niech zabiora sie za Versusa i byc moze zagramy w 2011

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Nie wyciekł niestety. Nomura mówił w grudniu, że nowe info o Versus pojawi się na początku roku ale chwilowo panuje cisza w temacie. W następnym numerze Famitsu developerzy będą rozmawiać o planach na bieżący rok, więc może ktoś coś raczy powiedzieć.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Nowe, drobne info:

 

- developing idzie dobrze

- w kwestii prezentacji mapy świata początkowo zdecydowano się na rozwiązanie z jednej części FF, lecz Noctis był za mały dlatego zdecydowano się na rozwiązanie z innej [części FF]

- nie wiadomo czy Versus zostanie zaprezentowany podczas E3; po pierwsze - przez zmiany takie jak te z mapą; po drugie - Nomura nie chce aby razem z producentami innych tytułów wchodzili sobie w drogę (dlatego odbywa z nimi konsultacje)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

by IGN

 

During the interview, Nomura made one mention of Final Fantasy Versus XIII. Asked to list a percentage completion for the game, he said, "Not everything is connected together, so the various areas have different levels of progress. However, you can fly across the world map in an air ship."

 

It looks like air ships are confirmed for this entry in the Fabula Nova Crystallis series. It looks like there'll definitely be a world map of some form too.

 

The world map has been a central topic of Versus XIII for some time now. In a February Famitsu interview, Nomura said, "For displaying characters on the world map, we were originally planning on using the method used by FF#, with a small Noctus running about on the screen. But that didn't look too great, so we ended up switching to the method used by FF#." Those "#" figures are meant to be replaced with numbers corresponding with certain FF titles.

 

At last year's TGS, test footage of the game showed what looked like a fully realized over world similar to Final Fantasy XIII's Pulse world. Of course, it's unclear if this was actually meant to be the game's world map, or even if it will ever make it into the final product.

 

 

 

Czyli generalnie wiemy że będzie można latać po mapie świata airshipem, plus to co napisał Enkidou o sposobie prezentacji tejże mapy.

Opublikowano

W takim razie jakie inne opcje pozostają? w 7,8,9 było identycznie w przypadku mapy. 12 mapę miało na podobnej zasadzie co 10. Wcześniejsze cześci z tego co pamiętam miały mapę na zasadzie tej z 7,8,9 tyle że w 2d.

Opublikowano

To nie do konca prawda.

 

FF7 mialo 'plaska' mape z postaciami super deformed, ktore siegaly ponad 'lasy', ktore to lasy wygladaly jak tereny o innym kolorze.

FF8 mialo zdecydowanie lepsze proporcje postaci wzgledem terenu, ale w dalszym ciagu plaska mape na ktorej miasta byly wielkosci (no prawie) postaci.

FF9 mialo zdeycdowanie najbardziej rozbudowana mape, z gorami, sporymi lasami ktore chowaly nasza postac, przejsciami podziemnymi i roznymi innymi rzeczami. Mapka byla zdecydowanie ciekawsza niz w poprzednich czesciach.

 

FF12 z kolei nie mialo mapy swiata na ktorej moznaby latac statkiem samemu... Ale za to fragment mapy ktory byl (ivalice) byl GENIALNY, mozna bylo pojsc w kazda dziure i zrobic co sie chcialo a wszystko mialo normalne rzeczywiste proporcje. Lasy byly lasami, wybrzeza byly wybrzezami...

 

Najlepiej by bylo gdyby dali mozliwosc latania po swiecie takim jak w FF12 ;) Ale biorac pod uwage jak wielka to byla gra i wypowiedzi ze trudno to bylo zrobic w FF13, jakos mi sie nie chce wierzyc :)

 

Stawiam na cos w stylu FF9.

Opublikowano
  W dniu 18.03.2010 o 22:16, Trzcina napisał(a):
Najlepiej by bylo gdyby dali mozliwosc latania po swiecie takim jak w FF12

Właśnie to obstawiam, chociaż realistycznie myśląc zrobienie terenu większego od FF12 z taka ilością detali w HD pewnie zajęłoby im za dużo czasu.

Opublikowano

Dzisiaj na Twitterze przepytywany będzie Takeshi Nozue i Yuichi Kanemori (planning director). Dowiemy się pewnie czy trailer z JF2010 był wstawką CG bo jeden gość takie pytanie już zadał. Spytał również Kanemoriego o system walki, ale nie liczę na żadną odpowiedź. :P

 

A co do mapy - ja obstawiam, że Versus XIII pójdzie drogą FFVIII i tradycyjna mapa świata będzie lecz z lepiej zachowanymi proporcjami. W tej chwili nie obstawiałbym na rozwiązanie np. z FFXII, bo tak jak pisze Hela, zajęłoby to sporo czasu. Nie mówiąc o tym, że byłaby to drastyczna zmiana koncepcji gdyż mapa planowana była najpewniej od samego początku (wszak już 3 lata temu pojawiły się o niej pierwsze wzmianki).

Opublikowano

No, to tak jak i ja obstawialem, lepsze proporcje, plus jakas forma trojwymiaru (gory, doliny, jaskinie? ;) ). No i loading lokacji po dojsciu do nich na mapie swiata... innymi slowy totalne retro ;]

Opublikowano

No haczyk jest w tym ze takie rozwiazanie ssie ;)

 

Loadingi to relikt przeszlosci, a takie rozwiazanie wymusza ich nadmierna ilosc ;) Dodatkowo obojetnie jakby sie nie starac i jakich by proporcji by nie zastosowali to bedzie to wygladalo komicznie w obecnych czasach. Niemniej jednak, czekam na kazdy skrawek informacji o tym kiedy co i jak, bo caly projekt jest bardzo intrygujacy ;)

Opublikowano

Zagraj w Tales Of Vesperia, też jest mapa świata i nie wygląda to komicznie i na żadne loadingi nikt nie narzeka, bo w sumie są tak krótkie, że nikomu nie przeszkadzają ;) I mi się takie rozwiązanie podoba, a nie jakies tunelowe FF XIII ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...