Skocz do zawartości

Final Fantasy XV


Pawel_S5

Rekomendowane odpowiedzi

Found a Japanese script. Here is all the important stuff shown:

 

Walking the world

  • The first video shown is a portion of the Dascae region which will be on the demo
  • Events and enemy position removed/changed for this video to show just the walking
  • You can eat and gather information at gas stations
  • If you can see something in the background you can go to it
  • Depending on the shape of the ground Noct and friends walking animations will change
  • If you keep running you can see your friends tire and try to catch their breath
  • You can fish in streams, rivers, and the ocean!
  • You can fight the wildlife. As they are always active, be careful as they will attack if you get close
  • There are buildings in the forest with people living in them. You can enter some of these buildings
  • There are also animals that aren't enemies like cats and dogs
  • In order to make the mountains the developers actually climbed one. They might show a video of them doing this one day
  • Demons like the Naga or the Goblins will come out of the caves at night
  • It's dangerous at night and is safer to rest at a gas station or by other means
  • The party members dialogue will change in accordance to the time
  • A Chocobo was shown in the forest. Look forward to finding out more in the demo
  • The enemy airship patrols will sometimes land and fight you
  • Magitek Armor will make an appearance. (was not meant to have been said)
  • The Dascae region is as a large as 10% of the game

 

The Tech Demo!

  • Currently transferring the game from Ebony to Luminous
  • Engine transferring currently 80% complete and will be 100% done by the time the demo is out.
  • Working with Sony and MS to help push the hardware to its limits
  • Not all, but you can destroy buildings and the ground
  • With the power of Luminous FFXV will far surpase FF:AC
  • Another tech demo is planned to be shown at a later date

Your questions to Tabata

 

Q.What if I mash the attack button instead of holding it down?

A.Even if you mash the attack button the combo will still operate fine and connect together. It's possible to counter while you button mash; if you hold the button down you have to be more careful of the enemies movements and it's more strategic.

 

Q.Will Type0 HD be available digitally and will it come with the FFXV demo?

A.Of course

 

Q.Why doesn't the MP show up on the UI?

A.The battle UI is still temporary. When it is complete it will clearly show the MP

 

 

Q.I'm a little worried the game will only last 40 hours

A.The main story itself will take 40 hours. Beating dungeons and other actives will make the length of the game much longer

 

Next Episode Preview

Jump Festa!

 

Odnośnik do komentarza

widze że większość sie podjarała nowym filmikiem, a we mnie wzbudził on mieszane uczucia..

po pierwsze największe wątpliwości wynikają z mocno spadkowej formy final fantasy w ostatnich latach

po drugie mimo że świat wygląda ładnie i przyjemnie, to jest tylko mały kawałek pokazany, bardzo mnie ciekawi realna wielkość tego świata, i zarazem jego zawartość, ponieważ wielki ale pusty i nudny świat to nie jest żadna atrakcja

po trzecie - grupka 4 chłopaczków w stylu EMO wydaje się być troche nie na czasie, wszyscy emo już sobie podcieli żyły kilka lat temu, ten gatunek młodzieży wymarł. wydaje mi sie że gra była zbyt długo w produkcji i stała się archaiczna jeszcze przed premierą. oczywiście nie chodzi mi o to że gra zamiast emo powinna mieć hipsterów w rolach głównych, a zarazem zdaje sobie sprawe że jRPG często mają jakieś dzieciaki jako bohaterów (i to mi zbytnio nie przeszkadza) ale mimo wszystko ten najnowszy materiał wzbudził w mnie więcej wątpliwości niż podjary

 

 

oczywiście z wielką radością bym zobaczył nowego świetnego finala na miare 7-9, i czekam na niego z wypiekami. ale kurde jakoś nie mam na tą chwile przekonania że FF15 będzie właśnie tą nową-starą jakością która znowu spowoduje nabicie 100 godzin gry w tydzień tak jak to zrobiłem w przypadku FF8

 

mimo wszystko czekam, ale mam spore obawy

Odnośnik do komentarza

Yano moj drogi im szybciej sobie suwiadomisz, ze ta gra nie bedzie miala nic wspolnego z starymi odslonami za wyjatkiem chocobossow i nazw kilku bossow czy summonow tym lepiej

 

ta gra nawet w teorii i wywiadach nie ma byc tym czym ta seria byla kiedys - to fantasy based on reality, to action rpg, to gra, ktore bedzie blizej systemem walki do slasherow (z ta uwaga ze tu sie bedzie trzymac jeden guzik, a nie robic kombinacji) niz do prawdziwego rpg

Odnośnik do komentarza

Yano moj drogi im szybciej sobie suwiadomisz, ze ta gra nie bedzie miala nic wspolnego z starymi odslonami za wyjatkiem chocobossow i nazw kilku bossow czy summonow tym lepiej

 

ta gra nawet w teorii i wywiadach nie ma byc tym czym ta seria byla kiedys - to fantasy based on reality, to action rpg, to gra, ktore bedzie blizej systemem walki do slasherow (z ta uwaga ze tu sie bedzie trzymac jeden guzik, a nie robic kombinacji) niz do prawdziwego rpg

 

klimatem blisko jej do ósemki, gameplayem do dwunastki.

Odnośnik do komentarza

hm może źle sie wyraziłem, ja nie twierdze że FF15 musi być podobne do FF7-9 żeby zyskać moją podjarkę, może być naprawde odmienne, byle by było za(pipi)iste (w przeciwieństwie do ostatnich finali)

 

chociaż w sprzeczności ze zdaniem powyżej powiem że mam słabość do turowych rpg, i opcja slashera albo opcja z FF12 znacznie mniej mnie cieszy, niż typowa finalowa walka turowa

 

ps przeszedłem też FF crysis core na psp, i mimo że gra była ok, to jednak slasherowa walka znacznie mniej mi się podobała niż turowe klasyki

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

J-rock bardziej, zawsze gdy widzę ekipę z FFXV to Gazette i Gackta mam przed oczyma (Gackt to w sumie weteran serii). Muszę też poprzeć podobieństwo do VIII, modern setting zresztą i w VII się pojawił, choć (prawie)wszystko po Midgarze oczywiście było odwrotnością tej lokacji. FF zresztą nigdy nie była spójną serią, nawet walka turowa nie była regułą. System ATB i pokrewne to nie tury, wiele fanów zapomina o tym. Serię odróżniał prawie zawsze za to design, duży budżet i dopracowanie świata.  Nawet mocno średnia XIII była dopracowana (jak na kłopoty z Crystal Tools). Jestem więc otwarty na nowe atrakcje i rozwiązania w jej obrębie.

Dla mnie do poziomu VI pewnie nic się już nie zbliży, ale nostalgia swoje robi. To Chrono Trigger i FFVI rozpaliły moje zainteresowanie gatunkiem, tym bardziej, że miałem duże szczęście ograć je na Snesie, jeszcze przed posiadaniem PSX (i zmusiły do nauki angielskiego z pomocą słownika).

I choć sentymentalnie to zabrzmi, to nie chcę by miano ostatniej fantazji akurat nabrało pełnego znaczenia w tej generacji. Mimo wzlotów i upadków serii, lubię ją za różnorodność i masę zabawy, którą mi zapewniła.

Odnośnik do komentarza

Mnie to cieszy, że Tabata coś wspominał o możliwym upchnięciu JP VA do zachodnich wydań gry. Jeszcze co do pokazywania tego z konsol itp.  Wszystkie materiały, które widzimy to 900p, więc raczej z PC to nie leci tylko z devkitów Ps4. Jestem prawie pewien, że finalna wersja gry też będzie 900p (i 720p na X1). Bez względu na rozdziałkę oprawa zrywa beret. Prawie wszystkie nowoczesne efekty widzę, plus jakość oświetlenia, symulacja nieba (nie żadne sky boxy), techniki renderingu materiałów, day/night cycle etc.

Edytowane przez Hendrix
Odnośnik do komentarza

Panta Rhei od Capcomu również ryje beret rozwiązaniami (deformacja materiałów, rozwiązania dotyczące Global Illumination), ciekawi mnie tylko czy ujrzymy ten silnik gdziekolwiek poza Deep Down, oby nie okazał się za trudny w skalowaniu, bo potencjał jest, a firma ma parę IP, które lubię jednak. Biohazard na PR to coś co chciałbym zobaczyć, szczególnie z miotaczem płomieni w arsenale :D

Ogólnie cieszę się jednak, że tyle firm postawiło na własne rozwiązania. Silnik in-house to ułatwienie sprawy, szczególnie w kontaktach między poszczególnymi teamami. Koder, gdy zauważy problem nie musi czekać na pomoc dostarczoną od firmy zewnętrznej, tylko od razu wali do ekipy odpowiedzialnej za silnik.

Oby tylko wszystkie wojaże z silnikami się udały. Szczególnie w JP. Crystal Tools i słaby managment wykrwawiły S-E prawie.

Edytowane przez Hendrix
Odnośnik do komentarza

No Panta miało zastąpić MT, mnie martwi jedynie duża obsuwa Deep Down, bo to może oznaczać kłopoty z silnikiem. Chociaż same materiały z gry wyglądają co raz lepiej, więc może po prostu zmiany w samej grze są za to odpowiedzialne.

Wracając do samego Fajnala, ciekawi mnie jakie summony ujrzymy. Tym razem może być podział, na te do użytku i w charakterze bossów (Jak Leviathan pustoszący miasto w starszych materiałach - w formie większych set-piece'ów w stylu Shadow of Colossus). Fajnie byłoby widzieć powrót Odina, Raidena czy Phoenixa.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...