Skocz do zawartości

Final Fantasy XV


Pawel_S5

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@Ficuś

Ale wiesz, że ten pierwszy screen jest z rendera? Jakość oprawy jest bardzo, bardzo dobra, do framerate'u można się doczepić (choć generalnie jest stabilny, nawet w mieście i z deszczem). Dodatkowo przecież gra jest polerowana na bieżąco.

Ja jestem bardzo zadowolony.
Trzeba pamiętać, że to generalnie mała pokazówka świata gry (w dodatku droga do zrobienia i darmowa dla użytkowników), a nie jej demo w pełnym sensie. Ot urozmaicone, interaktywne tech-demo.

 

Opublikowano

Demko skończone. Dosyć to dziwne było, bardziej takie tech demo które pokazuje możliwości silnika (pogoda, pora dnia). Walka z bossem była całkiem spoko chociaż jeszcze nie do końca wiem jak robić te uniki, bo za każdym razem jak robię rolla to i tak dostaje w dupe. 

Nagrałem cały gameplay to jak ktoś chcę to mogę wrzucić.

 

Szkoda tylko że całość można skończyć w jakieś 20-30 minut, no ale to w końcu tylko pokazówka ;)

Opublikowano (edytowane)

Framerate jest słaby w zasadzie tylko w tej pierwszej części. Od momentu wariacji na temat Alicji w Krainie Czarów było okej, nawet podczas używania zabawkowej wersji meteor shower i deszczu w mieście (przynajmniej dla mnie).

Jeszcze gdy zglitchowałem ostatnią lokację - wtedy framerate poszedł ostro w dół.

Edytowane przez Hendrix
Opublikowano (edytowane)

Ta muzyka w menu :banderas:

Obecnie gram w to demo i jestem oczarowany, chyba Fajnal wraca tam gdzie jego miejsce. Pod względem technicznym bardzo fajnie to wygląda, no i ta animacja.

Edytowane przez YETI
Opublikowano (edytowane)

Muzyka w demku jest bardzo, bardzo dobra i fajnalowa. Klimat dziwaczny, ale zrzucam to na karb konwencji dema i chyba będzie to pierwszy Fajnal po dziesiątce, którego łyknę na premierę.

Edytowane przez Bzduras
Opublikowano

Racja, muzyka to najmocniejsza strona tego dema, kazdy kawałek momentalnie wpada w ucho. System walki też wydaje się całkiem zgrabny. Szkoda, że demo jest tak krótkie, mogli przynajmniej dać lokacje z poprzedniego demka.

Opublikowano

Grając w demko zgarnijcie tarczę i shurikena, jest do zgarnięcia od kiedy można warpować :)
Sam warp działa dużo lepiej niż Duscae - warpstrike z najwyższego punktu daje od razu stuna, walka jest szybka, a nie ma jeszcze większości opcji.

(Generalnie radzę powalczyć sobie chwilę z "bossem" i dopiero ocenić walkę - to co robimy małym Noctisem ma się nijak do ogólnych wrażeń)
 

Opublikowano (edytowane)

Jest dopiero w końcowej walce z Iron Giantem, Carbuncle w trakcie walki uaktywnia to, później trzeba powtórzyć walkę, zwarpować się dość wysoko, ale tak żeby być na środku budynku i opuścić się. Spadnie się na platformę z dwoma przyciskami do aktywacji :)

Warpuje się przytrzymując Trójkąt / Y  (zwykłe przyciśnięcie to szybki warp - unik)

Edytowane przez Hendrix
  • Plusik 1
Opublikowano

Graficznie względem pierwszego dema na pewno na plus, jednak działa tak samo kijowo jak i demo, muszą to poprawić. Jeśli chodzi zaś o system walki, to nie jestem pewien czy mi się podoba ta zmiana. Wcześniej można było płynnie kontrować każdego wroga, tutaj czegoś takiego nie ma, a jak pojawia ci się opcja kontry, to masz wielki napis :square: przez 5 sekund, gdzie wcześniej na kontrę naprawdę trzeba było pracować. Np walka z Behemothem:

 

https://youtu.be/LkFwlebfm1Q?t=14m9s- na to parry miałem dosłownie ułamek sekundy (a z samym Behemothem walczyłem jakieś 25 minut więc na zakończenie walki taka akcja dała mi OGROMNĄ satysfakcję) gdzie w tym demie z Iron Giantem dali mi niemalże sygnalizacje świetlną kiedy mam co wcisnąć.

 

Usunęli też rożne kombosy w zależności od kierunku trzymania gałki, nie wiem czemu... :niedobrze:

 

Fajnie jednak że całość miała ten Finalowy klimat, jeśli mi porżną walkę na kawałki żeby masy mogły mashować atak, to chociaż klimatem się nacieszę.

Opublikowano

Cóż, przepych rodem z filmów Buza Luhrmanna połączony z klasycznymi motywami "dojrzewania podczas drogi", szekspirowymi zwrotami akcji i mitologią rodem z FF,  w sumie szykuje się powrót do starego podejścia pisania scenariuszy w Finalach (czyli pulpa z ambicjami i klasycznymi motywami).

@Bansai

Mi bardziej się podoba walka tutaj (oczywiście mowa o dorosłym Noctisie). Ładowanie paska, manualna zmiana broni, lepsze warpy i znacznie lepszy lock. Reszta dojdzie w pełnej wersji. (w Duscae był leveling na 20 poziom i pełna ekipa). Co do parry - tutaj mamy quasi-bossa i tutorial w sumie.

Czekam z wypiekami na pełną wersję, trzeba będzie się na deluxe'a rzucić - artwork Amano jest świetny.
Obczaiłem też już anime - jak na promocyjny materiał to jest nieźle.
 

Opublikowano

Cóż, przepych rodem z filmów Buza Luhrmanna połączony z klasycznymi motywami "dojrzewania podczas drogi", szekspirowymi zwrotami akcji i mitologią rodem z FF,  w sumie szykuje się powrót do starego podejścia pisania scenariuszy w Finalach (czyli pulpa z ambicjami i klasycznymi motywami).

No elegancko ujęte :)

Opublikowano

muzyka - genialna

klimat - dosc ciekawy

system walki - podoba mi sie, na pewno nie bedzie to samograj

technikalia - na tyle lat roboty totalnie srednio, fajnie ze ida w open world z wielkimi miastami i warunkami ale calosc chodzi jakby serio czekala na ps4k

 

podsumowanie - jestem pelen nadziei, nie licze na jakiegos mesjasza ale jak poprawia technikalia to moze byc pierwsza japonska gierka open world ktora na prawde bedzie mi sie podobac i bedzie fajna

Opublikowano

Obejrzałem wreszcie na spokojnie w zaciszu domowym te nowe trailery, obadałem demo, i nie powiem jaranko bardzo wzrosło  :banderas:  Co prawda obawy o aspekty fabularne nadal pozostają, ale raczej na pewno biorę na premierę.

Opublikowano

Wersja delux zamówiona z square shop, Ultimate olałem ze względu na cenę, boję się, że przez to znowu pójdą do góry ceny EK i te 80-90 funtów teraz to będzie nic...

Opublikowano (edytowane)

Tak bardzo od rana żyje dziś FFXV że zamówiłem ze Square sklepu wersje Deluxe i Ultimate (deluxe mój Brat łyknął). Już od czasu Duscae jestem bardziej niż kupiony (choć od 2006 nie przestałem wierzyć w ten tytuł) a jest tylko lepiej (minus to co opisał Bansai z halogenem, nawet na trailerkach da się to zauważyć ale może będzie można to w pełnej wersji wyłączyć). i weź tu teraz dotrwaj do 30 września (a na koniec roku czeka jeszcze nowa Zelda mfff będzie się działo).

Edytowane przez chrno-x

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...