Skocz do zawartości

Final Fantasy XV


Pawel_S5

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wygląda ok. Na minus dubing. Miejscówki też jakiegoś efektu wow nie robią. Ot pustynia,kanion, jakieś trawiaste tereny,jakaś kafejka nic specjalnego.

Oby tylko fabularnie gierka nie skończyła jak FFXII,czyli początek z przytupem,a potem tylko nudne bieganie po wielkich terenach i bicie potworków dla oklepanych questów.

Opublikowano

Wygląda ok. Na minus dubing. Miejscówki też jakiegoś efektu wow nie robią. Ot pustynia,kanion, jakieś trawiaste tereny,jakaś kafejka nic specjalnego.

Oby tylko fabularnie gierka nie skończyła jak FFXII,czyli początek z przytupem,a potem tylko nudne bieganie po wielkich terenach i bicie potworków dla oklepanych questów.

 

 Błagam aby  tylko nie skończyła jak XIII , Ale widać tutaj o wiele więcej włożonego serca i życia. Zobaczymy i trzymam kciuki.

Opublikowano

 

Przez chwilę myślałem, że post wyżej to sarkazm... ale to jednak tak na serio? Stand by me podczas pchania samochodu :sorcerer:

 

Ale zrozum... spodziewalem sie raczej typowych Finalowych dzwiekow a nie czegos takiego.... totalny szok. Amerykanska popkultura w soundtracku do Finala? Sprawdzilo sie calkiem niezle, zaskakujaco dobrze i dlatego dla mnie na duzy plus.

 

 

Nie no muzyka akurat na plus, to fakt, aczkolwiek w tym wypadku użyta w śmiesznym momencie, zero powagi sytuacji sugeruje, że mają tendencję do nadużywania takich środków artystycznych. Jak będą co chwila to puszczać, to człowiek będzie rzygać tym Stand by me.

 

Co do tej zgranej paczki, to też zabrzmiało to jak typowe cliche, banał, myślałem że się śmiejesz z tego :D

 

Sam materiał pod względem technicznym pozostawia wiele do życzenia i wygląda to słabo. Pozostaje liczyć na Neo albo pecety niestety.

Opublikowano

 

Sam materiał pod względem technicznym pozostawia wiele do życzenia i wygląda to słabo. Pozostaje liczyć na Neo albo pecety niestety.

Pewnych rzeczy nie przeskoczą, w końcu gierka siedzi technikaliami w poprzedniej generacji i jedyne co mogą to  podciągnąć efekty,które już zaimplementowali.

Opublikowano

Przyzwyczailem sie, ze na tej generacji raczej malo jest powalajacych technicznie elementow wiec nie wymagam cudow od Fajnala. To co dostaniemy powinno byc dobre. Tak samo jak wszyscy licze, ze tworcy odetna sie od tych" standardow" trzynastki i porwia nas magia opowiesci, podrozy i wiekszej swobodzie dzialan na co w sumie sie zanosi. Trzymam kciuki.

Spodziewalem sie, ze w takich momentach jak rozmowa z kelnerem nie bedzie kladla na kolana jego animacjami, ale chcialbym, zeby bylo wiecej smaczkow w postaci wykonania wnetrz.

W kazdym razie wszytsko idzie w dobra strone.

Opublikowano

Ja tam liczyłem na trochę więcej detali otoczenia. Gry jak Battlefield 1, czy Battlefront, działają w 60 klatkach i oferują mega wizualia, a tutaj ledwie 30 i widać, że mają ogromne problemy z kreacją świata na tym silniku i na tym sprzęcie. Końcówka w mieście w ogóle mnie rozwaliła, jak npc wczytywali się 2m przed Noctisem, tym bardziej, że przecież jakiś czas temu pokazywali urywki z tego miasteczka i ulice były zatłoczone, co najmniej jak Jemen w Uncharted 3. Coś tu porządnie nie pykło, mam nadzieję, że przełożona premiera chociaż w jakimś stopniu przyczyni się do poprawy stanu technicznego tej produkcji.

Opublikowano

 

Ja tam liczyłem na trochę więcej detali otoczenia. Gry jak Battlefield 1, czy Battlefront, działają w 60 klatkach i oferują mega wizualia, a tutaj ledwie 30 i widać, że mają ogromne problemy z kreacją świata na tym silniku i na tym sprzęcie.

Mnie to nie dziwi pod względem czysto technologicznym jap gierki leżą od poprzedniej generacji. Jeszcze pół biedy,że chociaż część z nich nadrabia to dobrym designem,choć i to już coraz rzadziej.

Opublikowano

Imo mogli ograniczyć ciut te otwarte tereny i doszlifować te bardziej kameralne miejscówki.Zresztą po tej serii nie oczekiwałem nigdy ogromnej swobody i jeżdżenia po pastwiskach czy innych łąkach bo też ile można czasu tracić na takie pierdoły.

SE od FFX mota się nieziemsko od bardziej zamkniętych światów jak FFX przeszli do mmo-offline jakim był FFXII potem znów powrót do mega rynny z FFXIII, a teraz ponownie idą w wielkie i nijakie połacie terenu.

Opublikowano

Final XII w porównaniu do tego był znacznie bardziej dopracowany i wyciskał siódme poty z ps2. Rabanastre, piękne, klimatyczne i przede wszystkim żywe! Piętnastka nawet w fazie Episode Duscae 2.0 wyglądała dla mnie lepiej niż teraz, więc nie wiem co tam się stało, że teraz jest taka kaszana.

 

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Pozwolę sobie zacytować opinię grających na GS pececiarzy :

 

 

Cross: Jezu ten prolog FFXV nie jest dobry
Cross: Tzn krótki
Cross: Ale lol
Cross: TA GRAFIKA
Cross: POZIOM GROUND ZEROES NA PS3
Cross: Dub też
Cross: Nawet nie reżyseria
Cross: A mix dźwięku
Cross: FLORENCE AND THE MACHINEEE
Cross: NA SAM START
spk: Florence **** *****
spk: Nie przebierając w słowach
spk: Powiedz mi cokolwiek pozytywnego o FFXV :(
Cross: Nie wywaliło się jeszcze
Cross: Choć ekran jest czarny od 15 sekund...
Cross: A nie, działa
Cross: JEZU
Cross: TO DZIALA GORZEJ NIŻ DUSCAE POD KAZDYM WZGLEDEM
Cross: TE ROZPIKSELOWANE WLOSY
Cross: FUJJJ
Cross: TONA UBISOFTOZY W 2 MINUTY
Cross: MOJA MAPA U*******LA SIE ZADANIAMI ****OBOCZNYMI
Cross: System rozwoju jak w FFX
Cross: Pasek sprintu z Morrowinda
Cross: Sidequesty z Type-0
Cross: Fuj
Cross: Wygrałem walkę trzymając kółko
Cross: Stuttering everywhere
Cross: Cienie jak spraye w Paincie
Cross: Bezsensowna defensywa
Cross: Tabatowy system walki
Cross: Muzyka Shimomury spoko i atmosfera braterstwa też
Cross: Reszta...
Cross: Bieganie po pustkowiach z czasu PS2 rules
spk: Chcę wierzyć, że opóźnienie pomoże
Cross: Musieliby być cudotworcami

Dla poprawy nastroju

Edytowane przez Gość
Opublikowano (edytowane)

 

Cross: Bieganie po pustkowiach z czasu PS2 rules

spk: Chcę wierzyć, że opóźnienie pomoże

Cross: Musieliby być cudotworcami

Ta końcówka najlepsza XD XD

 

Niech już to wydadzą i skupią się na czymś innym. Bo dość się już tym cudakiem babrali.

Edytowane przez Paliodor
Opublikowano

Spodziewam się w najlepszym wypadku, że gdzieś tak do miesiąca po premierze ludzie tutaj będą zachwyceni ogromem tej gry. Później przestaną.

Opublikowano

Mi tem ogrom swiata niepotrzebny, wszystkie najlepsze finale byly liniowe z iluzoryczna swoboda na mapie swiata. Film zbiera dosc dobre opinie, wiec licze na fabule i znosny system walki.

Opublikowano

Zobaczylem wlasnie pokazowke tego miasta sprzed paru miesiecy, jezu jaki downgorad w final buildzie. Masakrycznie square sie przestrzelil z luminous engine, nie dziwie sie ze to pierwsza i ostatnia gra na tym silniku, moze wroca do niego na nastepnej generacji

 

Systemu walki nie oceniam bo ten w 12 czy 13 tez mnie pierwotnie odrzucal, a okazywal sie zjadliwy

 

Bola mnie te puste wielkie tereny, nie o takim finalu marzylem

 

No coz, pozostaje czekac, jedna niewiadoma dalej dla mnie

Opublikowano (edytowane)

Spodziewam się w najlepszym wypadku, że gdzieś tak do miesiąca po premierze ludzie tutaj będą zachwyceni ogromem tej gry. Później przestaną.

 

 

No generalnie gry, no powiedzmy już "open world", dzielą się na chyba na dwa rodzaje: albo jest tak jak powyżej opisane, albo odwrotnie, czyli wszyscy jęczą a jak zaczną grać, to grają aż się uszy trzęsą.

 

Przy czym patrząć na historię - jak widzę, że przed premierą wszyscy narzekają i kpią, to spodziewam się, że powinno być dobrze.

 

 

 

Ale ogólnie to będzie wymowne, jeśli dwie ostatnie wielkie serie artystycznych gier zostaną w ciągu niewiele ponad roku zarżnięte przez robienie z nich kopiujących wszystkie zachodnie standardy "open worldów", w których chodzi tylko o ekspansję, a nie precyzyjnie zaprojektowane dzieło. A może i trzy w ciągu dwóch lat, bo kto wie jak Zelda wyjdzie.

Edytowane przez ogqozo
Opublikowano
Final Fantasy 15's $270 Ultimate Collector's Edition won't include a DLC season pass
 
Game's director says they cannot add to the expensive special edition

 

Earlier this month, we learned that Square Enix's long-awaited role-playing game, Final Fantasy 15, will feature an optional season pass for players looking to extend the game through downloadable content. Today the company has revealed that players who purchased the massive $270 Ultimate Collector's Edition of Final Fantasy 15 will have to pay extra for that season pass.

 
This tidbit comes via a Twitter Q&A with Final Fantasy 15 director Hajime Tabata. When asked by a fan if the Ultimate Collector's Edition would include the season pass, Tabata responded:
 
"sadly no & we looked into making more UCE but we were told we still can't."
 
For sale exclusively on the Square Enix Online Store, the Final Fantasy 15 Ultimate Collector's Edition costs $269.99. It includes such bonuses as a 192 page hardcover art book, a statue of main character Noctis, copies of the full-length film Kingsglaive: Final Fantasy 15 as well as the game's anime spin-off Brotherhood and bonus in-game content such as a unique weapon and a "travel pack."
 
Initially, Square Enix advertised that there would only be 30,000 copies of the Ultimate Collector's Edition available worldwide. Those 30,000 copies sold out within 30 minutes. Tabata later confirmed that more copies of the special edition would be produced, but Square Enix clarified that it couldn't guarantee that they would be ready by Final Fantasy 15's launch date. If you go to the Square Enix Online Store today and try to purchase the Ultimate Collector's Edition, you can only add your e-mail address to a waiting list.
 
The Final Fantasy 15 season pass will include at least six pieces of downloadable content, three "content packs" and three "episodes." They include DLC devoted to the characters Gladiolus, Ignis and Prompto, as well as a "Holiday Pack." The season pass will be included in the digital premium edition of the game, which can currently be pre-ordered on the PlayStation Store and the Xbox Store for $84.99.
 
After a delay that was confirmed this week, Final Fantasy 15 will finally be released for PlayStation 4 and Xbox One on Nov. 29.

 

:reggie:

Opublikowano

Gra będzie pocieta jak ryj popka, bo trzeba jakoś odbić sobie te lata developingu. Zapowiada się symulator chodzenia po polu z fajna muza w tle. Ludzie, ja też jestem fanem, ale trzeba patrzeć trzeźwo na to co się dzieje, a dzieje się źle. Nie wierzę, że nagle, po 5 choojowych częściach i spinoffach zrobią coś, co choćby zbliży się do FFX, bo nawet nie wspominam o Złotej erze psx. O na padzika jakbym ja chciał to odszczekac po premierze, ale nie wydaje mi się jakoś :/

 

Kalinho_PL

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...