Jakim 1 791 Opublikowano 31 sierpnia 2016 Opublikowano 31 sierpnia 2016 To samo. Rano dokończyłem. Cgi najwyższy poziom poki co, fabuła raczej sztampowa ale jako wprowadzenie do gry może byc. Nie rozumiem spuszczania się nad bohaterem u Zetty. Bez kitu albo masz coś z głową albo przesiaknales japonszczyzna i japoncami, którzy jak dowodzą wszelkie badania- mają na(pipi)ane we łbie. Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 31 sierpnia 2016 Opublikowano 31 sierpnia 2016 Postacie byly akurat spoko, nie bylo blaznowania. No i lepiej by mi sie biegalo w grze takim Nyxem, niz nastoletnim Noctisem z grzywka. Cytuj
Masamune 153 Opublikowano 31 sierpnia 2016 Opublikowano 31 sierpnia 2016 Już nawet oficjalne nie kryją się z tym że grafę zje.bali i dlatego właśnie przesunęli premierę Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 31 sierpnia 2016 Opublikowano 31 sierpnia 2016 ta czesc przy tym budzecie, czasie developingu, calym lore budowanym przez film i serial pewnie kosztowala fortune i od sprzedazy zalezy byc albo nie byc tej serii i przyszla strategia tego studia to nie dziwie sie, ze przelozyli by dopracowac av, inny dev puscilby gre w tym stanie i robil latki po premierze, tutaj jednak zly pierwszy odbior przez graczy i recenzentow jest zbyt ryzykowny dla square Cytuj
Gość ragus Opublikowano 31 sierpnia 2016 Opublikowano 31 sierpnia 2016 xD proszę cię Ficuś osły łykną wszystko, także ffXV bez patcha Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 31 sierpnia 2016 Opublikowano 31 sierpnia 2016 ale jednak przelozyli czyli sie bali ze recki i pierwsze wrazania grajacych ich tak zniszcza ze odbije sie na sprzedazy w obecna srednio grywalna technicznie spier.doline tez pewnie bali sie oddechu persony5 w kkw bo obie gierki wychodzily praktycznie na raz tyle lat developingu, film, serial, pomponownay balonik demami, specjalnymi eventami itp - square wg mnie ma kisiel w majtach ze im sie moze ta gierka nie zwrocic i przyszlosc studia bedzie znowu znakiem zapytania Cytuj
Paliodor 1 791 Opublikowano 31 sierpnia 2016 Opublikowano 31 sierpnia 2016 (edytowane) Tak jak pisze Rajus, to się sprzeda bardzo dobrze bo ma na pudełku FF. Do tego tyle lat to płodzą,że każdy jest ciekaw co to za cudak im wyjdzie więc hype+ciekawość zrobią swoje. Co się tyczy Persony 5 to nawet jeśli gierka będzie lepsza od XV to i tak sprzedażowo będzie gorzej bo mimo,że seria Atlusa zyskała na popularności dzięki P3/4 to i tak jest to nic w porównaniu do rozpoznawalności FF na rynku, a nawet wśród growych januszy. Edytowane 31 sierpnia 2016 przez Paliodor Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 31 sierpnia 2016 Opublikowano 31 sierpnia 2016 jest jak mówisz ficuś, samo se mówiło, że musi się sprzedać conajmniej 10mln ff xv xD Cytuj
Masamune 153 Opublikowano 31 sierpnia 2016 Opublikowano 31 sierpnia 2016 Dobrze, niech pracują. Z pozytywnych rzeczy to ten system tworzenia magii może być na prawdę dobry. Modyfikowanie podstawowych zaklęć, dodawanie przedmiotów w celu uzyskania dodatkowych efektów, będzie ciekawie. DLC na szczęście nie zapowiadają się na wykastrowane z fulla urywki gry, będą osobne historie dla każdej z postaci. Może coś jeszcze z tego będzie! Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 31 sierpnia 2016 Opublikowano 31 sierpnia 2016 Tak jak pisze Rajus, to się sprzeda bardzo dobrze bo ma na pudełku FF. Do tego tyle lat to płodzą,że każdy jest ciekaw co to za cudak im wyjdzie więc hype+ciekawość zrobią swoje. Co się tyczy Persony 5 to nawet jeśli gierka będzie lepsza od XV to i tak sprzedażowo będzie gorzej bo mimo,że seria Atlusa zyskała na popularności dzięki P3/4 to i tak jest to nic w porównaniu do rozpoznawalności FF na rynku, a nawet wśród growych januszy. ja nie twierdze, ze sprzeda sie lepiej lub porownywalnie, na pewno sprzeda sie gorzej ale premiera w pierwotnym terminie byla tez niekorzystna dla square w samej japonii, przeciez sami nawet ankiete robili czy kupisz ffxv czy p5. Dwa wielkie molochy z tego samego gatunku wychodzace na ten sam system w tym samym czasie, odbilo by to sie ze szkoda dla tego wychodzacego jako drugi (czyli ffxv) bo ludzie by nie zdarzyli jeszcze skonczyc tego pierwszego square nigdy nie odzyskalo formy i wynikow finansowych sprzed premiery spirits within, musieli robic tanim nakladem kompilacje 13 by im sie wzrocil developing podstawowej trzynastki i by wyszli na swoje, ich flagowa seria traci z roku na rok na znaczeniu, ogolnie duze jrpg aaa poza kkw zaczynaja miec pod gorke, era jarania tym gatunkiem na swiecie odchodzi powoli w zapomnienie a teraz stoja przed premiera FFXV - kupe hajsu i czasu wtopione w wersje na ps3, pewnie miliony materialu przepadlo przy przeprojektowaniu, autorski silnik luminous, ktory mial byc mesjaszem, a jest taka spie.rdolina ze square sie z niego ewakuuje i inne projekty juz powstaja na eu4, jeszcze cale uniwersum nakrecaja serialem i filmem (pewnie tez tani nie byl), specjalnymi ewentami itp przekladaja premiere bo maja mokro i sa wydygani, ze jak finalny projekt i lore nie wypali Cytuj
Heviro (Fanboy BDG) 155 Opublikowano 31 sierpnia 2016 Opublikowano 31 sierpnia 2016 Czuć w powietrzu że ekipa od FFXV brązowieje swoje majtasy. To na pewno nie będzie kupa roku (NMS tutaj nie odda palmy pierwszeństwa) ale jak będzie to tak słaba gra jak FFXIII to może być potężny cios w japoński oddział dewelopingu gier. A SE jeszcze bardziej skupi sie na zachodnich teamach Cytuj
Paliodor 1 791 Opublikowano 31 sierpnia 2016 Opublikowano 31 sierpnia 2016 era jarania tym gatunkiem na swiecie odchodzi powoli w zapomnienie Bo też nie ma się czym jarać, te gry stoją w miejscu i zalatują erą PSX/PS2, a i najczęściej nawet do tamtego poziomu nie potrafią dobić.Do tego masa szajsu robiona pod gusta typowego otaku i mamy obraz j-rpg. Cytuj
Masamune 153 Opublikowano 31 sierpnia 2016 Opublikowano 31 sierpnia 2016 Kingsglaive dostępny na CDA, właśnie skończyłem oglądać i... Rewelacja. Robi hype niesamowicie, na tyle dobrze, że jestem w stanie olać słabą stronę techniczną gry, aby tylko zagrać i zanurzyć się w ten świat. Polecam obejrzeć. Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 31 sierpnia 2016 Opublikowano 31 sierpnia 2016 era jarania tym gatunkiem na swiecie odchodzi powoli w zapomnienie Bo też nie ma się czym jarać, te gry stoją w miejscu i zalatują erą PSX/PS2, a i najczęściej nawet do tamtego poziomu nie potrafią dobić.Do tego masa szajsu robiona pod gusta typowego otaku i mamy obraz j-rpg. Jak sie ten FF nie sprzeda, to o jrpg AAA mozemy zapomniec. Ile duzysz jrpg wychodzi? Xenoblade jedno na generacje, Persona co 10 lat, FF i DQ. Cytuj
Killabien 555 Opublikowano 31 sierpnia 2016 Opublikowano 31 sierpnia 2016 W filmie zbadajcie Casting Producer (u mnie 2:19). Polski akcent w filmie. Cytuj
Heviro (Fanboy BDG) 155 Opublikowano 31 sierpnia 2016 Opublikowano 31 sierpnia 2016 (edytowane) Szkoda że od sukcesu FFXV zależy przyszłość całego gatunku wysoko budżetowego JRPG. Nie mam zaufania do Square Edytowane 31 sierpnia 2016 przez Heviro (Fanboy BDG) Cytuj
Pix 915 Opublikowano 1 września 2016 Opublikowano 1 września 2016 Jeśli XV będzie klapą, to zawsze mają wyjście awaryjne w postaci rimejku siódemki. Cytuj
Strife 228 Opublikowano 1 września 2016 Opublikowano 1 września 2016 Nie zbiednieją, zasrają komórki kolejnymi starociami i wyjdą na swoje. Cytuj
Killabien 555 Opublikowano 1 września 2016 Opublikowano 1 września 2016 Albo znowu wydadza chrono triggera i powiedza, ze jak chcemy nowa gre z serii to musimy wiecej kupowac. Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 1 września 2016 Opublikowano 1 września 2016 Chrono Cross sie sprzedal slabo, wiec troche racji maja. No i nie wiem czy bym chcial od square kolejna czesc. Cytuj
Killabien 555 Opublikowano 1 września 2016 Opublikowano 1 września 2016 Teraz maja nowego CEO, ktory zapowiedzial zmiany niby. Nie pamietam co dokladnie sie mialo zmienic. Zlota era j-rpg minela i nie wroci. Watpie, zeby SE zrobilo gre tak dobra jak kiedys. Inny rynek mamy teraz. Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 1 września 2016 Opublikowano 1 września 2016 Na duze konsole dostaniemy tylko znane marki ktore wczesniej wymienilem, reszta to konsole przenosne i telefony. Cytuj
Paliodor 1 791 Opublikowano 1 września 2016 Opublikowano 1 września 2016 Szkoda że od sukcesu FFXV zależy przyszłość całego gatunku wysoko budżetowego JRPG. Mnie to troszkę rozbawia to całe liczenie na SE by ratował tzw. wysoko budżetowe jrpgi. Tak jakby masa kasy wlana w gierkę miałaby świadczyć o jej jakości. Dzisiejsza branża pokazuje,że kasa to nie wszystko i nawet setki mln $$$ nie uratują gierki od bycia przeciętniakiem ratowanym machiną marketingową i hypem. Mi to tam zwisa czy gierki j-rpg będą miały setki mln na projekt czy tylko jakieś "drobne". Problemem żółtków są nie fundusze tylko jechanie na oklepanych schematach,archaizmy growe,często tandetny design, nijakie questy itd. Oni mentalnie się wręcz cofnęli w growym rozwoju i poza paroma chlubnymi wyjątkami reszta prezentuje wręcz żenujący poziom. 2 Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 1 września 2016 Opublikowano 1 września 2016 No ja Ci powiem ze od czasu do czasu, jednak bym zagral w jrpg z grafa jak w Xenoblade czy FF XV. Bravely default czy fire emblem spoko gry, ale fajnie gdy oprawa nie wali po oczach. Cytuj
Paliodor 1 791 Opublikowano 1 września 2016 Opublikowano 1 września 2016 Wiadoma sprawa,że dobra grafa zawsze miła dla oka, ja mam dużą tolerancję na oprawę jako taką ale np taki SMT:Strange Journey wygląda jak góvno i nawet fajny seting tego nie poprawi. Inną sprawą jest to ile jest tych dobrych j-rpgów nie walących ogólną tandetą i jap pedalstwem,które zyskałyby dodatkowo dzięki oprawie.Imo garstka to co wymieniłeś i może z parę jeszcze by się znalazło. Reszta nawet po przeniesieniu na mocne platformy nadal by była góvnem tyle tylko,że w ładnym opakowaniu. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.