Strife 228 Opublikowano 18 września 2016 Opublikowano 18 września 2016 Dlaczego przez SE? Prędzej przez sony. 1 1 Cytuj
estel 806 Opublikowano 18 września 2016 Opublikowano 18 września 2016 Dlaczego Sony? Przeciez to SE dewelopuje gre i optymalizuje ja pod katem platform. 1 Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 18 września 2016 Opublikowano 18 września 2016 Dlaczego Sony? Przeciez to SE dewelopuje gre i optymalizuje ja pod katem platform. Ale najpierw to platforma musi mieć łatwą i przyjazną architekturę dla developera, która ma pomagać w tworzeniu gry a nie mu przeszkadzać. Bo nie powiesz chyba że nagle to wina developerów była że więcej i lepiej potrafili wyciągnąć z 360 niż na PS3 (a mowa przecież o najlepszych tej branży). 2 Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 18 września 2016 Opublikowano 18 września 2016 No ale przeciez od poczatku generacji jest mowione ze ps4 jest duzo latwiejsze do ogarniecia niz ps3. Zobacz jak wyglada Uncharted 4. Square sie w(pipi)alo w pisanie wlasnego silnika, a teraz go ogarnac nawet nie potrafia. Gra na xbonie tez kuleje i ma jeszcze nizsza rozdzialke niz na ps4. no ale wina Sony. Cytuj
Heviro (Fanboy BDG) 155 Opublikowano 18 września 2016 Opublikowano 18 września 2016 Niestety Square nie umie w silniki graficzne. Przecież podobny ból dupy Square miał z XIII czy z XIII versusem( teoretycznie nadal go ma). To nie wina Sony ,że SE robi graficznego molocha, który nie potrafi nic. Silnik powinien być łatwy w programowaniu i efektywny. A Japończycy są zbyt dumny by użyć nie swojego silnika do napędzania FF. Cytuj
estel 806 Opublikowano 18 września 2016 Opublikowano 18 września 2016 Dlaczego Sony? Przeciez to SE dewelopuje gre i optymalizuje ja pod katem platform. Ale najpierw to platforma musi mieć łatwą i przyjazną architekturę dla developera, która ma pomagać w tworzeniu gry a nie mu przeszkadzać. Bo nie powiesz chyba że nagle to wina developerów była że więcej i lepiej potrafili wyciągnąć z 360 niż na PS3 (a mowa przecież o najlepszych tej branży). Patrze na inne tytuly i widze ze sie da. To nie wina Sony czy MS, ze SE nie umie. Phantom Pain wygladal podobnie, a dzialal niesamowicie. Cytuj
Strife 228 Opublikowano 18 września 2016 Opublikowano 18 września 2016 Phantom Pain to pusta wydmuszka moim zdaniem, po ograniu pełniaka dopiero będziesz wiedział czy nie umie, bo jak na razie to tylko gdybanie. Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 18 września 2016 Opublikowano 18 września 2016 o jezu jaka roznica w zasiegu dorysowywania i trawce, wkoncu to wyglada, a nie, ze wszystko 10metrow przed nami to rozmazana packa z chamskim popupem 3 Cytuj
Schranz1985 680 Opublikowano 18 września 2016 Opublikowano 18 września 2016 No na pro wygląda to bardzo fajnie tylko jak to Bansaj napisał na ps4 będzie limited 20fps pop up 900p edition Ja nadal podtrzymuję zdanie że w tym FF jest co najmniej tak samo pusto jak w PP no ale PP działał wybornie na ps4 jak i PS3 nawet. Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 18 września 2016 Opublikowano 18 września 2016 na dowod na to, ze luminous engine jest ulomny niech posluzy fakt, ze ten autorski silnik zobaczymy tylko w jednej grze, a wszystkie kolejne zapowiedziane tego studia juz chodza na UE4 (kingdom hearts3, dragon quest 11 czy remake ff7) Cytuj
dunpeal 10 Opublikowano 18 września 2016 Opublikowano 18 września 2016 na ps4 będzie limited 20fps pop up 900p edition + wrażenia z wersji ps4 z najnowszego buildu: While playing it, it did feel a lot smoother, it looks absolutely great, and it plays like a dream. + 2 Cytuj
masta_g 63 Opublikowano 18 września 2016 Opublikowano 18 września 2016 I tak pewnie będzie lepiej chodziła niż Wiesiek na bagnach w dniu premiery 1 Cytuj
Czezare 1 450 Opublikowano 18 września 2016 Opublikowano 18 września 2016 Czy jest jakakolwiek nadzieja, ze gra bedzie miala polskie napisy? Cytuj
Killabien 553 Opublikowano 18 września 2016 Opublikowano 18 września 2016 (edytowane) Czy jest jakakolwiek nadzieja, ze gra bedzie miala polskie napisy? Gdyby to byla gra robiona przez jakies zachodnie studio od SE to moze jeszcze, ale to japonczycy robia. Nie bedzie. Edytowane 18 września 2016 przez Killabien Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 18 września 2016 Opublikowano 18 września 2016 (edytowane) No ale przeciez od poczatku generacji jest mowione ze ps4 jest duzo latwiejsze do ogarniecia niz ps3. Zobacz jak wyglada Uncharted 4. Square sie w(pipi)alo w pisanie wlasnego silnika, a teraz go ogarnac nawet nie potrafia. Gra na xbonie tez kuleje i ma jeszcze nizsza rozdzialke niz na ps4. no ale wina Sony. Tak wiadomo, tylko od początku też wiadomo że Final XV nie był tworzony z myślą o PS4 i XOne tylko o samej PS3. Nawet Naughty Dog tworząc The Last of Us w wersji na PS4 otwarcie przyznali że przygotowanie gry pod PS4 było nie lada wyzwaniem z winy całej architektury PS3 i Cell'a, który jest wszystkiemu winien. To skoro najlepszy dev od samego Sony twierdzi że nie jest to łatwa rzecz to już widzę jak bezbolesne było przygotowanie Versusa/XV-tki z wersji na PS3 na PS4 i XOne. Zresztą podałem tylko przykład że sama architektura konsoli też ma swój wpływ na to jak gra może działać/wyglądać (poprzednia generacja pięknie nam to ukazała gdy developerzy nie radzili sobie z architekturą PS3 - vide: The Orange Box to chyba najgorsza wpadka na platformie Sony od strony technicznej od dużego developera/wydawcy gdzie na X360 wyglądała obłędnie), nigdzie nie napisałem że to wina Sony, raczej wina przesiadki z jednej generacji na drugą i pisanie pewnie całego silnika na nowo (żeby nie było nigdzie nie stwierdzam że tak jest, to jest wyłącznie gdybanie aby prowadzić dyskusję, nie narzucam nikomu mojego zdania). Edytowane 18 września 2016 przez chrno-x Cytuj
Paliodor 1 767 Opublikowano 18 września 2016 Opublikowano 18 września 2016 Nie ma co bronić nieudolności kitajców. Oni od końca ery PS2 są do tyłu jeśli chodzi o techniczną stronę gier. Samo PS4 zaś to chyba najłatwiejsza konsola do programowania ze wszystkich jakie wypluło na rynek Sony. Jeśli w czasach cudacznych architektur PS2 i PS3 dało się otrzymać tytuły prezentujące się bardzo dobrze to nic nie usprawiedliwia tych baranów. A fakt,że ten Final to jedyny twór na tym ich szumnym silniku,a cała reszta jest tworzona na UE również wiele mówi o ich zdolnościach. 1 Cytuj
Zetta 3 378 Opublikowano 18 września 2016 Opublikowano 18 września 2016 (edytowane) Dobrze ze przynajmniej Tetsuya Nomura nadal robi ze wspanialym designem postaci. Edytowane 18 września 2016 przez Zetta Cytuj
Masamune 152 Opublikowano 18 września 2016 Opublikowano 18 września 2016 o jezu jaka roznica w zasiegu dorysowywania i trawce, wkoncu to wyglada, a nie, ze wszystko 10metrow przed nami to rozmazana packa z chamskim popupem Panowie spokojnie, wersja na standardową PS4 została znacznie poprawiona na TGS i wygląda już całkiem znośnie. Drzewka, trawa w oddali, popup mniejszy: Cytuj
dunpeal 10 Opublikowano 18 września 2016 Opublikowano 18 września 2016 Dobrze ze przynajmniej Tetsuya Nomura nadal robi ze wspanialym designem postaci. Ją akurat jakis Ferrari wymyślił Cytuj
Masamune 152 Opublikowano 18 września 2016 Opublikowano 18 września 2016 (edytowane) Porównanie dema GC vs TGS:GCTGS Edytowane 18 września 2016 przez Masamune Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 18 września 2016 Opublikowano 18 września 2016 Dobrze ze przynajmniej Tetsuya Nomura nadal robi ze wspanialym designem postaci. Ją akurat jakis Ferrari wymyślił Włosi wiedzą co się liczy u kobiet najbardziej Cytuj
estel 806 Opublikowano 18 września 2016 Opublikowano 18 września 2016 Lepsza trawka i drzewka po prawej. Nie widze wiecej roznic. Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 18 września 2016 Opublikowano 18 września 2016 (edytowane) Różnica spora jak dla mnie.Wszystkie drzewka i trawa są znacznie lepsze i nie wyglądają jak żywcem wyciągnięte z ps2 + wyższa rozdziałka (widac po aliasingu na słupach i liniach wysokiego napięcia) Edytowane 18 września 2016 przez Dahaka Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.