Masamune 156 Opublikowano 4 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 4 listopada 2016 To fragment wywiadu z 2013 roku, wtedy to faktycznie trzeba było trochę więcej na pc wydać. Poza tym odnosi się to do poziomu docelowego jaki wtedy mieli, więc do jakiegoś Dx11 buildu, który chyba jeszcze nie widział konsol obecnej generacji...) Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 543 Opublikowano 5 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 listopada 2016 wiec pozostaje czekac na remaster na ps5 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
_Red_ 12 008 Opublikowano 5 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 listopada 2016 Film obejrzany, anime jeszcze nie. Uniwersum nie wydaje się odkrywcze, ale klimat wciągnął. Szczegolnie to klasyczne polaczenie miecza i magii z audi R8 xd Cytuj Odnośnik do komentarza
milan 7 022 Opublikowano 5 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 5 listopada 2016 Jeżeli będzie tapicerka z chocobo to bedzie klimat Cytuj Odnośnik do komentarza
XM. 10 840 Opublikowano 6 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 6 listopada 2016 (edytowane) Są gdzieś jakieś artykuły nt. wersji na PRO? Lepszy framerate itp. ma byc czy na razie nic nie wiadomo? Braciak kupuje PS4 dla tej gierki i nie wie czy czekac na bundla z gra czy już brać starucha jak nie ma byc znaczących różnic w płynności. Hoi, nieważne, własnie mi napisał że kupił Slima przed chwilą. xD Edytowane 6 listopada 2016 przez XM. Cytuj Odnośnik do komentarza
Starh 3 170 Opublikowano 9 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 listopada 2016 (edytowane) Edge po 40 godzinach grania That director Hajime Tabata has managed to build any sense of cohesion within these stifling constraints is extraordinary.[...]Allow yourself to yield to the wild eccentricity and FFXV can offer that rarest of blockbuster experiences: originality. [...]The elevation of supporting characters is designed to appeal to fans but it's been done at the expense of a strong plot.[...]In many of it's fragments of ideas and mechanics, FFXV shines. But by its stentorian conclusion, it's difficult to shake a feeling of confusion.[...]Full of hope, ambition and no shortage of things to see and do... Like a folly extended by successive architects, it's a peculiar artefact that can't escape it's past. Niestety druga połowa gry to korytarzyk. Edytowane 9 listopada 2016 przez Starh Cytuj Odnośnik do komentarza
Jakim 1 791 Opublikowano 9 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 listopada 2016 stety/niestety może to akurat wyjdzie grze na dobre? Zależy jaki korytarzyk Cytuj Odnośnik do komentarza
Hendrix 2 731 Opublikowano 9 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 listopada 2016 Widzę, że i tu musiał dotrzeć ten ostatecznie pozytywny preview FFXV, na gafie rozmowa zrobiła się rakowa, prawie jak ostatnie strony u nas. Fajnie byłoby gdyby ludzie przeczytali ten tekst, a nie posiłkują się wyrwanymi z kontekstu zdaniami :v Cytuj Odnośnik do komentarza
Zetta 3 378 Opublikowano 9 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 listopada 2016 (edytowane) Juz wkrotce sie sami przekonamy i ocenimy ja kase wylozylem na preordera co mi sie bardzo rzadko zdarza nastepny preorder to bedzie Yakuza 6 i P5 a pozniej juz dlugo nic. Edytowane 9 listopada 2016 przez Zetta Cytuj Odnośnik do komentarza
Sowaa 27 Opublikowano 9 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 listopada 2016 Ja postawiłem wszystko na jedną kartę i nie dość, że preorder, to jeszcze deluxe edition Cytuj Odnośnik do komentarza
Pix 905 Opublikowano 9 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 9 listopada 2016 Ja tak samo. Cudów nie oczekuję, ale niech będzie chociaż te mocne 8/10. Cytuj Odnośnik do komentarza
okens 540 Opublikowano 10 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2016 Opinie recenzentow moga byc mocno podzielone. Ale powiedzmy sobie szczerze, mimo, ze bardzo tego bysmy chcieli nikt nie spodziewal sie, ze bedzie to Final na miare X? Chociaz jak dla mnie to co widzialem na materialach wydaje sie byc bardzo fajne, to jednak boje sie, ze korytarzem zabija ta gre jak XIII Cytuj Odnośnik do komentarza
Shen 9 620 Opublikowano 10 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2016 Na bank bedzie lepszy niz ta rynna FFX. W dniu premiery lece po prosiaka. Cytuj Odnośnik do komentarza
Zetta 3 378 Opublikowano 10 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2016 Korytarz po sand boxie wyjdzie tylko tej grze na dobre jezeli bedzie odpowiednio poprowadzony fabularnie i klimatycznie. Ja chce na koniec mocne uderzenie a nie latac po sand boxie dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza
Hendrix 2 731 Opublikowano 10 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2016 Jaki kurczę korytarz? W preview od Edge pada to zdanie w kontekście jednego z końcowych dungeonów - nie samego świata. Końcowe chaptery będą linearne - dla przypomnienia: Wiedźmin od końcówki drugiego aktu był również taki, nie da się dopowiedzieć dobrze historii dając graczowi pełną kontrolę całą grę. Dlatego gry z serii TES mają okropne fabuły :v 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
Hela 1 962 Opublikowano 10 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2016 Jaki kurczę korytarz? W preview od Edge pada to zdanie w kontekście jednego z końcowych dungeonów - nie samego świata. Końcowe chaptery będą linearne - dla przypomnienia: Wiedźmin od końcówki drugiego aktu był również taki, nie da się dopowiedzieć dobrze historii dając graczowi pełną kontrolę całą grę. Dlatego gry z serii TES mają okropne fabuły :v Cytuj Odnośnik do komentarza
Hendrix 2 731 Opublikowano 10 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2016 No przecież Tabata od dawna o tym wspomina. Nie wiem tylko czemu ludzie widząc słowo linearność mają przed oczyma projekt poziomów z FFXIII. Linearny progress to nie korytarzyk :v Cytuj Odnośnik do komentarza
Bansai 11 198 Opublikowano 10 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2016 Ale to pewnie bedzie korytarz Niemniej jednak zgadzam sie z tym ze zeby dobrze przeprowadzic nas przez punkty kulminacyjny fabuly to jakies tam trzymanie reki lub waska struktura poziomow jest wskazana, zeby potem te emocje gdzies nie ulecialy jak postanowimy przed ostatnim starciem pojsc na grzyby zeby stworzyc dodatkowe eliksiry. Miasto sie pali w tle, ostatni boss juz czeka, a my jestesmy gdzies w lesie przy akompaniamencie relaksujacej muzyczki i Prompto krzyczy: Haaaiii, Noctisuuu, grzybu-grzybu desu koko ni! A 10 minut pozniej napiecie calkowicie rozladowane Cytuj Odnośnik do komentarza
Zetta 3 378 Opublikowano 10 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2016 Bansai zaskakuje mnie twoja znajomosc japonskiego in plus 笑 Cytuj Odnośnik do komentarza
Hendrix 2 731 Opublikowano 10 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2016 (edytowane) Patrząc po mapie to mało realny jest korytarz (minus sceny w pociągu oczywiście) - zresztą i tak post game będzie miał dodatkowe lokacje dostępne dla upgrade'owanej Regali. W drugiej części gry pewnie będą mniejsze otwarte lokacje, ale bez "swobodnego" przemieszczania się między nimi, korytarzyków spodziewałbym się tylko w dungeonach, a i tutaj nie we wszystkich.Abstrahując od budowy świata, to cieszy możliwy wybór poziomu trudności, po wszystkich niedawnych zapowiedziach prasa była zdziwiona, że na normal gra była trudna. Może będzie pierwszy Final od czasów V, który będzie w jakiś sposób wymagający :vEdit:Zresztą i tak przekonamy się za mniej niż 20 dni, wreszcie. Edytowane 10 listopada 2016 przez Hendrix Cytuj Odnośnik do komentarza
Zetta 3 378 Opublikowano 10 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2016 To ja od razu na hardzie zaczynam w koncu sie skonczylo te wszystkie odslony finali moze bedzie wyzwanie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Hela 1 962 Opublikowano 10 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2016 A 10 minut pozniej napiecie calkowicie rozladowane Cytuj Odnośnik do komentarza
Shen 9 620 Opublikowano 10 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 listopada 2016 Poczekam chyba na patch Reżyser Hajime Tabata powiedział, że FFXV dorobi się wsparcia dla PS4 Pro w dwóch trybach. W trybie 1080p tytuł ma śmigać w 60 fps (deweloperzy mówią dokładnie o "uwolnionym" frameracie, który może oscylować między 45-60 fps), a w drugiej opcji zapewni rozdzielczość 4K (korzystając z algorytmów skalowania obrazu) przy 30 fps. Patch wprowadzający wsparcie dla PS4 Pro ma pojawić się w grudniu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Zetta 3 378 Opublikowano 11 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 listopada 2016 Wlasnie wyladowalo nowe demko na Japonskim storze pod pewna siebie nazwa Jugment Kto ma Japonskie konto to pobierac i jugmentowac, a kto nie ma to niech zaklada bo to demko jest tylko na Japonie. Inni daja bullshoty przed premierami i ogolna cisze plus embargo na pisanie a Square przed sama premiera wyrzuca demko zatytulowane Jugment maja kolesie jaja trzeba przyznac. Jeszcze tylko troche do Mesjasza 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Strife 228 Opublikowano 11 listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 listopada 2016 Właśnie się pobiera, chyba kwadratowi są pewni swego, co cholernie dobrze wróży temu tytułowi. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.