II KoBik II 2 635 Opublikowano 26 listopada 2016 Opublikowano 26 listopada 2016 To ty nie masz własnego zdania na temat gierek tylko posiłkujesz się opiniami młodych onanistów? xD no gurwa serio? 2 Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 26 listopada 2016 Opublikowano 26 listopada 2016 Skąd wiesz że oni są onanistami? Swój pozna swego? No ja opinie sobie wyrobię jak zagram we wtorek. Problem w tym że już nie ma tego optymizmu w postach jak jeszcze wczoraj rano Mam nadzieję że impulsowego zakupu nie będę żałował. Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 26 listopada 2016 Opublikowano 26 listopada 2016 ale to nie jest zla gra przeciez, ciekaw jestem co bansai na system walki bo siedzi juz drugi dzien praktycznie 24h przy konsoli i gra na pewno szacun za ogarniecia spraw technicznych, gralem juz 8h i chodzi elegencko, animacje postaci tez fajne, muza rewelka, jest fajne przywiazanie do detali, wiecej tu tez elementow rpg niz chociazby w takiej trzynastce, aktywnosci pobocznych od groma (hunty,questy,chocobosy, lowienie ryb, skarby, crafting skladnikow do potraw) itp jest nawet minigierka na automacie w stylu pinballa (mozna ja pobrac na komorce z tego co kojarze) ale po zagraniu jednego 20min meczu juz bym jej drugi raz nie odpalil bo znowu bym robil to samo, a z tego co widze zadnych profitow w swiat gry nie przenosi na razie glownie boli mnie pacing (ohh jak popularne to teraz slowo) fabuly i system walki (juz mogli skopiowac ten z ff12 jak chcieli dynamiczny) Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 26 listopada 2016 Opublikowano 26 listopada 2016 Jezeli fanom japonszczyzny sie nie podoba to moze normalnemu czlowiekowi podejdzie. 1 Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 26 listopada 2016 Opublikowano 26 listopada 2016 (edytowane) Ciekawe jak działa na xbox one bo po pijaku kupiłem najgorszą wersje. Dawno nie miałem tak że coś kupiłem dzień wcześniej i dopiero rano sobie przypomniałem. Zamówienie opłacone już to we wtorek zdam relacje czy da się w to na one grać Edytowane 26 listopada 2016 przez blantman Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 26 listopada 2016 Opublikowano 26 listopada 2016 No blatman napisz jeszcze raz ze zrobiles cos po pijaku. I daj znac jak chodzi na xbonie bo sam sie waham. Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 26 listopada 2016 Opublikowano 26 listopada 2016 spoko tez kupie bedziemy cierpieć razem Cytuj
wet_willy 2 163 Opublikowano 26 listopada 2016 Opublikowano 26 listopada 2016 Przypomnijmy ze Blantman po pijaku kupil FFXV na XBone czego nie pamieta i we wtorek zda nam relacje z tego jak gra sie na XBone!!! Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 26 listopada 2016 Opublikowano 26 listopada 2016 Wpierw mi hajp robią i po pijaku wczoraj kupiłem a teraz czytam i żałuję. Ehhh ten forumek zawsze fałszywe mesjasze hajpuje. Kto to hajpował? Od dawna przecież wiadomo, że balas nieziemski . W ogóle seria Final Fantasy od XII nie wypluła nic ciekawego (przynajmniej jeśli chodzi o główne części), więc nawet nie ma zaskoczenia za bardzo. 1 Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 26 listopada 2016 Opublikowano 26 listopada 2016 jeszcze blantman napisz, ze ficus hajpowal xDDDD Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 26 listopada 2016 Opublikowano 26 listopada 2016 Tej Ficus and others szczęśliwcy; nie zapominajcie że day one patch wprowadza ponoć poprawki do systemu walki i kamery, plus odpowiednią wstawke wprowadzającą z filmu, więc z osądami tych elementów odpuścił bym do pierwszej dłuższej sesji po 29 listopada, c'nie. @kruk Tobie podobał się FF12, więc na ten rodzaj gameplay i prowadzenia story nie powinieneś szczególnie narzekać :v Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 26 listopada 2016 Opublikowano 26 listopada 2016 (edytowane) ten patch juz jest w sieci przeciez, 7gb, w logu w menu konsoli nawet pisze, ze wprowadza te zmiany o jakich piszesz, zreszta porownujac pierwszy chapter z dema z kkw z pierwszym z gry - wlasnie jest roznica w dwoch filmikach btw porady do gierki: Enable "Wait Mode" from the Pause menu if you want a more RTWP (real-time with pause) feel to combat 2 Difficulty Modes - Easy (lowers enemy attributes and multiplies Wait Timer by 10), Normal Access Tutorial from Pause menu Day/Night Cycle. Day: Encounter enemies within your level range. Night: Enemies are more powerful. So head for a Camp/Lodging in the evening to avoid the night until you are prepared! You can Save Manually. SAVE OFTEN! (There is an autosave feature, but don't rely on it!) Noctis' MP gauge bar (Magic Points) when fully depleted, will force him into Stasis, where his special moves are disabled temporarily Enable the "Stamina Gauge" in the Pause menu setting! This will represent how much energy you have left for energetic activities like hanging from warp positions and sprinting. If the bar turns red (from green) you will be exhausted and be unable to hang or sprint until the gauge turns green. Food effects are shown as blue icons at the bottom of the screen Combat effects are shown to the left of your party member's HP gauges (green icons = buffs, red icons = ailments) Noctis' Tech Bar refills as you attack/defend against enemies. Some techniques require a single segment, whereas others require a full gauge! ***Endless Sprinting Tip*** Hold Circle/B or Press L3 to Sprint. Sprinting gradually depletes the Stamina bar. It will refill gradually if you stop sprinting. But you can INSTANTLY REFILL your stamina while sprinting! This depends on you preferred input method for sprinting however. If you activate sprint with L3, PRESS L3 again just before the stamina bar reaches zero. If you use Circle/B, RELEASE the input at the same moment. Successful input will allow Noctis to warp forward and your stamina gauge will be instantly refilled. Do not spam button inputs. It takes practice, but allows you to virtually sprint endlessly. You don't need the distracting stamina bar enabled. When you sprint watch Noctis' posture closely. Once he is about to run out of stamina his upper body shifts into a more upright position. Immediately let the sprint button go and Noctis gets the infinite stamina boost. Practice it a little and then you can sprint for an unlimited of time without the stamina bar. - Tyaren You can Fast Travel to previously driven to locations for a small fee. Keep note of the Regalia's fuel tank gauge as you might run out of gas during a quest! Investiage your surroundings to find Deposits which contain useful rewards such as elemental energy needed to craft magic, valuable treasures to sell, and cooking ingredients. There is no limit to how many active sidequests you have, so accept as many you find! Intearctive Conversations during your adventure will reward you with different rewards. Mostly in terms of gaining EXP or AP. AP rewards are more valuable so try to earn that instead of EXP! Be careful of selling your Treasures! Some can be used as catalysts to transmute spells when crafting magic, while others are needed to complete sidequests. You can "Roll-Dodge" to avoid incoming attacks by TAPPING Square/X. A second defensive move at your arsenal is the Defend/Phase command. HOLD Square/X to evade/PHASE through attacks automatically. However, phasing costs MP and some enemies' more powerful moves cannot be phased through. Instead, you will have to either Roll-Dodge or Parry. Enemies will perform specific attacks that will trigger an on-screen button prompt to guard against by HOLDING Square/X. Shortly afterward, another button prompt will allow you to Parrywith Circle/B. This is the critical skill to master for harder battles in the game. To summarize, every time that prompt appears, hold the guard button (Square/X) and be ready to swiftly input Circle/B within milliseconds to successfully parry. Countering: (wait you thought we were done here? bruh, this is a JRPG). After a successful parry, you can follow up with a Counter attack by pressing Circle/B a second time, just moments after the initial parry. It's recommended to spam Circle/B after a parry to do a follow-up counter attack as the timing is tricky. So practice! You can "Warp-Kill" HUMAN enemies only if you are undetected before battle foramlly starts by pressing the Triangle/Y button prompt that will appear. You will kill the target in a single warp strike regardless of its HP/resistances! Staggering: While equipping a shield type weapon and managing to successfully block an incoming attack with the defend command (holding Square/X), you may briefly stagger the enemy in return. Larger creatures will only be staggered by achieving a "perfect defense", which means inputting the defend command during the last frames before the enemy lands its attack. You are immune during Warping (Triangle/Y) and Warp-Striking enemies. You can instantly restore Noctis' MP by warping to blue markers. Hold Square/X when the prompt appears in proximity to areas in order to take cover. You will regen HP and MP faster when behind cover. You can skip/escape encounters by simply sprinting away from the battle zone, indicated by the mini-map's red perimeter. Incapacitated party members will automatically escape with you! Tapping Circle/B will perform Single Attacks which are unique attacks. Tapping Circle/B in quick succession performs combos. Automatic Combos can be performed by holding Circle/B and ends with a powerful blow. You can tilt the direction of the L-stick after the first hit of a combo, either by pressing or holding the attack (Circle/B) button, to perform directional attacks. At any point during a combo, you can stop (even after a single attack) to input a Finisher, which has special properties. Release Circle/B during a combo, then press it again during the "Finisher window". A Finisher opportunity will be accompanied by a visual cue. You can perform Breaks on enemy's distinct body parts/appendages. When locked on to an enemy, cycle the foe's parts with R-stick. Performing Breaks on body parts will lead to positive effects depending on the enemy. Two different species of enemies may very well be susceptible to different weapon types, so get used to switching weapons on the fly with the D-pad Critical hits will happen randomly from basic attacks to combos. You can increase your chances through weapon-induced buffs. The longer range your Warp-Strike is, the more damage it will do. Perform "Blindsides" which are "special contextual attacks" that you will perform automatically by attacking behind an enemy. Link Attacks are "special contextual moves" that you can perform when standing close to a party member as they both initiate an attack together. For example, you can perform a Blindside Link (2 blindside attacks combined into a single move) if you and a party member are close to each other and behind an enemy. Link attacks are accompanied by bonus damage multipliers. The number of Magic Flasks you own is how many spells you can craft. You will need to absorb Fire/Ice/Lightning Elemental Energy from deposits, commonly found around havens, to craft spells. There are 3 spell tiers when crafting spells. Tier 1 (e.g. Fire, 1-99 power), Tier 2 (-ra, Fira, 100-199 power), Tier 3 (-ga, Firaga, 200+ power). You will need more units of energy to make a more powerful spell (damage + effect radius), as seen above. So gather as much elemental energy as you can! You can mix different elements together and add in catalysts to transmute spells with unique bonus effects. (E.g. 10 units of Fire energy + Potion = Fire spell that heals you) When attacking an enemy, you can determine if they are resilistent or prone to your specific types of attacks. For example, White Damage Values = standard damage. Orange = Increase damage (enemy weakness). Purple = reduced damage (enemy resistance) My protip: you can hold X to loot stuff on the floor instead of tapping X on them one at a time. Also, focus on upgrading some of your Exploration tree first so you get more AP for camping, etc - Revolutionary Edytowane 26 listopada 2016 przez Ficuś 1 Cytuj
Paliodor 1 767 Opublikowano 26 listopada 2016 Opublikowano 26 listopada 2016 Tobie podobał się FF12, więc na ten rodzaj gameplay i prowadzenia story nie powinieneś szczególnie narzekać W 12 nie było story co najwyżej wprowadzenie do łażenia po kolejnych planszach i bicia potworków. Cytuj
Fanek 668 Opublikowano 26 listopada 2016 Opublikowano 26 listopada 2016 Hype stand by me! są spoilery mapki jakby co. Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 26 listopada 2016 Opublikowano 26 listopada 2016 dwunastka miala story z poczatku, pozniej to sie sprowadza do mmo offline, w pietnastce podobno jest odwrotnie jesli faktycznie jak glosily plotki, od polowy gry chaptery robia sie bardziej liniowe i storydriven Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 26 listopada 2016 Opublikowano 26 listopada 2016 @Fisus a to przepraszam, jak tak to trochę lipton @Paliodor nie no było tak jakieś story... na poczatku i gdzieś w końcówce Cytuj
Bzduras 12 526 Opublikowano 26 listopada 2016 Opublikowano 26 listopada 2016 (edytowane) jak oceniacie system walki? do mnie szalenczo sie gubi w czasie walki z gromadami przeciwnikow: -warpy na gzymsy trudne do wykonania -obrazenia zadawane znikad bo cios leci spoza pola zasiegu -warp na gzyms daje nam mozliwosc podleczenia ale grajac na wait mode zamiast sie leczyc po chwili spoczynku wlacza sie menu pauzy -kamera sie gubi gdy walczymy z ptakami -kamera sie gubi gdy walczymy w ciasnych pomieszczeniach -do konca do mnie niezrozumialy system atakow zespolowych, pierwotnie myslalem ze je aktywujemy tylko pod l1 ale widze ze postacie same(??) czasem wykonuja je podczas starc - trudno dokladnie wycelowac czarem w grupke przeciwnikow - magia oparta z tego co na razie widze na 3 zywiolach - mam przez to rozumiec ze o czarach typu ultima itp w tej czesci moge zapomniec? - ciagle trzymanie jednego gora dwoch przeciskow co do fabuly i swiata - jestem w trzecim chapterze na razie moge powiedziec, ze fabula nie tyle ruszyla co po prostu zaistnial motyw z filmu i tyle - side questy na zasadzie przynies mi magiczny ziemniak, zabij 3 szczury - nijaki projekt swiata, za malo intrygujacych miejscowek za duzo bezplciowych pustych polan, murow i baz - za czesto nie ma muzyki gdy przemierzamy swiat na piechote No to po kolei, bo widzę, że niektórzy już wieszczą po tym poście krapa 1/10: - kamera faktycznie świruje, ale lock na wrogu u mnie rozwiązuje problem - że jak? Masz Point Warp na gzymsie w zasięgu kamery, przytrzymujesz trójkąt i jesteś, u mnie zero problemów z tym - ? Chodzi Ci o to, że wróg atakuje, gdy nie widać go na ekranie i tym ciosem dostajesz? Bo nie bardzo wiem, do czego pijesz - kamera przy ptakach - word, do zaorania - ciasne pomieszczenia - word, kamera potrafi tańczyć jak ruda - co do Teamwork - pod L1 masz specjalne skille każdego z chłopków (które można levelować przez ich używanie i w ten sposób odblokowywać nowe), ataki takie jak Link-Strike czy Blindside Link są wykonywane, gdy np. wspólnie z kompanem traficie wroga od tyłu - wtedy dołącza się on do naszego ataku i masz nie dość, że damage od dwóch postaci (albo czterech jak masz farta i każdy się rzuci od tylca na wroga), to do tego jeszcze jest na mnożniku (Blindside Link na bank ma 1.5, bo często z niego korzystam) - Wait Mode i nie mam z tym najmniejszego problemu - Elemancja wygląda na faktycznie słabą dopóki nie rozwinie się odpowiedniego drzewka - tu szczegóły http://www.gosunoob.com/final-fantasy-xv/elemancy-magic-system/ - tu masz rację, walka do tego się sprowadza w większości... - ja cały czas robię coś pobocznego, więc nie wiem - mam hunty i SQ z 30LV, a misje fabularne pokazują zalecany level 10. Wczoraj 9 godzin z grą i ani jednego zadania fabularnego nie ruszyłem - side questy są typowo generyczne, w porównaniu do rozbudowania i konstrukcji tych z W3 są mizerne niemiłosiernie - przyszły król goni po ziemniaki dla kucharza na drugi koniec mapy, no bez jaj - pół na pół się z Tobą zgadzam, bo pamiętam mapy z FFVII, FFVIII i FFIX - tam były mniej więcej skonstruowane podobnie, tylko w 2D i nie z takim rozmachem, ale faktycznie przydałoby się na nich coś więcej - fakt dwunastka miala story z poczatku, pozniej to sie sprowadza do mmo offline, w pietnastce podobno jest odwrotnie jesli faktycznie jak glosily plotki, od polowy gry chaptery robia sie bardziej liniowe i storydrivenCzyli wszyscy czekamy na to, na co najbardziej pierdzono przed premierą, zdaje się A macie skrina na zachętę, do mnie takie rzeczy trafiają z miejsca (bez spoilerów, ale wrzucam w tag dla przewrażliwionych): Edytowane 26 listopada 2016 przez Bzduras 1 Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 26 listopada 2016 Opublikowano 26 listopada 2016 FFXII miało fabułę? Bo ja grałem w to ale w pewnym momencie stwierdziłem że World of Warcraft (w którego wtedy grałem) ma lepszą fabułę i jest o wieeele lepszym mmo więc po kilkunastu godzinach dałem se spokój Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 26 listopada 2016 Opublikowano 26 listopada 2016 jak pierwsze godziny FFXII byly dla ciebie pozbawione fabuly to XV nawet nie wyciagaj z folii w spoilerze moje fotki z lokacji: Cytuj
Mejm 15 306 Opublikowano 26 listopada 2016 Opublikowano 26 listopada 2016 Dzizas, jaki galimatias koncepcyjny ;/ 2 Cytuj
Faka 3 991 Opublikowano 26 listopada 2016 Opublikowano 26 listopada 2016 Czy ten FFXV to jest chociaż bliski do poziomu Xenoblade Chronicles? Sam myślę nad kupnem we wtorek ale, kiedy przeszedłem Xeno to ciężko na dzisiejsze czasy znaleźć dobrego jrpg do poziomu tej gry. Cytuj
Bzduras 12 526 Opublikowano 26 listopada 2016 Opublikowano 26 listopada 2016 (edytowane) Tej Ficus and others szczęśliwcy; nie zapominajcie że day one patch wprowadza ponoć poprawki do systemu walki i kamery, plus odpowiednią wstawke wprowadzającą z filmu, więc z osądami tych elementów odpuścił bym do pierwszej dłuższej sesji po 29 listopada, c'nie.Ten patch jest na serwerach, więc nie rozumiem za bardzo co autor miał na myśli Kiedy tata-król zabrania Ci jeździć na Chocobo, ale pojechałeś na weekend z kolegami do Zabrza więc jednak możesz Edytowane 26 listopada 2016 przez Bzduras Cytuj
WisnieR 2 735 Opublikowano 26 listopada 2016 Opublikowano 26 listopada 2016 (edytowane) 4 godziny za mną. Mesjasz to nie jest, ale bawię się dobrze. Jak głosi slogan na początku gry - jest to FF zarówno dla fanów, jak i nowych graczy. Tempo opowieści jest bardzo powolne, ze względu na otwarty świat. Walka bardzo przyjemna, aczkolwiek wciąż chaotyczna jak dla mnie. Zdecydowanie lepszy niż 13tka ale to żaden wyczyn Edytowane 26 listopada 2016 przez WisnieR Cytuj
Bzduras 12 526 Opublikowano 26 listopada 2016 Opublikowano 26 listopada 2016 Pojedynek z Titanem Apocalypsis Noctis w tle i epickość leci w kosmos Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 26 listopada 2016 Opublikowano 26 listopada 2016 Pytanie dla tych co graja... lekkie spoilery? Jak wam sie zachowuja te latajace transportowce magitekow? Mi pojawiaja sie znikad, zrzucaja z ogromnej wysokosci puszki a potem leca non stop do gory az po prostu znikaja, cos mi tu nie gra bo juz w episode duscae przylatywaly normalnie, opadaly troche, zrzucaly wojakow a potem normalnie odlatywaly ta sama droga, bez unoszena sie w powietrze w nieskonczonosc. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.