Skocz do zawartości

Final Fantasy XV


Pawel_S5

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Bez kitu nie rozumiem dlaczego taka jest konstrukcja gry. Pierwsza połowa to open world i zanim zacznie się cokolwiek dziać to 95% graczy bez świra na punkcie serii da sobie z tym tytułem spokój, jakaś genialna japończyk to tak zaprojektował chyba

Edytowane przez Bzduras
Opublikowano

Czas zarządzania Wady był najgorszym okresem firmy -  nowy prezydent ma spory kredyt zaufania u mnie.  Wada w dużej części jest odpowiedzialny za: wydanie mnóstwa pieniędzy na niedziałający silnik Crystal Tools, przyklepanie Fabula Nova Crystallis - której skutki odczuwamy do dziś, nieszczęsna zapowiedź FFvXIII, która w momencie ogłoszenia nie była niczym innym tylko konceptem, postawienie Nomury jako reżysera tej gry i zostawienie go z malutką grupą prototypującą (stąd te banialuki o 10 latach produkcji XV - gdy de facto grę robią od 2012, łącznie z przepisaniem całego scenariusza i wymazania prac Visual Studio).

Jednak absolutnie jego największym grzechem było Final Fantasy XIV. Ta gra prawie zniszczyła firmę (i była powodem dlaczego w ogóle nie pracowano nad XV, czy innymi grami AAA), dobrze, że dzięki wysiłkom Ishidy (i całego SE - bo w zasadzie to była sytuacja "all hands on deck") odratowali drogi projekt.

Opublikowano

strach sie bac jak oni potna ff7 remake bo przekladac go 1 do 1 na taki open world jak XV to oni ta gre wypuszcza w 2056r

 

pierwszy epizod przy tym ich tempie to sie skonczy na walce z mechanicznym skorpionem xDDD

Opublikowano

Nie kumam tych japonców, czemu nie zrobią w ogóle na dzisiejszy czasy FF z system walki ATB jak na wzór 6/7 czy tam 9? Zostawić takie systemy, sukces murowany, sphere grid z 10 lub system magii jak w 7, a tu takie kombinowanie ciągle robią.

  • Plusik 2
Opublikowano

Co wy tu wypisujecie ze mapa jest wielkosci bialego sadu?? XD

Ktos to potwiedzi?

Fabula jezeli w ogole istnieje zaczyna sie w drugiej polowie gry? To w ogole po chooj ten open world mogli mi dac od razu ta druga polowe z fabula.

Bede gral z zona ona jest fanka finala wiec bede musial nawet jakby bylo tak niedobrze dobrze sie bawic bo jej przykrosci nie chce zrobic.

Moze byc piekny beret z tym finalem.

Opublikowano (edytowane)

Ishida <3

 

Niech on sie lepiej zajmie nastepnym FF o ile jeszcze jakis wyjdzie.

Pewnie będzie, SE wreszcie się odetnie od FNC i ery Wady, też stawiałbym na Ishidę, albo Ito (albo ich dwóch jako Director & Executive Producer). Nie zdziwiłbym się jeśli zapowiedzą to na E3 2017/2018 (druga data pewniejsza, chociaż 2017 to 30-lecie marki).

 

 

edit:

Po restrukturyzacji mają teraz dwanaście oddziałów w firmie (Business Divisions I-XII), 8 zajmuje się grami na konsole i handheldy, 4 pozostałe mobile. W owej ósemce 4 zajmują się serią FF, jedna KH, jedna DQ, jedna innymi markami, jedna grami mobile/handheldami. Oczywiście część pracowników jest przydzielana zależnie od potrzeby/potrzebnych rąk do pracy.

 

Zważywszy, że FFVII:R jest robiony przy udziale zewnętrznych developerów, można stwierdzić, że prawdopodobieństwo powstawania XVI jest całkiem spore, tym bardziej, że po skończeniu pracy nad XV Tabata zostawia tylko mały zespół z sobą i zacznie raczej pracę nad nowym IP (chce odpocząć od serii i zająć się własnymi pomysłami).

Edytowane przez Hendrix
Opublikowano

patch dal z tego co widze:

- jakas zyebana ramke dookola zdjec

- warp w trakcie biegania po mapie

- ascension dla wait mode

- w opcjach kamery jakies jej nowe ustawienia

Opublikowano

I pare innych rzeczy, np. przy próbie wyciągnięcia magii z punktu już nie wyskakuje komunikat o tym, że jest pełna, tylko Noctis jej po prostu nie bierze, itemy rzucone kamratom w walce już nie wywołują animacji użycia, tylko po prostu działają i tego typu bzdety

Opublikowano (edytowane)

@hav7n

Przecież to nie jest hypowanie - tylko informacje o kształcie firmy :v  Przypadek FFvXIII to ewenement - bo gra po latach bycia w zawieszeniu ostatecznie została skasowana, a samo SE musiało rzucić wszystkie siły na odratowanie FFXIV. Później Tabata dostał niedźwiedzią przysługę i zadanie (teoretycznie to jego pierwszy tytuł AAA) zrobienia czegoś z niczego.

W dodatku nie od razu, po tym jak prace wreszcie ruszyły z kopyta w 2012 roku, Nomura był ciągle na czele i ciągle gra była robiona na hybrydzie dwóch silników (okropnego Crystal Tools i nieskończonego LE), zmienił się jednak zarząd w SE (Wada odszedł w maju 2013) i po wyborze Matsudy, Tabata został nowym reżyserem gry, więc nie dość, że developing FXV zaczął się de facto w 2012, to pierwszy rok prawie poszedł na marne.

Teraz sama firma jest absolutnie stabilna (wartość firmy jest większa np. od Take2 i Ubisoftu), FFXIV przynosi stałe dochody, podział obowiązków w firmie jest jaśniejszy, a silnik wreszcie skończony (i wypada raczej dobrze).  Ostatecznie pozostaje tylko jedno pytanie, czy SE będzie się chciało bawić w tytuły AAA? Jak na razie wszystko wskazuje na to, że raczej tak.


 

Edytowane przez Hendrix
Opublikowano

I pare innych rzeczy, np. przy próbie wyciągnięcia magii z punktu już nie wyskakuje komunikat o tym, że jest pełna, tylko Noctis jej po prostu nie bierze

 

Mi tam dalej wyskakuje komunikat ze jest full, patch na pewno jest zainstalowany bo moge sie teleportowac poza walka etc.

Opublikowano

silnik skonczony hendrix to czemu nowy DQ i KH beda na unreal engine4?

 

btw jak mnie magia w tej grze wkurza, nie dosc ze jako item to jeszcze jak rzuce mocniejsza to jest dosc obszarowa, a oczywiscie ziomkami nie steruje i oni tez obrywaja :/

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...