Skocz do zawartości

Final Fantasy XV


Pawel_S5

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W grudniu ma wyjść darmowe Holiday Pack DLC, które będzie zawierać New Game Plus i doda opcję... Ograniczenia levelu jakby komuś przeszkadzało OP drużyny na wczesnych etapach gry.

 

Więcej info http://www.idigitaltimes.com/final-fantasy-15-new-game-plus-will-be-included-holiday-pack-dlc-tabata-confirms-571892

Opublikowano

Ja jestem strasznie zawiedziony, dodatkowo jest to ending takiej natury ze zeby dobrze wszedl to musisz jednak byc zzyty ze swiatem i postaciami w tym swiecie, a tutaj [oprocz glownej czworki] po prostu nie bylo na to czasu, za szybko to szlo do przodu i za duzo przeskakiwalo, bez zadnych wjasnien.

  • Plusik 1
Opublikowano

wow, wychodzi że "pełniej" wyszedł true ending Venoma w MGS V, choć jego końcówka została wykastrowana o najfajniejszy wątek. wpiszę raczej do backlogu za jakiś czas

Opublikowano

Heh niechcący prawie calaka dzisiaj zrobiłem. Nie ma to jak łatwe acziki w jrpg. W sumie to dla mnie nowość. Czy ktoś wie co to za potwór w end game którego biłem dzisian 20 min moją postacią na lvl 64 i nie mogłem zabić. Macie na tego wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelkiego skurczybyka sposób. Idę spać ale jutro cel mam jeden zabić s(pipi)iela

Opublikowano

skonczylem

 

technicznie jestem totalnie zaskoczony, po tragicznie chodzacych demkach dostajemy na prawde porzadnie chodzaca gre open world, oczywiscie tekstury trafiaja sie slabe, geometria mapy swiata to czasem wczesne ps3 ale rozmach efektow specjalnych, rozblyskow na ekranie w ferworze walki, epickosci jest po prostu niesamowity, mega przyjemnie to sie oglada

 

muzycznie cudownie, utwory sa swietne, szkoda ze tak malo, swietny motyw z plytami z muza z starych finali do regali, dubbin w wersji angielskiej mega przecietny, wrecz miejscami slaby

 

system walki - banalny w egzekucji ale przez swoja efektywnosc bardzo przyjemny, mega fajnie sie ten caly balet oglada, gorzej juz z samym jego rozkminianiem bo jest zbyt prosty, bramka do parry dla anemika, do combosow trzymamy guzik, do tego od groma tragicznych decyzji - magia w postaci itemow, summony na ktore przywolanie nie mamy wplywu (choc same animacje cudowne), pasek zycia, pasek zycia po zyciu, a jeszcze nawet jak ten stracimy to i tak mamy chwile na rzucenie phoenix down, kamera miejscami tez nie pomaga

 

swiat/questy - swiat nawet fajny choc w zbyt duzej ilosci malo charakterystyczny, mapka dosc mala ale ma nasrane zadan pobocznych, questy dramatycznie generyczne, hunty nieprzemyslane, wrecz trzeba uwazac by nie przelevowac przy tym systemie expa i dostepnosci zadan od samego poczatku gry, plus za to ze po zakonczeniu gry mamy od groma zawartosci do post-game

 

fabula - dramat, kompromitacja, prokuratura, sad, od samego poczatku do konca, pierwsze 4-5 rozdzialow bez fabuly, potem jak juz sie pojawi jest tak nieudolna, ze to po prostu skandal, 13 rozdzial to cos najgorszego z wszystkich finali jakie w zyciu gralem, zakonczenie slabe, milion watkow niedokonczonych, brak wyjasnienia co sie dzialo z postaciami z filmu, praktyczny brak powiazania z filmem (poza poczatkowym nawiazaniem do tego po co i dlaczego)

 

ekipa - tu zaskoczenie, gejaski okazaly sie nie byc takimi gejaskami, przyjemna relacja kolezenska bez zenujacych pseudo smiesznych stulejarskich scenek jakie kochaja japonczycy w jrpg 

 

nie jest to zla gra bo bawilem sie miejscami swietnie ale jest totalnie nieprzemyslana w glownych kwestiach i okraszona kompromitujaca fabula, moja ocena 7+/10

  • Plusik 1
Opublikowano

Ten super duper hyper dungeon zrobiony, jakies 3-4 godziny mi to zajelo, masakrycznie bylo momentami, lapska spocone od skakania, fajna rzecz, ale za bardzo sie dluzyla.

Opublikowano

Skąd Wy ten drugi pasek życia wytrzasnęliście? Przełączcie z easy na normal to nie będzie tak kolorowo, że pierdylion razy gra Wam pomoże zanim umarniecie na śmierć

Opublikowano

O tak rozdział 13 co to jest za (pipi)owizna. A ten legendarny dungeon też jakiś super ciekawy nie jest. Nie wiem może innych rzeczy oczekuje od gier :D

 

Tak czy siak gra mi się spodobała. Mimo swoich wad i nie przemyślanych decyzji. Dzisiaj spędzam z nią osttni wieczór i leci na sprzedaż

Opublikowano

Skąd Wy ten drugi pasek życia wytrzasnęliście? Przełączcie z easy na normal to nie będzie tak kolorowo, że pierdylion razy gra Wam pomoże zanim umarniecie na śmierć

cala gra na normalu, masz przeciez dwa paski - jeden normalny z hp, jak ten zejdzie to masz pasek danger, jak i ten zejdzie to robi sie zoom na postac i masz chwile by uzyc pheonix down zanim bedzie game over

 

chyba jedyna roznica miedzy easy i normal procz obrazen to ten carbuncle co jeszcze cie ratuje, no i ponoc tez szansa na summona wieksza

Opublikowano (edytowane)

Summona w grze użyłem chyba 4 razy :D To maksymalnie randomowe i naprawdę trzeba dostawać w kość aby móc użyć summona. No i raz miałem innego summona niż ten z piorunem. Troszkę szkoda bo ten co raz go miałem to  :banderas:   

Pół nagie lodowe laseczki. :)

 

 

 

Edycja dzień później: 

 

Skończyłem swoją przygode w grze robiąc prawie calaka. Nie chce mi się farmić tylko tych skilli bo ani łowienie mnie nie rajcuje ani bieganie w kółko aby surwiwal wymaksować. Czy robienie zdjęć. Zasada prosta jak coś mnie męczy nie robie :D

 

 

Zabiłem wczoraj bossa za grubego aczika i chyba to największy boss w grze. 

1,5 h go napierdalałem. Co za walka. Niestety na normalu za łatwa ani razu w sumie nie byłem zagrożony bo warpowałem od bosa do skały. Walka w połowie zaczeła mnie nużyć ale byłem ciekaw czy będzie jakiś film po walce to dalej wciskałem te same przyciski. W końcu żółw padł i dupa .... nic ciekawego rozejść się :D Zawód roku :)

 

 

Wkurzyłem się bo achievement się zglitchował . Mam że go odblokowałem z wczorajszą datą na xbox live ale punktów mi nie naliczyło :D .  Musicie uwierzyć na słowo że go zabiłem albo sprawdzić na xbox live :)

Edytowane przez blantman
Opublikowano (edytowane)

 

Hajime Tabata rozbił wsparcie FFXV na trzy części, dotyczące najbliższej, średniej i dalekiej perspektywy czasowej.

 

Najszybciej mamy otrzymać poprawki gameplayowe dotyczące rozdziału 13. Deweloperzy chcą np. znacząco wzmocnić magię typu Ring.

W średnim terminie mamy dostać lepsze "doświadczenie fabularne". Square Enix chce wprowadzić przykładowo cutscenkę odpowiadającą na pytanie czemu jedna z postaci zachowała się w określony sposób. Autorzy muszą dodać cutscenki z dubbingiem oraz przetłumaczyć dialogi, co może zająć trochę czasu.

W najdalszej perspektywie SE chce wprowadzić nowe grywalne postacie do drużyny. Obecnie studio rozważa też wprowadzenie systemu awatarów, w ramach którego gracze tworzyliby własną postać.

Dodatkowe planowane nowinki to: tryb new game plus, ogranicznik poziomów doświadczenia, nowe pancerze. Autorzy chcą także powiększyć czcionkę, by tekst był bardziej czytelny.

http://www.ppe.pl/news/48001/final-fantasy-xv-dorobi-sie-nowych-scenek-wyjasniajacych-motywacje-bohaterow-se-przedstawia-plan-aktualizacji.html

 

 

hahahaha za dwa lata przy tym wsparciu, moze jednak zrobia z tego finala gierke nie z najbardziej zenujaca i pocieta fabula w dziejach nowozytnych serii 

Edytowane przez Ficuś
  • Plusik 1
  • Minusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...