Skocz do zawartości

Final Fantasy XV


Pawel_S5

Rekomendowane odpowiedzi

 

Hajime Tabata potwierdza, że w pełnej wersji Final Fantasy XV (PS4) nasza drużyna składać się będzie wyłącznie z męskich bohaterów. Kobiety pojawią się jako istotne dla fabuły, ale nie wejdą w skład grywalnych postaci. Taki jest zamysł twórców i nie zmienią tego pod żadnym naciskiem. Dodatkowym atutem takiego rozwiązania ma być pomysł na styl prowadzenia fabuły, który ma przypominać film drogi.

Hejt obrażonych feministek walczących o równouprawnienie w grach wideo za 3,2,1... A tak na poważnie, to nie dziwi mnie takie rozwiązanie w japońskiej grze, gdzie mężczyzna wynoszony jest niemalże do statusu boga i patrząc na konotacje historyczne i kulturowe, nic nie zmieni postawy Square-Enix.

soł gej :<

Odnośnik do komentarza

 

 

Hajime Tabata potwierdza, że w pełnej wersji Final Fantasy XV (PS4) nasza drużyna składać się będzie wyłącznie z męskich bohaterów. Kobiety pojawią się jako istotne dla fabuły, ale nie wejdą w skład grywalnych postaci. Taki jest zamysł twórców i nie zmienią tego pod żadnym naciskiem. Dodatkowym atutem takiego rozwiązania ma być pomysł na styl prowadzenia fabuły, który ma przypominać film drogi.

Hejt obrażonych feministek walczących o równouprawnienie w grach wideo za 3,2,1... A tak na poważnie, to nie dziwi mnie takie rozwiązanie w japońskiej grze, gdzie mężczyzna wynoszony jest niemalże do statusu boga i patrząc na konotacje historyczne i kulturowe, nic nie zmieni postawy Square-Enix.

soł gej :<

 

Bardzo dobra wiadomosc, czekam na bol dupy feministek xD

 

 

 

Pora na bardzo zla wiadomosc:

 

 

 

Tabata's also in pursuit of a Final Fantasy that's not as overwhelming as its predecessors, and one that can be enjoyed by a broader audience. "With Final Fantasy 15, I do want to make it more casual," he says. "Of course the depth of the game is going to be there, but I want to make it so players can easily experience the satisfaction of the depth of the game." There's an option to set that car to drive itself, allowing players to sit back and take in the sights - although there is also an option to drive it manually, should they want to engage more fully with the world.

 

"Another example is in the combat," explains Tabata. "With the hardware specifications of the newer consoles, it's possible to set it up so you have different enemies and different choices of attacks you can enter in, but I want to simplify that. It'll basically be a one-button action, and the AI intuitively outputs an action that kind of satisfies, gives you that instant gratification, and it connects with the simple touch of a button. I myself am not getting any younger. I don't want to be frantically pushing buttons. I also want to utilise the intelligence of the hardware spec, and not have to go through too much hassle or trouble in order to execute moves."

 

http://www.eurogamer.net/articles/2014-09-22-meet-hajime-tabata-final-fantasys-latest-saviour?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=socialoomph

 

da2ot-04.gif

Edytowane przez Bansai
Odnośnik do komentarza

 

Pora na bardzo zla wiadomosc:

 

 

 

Tabata's also in pursuit of a Final Fantasy that's not as overwhelming as its predecessors, and one that can be enjoyed by a broader audience. "With Final Fantasy 15, I do want to make it more casual," he says. "Of course the depth of the game is going to be there, but I want to make it so players can easily experience the satisfaction of the depth of the game." There's an option to set that car to drive itself, allowing players to sit back and take in the sights - although there is also an option to drive it manually, should they want to engage more fully with the world.

 

"Another example is in the combat," explains Tabata. "With the hardware specifications of the newer consoles, it's possible to set it up so you have different enemies and different choices of attacks you can enter in, but I want to simplify that. It'll basically be a one-button action, and the AI intuitively outputs an action that kind of satisfies, gives you that instant gratification, and it connects with the simple touch of a button. I myself am not getting any younger. I don't want to be frantically pushing buttons. I also want to utilise the intelligence of the hardware spec, and not have to go through too much hassle or trouble in order to execute moves."

 

Ja pier.dole <facepalm>

 

Wiecie, chyba już wiem co miał na myśli mówiąc, że gra nie będzie tak nastawiona na akcje jak KH. On nie miał na myśli tego co się dzieje na ekranie, a to co się dzieje z twoimi palcami. Zamiast wykonywania własnych akrobacji, będziemy trzymać jeden przycisk i wszystko będzie się robić samo. NA PEWNO O TO CHODZIŁO FANOM, KTÓRZY NARZEKALI NA ZBYT DUŻĄ ILOŚĆ AKCJI. BALI SIĘ, ŻE BĘDZIE ZA TRUDNO.

 

Brak mi słów. Hype mi właśnie opadł jak erekcja po orgaźmie.

Kur.va, jak nie chcesz robić systemu, który wymaga od gracza refleksu, to zrób normalny, turowy system, a nie to (pipi) dla 50 latków, którzy mają problemy z czasem reakcji,

Odnośnik do komentarza

Huh, najlepszy był pod tym względem system materii. Aż dziw że pomimo licznych pochwał nigdy więcej się nie pojawił. Przegenialny był motyw z samoistnym tworzeniem się nowych materii po wylevelowaniu starych, tworząc tym samym drugiego Infita, czy Bahamuta, albo ekwipunek posiadający konkretną liczbę slotów pod ich podpinanie.

 

Ta gra ma po prostu zbyt dużo elementów które mogą srogo zawieść i udowadnia to każda następna strona tego tematu. Mam takie dziwne przeświadczenie że obawa o ewentualny cios finansowy, spowodowany długim czasem developingu, wpłynie na komercyjnosc tej odsłony jeszcze mocniej. Dobrze że w razie czego jest Type 0 HD.

Odnośnik do komentarza

 Mam takie dziwne przeświadczenie że obawa o ewentualny cios finansowy, spowodowany długim czasem developingu, wpłynie na komercyjnosc tej odsłony jeszcze mocniej.

wg mnie masz 100% racji, obawiam sie ze kazde decyzje kluczowe do tego tytulu beda podejmowane s aquare wlasnie patrzac na to

 

i tez uwazam, ze w ilosci jrpg w jrpg to nie bedzie mialo startu do Type-0, ktore po prostu juz kiedys wyszlo i ci co grali jednoznacznie twierdza, ze jest swietne - choc tez chodza ploty ze wersja HD ma byc latwiejsza by byc bardziej "dostepna"

Odnośnik do komentarza

Czytałem że oryginał Type-0 był miejscami kurefsko trudny, i to nawet pomimo żmudnego grindowania, stąd obniżka poziomu trudności ma grę jedynie zbalansowac. Jeśli przesadzą w drugą stronę, to dobrze że zostawiony zostanie wybór w postaci dwóch poziomów. Z dwojga złego lepiej gdy jest zbyt trudno niż łatwo. <hc true gamer>

Odnośnik do komentarza

E tam, poczekajcie na to demko z ocenieniem systemu walki. Twórcy Dark Soulsa 2 też gadali, jak to chcą zrobić grę more casual friendly. To może dużo znaczyć :)

 

a tego fragmentu już nie zacytowaliście?

 

What exactly is Tabata's style? Despite his previous games having been on portable platforms, he's certainly got an affinity with more traditional console fare. "In Japan, more and more gamers lean towards games that can be played very casually," he says. "I personally like and grew up with those core-centric games, those substantial standalone games. I want to preserve the integrity of them, and leave a legacy of those standalone games in the best form possible."

There's a physicality to Tabata's games - something seen in the more grounded fantasy of Type 0 and in the more direct combat of Crisis Core - that's retained and underlined in Final Fantasy 15. "When we were making the transition, we sat down and I discussed with Nomura the game," he says. "I felt that I wanted to shift it more to be more realistic. For example, when you're battling a really strong boss like a behemoth, if you go at it from just the front you're going to get hit with his counter-attacks. You have to think about baiting it to attack forward, but then break its stance and attack it from the side. I wanted to make it so you're fighting a real animal, but with easy-to-manipulate controls as well as dramatic effects. My basis was to keep it grounded in reality."

 

"My goal is to have people play Final Fantasy 15, and for them to think this is the best Final Fantasy they've ever played."

 

 

Edytowane przez Figaro
Odnośnik do komentarza

 

 

"My goal is to have people play Final Fantasy 15, and for them to think this is the best Final Fantasy they've ever played."

 

 

Reszta twórców gier robi je po to,by były słabe.

Póki co nic,kompletnie nic mnie nie przekonuje do dania szansy tej grze,a na filmikach ta gra wygląda właśnie tak jak opisano kilka postów wyżej - samograj. Już raz nabrałem się na takie fajerwerki przy FFXIII i w życiu większego błędu nie popełniłem.Jezu, Star Ocean 4,czy Tales of Vesperia ograne po tym szajsie były prawdziwym katharsis.

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

 

 

 

"My goal is to have people play Final Fantasy 15, and for them to think this is the best Final Fantasy they've ever played."

 

 

Reszta twórców gier robi je po to,by były słabe.

Póki co nic,kompletnie nic mnie nie przekonuje do dania szansy tej grze,a na filmikach ta gra wygląda właśnie tak jak opisano kilka postów wyżej - samograj. Już raz nabrałem się na takie fajerwerki przy FFXIII i w życiu większego błędu nie popełniłem.Jezu, Star Ocean 4,czy Tales of Vesperia ograne po tym szajsie były prawdziwym katharsis.

 

Ograłem FF VII i VIII (siła sentymentu + chciałem zweryfikować wspomnienia z młodości) zaraz po XIII i skończyło się to tym:

 

Podszedłem do szafki i wyciągnąłem pudełko XIIN. Następnie patrzyłem się na rysunek tej lambardziary Lightining przez chwile po czym pier to (pipi) (to nawet zbyt pobłażliwe określenie) z całej siły o ścianę. 

 

Chyba nie muszę mówić, że X-2 i tego nowego crapa nawet nie tknąłem?

Edytowane przez Starh
Odnośnik do komentarza

Czekam na tę grę od 2007 roku, wybierając konsolę w 2008 kierowałem się m.in. Versusem, wciąż miałem nadzieję, trailer z 2011 roku był dobrym znakiem, ale gra zdechła, E3 2013 oglądałem ze łzami w oczach. Nie robi mi, że nie jest to standardowy ATB czy łotever Final, bo przez tyle lat czekałem na Versusa i Versusowy gameplay chciałem otrzymać. Naprawdę jeszcze byłem w stanie bronić tej gry po pokazie na TGS, bo "ocenimy jak sami zagramy", ale ten ostatni wywiad z Tabatą zawiera takie pokłady beki, że naprawdę ciężko mieć nadzieję. Ja rozumiem że trzeba jak najszerszą publikę nakłonić do gry, ale gameplay prezentowany w 2013r był naprawdę świetny - widać było, że walka wymaga zaangażowania, mamy trochę opcji, przełączanie się w locie między broniami wyglądało pysznie, a teraz pewien pan nam mówi, że mamy trzymać jeden guziczek żeby oglądać cool things, a drugi żeby nie oglądać napisu game over? I jeszcze wmawia nam, że to będzie dla nas wszystkich dobre?

 

Dobrze, że jest Type-0 HD.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Burgeryzacja confirmed :teehee:

 

ae3eVNb_700b.jpg

 

 

 

Tabata powiedzial ze demko bedzie na ok. godzine grania, chyba ze zamiast jezdzic bedziemy biegac jak debile wszedzie, beda jakies wyzwania (dodatkowy dungeon) i lepszy arsenal do zdobycia co moze przedluzyc demo, sama gra z kolei starczy na ok. 40 godzin:

 

 


“I think in general the play time is about an hour. However, that’s if you use the car to get around,” Tabata told Dengeki (translation courtesy of Sqex.info). “By the way, you can also play it for additional challenges, so you can spend more time with it. For example, in order to obtain a strong weapon, you can venture into the dungeon that has monsters stronger than the ones above ground.”

Tabata went on the compare the demo to the full length of Final Fantasy XV: “I’m assuming that the actual game will take about 40 hours to clear, so comparing it in simple terms, the demo is about 1/40th of the actual game’s content.”

 

http://www.twinfinite.net/2014/09/26/final-fantasy-xv-director-clear-time-demo/

Edytowane przez Bansai
  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...