nobody 3 504 Opublikowano 22 września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 września 2014 jeśli swoboda ruchu i system walki będą ok, pozostaje jedynie kwestia poziomu fabuły i kreacji postaci. ostatnim dobrym fajnalem w tym aspekcie jest w końcu tytuł.... sprzed 13 wiosen Cytuj Odnośnik do komentarza
tk___tk 4 795 Opublikowano 22 września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 września 2014 kiedy pokazuja pazur na przenosnych konsolach? jedyny jrpg ostatnimi czasu jaki ma magie starych czesci to bravely default, o ktorym kazdy zapomina, ze sqaure jest tylko wydawca i go nie tworzyl btw ponoc druzyna, ktora bedziemy sterowac bedzie tylko meska, ani jedna laska do nas nie dolaczy parówa party . Cytuj Odnośnik do komentarza
Strife 228 Opublikowano 22 września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 września 2014 Type-0, Dragon Quest, dwie gry w starym dobrym stylu, mające ich starą magię, skoro wydali Bravely Default też można na upartego podpiąć. Oby XV nie okazała się jeszcze większą piękną wydmuszką niż trylogia z przereklamowaną błyskawicą. Cytuj Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 22 września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 września 2014 Hajime Tabata potwierdza, że w pełnej wersji Final Fantasy XV (PS4) nasza drużyna składać się będzie wyłącznie z męskich bohaterów. Kobiety pojawią się jako istotne dla fabuły, ale nie wejdą w skład grywalnych postaci. Taki jest zamysł twórców i nie zmienią tego pod żadnym naciskiem. Dodatkowym atutem takiego rozwiązania ma być pomysł na styl prowadzenia fabuły, który ma przypominać film drogi. Hejt obrażonych feministek walczących o równouprawnienie w grach wideo za 3,2,1... A tak na poważnie, to nie dziwi mnie takie rozwiązanie w japońskiej grze, gdzie mężczyzna wynoszony jest niemalże do statusu boga i patrząc na konotacje historyczne i kulturowe, nic nie zmieni postawy Square-Enix. soł gej :< Cytuj Odnośnik do komentarza
tk___tk 4 795 Opublikowano 22 września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 września 2014 (edytowane) pewnie chłopaki będą konkurować o serce tej blondyny z trailera i przekomarzać się między sobą podczas beztroskich przejażdzęk 20km/h swoim wyje.banym bentleyem. Edytowane 22 września 2014 przez tk___tk 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Shen 9 623 Opublikowano 22 września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 września 2014 bros before hoes Ta pauza i ustawianie zachowania druzyny kojarzy mi sie z tym s(pipi)onym system z najgorszego finala numer 12. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Labtec 3 645 Opublikowano 23 września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 września 2014 nie ma skakania, auto-atak przycisk, auto-dodge przycisk, brak kontroli nad cala druzyna, co to ma byc?! Cytuj Odnośnik do komentarza
Bansai 11 198 Opublikowano 23 września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 września 2014 (edytowane) Hajime Tabata potwierdza, że w pełnej wersji Final Fantasy XV (PS4) nasza drużyna składać się będzie wyłącznie z męskich bohaterów. Kobiety pojawią się jako istotne dla fabuły, ale nie wejdą w skład grywalnych postaci. Taki jest zamysł twórców i nie zmienią tego pod żadnym naciskiem. Dodatkowym atutem takiego rozwiązania ma być pomysł na styl prowadzenia fabuły, który ma przypominać film drogi. Hejt obrażonych feministek walczących o równouprawnienie w grach wideo za 3,2,1... A tak na poważnie, to nie dziwi mnie takie rozwiązanie w japońskiej grze, gdzie mężczyzna wynoszony jest niemalże do statusu boga i patrząc na konotacje historyczne i kulturowe, nic nie zmieni postawy Square-Enix. soł gej :< Bardzo dobra wiadomosc, czekam na bol dupy feministek xD Pora na bardzo zla wiadomosc: Tabata's also in pursuit of a Final Fantasy that's not as overwhelming as its predecessors, and one that can be enjoyed by a broader audience. "With Final Fantasy 15, I do want to make it more casual," he says. "Of course the depth of the game is going to be there, but I want to make it so players can easily experience the satisfaction of the depth of the game." There's an option to set that car to drive itself, allowing players to sit back and take in the sights - although there is also an option to drive it manually, should they want to engage more fully with the world. "Another example is in the combat," explains Tabata. "With the hardware specifications of the newer consoles, it's possible to set it up so you have different enemies and different choices of attacks you can enter in, but I want to simplify that. It'll basically be a one-button action, and the AI intuitively outputs an action that kind of satisfies, gives you that instant gratification, and it connects with the simple touch of a button. I myself am not getting any younger. I don't want to be frantically pushing buttons. I also want to utilise the intelligence of the hardware spec, and not have to go through too much hassle or trouble in order to execute moves." http://www.eurogamer.net/articles/2014-09-22-meet-hajime-tabata-final-fantasys-latest-saviour?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=socialoomph Edytowane 23 września 2014 przez Bansai Cytuj Odnośnik do komentarza
django 549 Opublikowano 23 września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 września 2014 Ją tam nie chowam do nich urazy, Trzynastka to takie 7/10. To tylko gierki, więc i tak nie ma sensu brać to jakoś poważnie. Jest eksajt i tyle! :-D Ten post dał mi mnóstwo aids. Cytuj Odnośnik do komentarza
Dahaka 1 860 Opublikowano 23 września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 września 2014 Pora na bardzo zla wiadomosc: Tabata's also in pursuit of a Final Fantasy that's not as overwhelming as its predecessors, and one that can be enjoyed by a broader audience. "With Final Fantasy 15, I do want to make it more casual," he says. "Of course the depth of the game is going to be there, but I want to make it so players can easily experience the satisfaction of the depth of the game." There's an option to set that car to drive itself, allowing players to sit back and take in the sights - although there is also an option to drive it manually, should they want to engage more fully with the world. "Another example is in the combat," explains Tabata. "With the hardware specifications of the newer consoles, it's possible to set it up so you have different enemies and different choices of attacks you can enter in, but I want to simplify that. It'll basically be a one-button action, and the AI intuitively outputs an action that kind of satisfies, gives you that instant gratification, and it connects with the simple touch of a button. I myself am not getting any younger. I don't want to be frantically pushing buttons. I also want to utilise the intelligence of the hardware spec, and not have to go through too much hassle or trouble in order to execute moves." Ja pier.dole <facepalm> Wiecie, chyba już wiem co miał na myśli mówiąc, że gra nie będzie tak nastawiona na akcje jak KH. On nie miał na myśli tego co się dzieje na ekranie, a to co się dzieje z twoimi palcami. Zamiast wykonywania własnych akrobacji, będziemy trzymać jeden przycisk i wszystko będzie się robić samo. NA PEWNO O TO CHODZIŁO FANOM, KTÓRZY NARZEKALI NA ZBYT DUŻĄ ILOŚĆ AKCJI. BALI SIĘ, ŻE BĘDZIE ZA TRUDNO. Brak mi słów. Hype mi właśnie opadł jak erekcja po orgaźmie. Kur.va, jak nie chcesz robić systemu, który wymaga od gracza refleksu, to zrób normalny, turowy system, a nie to (pipi) dla 50 latków, którzy mają problemy z czasem reakcji, Cytuj Odnośnik do komentarza
Enkidou 300 Opublikowano 23 września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 września 2014 Turowy system z kolei nie spodobałby się pokoleniu ADHD, które opanowało gaming (i nie tylko gaming) w ostatnich latach. Ja ich nawet rozumiem do pewnego stopnia, choć decyzji nie pochwalam. Taka jest cena za upowszechnienie gier i takie są konsekwencje rosnących kosztów produkcji. Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 546 Opublikowano 23 września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 września 2014 jak tak kombinuja z samymi walkami to az strach sie bac jak "rozbudowany" bedzie system rozwoju postaci i nabywania umiejetnosci, ktory umowmy sie - w serii FF nigdy jakos wielce skomplikowany nie byl Cytuj Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 23 września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 września 2014 Huh, najlepszy był pod tym względem system materii. Aż dziw że pomimo licznych pochwał nigdy więcej się nie pojawił. Przegenialny był motyw z samoistnym tworzeniem się nowych materii po wylevelowaniu starych, tworząc tym samym drugiego Infita, czy Bahamuta, albo ekwipunek posiadający konkretną liczbę slotów pod ich podpinanie. Ta gra ma po prostu zbyt dużo elementów które mogą srogo zawieść i udowadnia to każda następna strona tego tematu. Mam takie dziwne przeświadczenie że obawa o ewentualny cios finansowy, spowodowany długim czasem developingu, wpłynie na komercyjnosc tej odsłony jeszcze mocniej. Dobrze że w razie czego jest Type 0 HD. Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 546 Opublikowano 23 września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 września 2014 Mam takie dziwne przeświadczenie że obawa o ewentualny cios finansowy, spowodowany długim czasem developingu, wpłynie na komercyjnosc tej odsłony jeszcze mocniej. wg mnie masz 100% racji, obawiam sie ze kazde decyzje kluczowe do tego tytulu beda podejmowane s aquare wlasnie patrzac na to i tez uwazam, ze w ilosci jrpg w jrpg to nie bedzie mialo startu do Type-0, ktore po prostu juz kiedys wyszlo i ci co grali jednoznacznie twierdza, ze jest swietne - choc tez chodza ploty ze wersja HD ma byc latwiejsza by byc bardziej "dostepna" Cytuj Odnośnik do komentarza
kypq 718 Opublikowano 23 września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 września 2014 choc tez chodza ploty ze wersja HD ma byc latwiejsza by byc bardziej "dostepna" Dodadzą nowy poziom trudności. Jeden z powodów wyjścia wersji HD tak późno. Cytuj Odnośnik do komentarza
Shen 9 623 Opublikowano 23 września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 września 2014 Powtarzam, WY(pipi)ALI MULTIPLAYER z wersji HD, leniwe robaki. Cytuj Odnośnik do komentarza
nobody 3 504 Opublikowano 23 września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 września 2014 Czytałem że oryginał Type-0 był miejscami kurefsko trudny, i to nawet pomimo żmudnego grindowania, stąd obniżka poziomu trudności ma grę jedynie zbalansowac. Jeśli przesadzą w drugą stronę, to dobrze że zostawiony zostanie wybór w postaci dwóch poziomów. Z dwojga złego lepiej gdy jest zbyt trudno niż łatwo. <hc true gamer> Cytuj Odnośnik do komentarza
kypq 718 Opublikowano 23 września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 września 2014 W który byś i tak nie zagrał. Ciekawa jaka reakcja będzie jak się ludzie dowiedzą ze nie będzie letnich strojów które były na psp. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Enkidou 300 Opublikowano 23 września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 września 2014 (edytowane) @ nobodylikeyou Trudny był w zasadzie tylko ostatni dungeon. Miał on charakter bardziej serii wyzwań i nie było możliwości powrotu ani przypakowania. Możesz mi wierzyć, że nie ma za czym płakać. Edytowane 23 września 2014 przez Enkidou Cytuj Odnośnik do komentarza
Ader 383 Opublikowano 23 września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 września 2014 Coraz lepsze te newsy xD Jak chu.jowo ta gra się zapowiada to masakra.Myślałem,że XIII nic nie przebije,ale HERE COMES A NEW CHALLENGER! 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Figaro 8 203 Opublikowano 23 września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 września 2014 (edytowane) E tam, poczekajcie na to demko z ocenieniem systemu walki. Twórcy Dark Soulsa 2 też gadali, jak to chcą zrobić grę more casual friendly. To może dużo znaczyć a tego fragmentu już nie zacytowaliście? What exactly is Tabata's style? Despite his previous games having been on portable platforms, he's certainly got an affinity with more traditional console fare. "In Japan, more and more gamers lean towards games that can be played very casually," he says. "I personally like and grew up with those core-centric games, those substantial standalone games. I want to preserve the integrity of them, and leave a legacy of those standalone games in the best form possible."There's a physicality to Tabata's games - something seen in the more grounded fantasy of Type 0 and in the more direct combat of Crisis Core - that's retained and underlined in Final Fantasy 15. "When we were making the transition, we sat down and I discussed with Nomura the game," he says. "I felt that I wanted to shift it more to be more realistic. For example, when you're battling a really strong boss like a behemoth, if you go at it from just the front you're going to get hit with his counter-attacks. You have to think about baiting it to attack forward, but then break its stance and attack it from the side. I wanted to make it so you're fighting a real animal, but with easy-to-manipulate controls as well as dramatic effects. My basis was to keep it grounded in reality." "My goal is to have people play Final Fantasy 15, and for them to think this is the best Final Fantasy they've ever played." Edytowane 23 września 2014 przez Figaro Cytuj Odnośnik do komentarza
Ader 383 Opublikowano 23 września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 września 2014 "My goal is to have people play Final Fantasy 15, and for them to think this is the best Final Fantasy they've ever played." Reszta twórców gier robi je po to,by były słabe. Póki co nic,kompletnie nic mnie nie przekonuje do dania szansy tej grze,a na filmikach ta gra wygląda właśnie tak jak opisano kilka postów wyżej - samograj. Już raz nabrałem się na takie fajerwerki przy FFXIII i w życiu większego błędu nie popełniłem.Jezu, Star Ocean 4,czy Tales of Vesperia ograne po tym szajsie były prawdziwym katharsis. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
Starh 3 170 Opublikowano 24 września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 września 2014 (edytowane) "My goal is to have people play Final Fantasy 15, and for them to think this is the best Final Fantasy they've ever played." Reszta twórców gier robi je po to,by były słabe. Póki co nic,kompletnie nic mnie nie przekonuje do dania szansy tej grze,a na filmikach ta gra wygląda właśnie tak jak opisano kilka postów wyżej - samograj. Już raz nabrałem się na takie fajerwerki przy FFXIII i w życiu większego błędu nie popełniłem.Jezu, Star Ocean 4,czy Tales of Vesperia ograne po tym szajsie były prawdziwym katharsis. Ograłem FF VII i VIII (siła sentymentu + chciałem zweryfikować wspomnienia z młodości) zaraz po XIII i skończyło się to tym: Podszedłem do szafki i wyciągnąłem pudełko XIIN. Następnie patrzyłem się na rysunek tej lambardziary Lightining przez chwile po czym pier to (pipi) (to nawet zbyt pobłażliwe określenie) z całej siły o ścianę. Chyba nie muszę mówić, że X-2 i tego nowego crapa nawet nie tknąłem? Edytowane 24 września 2014 przez Starh Cytuj Odnośnik do komentarza
Qjon 276 Opublikowano 24 września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 września 2014 Czekam na tę grę od 2007 roku, wybierając konsolę w 2008 kierowałem się m.in. Versusem, wciąż miałem nadzieję, trailer z 2011 roku był dobrym znakiem, ale gra zdechła, E3 2013 oglądałem ze łzami w oczach. Nie robi mi, że nie jest to standardowy ATB czy łotever Final, bo przez tyle lat czekałem na Versusa i Versusowy gameplay chciałem otrzymać. Naprawdę jeszcze byłem w stanie bronić tej gry po pokazie na TGS, bo "ocenimy jak sami zagramy", ale ten ostatni wywiad z Tabatą zawiera takie pokłady beki, że naprawdę ciężko mieć nadzieję. Ja rozumiem że trzeba jak najszerszą publikę nakłonić do gry, ale gameplay prezentowany w 2013r był naprawdę świetny - widać było, że walka wymaga zaangażowania, mamy trochę opcji, przełączanie się w locie między broniami wyglądało pysznie, a teraz pewien pan nam mówi, że mamy trzymać jeden guziczek żeby oglądać cool things, a drugi żeby nie oglądać napisu game over? I jeszcze wmawia nam, że to będzie dla nas wszystkich dobre? Dobrze, że jest Type-0 HD. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Bansai 11 198 Opublikowano 26 września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 września 2014 (edytowane) Burgeryzacja confirmed Tabata powiedzial ze demko bedzie na ok. godzine grania, chyba ze zamiast jezdzic bedziemy biegac jak debile wszedzie, beda jakies wyzwania (dodatkowy dungeon) i lepszy arsenal do zdobycia co moze przedluzyc demo, sama gra z kolei starczy na ok. 40 godzin: “I think in general the play time is about an hour. However, that’s if you use the car to get around,” Tabata told Dengeki (translation courtesy of Sqex.info). “By the way, you can also play it for additional challenges, so you can spend more time with it. For example, in order to obtain a strong weapon, you can venture into the dungeon that has monsters stronger than the ones above ground.” Tabata went on the compare the demo to the full length of Final Fantasy XV: “I’m assuming that the actual game will take about 40 hours to clear, so comparing it in simple terms, the demo is about 1/40th of the actual game’s content.” http://www.twinfinite.net/2014/09/26/final-fantasy-xv-director-clear-time-demo/ Edytowane 26 września 2014 przez Bansai 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.