Enkidou 300 Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 (edytowane) Ten materiał zrobił na mnie lepsze wrażenie niż trailer z TGS, bo częściowo rozwiewa niektóre wątpliwości. Zaczynam z powrotem patrzeć na tę grę z optymizmem. Welp, czekam na więcej. Edytowane 31 października 2014 przez Enkidou Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 No o długości wcześniej wspominali już, choć pół oficjalnie. 40 godzin to dobry czas na główny wątek i raczej standard dla serii. Jestem ciekaw czy pojawi się coś na wzór Gold Saucer, imo nowoczesny setting prosi się o takie atrakcje (ew. kasyno, zawsze lubiłem kasyna w jrpgach ) Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 Znowu się jaram.Kurde niezły rollercoaster emocji przy tej grze Ale te tereny... samo bieganie po nich i podziwianie widoczków to dla mnie masa radochy będzie. Cytuj
Daffy 10 547 Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 niech pierw to pokaza prosto z ps4 choc w sumie w temacie oprawy konsolowej wszystko sie wyjasni juz w marcu Cytuj
Figaro 8 204 Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 Found a Japanese script. Here is all the important stuff shown: Walking the world The first video shown is a portion of the Dascae region which will be on the demo Events and enemy position removed/changed for this video to show just the walking You can eat and gather information at gas stations If you can see something in the background you can go to it Depending on the shape of the ground Noct and friends walking animations will change If you keep running you can see your friends tire and try to catch their breath You can fish in streams, rivers, and the ocean! You can fight the wildlife. As they are always active, be careful as they will attack if you get close There are buildings in the forest with people living in them. You can enter some of these buildings There are also animals that aren't enemies like cats and dogs In order to make the mountains the developers actually climbed one. They might show a video of them doing this one day Demons like the Naga or the Goblins will come out of the caves at night It's dangerous at night and is safer to rest at a gas station or by other means The party members dialogue will change in accordance to the time A Chocobo was shown in the forest. Look forward to finding out more in the demo The enemy airship patrols will sometimes land and fight you Magitek Armor will make an appearance. (was not meant to have been said) The Dascae region is as a large as 10% of the game The Tech Demo! Currently transferring the game from Ebony to Luminous Engine transferring currently 80% complete and will be 100% done by the time the demo is out. Working with Sony and MS to help push the hardware to its limits Not all, but you can destroy buildings and the ground With the power of Luminous FFXV will far surpase FF:AC Another tech demo is planned to be shown at a later date Your questions to Tabata Q.What if I mash the attack button instead of holding it down? A.Even if you mash the attack button the combo will still operate fine and connect together. It's possible to counter while you button mash; if you hold the button down you have to be more careful of the enemies movements and it's more strategic. Q.Will Type0 HD be available digitally and will it come with the FFXV demo? A.Of course Q.Why doesn't the MP show up on the UI? A.The battle UI is still temporary. When it is complete it will clearly show the MP Q.I'm a little worried the game will only last 40 hours A.The main story itself will take 40 hours. Beating dungeons and other actives will make the length of the game much longer Next Episode Preview Jump Festa! Cytuj
django 549 Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 If you can see something in the background you can go to it Cytuj
Figaro 8 204 Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 (edytowane) Edytowane 31 października 2014 przez Figaro Cytuj
Shen 9 624 Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 40h na sam glowny watek to niezly czas, tyle zajelo mi przejscie Eternal Sonata z dodatkowym dungeonem. Mini gierek i opcjonalnych bossów pewnie mozna sie spodziewac. Moze i dobrze ze gra wychodzi dopiero na obecna generacje. Jak tak biegaja po tej mapie to skojarzenia z xenoblade 2 troche. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 widze że większość sie podjarała nowym filmikiem, a we mnie wzbudził on mieszane uczucia.. po pierwsze największe wątpliwości wynikają z mocno spadkowej formy final fantasy w ostatnich latach po drugie mimo że świat wygląda ładnie i przyjemnie, to jest tylko mały kawałek pokazany, bardzo mnie ciekawi realna wielkość tego świata, i zarazem jego zawartość, ponieważ wielki ale pusty i nudny świat to nie jest żadna atrakcja po trzecie - grupka 4 chłopaczków w stylu EMO wydaje się być troche nie na czasie, wszyscy emo już sobie podcieli żyły kilka lat temu, ten gatunek młodzieży wymarł. wydaje mi sie że gra była zbyt długo w produkcji i stała się archaiczna jeszcze przed premierą. oczywiście nie chodzi mi o to że gra zamiast emo powinna mieć hipsterów w rolach głównych, a zarazem zdaje sobie sprawe że jRPG często mają jakieś dzieciaki jako bohaterów (i to mi zbytnio nie przeszkadza) ale mimo wszystko ten najnowszy materiał wzbudził w mnie więcej wątpliwości niż podjary oczywiście z wielką radością bym zobaczył nowego świetnego finala na miare 7-9, i czekam na niego z wypiekami. ale kurde jakoś nie mam na tą chwile przekonania że FF15 będzie właśnie tą nową-starą jakością która znowu spowoduje nabicie 100 godzin gry w tydzień tak jak to zrobiłem w przypadku FF8 mimo wszystko czekam, ale mam spore obawy Cytuj
Daffy 10 547 Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 Yano moj drogi im szybciej sobie suwiadomisz, ze ta gra nie bedzie miala nic wspolnego z starymi odslonami za wyjatkiem chocobossow i nazw kilku bossow czy summonow tym lepiej ta gra nawet w teorii i wywiadach nie ma byc tym czym ta seria byla kiedys - to fantasy based on reality, to action rpg, to gra, ktore bedzie blizej systemem walki do slasherow (z ta uwaga ze tu sie bedzie trzymac jeden guzik, a nie robic kombinacji) niz do prawdziwego rpg Cytuj
Figaro 8 204 Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 Yano moj drogi im szybciej sobie suwiadomisz, ze ta gra nie bedzie miala nic wspolnego z starymi odslonami za wyjatkiem chocobossow i nazw kilku bossow czy summonow tym lepiej ta gra nawet w teorii i wywiadach nie ma byc tym czym ta seria byla kiedys - to fantasy based on reality, to action rpg, to gra, ktore bedzie blizej systemem walki do slasherow (z ta uwaga ze tu sie bedzie trzymac jeden guzik, a nie robic kombinacji) niz do prawdziwego rpg klimatem blisko jej do ósemki, gameplayem do dwunastki. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 (edytowane) hm może źle sie wyraziłem, ja nie twierdze że FF15 musi być podobne do FF7-9 żeby zyskać moją podjarkę, może być naprawde odmienne, byle by było za(pipi)iste (w przeciwieństwie do ostatnich finali) chociaż w sprzeczności ze zdaniem powyżej powiem że mam słabość do turowych rpg, i opcja slashera albo opcja z FF12 znacznie mniej mnie cieszy, niż typowa finalowa walka turowa ps przeszedłem też FF crysis core na psp, i mimo że gra była ok, to jednak slasherowa walka znacznie mniej mi się podobała niż turowe klasyki Edytowane 31 października 2014 przez Yano Cytuj
Daffy 10 547 Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 ooo czyli masz najlepszy poglad na system walki bo z tego co pokazuja bedzie bardzo podobny do tego z crisis core z psp, + gambity na wzor FFXII by zaprogramowac ruchy emo kolegow z teamu Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 W ogóle już się nudne robi to narzekanie że bohaterowie FF15 to emo-style. https://www.google.pl/search?q=emo&tbm=isch No ku.rva nie sondze. 1 Cytuj
Shen 9 624 Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 To takie typowe bishoneny, mało było takich chłopaczków w japonskich produkcjach? 1 Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 J-rock bardziej, zawsze gdy widzę ekipę z FFXV to Gazette i Gackta mam przed oczyma (Gackt to w sumie weteran serii). Muszę też poprzeć podobieństwo do VIII, modern setting zresztą i w VII się pojawił, choć (prawie)wszystko po Midgarze oczywiście było odwrotnością tej lokacji. FF zresztą nigdy nie była spójną serią, nawet walka turowa nie była regułą. System ATB i pokrewne to nie tury, wiele fanów zapomina o tym. Serię odróżniał prawie zawsze za to design, duży budżet i dopracowanie świata. Nawet mocno średnia XIII była dopracowana (jak na kłopoty z Crystal Tools). Jestem więc otwarty na nowe atrakcje i rozwiązania w jej obrębie.Dla mnie do poziomu VI pewnie nic się już nie zbliży, ale nostalgia swoje robi. To Chrono Trigger i FFVI rozpaliły moje zainteresowanie gatunkiem, tym bardziej, że miałem duże szczęście ograć je na Snesie, jeszcze przed posiadaniem PSX (i zmusiły do nauki angielskiego z pomocą słownika).I choć sentymentalnie to zabrzmi, to nie chcę by miano ostatniej fantazji akurat nabrało pełnego znaczenia w tej generacji. Mimo wzlotów i upadków serii, lubię ją za różnorodność i masę zabawy, którą mi zapewniła. Cytuj
Killabien 553 Opublikowano 1 listopada 2014 Opublikowano 1 listopada 2014 Klip w lepszej jakosci i wyciety sam gameplay. Pewnie kupie na premiere, (pipi), polece do Japonii tylko po to zeby kupic ta gre. 3 Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 1 listopada 2014 Opublikowano 1 listopada 2014 Ja nie wierze w to co widze to wygląda przegenialnie. I daje nadzieje ze po tylu czasu developingu i problemów wyjdzie z tego perełka. Wiec moze uda sie i last guardian . Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 1 listopada 2014 Opublikowano 1 listopada 2014 (edytowane) Mnie to cieszy, że Tabata coś wspominał o możliwym upchnięciu JP VA do zachodnich wydań gry. Jeszcze co do pokazywania tego z konsol itp. Wszystkie materiały, które widzimy to 900p, więc raczej z PC to nie leci tylko z devkitów Ps4. Jestem prawie pewien, że finalna wersja gry też będzie 900p (i 720p na X1). Bez względu na rozdziałkę oprawa zrywa beret. Prawie wszystkie nowoczesne efekty widzę, plus jakość oświetlenia, symulacja nieba (nie żadne sky boxy), techniki renderingu materiałów, day/night cycle etc. Edytowane 1 listopada 2014 przez Hendrix Cytuj
Daffy 10 547 Opublikowano 1 listopada 2014 Opublikowano 1 listopada 2014 no technicznie jest przebajer, czuje dume, ze wreszcie KKW dzieki fox engine i luminous engine przypominaja sobie, ze jesli chodzi o grafe to oni rozdawali karty w erze przed hd Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 1 listopada 2014 Opublikowano 1 listopada 2014 (edytowane) Panta Rhei od Capcomu również ryje beret rozwiązaniami (deformacja materiałów, rozwiązania dotyczące Global Illumination), ciekawi mnie tylko czy ujrzymy ten silnik gdziekolwiek poza Deep Down, oby nie okazał się za trudny w skalowaniu, bo potencjał jest, a firma ma parę IP, które lubię jednak. Biohazard na PR to coś co chciałbym zobaczyć, szczególnie z miotaczem płomieni w arsenale Ogólnie cieszę się jednak, że tyle firm postawiło na własne rozwiązania. Silnik in-house to ułatwienie sprawy, szczególnie w kontaktach między poszczególnymi teamami. Koder, gdy zauważy problem nie musi czekać na pomoc dostarczoną od firmy zewnętrznej, tylko od razu wali do ekipy odpowiedzialnej za silnik.Oby tylko wszystkie wojaże z silnikami się udały. Szczególnie w JP. Crystal Tools i słaby managment wykrwawiły S-E prawie. Edytowane 1 listopada 2014 przez Hendrix Cytuj
Daffy 10 547 Opublikowano 1 listopada 2014 Opublikowano 1 listopada 2014 oczywiscie zapomnialem o panta rhei - tez mega kozaczy, mi sie wydaje, ze zrobia cos jeszcze na tym enginie majac w pamieci, ze wiekszosc gier capcomu w zeszlej generacji napedzal tylko jeden silnik - MT Framework Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 1 listopada 2014 Opublikowano 1 listopada 2014 No Panta miało zastąpić MT, mnie martwi jedynie duża obsuwa Deep Down, bo to może oznaczać kłopoty z silnikiem. Chociaż same materiały z gry wyglądają co raz lepiej, więc może po prostu zmiany w samej grze są za to odpowiedzialne.Wracając do samego Fajnala, ciekawi mnie jakie summony ujrzymy. Tym razem może być podział, na te do użytku i w charakterze bossów (Jak Leviathan pustoszący miasto w starszych materiałach - w formie większych set-piece'ów w stylu Shadow of Colossus). Fajnie byłoby widzieć powrót Odina, Raidena czy Phoenixa. Cytuj
kazuyoshi 231 Opublikowano 1 listopada 2014 Opublikowano 1 listopada 2014 (edytowane) Przerost formy nad treścią, na ten czas widzę - bezpłciowa eksploracja i jakieś akszyn walki z tyłka, a gdzie jakieś dialogi się pytam. Mam nadzieje że nie wyjdzie z tego Discovery Fantasy, bo będzie lipa. Edytowane 1 listopada 2014 przez kazuyoshi Cytuj
Figaro 8 204 Opublikowano 1 listopada 2014 Opublikowano 1 listopada 2014 Przerost formy nad treścią, na ten czas widzę. Gdzie to widzisz? Przykład jakiś? 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.