Skocz do zawartości

Final Fantasy XV


Pawel_S5

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Do designu teamu tez sie nie moge przyczepic, jedynie ten blondas troche mi metroseksem zajezdza ale cala reszta moze byc. Oba tytuly lykne jak pelikan pewnie bo minelo juz troche czasu odkad gralem w fajnego jrpga, pod tym wzgledem ostatnio ladnie nas rozpieszczaja, Xeno, FF XV i na horyzoncie Persona jeszcze, choc FF wyjdzie pewnie w przyszlym roku dopiero.

Opublikowano

 

 

No opowiem wam dow(nene): wybrałem w 2008r PS3 z myślą o Versusie.

U mnie nie byl to moze glowny powod, ale na pewno jeden z mocniejszych argumentow :yao:

 

@Ficus

 

Obawiam sie ze to co widzimy, to dostaniemy w demku, marzec w koncu tuz tuz. Gra jeszcze ma ponoc przed soba niekrotka droge jesli chodzi o developing wiec moze do pelniaka cos dorzuca, ale nie bylbym zbyt optymistyczny, od poczatku obawialem sie ze uracza nas pustka pomiedzy miastami.

Ale wy panikujecie. Świat gry będzie ogromny, jasne, ze beda puste tereny. Od tego jest samochód. Myślę że o ilość contentu nie musimy sie obawiac.

Opublikowano

Zapomniales dodac na koncu #OzG - Opinia z Gafa :kaz:

 

O zawartosc samej gry sie nie martwie, martwie sie troszke o to ze nie dadza nam zbyt duzo powodow do opuszczania Bentleya miedzy wazniejszymi miejscowkami w grze, oczywiscie poza okazjonalnym dungeon'em (ponoc maja byc) tu czy tam.

  • Plusik 1
Opublikowano

Do designu teamu tez sie nie moge przyczepic, jedynie ten blondas troche mi metroseksem zajezdza ale cala reszta moze byc. Oba tytuly lykne jak pelikan pewnie bo minelo juz troche czasu odkad gralem w fajnego jrpga, pod tym wzgledem ostatnio ladnie nas rozpieszczaja, Xeno, FF XV i na horyzoncie Persona jeszcze, choc FF wyjdzie pewnie w przyszlym roku dopiero.

Ja bym się jeszcze przyczepił, bo drużyna jest strasznie jednorodna i bez polotu. Akurat blondas jest spoko, bo chociaż trochę się wyróżnia i używa spluwy. Gdyby porównać tą drużynę do innych odsłon serii, to piętnastka wypada blado.

Opublikowano

Ja bym się jednak przyczepił do ślamazarności walki. Patrzę na to i nie do końca rozumiem, po co. Po co muszę biegać w tę i we w tę. Dajcie mi wybór menusowy jak w staych Finalach, jest to dużo bardziej efektywne...

Opublikowano

Yhym. Wciąż nie jestem przekonany. Zobaczymy jak wypadnie demko. Liczę na wasze wrażenia <ok>

 

No ja jak sie dorwe do Type 0 to od razu wsiakam w demo i pewnie klepne posta na pol strony :D. Ale juz widze ze ten motyw ze znikajaca i pojawiajaca sie bronia po/przed atakiem bedzie mnie troche irytowal, wiem ze to fajnie w lore wgrali, ale dziwnie to wyglada jak sobie przed ciosem materializuja bron, a po ciosie puf znika i lataj sobie po polu walki na golasa.

Opublikowano

 

Yhym. Wciąż nie jestem przekonany. Zobaczymy jak wypadnie demko. Liczę na wasze wrażenia <ok>

 

No ja jak sie dorwe do Type 0 to od razu wsiakam w demo i pewnie klepne posta na pol strony :D. Ale juz widze ze ten motyw ze znikajaca i pojawiajaca sie bronia po/przed atakiem bedzie mnie troche irytowal, wiem ze to fajnie w lore wgrali, ale dziwnie to wyglada jak sobie przed ciosem materializuja bron, a po ciosie puf znika i lataj sobie po polu walki na golasa.

 

 

Hehe. Na początku mnie to irytowało, ale szczerze lubię jak japońscy devowie omijają takie duperele i szczegóły, a skupiają się na ważnych aspektach. To gra video. No i jak mówisz, przynajmniej jakoś to wytłumaczyli.

 

Trzymam za słowo o te pół strony :)

Opublikowano

Znikanie broni w tym Fajnalu to imo fajne i ciekawe rozwiązanie problemu znanego z wielu innych gier, gdzie po ataku broń albo po prostu znika, bez żadnych efektów, albo zostaje przyklejona do pleców postaci itp. ;)

Opublikowano

Akurat na tym pokazie mam wrażenie, że devovie grali po prostu mega (pipi)owo i sami nie wiedzieli jakie aspekty systemu walki chcą pokazać, stąd takie chaotyczne bieganie między stworkami. Jedyne co naprawdę może razić to hitstop przy każdym trafieniu, przez co tracimy na płynności akcji. Mogliby takie zatrzymywanie akcji zostawić dla jakichś krytyków, żebyśmy wiedzieli, że teraz weszło mocniejsze (pipi)nięcie, a nie przy każdym ciosku ćwierćsekundowy freeze dla le epik ekszyn.

 

No i znacznik lockonu jest dość paskudny.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ogólnie wyszło też mnóstwo opinii o demie (dziennikarze mieli możliwość ogrania  ok 2-3 godzin), większość jest zdecydowanie pozytywnych, jedyne narzekania są na spadki fps i aliasing. Zważywszy, że demo chodzi na niedokończonym silniku, to dokładnie tego można było się spodziewać. Zresztą na 100% finalny produkt będzie dopieszczony,

Opublikowano

Śmieszy mnie, że developerzy tłumacząc sie z niedoróbek mówią o tym, że demko nie jest jeszcze w pełni ukończone. Kurna, to jeśli demko nie jest w pełni ukończone - a to przecie tylko demko, to co mamy myśleć o dacie premiery finalnego produktu, bo w 2017 chyba zagramy, co?

Opublikowano (edytowane)

2016, albo wiosna albo jesień, chyba że jakaś katastrofa nastąpi. Robienie dema to ogólnie niewdzięczne zadanie, tutaj mamy do czynienia z tytułem, który przynajmniej ponad rok spędzi w "piecu".  Zwykle developerzy nie wypuszczają takich rzeczy, zostawiając tylko dla dziennikarzy (np. demo najnowszego Batmana niecały rok temu chodziło w 15-20 klatkach). S-E nie może sobie pozwolić na ograniczenia dema tylko dla prasy, do pełnej wersji mnóstwo się zmieni pewnie, łącznie z menusami i innymi kosmetycznymi rzeczami.

Edytowane przez Hendrix
Opublikowano

mi sie wydaje ze jeszcze system walki sie milion razy zmieni do fulla, w demku i tak jest ponoc ciut inny niz na trailerach, mam tez nadzieje, ze full przyniesie ze soba jakies wioski na tej wielkiej polanie bo troche wieje nuda z niej

Opublikowano

No ja chciałbym zobaczyć prawdziwy gameplay z miasta, nie będą mi przeszkadzały "puste" przestrzenie między miastami, jeśli będą dungeony/ciekawe miejsca. Tym bardziej, że seria ma historię umieszczania takich lokacji (rozległe równiny, pustynie). Przy open-world, pewnie też będzie większy nacisk na skomasowanie questów w miastach, traktując je bardziej jak huby.

Cóż zdam relacje z dema na pewno (Type-0 zamówione już).

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...