Skocz do zawartości

Final Fantasy XV


Pawel_S5

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Tak,ale zauważ ,że expa nie dostajesz po użyciu summona więc pewnie nie będzie tak,że zawsze będziesz chciał go użyć,to będzie ostateczność i do tego pewnie mało opłacalna.Poza tym,nie sądzę,że summon będzie zabijał na hita wszystko.

Byłem mocno sceptycznie nastawiony do tego fajnala,ale po kolejnych filmikach zaczynam się przekonywać :)

Edytowane przez Ader
Opublikowano (edytowane)

Epicko to wygląda, od razu przypomniało mi się to

 

Tyleeeeeeeeee wspomnień, na tamte czasy  to był graficzny rozp.ierdol i widzę, że sytaucja z FFXV się powtórzy. :banderas:

Edytowane przez YETI
Opublikowano (edytowane)

Już sporo osób streamuje demo, oprócz tego, że gra wygląda ślicznie, to ma świetną animacje, bardzo plastycznie i naturalnie to wygląda.

 

PS. Muzyka w tym demie :banderas:

Edytowane przez YETI
Opublikowano

w FF7 jeśli dobrze pamiętam trzeba było farmić materie na najmocniejsze summony

wiadomo jaki system będzie w XV? w FF8 były karty, dalej nie pamietam/ nie grałem

Opublikowano

No fajnie to wszystko wygląda, ładnie, efektownie i kolorowo. Byle tylko nie skończyło się że otrzymamy wydmuszkę w której oprócz efektowności nic innego nie ma :reggie:  Nie mam już takiego kredytu zaufania do SE jak kiedyś, niech mnie miło zaskoczą to może znów w nich uwierze.

Opublikowano

Czyli Order dłuższy o 4h :obama:

 

Pisząc serio, demo pewnie można skończyć w godzine, 4h wychodzi bo ludziska biegają po łąkach i ubijają stworki.

Nope, portal branżowe podwały że 3h w górę. 

Opublikowano

Bo zejście na 0HP nie jest tak naprawdę śmiercią - po prostu wtedy dostajemy "drugi" pasek życia, każde otrzymane obrażenia zmniejszają nam maksymalne hapsy, jakie będziemy mieli po uzdrowieniu się. Jeśli w tym "critical state" uda nam się uniknąć dalszych obrażeń i uleczyć - super, biegamy dalej z całym paskiem; jeśli mimo to chcemy się bić dalej, zamiast się wycofać i dostaniemy znowu - oj, teraz trzeba biegać z krótszym paskiem HP aż do kolejnego campa; jeśli podczas critical state dostaniemy w(pipi) do końca, game over.

Łatwiej jest ubrać klapki na oczy i hejtować każde rozwiązanie które nie mieści się w kanonie m-muh jrpgów  :reggie:

  • Plusik 6
Opublikowano

No dla mnie problemu nie ma, zresztą od dawna wspominane było, że zejście do zera nie będzie równoznaczne ze śmiercią dopóki kompani żyją, to jest chyba zresztą oczywiste. I nigdy inaczej nie było.

Opublikowano

Z tym 0 hp jest taki problem, ze nawet jak mi zbija pasek zycia do 10hp, to jesli zaczne biec w kierunku obozu (a na tej malej mapce sa chyba 3 obozy z tego co widzialem i 2 "motele"), nic mnie nie dogoni :reggie:

Uciekanie jest over-powered :D

 

Widze tu troche plusow, ale tez troche minusow, mam nadzieje ze wiekszosc minusow zostanie wyeliminowana jako ze to "demo" dopiero jest, glowny moj zgrzyt to kamera i system lockowania, bardzo chaotyczne walki i klepanie non stop kwadratu, jutro jeszcze pogram na spokojnie, przejde demo, poznajduje te super duper rzeczy, zbiore mysli i napisze moze grubszy tekst.

 

Poki co jest jeszcze za wczesnie na jakies werdykty, musze lepiej to poznac bo dopiero po tej godzinie zaczalem sie przyzwyczajac do sterowania i mechaniki.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...