Dahaka 1 861 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Opublikowano 6 sierpnia 2015 (edytowane) http://www.gamespot.com/articles/report-final-fantasy-15-release-date-confirmed-for/1100-6429527/gra wyjdzie na bank przed 2017czyli padnie pewnie na koniec 2016 data premiery jest już ustalona, dowiemy się kiedy ją zaprezentują pod koniec miesiącapewnie i tak przełożą, no ale zobaczymy Edytowane 6 sierpnia 2015 przez Dahaka Cytuj
Figaro 8 204 Opublikowano 6 sierpnia 2015 Opublikowano 6 sierpnia 2015 http://www.gamespot.com/articles/report-final-fantasy-15-release-date-confirmed-for/1100-6429527/ gra wyjdzie na bank przed 2017 czyli padnie pewnie na koniec 2016 data premiery jest już ustalona, dowiemy się kiedy ją zaprezentują pod koniec miesiąca Co tam Ficuś mamroczyłeś? Cytuj
Figaro 8 204 Opublikowano 10 sierpnia 2015 Opublikowano 10 sierpnia 2015 An underground dungeon with an eerie atmosphere. For a long time, this dungeon has seen no traces of human activity. But is there something else currently living here? The four continue their drive along the clear river, passing through the coniferous trees. Should they go full speed straight toward their destination, or take time and explore the surroundings? It is up to players to choose. Lestallum, a city positioned in the lands of Duscae.Using Cuba as a motif for the design, the vibrant city is full of people and life.A large building that stands out is the hotel. It’s probably a good place to rest and relieve some tiredness from the long trip. Najs. Cytuj
Daffy 10 547 Opublikowano 10 sierpnia 2015 Opublikowano 10 sierpnia 2015 60% ukonczenia prac nad gra a oni rzekomo pewni terminu wydania, square dawno przestalem wierzyc Cytuj
Figaro 8 204 Opublikowano 10 sierpnia 2015 Opublikowano 10 sierpnia 2015 60% ukonczenia prac nad gra a oni rzekomo pewni terminu wydania, square dawno przestalem wierzyc Ale zrozum, że procenty jako przedstawienie procesu developingu nie jest takie proste. Sami kiedyś mówili, że może z 60 procent do 80 skoczyć ot tak, w dzień. To nie działa w ten sposób jak myślisz. Skoro mówią, że wyjdzie w 2016 roku, to spoko. Wg mnie pokazali sporo materiału. Cytuj
Strife 228 Opublikowano 12 sierpnia 2015 Opublikowano 12 sierpnia 2015 (edytowane) Ile lat temu mówili że wyjdzie w określonym roku? Pomyłka miała wyjść na poprzednią generację, wierzyć kwadratowym na słowo to tak jak dać dziecku cukierka i myśleć że go nie zje. Ogrywam teraz Lightning Returns i ta gra jest tak słaba że nie zasługuje na nazwe Final, z(pipi)ią XV jak nic, po fuzji z Enixem obniżyli drastycznie loty. Edytowane 12 sierpnia 2015 przez Strife Cytuj
dunpeal 10 Opublikowano 12 sierpnia 2015 Opublikowano 12 sierpnia 2015 (edytowane) Lepiej zagraj w Type 0. Edytowane 12 sierpnia 2015 przez dunpeal Cytuj
Strife 228 Opublikowano 12 sierpnia 2015 Opublikowano 12 sierpnia 2015 Przelazłem lata temu na psp i gra jest zacna. Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 12 sierpnia 2015 Opublikowano 12 sierpnia 2015 Ile lat temu mówili że wyjdzie w określonym roku? Szczerze mówiąc nigdy tego nie mówili. Cytuj
Strife 228 Opublikowano 12 sierpnia 2015 Opublikowano 12 sierpnia 2015 Może nie dosłownie, ale poprzednia generacja to poprzednia generacja. Cytuj
YETI 10 980 Opublikowano 13 sierpnia 2015 Opublikowano 13 sierpnia 2015 Jest to pewnego rodzaju niespodzianka, ale odpowiedzialny za grę Hajime Tabata w wywiadzie z serwisem GameSpot powiedział, że Final Fantasy XV (PS4) będzie miało globalną premierę. Co w tym niespodziewanego? Otóż jest to pierwszy taki przypadek w historii całej serii. Gry z cyklu Final Fantasy do tej pory zawsze pojawiały się najpierw w Japonii. Dopiero później następowała premiera światowa. Final Fantasy XV (PS4) będzie tutaj wyjątkiem. Dlaczego? Oddajmy głos Tabacie. To jest coś, o czym trochę wstydzimy się mówić, ale... to dopiero pierwszy raz, kiedy uda nam się wydać Final Fantasy na całym świecie w tym samym momencie. Nie mieliśmy w ogóle zasobów, aby coś takiego zrobić. Dlatego, chcąc wydać tę grę na wszystkich rynkach jednocześnie, musieliśmy nieco zmienić naszą wewnętrzną strukturę wydawniczą, aby posiąść coś, co jest w stanie tego dokonać. To była pierwsza i najważniejsza rzecz w całym projekcie. Dla nas, europejskich graczy to dobra wiadomość. Oznacza to, że fani nie będą musieli czekać kolejnych miesięcy, aby wreszcie zagrać w upragnioną grę. Przypominamy także, że premierę zapowiedziano na 2016 rok. Dokładną datę poznamy prawdopodobnie na konwencie Pax Prime, czyli pod koniec sierpnia. http://www.pssite.com/news-43569-premiera_final_fantasy_xv_odbedzie_sie_na_calym_swiecie_w_tym_samym_momencie.html I to jest wiadomość!!! ^_^ Cytuj
Strife 228 Opublikowano 13 sierpnia 2015 Opublikowano 13 sierpnia 2015 Wiadomość jest dobra o ile nie będziemy musieli sciągać miliona łatek itp. Ja tam wolałbym poczekać z pół roku jakby połatali japońca, a potem wydali na zachodzie "stabilną" wersję. Cytuj
Figaro 8 204 Opublikowano 14 sierpnia 2015 Opublikowano 14 sierpnia 2015 Wywiad z Tabatą: Dla Ficusia o procentach: GameSpot: At the Tokyo Game Show last year, you said that Final Fantasy XV was 55 percent done. Yesterday, you said it was 65 percent done. What have you accomplished over the last year? Tabata: First of all, I would like to point out that when you try to sum up how much a game has progressed in figures, in a numerical value, normally it doesn't represent the actual reality of the game that well. That's a very important predication to my answer. The way we describe it when we think about it internally, is: 'how long have we got until the mastering of the game.' We normally talk about percentages toward that timeline. Speaking purely from a technical development perspective--including the number of assets we've got ready in the game, the game systems and the programming that needs to go into the game--that's actually pretty far advanced. It's over 70 percent now. We've got those, but that's not everything you need to get a game out. We can't just release the game because it's technically complete. Once we've done that, we obviously need to go through the localization process to get it into different languages for different regions. That's probably the biggest challenge that's left--in that side, really. Technically, it's probably over 70 percent. O budżecie gry: Is it safe to assume that this is the most expensive game ever made, if account for the entire development cycle, before you took over? No, it's not, even including that. From what I've heard, we're nowhere near what Destiny or Grand Theft Auto V [cost]. But Destiny's budget is projected over a ten-year timeline. I suppose if you consider it from when we started Versus XIII, we've been at it for ten years as well. The budgets for all of our projects are controlled quite strictly, but on a company level, so it's not been allowed to go that far out. http://www.gamespot.com/articles/final-fantasy-15-director-qanda-the-race-to-the-fi/1100-6429741/ Cytuj
Figaro 8 204 Opublikowano 30 sierpnia 2015 Opublikowano 30 sierpnia 2015 Po raz kolejny zapewniono, że gra wyjdzie w 2016 roku. W marcu 2016 podadzą dokładną datę. Chilloutowy filmik o jeżdżeniu: https://www.youtube.com/watch?v=mD5PXBThnlI Cytuj
Daffy 10 547 Opublikowano 30 sierpnia 2015 Opublikowano 30 sierpnia 2015 Release year in 2016, full release date will be revealed in a special Square Enix event in March Video showing in-progress development Noctis can wield guns Noctis and party can wield shields alongside swords Cor uses a Katana New samurai enemy magic effects, combat with aerial enemies, game's main menu were shown More concept art In-game version of Altissia will rival that of pre-rendered version Leviathan summon is female, summons will have their own personalities Ramuh and other summons are involved in creation of the game world More info on Luna, chocobos, and fishing minigames will be at TGS. Extended Gamescom Dawn trailer will be shown at TGS New Caim outpost was shown near ocean. Can seamlessly get on boat, boat will travel across ocean in real-time but you won't have direct control of boat. More of a one-way trip instead of full on sea exploration New driving gameplay video, choose between auto drive or manual drive. Can run out of gas, will have to get out of car and push to nearest gas station Various views, cockpit, chase cam, etc. for car travel Cytuj
Fanek 668 Opublikowano 30 sierpnia 2015 Opublikowano 30 sierpnia 2015 (edytowane) jeszcze to z Paxa https://www.youtube.com/watch?v=p_2CaZAo2_I screen main menu https://pbs.twimg.com/media/CNpLwdVVAAASrTf.jpg:orig Edytowane 30 sierpnia 2015 przez Fanek Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 30 sierpnia 2015 Opublikowano 30 sierpnia 2015 Main menu ciulowe, mogli walnąć arty postaci narysowanych przez Nomure czy Amano w menu rodem z klasycznych Finali ;-) Cytuj
Fanek 668 Opublikowano 8 września 2015 Opublikowano 8 września 2015 Kilka nowych screenów, bedzie pies Całość tu http://pressa2join.com/new-final-fantasy-xv-screenshots-released/ Cytuj
Strife 228 Opublikowano 8 września 2015 Opublikowano 8 września 2015 Nie wiem dlaczego, ale każdy final do XII mnie cholernie interesował, tego olewam ciepłym moczem na kilometr, i wygląda to raczej przeciętnie Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 8 września 2015 Opublikowano 8 września 2015 Te screeny niezbyt nowe, bo zdaje się, że wszystko to było na ostatnim trailerze. Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 17 września 2015 Opublikowano 17 września 2015 (edytowane) Nowy trailer: I screeny: Edytowane 17 września 2015 przez Hela Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 19 września 2015 Opublikowano 19 września 2015 Filmik z nowego ATR (chocobo i łowienie):https://www.youtube.com/watch?v=4zqxNNkSPa0&feature=youtu.be 1 Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 19 września 2015 Opublikowano 19 września 2015 (edytowane) POWER SLIDING CHOCOBOSAMI NA TO CZEKAŁEM Edytowane 19 września 2015 przez Dahaka Cytuj
Figaro 8 204 Opublikowano 19 września 2015 Opublikowano 19 września 2015 Bardzo fajne. Gra się zapowiada super, jeno to UI i markery mnie irytują. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.