Skocz do zawartości

Final Fantasy XV


Pawel_S5

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ifem13f.jpg

 

An underground dungeon with an eerie atmosphere.
For a long time, this dungeon has seen no traces of human activity.
But is there something else currently living here?
 
 
yfdJknu.jpg
 
The four continue their drive along the clear river, passing through the coniferous trees.
Should they go full speed straight toward their destination, or take time and explore the surroundings? It is up to players to choose.
 
 
vAt8qW5.jpg

 

Lestallum, a city positioned in the lands of Duscae.
Using Cuba as a motif for the design, the vibrant city is full of people and life.
A large building that stands out is the hotel. It’s probably a good place to rest and relieve some tiredness from the long trip.

 

 

 

 

Najs.

Opublikowano

60% ukonczenia prac nad gra a oni rzekomo pewni terminu wydania, square dawno przestalem wierzyc

 

Ale zrozum, że procenty jako przedstawienie procesu developingu nie jest takie proste. Sami kiedyś mówili, że może z 60 procent do 80 skoczyć ot tak, w dzień. To nie działa w ten sposób jak myślisz.

 

Skoro mówią, że wyjdzie w 2016 roku, to spoko. Wg mnie pokazali sporo materiału.

Opublikowano (edytowane)

Ile lat temu mówili że wyjdzie w określonym roku? Pomyłka miała wyjść na poprzednią generację, wierzyć kwadratowym na słowo to tak jak dać dziecku cukierka i myśleć że go nie zje.

 

Ogrywam teraz Lightning Returns i ta gra jest tak słaba że nie zasługuje na nazwe Final, z(pipi)ią XV jak nic, po fuzji z Enixem obniżyli drastycznie loty.

Edytowane przez Strife
Opublikowano

 

Jest to pewnego rodzaju niespodzianka, ale odpowiedzialny za grę Hajime Tabata w wywiadzie z serwisem GameSpot powiedział, że Final Fantasy XV (PS4) będzie miało globalną premierę. Co w tym niespodziewanego? Otóż jest to pierwszy taki przypadek w historii całej serii. 

Gry z cyklu Final Fantasy do tej pory zawsze pojawiały się najpierw w Japonii. Dopiero później następowała premiera światowa. Final Fantasy XV (PS4) będzie tutaj wyjątkiem. Dlaczego? Oddajmy głos Tabacie.

To jest coś, o czym trochę wstydzimy się mówić, ale... to dopiero pierwszy raz, kiedy uda nam się wydać Final Fantasy na całym świecie w tym samym momencie.

Nie mieliśmy w ogóle zasobów, aby coś takiego zrobić. Dlatego, chcąc wydać tę grę na wszystkich rynkach jednocześnie, musieliśmy nieco zmienić naszą wewnętrzną strukturę wydawniczą, aby posiąść coś, co jest w stanie tego dokonać. To była pierwsza i najważniejsza rzecz w całym projekcie.

Dla nas, europejskich graczy to dobra wiadomość. Oznacza to, że fani nie będą musieli czekać kolejnych miesięcy, aby wreszcie zagrać w upragnioną grę.

Przypominamy także, że premierę zapowiedziano na 2016 rok. Dokładną datę poznamy prawdopodobnie na konwencie Pax Prime, czyli pod koniec sierpnia.

http://www.pssite.com/news-43569-premiera_final_fantasy_xv_odbedzie_sie_na_calym_swiecie_w_tym_samym_momencie.html

 

I to jest wiadomość!!! ^_^

Opublikowano

Wiadomość jest dobra o ile nie będziemy musieli sciągać miliona łatek itp. Ja tam wolałbym poczekać z pół roku jakby połatali japońca, a potem wydali na zachodzie "stabilną" wersję.

Opublikowano

Wywiad z Tabatą:

 

Dla Ficusia o procentach:

 

GameSpot: At the Tokyo Game Show last year, you said that Final Fantasy XV was 55 percent done. Yesterday, you said it was 65 percent done. What have you accomplished over the last year?
 
Tabata: First of all, I would like to point out that when you try to sum up how much a game has progressed in figures, in a numerical value, normally it doesn't represent the actual reality of the game that well. That's a very important predication to my answer. The way we describe it when we think about it internally, is: 'how long have we got until the mastering of the game.' We normally talk about percentages toward that timeline.
 
Speaking purely from a technical development perspective--including the number of assets we've got ready in the game, the game systems and the programming that needs to go into the game--that's actually pretty far advanced. It's over 70 percent now. We've got those, but that's not everything you need to get a game out. We can't just release the game because it's technically complete. Once we've done that, we obviously need to go through the localization process to get it into different languages for different regions. That's probably the biggest challenge that's left--in that side, really. Technically, it's probably over 70 percent.

 

 

O budżecie gry:

 

Is it safe to assume that this is the most expensive game ever made, if account for the entire development cycle, before you took over?
 
No, it's not, even including that. From what I've heard, we're nowhere near what Destiny or Grand Theft Auto V [cost].
 
 
But Destiny's budget is projected over a ten-year timeline.
 
I suppose if you consider it from when we started Versus XIII, we've been at it for ten years as well. The budgets for all of our projects are controlled quite strictly, but on a company level, so it's not been allowed to go that far out.

 

 

http://www.gamespot.com/articles/final-fantasy-15-director-qanda-the-race-to-the-fi/1100-6429741/

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

  • Release year in 2016, full release date will be revealed in a special Square Enix event in March

Video showing in-progress development

Noctis can wield guns

Noctis and party can wield shields alongside swords

Cor uses a Katana

New samurai enemy

magic effects, combat with aerial enemies, game's main menu were shown

More concept art

In-game version of Altissia will rival that of pre-rendered version

Leviathan summon is female, summons will have their own personalities

Ramuh and other summons are involved in creation of the game world

More info on Luna, chocobos, and fishing minigames will be at TGS.

Extended Gamescom Dawn trailer will be shown at TGS

New Caim outpost was shown near ocean. Can seamlessly get on boat, boat will travel across ocean in real-time but you won't have direct control of boat. More of a one-way trip instead of full on sea exploration

New driving gameplay video, choose between auto drive or manual drive.

Can run out of gas, will have to get out of car and push to nearest gas station

Various views, cockpit, chase cam, etc. for car travel

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...