Paliodor 1 761 Opublikowano 17 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 sierpnia 2016 Wygląda ok. Na minus dubing. Miejscówki też jakiegoś efektu wow nie robią. Ot pustynia,kanion, jakieś trawiaste tereny,jakaś kafejka nic specjalnego. Oby tylko fabularnie gierka nie skończyła jak FFXII,czyli początek z przytupem,a potem tylko nudne bieganie po wielkich terenach i bicie potworków dla oklepanych questów. Cytuj Odnośnik do komentarza
Heviro (Fanboy BDG) 155 Opublikowano 17 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 sierpnia 2016 Wygląda ok. Na minus dubing. Miejscówki też jakiegoś efektu wow nie robią. Ot pustynia,kanion, jakieś trawiaste tereny,jakaś kafejka nic specjalnego. Oby tylko fabularnie gierka nie skończyła jak FFXII,czyli początek z przytupem,a potem tylko nudne bieganie po wielkich terenach i bicie potworków dla oklepanych questów. Błagam aby tylko nie skończyła jak XIII , Ale widać tutaj o wiele więcej włożonego serca i życia. Zobaczymy i trzymam kciuki. Cytuj Odnośnik do komentarza
Masamune 157 Opublikowano 17 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 sierpnia 2016 Przez chwilę myślałem, że post wyżej to sarkazm... ale to jednak tak na serio? Stand by me podczas pchania samochodu Ale zrozum... spodziewalem sie raczej typowych Finalowych dzwiekow a nie czegos takiego.... totalny szok. Amerykanska popkultura w soundtracku do Finala? Sprawdzilo sie calkiem niezle, zaskakujaco dobrze i dlatego dla mnie na duzy plus. Nie no muzyka akurat na plus, to fakt, aczkolwiek w tym wypadku użyta w śmiesznym momencie, zero powagi sytuacji sugeruje, że mają tendencję do nadużywania takich środków artystycznych. Jak będą co chwila to puszczać, to człowiek będzie rzygać tym Stand by me. Co do tej zgranej paczki, to też zabrzmiało to jak typowe cliche, banał, myślałem że się śmiejesz z tego Sam materiał pod względem technicznym pozostawia wiele do życzenia i wygląda to słabo. Pozostaje liczyć na Neo albo pecety niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paliodor 1 761 Opublikowano 17 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 sierpnia 2016 Sam materiał pod względem technicznym pozostawia wiele do życzenia i wygląda to słabo. Pozostaje liczyć na Neo albo pecety niestety. Pewnych rzeczy nie przeskoczą, w końcu gierka siedzi technikaliami w poprzedniej generacji i jedyne co mogą to podciągnąć efekty,które już zaimplementowali. Cytuj Odnośnik do komentarza
okens 540 Opublikowano 17 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 sierpnia 2016 Przyzwyczailem sie, ze na tej generacji raczej malo jest powalajacych technicznie elementow wiec nie wymagam cudow od Fajnala. To co dostaniemy powinno byc dobre. Tak samo jak wszyscy licze, ze tworcy odetna sie od tych" standardow" trzynastki i porwia nas magia opowiesci, podrozy i wiekszej swobodzie dzialan na co w sumie sie zanosi. Trzymam kciuki. Spodziewalem sie, ze w takich momentach jak rozmowa z kelnerem nie bedzie kladla na kolana jego animacjami, ale chcialbym, zeby bylo wiecej smaczkow w postaci wykonania wnetrz. W kazdym razie wszytsko idzie w dobra strone. Cytuj Odnośnik do komentarza
Masamune 157 Opublikowano 17 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 sierpnia 2016 Ja tam liczyłem na trochę więcej detali otoczenia. Gry jak Battlefield 1, czy Battlefront, działają w 60 klatkach i oferują mega wizualia, a tutaj ledwie 30 i widać, że mają ogromne problemy z kreacją świata na tym silniku i na tym sprzęcie. Końcówka w mieście w ogóle mnie rozwaliła, jak npc wczytywali się 2m przed Noctisem, tym bardziej, że przecież jakiś czas temu pokazywali urywki z tego miasteczka i ulice były zatłoczone, co najmniej jak Jemen w Uncharted 3. Coś tu porządnie nie pykło, mam nadzieję, że przełożona premiera chociaż w jakimś stopniu przyczyni się do poprawy stanu technicznego tej produkcji. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paliodor 1 761 Opublikowano 17 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 sierpnia 2016 Ja tam liczyłem na trochę więcej detali otoczenia. Gry jak Battlefield 1, czy Battlefront, działają w 60 klatkach i oferują mega wizualia, a tutaj ledwie 30 i widać, że mają ogromne problemy z kreacją świata na tym silniku i na tym sprzęcie. Mnie to nie dziwi pod względem czysto technologicznym jap gierki leżą od poprzedniej generacji. Jeszcze pół biedy,że chociaż część z nich nadrabia to dobrym designem,choć i to już coraz rzadziej. Cytuj Odnośnik do komentarza
okens 540 Opublikowano 17 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 sierpnia 2016 Yup, czas wykonania gry odbija sie tutaj widocznie na jakosci. Doczytujacy sie sprzedawcy, puste ulice... trzeba bedzie to przelknac. Cytuj Odnośnik do komentarza
Paliodor 1 761 Opublikowano 17 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 sierpnia 2016 Imo mogli ograniczyć ciut te otwarte tereny i doszlifować te bardziej kameralne miejscówki.Zresztą po tej serii nie oczekiwałem nigdy ogromnej swobody i jeżdżenia po pastwiskach czy innych łąkach bo też ile można czasu tracić na takie pierdoły. SE od FFX mota się nieziemsko od bardziej zamkniętych światów jak FFX przeszli do mmo-offline jakim był FFXII potem znów powrót do mega rynny z FFXIII, a teraz ponownie idą w wielkie i nijakie połacie terenu. Cytuj Odnośnik do komentarza
Masamune 157 Opublikowano 17 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 sierpnia 2016 Final XII w porównaniu do tego był znacznie bardziej dopracowany i wyciskał siódme poty z ps2. Rabanastre, piękne, klimatyczne i przede wszystkim żywe! Piętnastka nawet w fazie Episode Duscae 2.0 wyglądała dla mnie lepiej niż teraz, więc nie wiem co tam się stało, że teraz jest taka kaszana. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza
Hela 1 962 Opublikowano 17 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 sierpnia 2016 Cytuj Odnośnik do komentarza
Paliodor 1 761 Opublikowano 17 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 sierpnia 2016 Raczej to pewnie chodzi o jakieś pierdoły do wyrabiania rzeczy niż o magię w stylu FFVIII. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 17 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 sierpnia 2016 (edytowane) Pozwolę sobie zacytować opinię grających na GS pececiarzy : Cross: Jezu ten prolog FFXV nie jest dobryCross: Tzn krótkiCross: Ale lolCross: TA GRAFIKACross: POZIOM GROUND ZEROES NA PS3Cross: Dub teżCross: Nawet nie reżyseriaCross: A mix dźwiękuCross: FLORENCE AND THE MACHINEEECross: NA SAM STARTspk: Florence **** *****spk: Nie przebierając w słowachspk: Powiedz mi cokolwiek pozytywnego o FFXV Cross: Nie wywaliło się jeszczeCross: Choć ekran jest czarny od 15 sekund...Cross: A nie, działaCross: JEZUCross: TO DZIALA GORZEJ NIŻ DUSCAE POD KAZDYM WZGLEDEMCross: TE ROZPIKSELOWANE WLOSYCross: FUJJJCross: TONA UBISOFTOZY W 2 MINUTYCross: MOJA MAPA U*******LA SIE ZADANIAMI ****OBOCZNYMICross: System rozwoju jak w FFXCross: Pasek sprintu z MorrowindaCross: Sidequesty z Type-0Cross: FujCross: Wygrałem walkę trzymając kółkoCross: Stuttering everywhereCross: Cienie jak spraye w PaincieCross: Bezsensowna defensywaCross: Tabatowy system walkiCross: Muzyka Shimomury spoko i atmosfera braterstwa teżCross: Reszta...Cross: Bieganie po pustkowiach z czasu PS2 rulesspk: Chcę wierzyć, że opóźnienie pomożeCross: Musieliby być cudotworcami Dla poprawy nastroju Edytowane 17 sierpnia 2016 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza
Paliodor 1 761 Opublikowano 17 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 sierpnia 2016 (edytowane) Cross: Bieganie po pustkowiach z czasu PS2 rules spk: Chcę wierzyć, że opóźnienie pomoże Cross: Musieliby być cudotworcami Ta końcówka najlepsza XD XD Niech już to wydadzą i skupią się na czymś innym. Bo dość się już tym cudakiem babrali. Edytowane 17 sierpnia 2016 przez Paliodor Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 17 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 sierpnia 2016 Spodziewam się w najlepszym wypadku, że gdzieś tak do miesiąca po premierze ludzie tutaj będą zachwyceni ogromem tej gry. Później przestaną. Cytuj Odnośnik do komentarza
Shen 9 623 Opublikowano 17 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 sierpnia 2016 Mi tem ogrom swiata niepotrzebny, wszystkie najlepsze finale byly liniowe z iluzoryczna swoboda na mapie swiata. Film zbiera dosc dobre opinie, wiec licze na fabule i znosny system walki. Cytuj Odnośnik do komentarza
wet_willy 2 163 Opublikowano 17 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 sierpnia 2016 pajgi ty za jakis miesiac nie masz kolejnej czesci slabego PESa do kupienia i robienia z niego matury przez kolejne 12 miesiecy? Cytuj Odnośnik do komentarza
Strife 228 Opublikowano 17 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 sierpnia 2016 Czwarty epizod. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 545 Opublikowano 17 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 sierpnia 2016 Zobaczylem wlasnie pokazowke tego miasta sprzed paru miesiecy, jezu jaki downgorad w final buildzie. Masakrycznie square sie przestrzelil z luminous engine, nie dziwie sie ze to pierwsza i ostatnia gra na tym silniku, moze wroca do niego na nastepnej generacji Systemu walki nie oceniam bo ten w 12 czy 13 tez mnie pierwotnie odrzucal, a okazywal sie zjadliwy Bola mnie te puste wielkie tereny, nie o takim finalu marzylem No coz, pozostaje czekac, jedna niewiadoma dalej dla mnie Cytuj Odnośnik do komentarza
Bansai 11 198 Opublikowano 17 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 sierpnia 2016 Jest gdzies jakies bezposrednie porownanie graficzne? Cytuj Odnośnik do komentarza
ogqozo 6 541 Opublikowano 18 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 sierpnia 2016 (edytowane) Spodziewam się w najlepszym wypadku, że gdzieś tak do miesiąca po premierze ludzie tutaj będą zachwyceni ogromem tej gry. Później przestaną. No generalnie gry, no powiedzmy już "open world", dzielą się na chyba na dwa rodzaje: albo jest tak jak powyżej opisane, albo odwrotnie, czyli wszyscy jęczą a jak zaczną grać, to grają aż się uszy trzęsą. Przy czym patrząć na historię - jak widzę, że przed premierą wszyscy narzekają i kpią, to spodziewam się, że powinno być dobrze. Ale ogólnie to będzie wymowne, jeśli dwie ostatnie wielkie serie artystycznych gier zostaną w ciągu niewiele ponad roku zarżnięte przez robienie z nich kopiujących wszystkie zachodnie standardy "open worldów", w których chodzi tylko o ekspansję, a nie precyzyjnie zaprojektowane dzieło. A może i trzy w ciągu dwóch lat, bo kto wie jak Zelda wyjdzie. Edytowane 18 sierpnia 2016 przez ogqozo Cytuj Odnośnik do komentarza
Hela 1 962 Opublikowano 18 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 sierpnia 2016 Final Fantasy 15's $270 Ultimate Collector's Edition won't include a DLC season pass Game's director says they cannot add to the expensive special edition Earlier this month, we learned that Square Enix's long-awaited role-playing game, Final Fantasy 15, will feature an optional season pass for players looking to extend the game through downloadable content. Today the company has revealed that players who purchased the massive $270 Ultimate Collector's Edition of Final Fantasy 15 will have to pay extra for that season pass. This tidbit comes via a Twitter Q&A with Final Fantasy 15 director Hajime Tabata. When asked by a fan if the Ultimate Collector's Edition would include the season pass, Tabata responded: "sadly no & we looked into making more UCE but we were told we still can't." For sale exclusively on the Square Enix Online Store, the Final Fantasy 15 Ultimate Collector's Edition costs $269.99. It includes such bonuses as a 192 page hardcover art book, a statue of main character Noctis, copies of the full-length film Kingsglaive: Final Fantasy 15 as well as the game's anime spin-off Brotherhood and bonus in-game content such as a unique weapon and a "travel pack." Initially, Square Enix advertised that there would only be 30,000 copies of the Ultimate Collector's Edition available worldwide. Those 30,000 copies sold out within 30 minutes. Tabata later confirmed that more copies of the special edition would be produced, but Square Enix clarified that it couldn't guarantee that they would be ready by Final Fantasy 15's launch date. If you go to the Square Enix Online Store today and try to purchase the Ultimate Collector's Edition, you can only add your e-mail address to a waiting list. The Final Fantasy 15 season pass will include at least six pieces of downloadable content, three "content packs" and three "episodes." They include DLC devoted to the characters Gladiolus, Ignis and Prompto, as well as a "Holiday Pack." The season pass will be included in the digital premium edition of the game, which can currently be pre-ordered on the PlayStation Store and the Xbox Store for $84.99. After a delay that was confirmed this week, Final Fantasy 15 will finally be released for PlayStation 4 and Xbox One on Nov. 29. Cytuj Odnośnik do komentarza
Heviro (Fanboy BDG) 155 Opublikowano 18 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 sierpnia 2016 (edytowane) No no nie mogli dodać...Ciekawe ile wycieli z gry, aby włożyć do DLC . Ktoś obstawia?30 %?40%? całej gry hehe Edytowane 18 sierpnia 2016 przez Heviro (Fanboy BDG) Cytuj Odnośnik do komentarza
Shen 9 623 Opublikowano 19 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 sierpnia 2016 Masz opisane dlc, z fabuly to epizody przydupasow. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kalinho_PL 334 Opublikowano 19 sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 sierpnia 2016 Gra będzie pocieta jak ryj popka, bo trzeba jakoś odbić sobie te lata developingu. Zapowiada się symulator chodzenia po polu z fajna muza w tle. Ludzie, ja też jestem fanem, ale trzeba patrzeć trzeźwo na to co się dzieje, a dzieje się źle. Nie wierzę, że nagle, po 5 choojowych częściach i spinoffach zrobią coś, co choćby zbliży się do FFX, bo nawet nie wspominam o Złotej erze psx. O na padzika jakbym ja chciał to odszczekac po premierze, ale nie wydaje mi się jakoś Kalinho_PL Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.