raven_raven 12 014 Opublikowano 27 sierpnia 2016 Opublikowano 27 sierpnia 2016 I gitara. A tak serio dziwne że jest taki spadek jakości bo o ile pamiętam demko prezentowało całkiem zjadliwy poziom Bo demko było zupełnie innym produktem tworzonym na enginie, miało zataić rzeczywistość jak jest ujowo co by niedzielniaki nie anulowały preorderów .Teraz można się spodziewać kolejnych bajeranckich trailerków z epicką muzyczką co by zamazać obraz rzeczywisty gry. Ale po premierze to podjerzewam że na metacriticu uzytkownicy zjedzą tą grę a SE wywali na nich jajca, grunt że kasa się bedzie zgadzać . Serio chcecie fajnego JRPG zainwestujcię w Setsunę, na pohybel z tym SE . Na szczęscie Persona jest pewniakiem. Z No Man's Sky taki numer udał się wyśmienicie i niektórzy jeszcze klaskali uszami z zachwytu, więc czemu tym razem miałoby się nie udać, szczególnie przy tak głośnej marce. Cytuj
Masamune 181 Opublikowano 27 sierpnia 2016 Opublikowano 27 sierpnia 2016 Ja powiem tylko jedno. Episode Duscae. Dlaczego dzisiaj nawet te same tereny wyglądają zauważalnie gorzej? Nie ogarniam co się tam stało. Cytuj
Daffy 10 633 Opublikowano 27 sierpnia 2016 Opublikowano 27 sierpnia 2016 redzi do dzis twierdza, ze wyglad wiedzmina3 na pierwszych trailerach to nie byl render tylko realtime, dopiero jak te wszystkie tereny i mechanizmy gry polaczyli w calosc to musieli ciac oprawe by calosc smigala nalezycie z ff13 pewnie mamy to samo, co innego przygotowac na potrzeby dema wycinek swiata gry, co innego jak mamy pelny produkt z milionem roznych algorytmow i wyliczen, ktore musi przeliczac konsola, a nie musiala na potrzeby demka. zreszta episode duscae tez lubialo sie dusic, dopiero niby duzy patch sporo poprawil 1 Cytuj
Masamune 181 Opublikowano 27 sierpnia 2016 Opublikowano 27 sierpnia 2016 Episode Duscae 2.0 lubi przyciąć, ale oferuje bardzo fajne wizualia i porządną jakość obrazu z nienajgorszym aa i stałą rozdzielczością 900p. Nawet mimo tych spadków ilości klatek animacji, cieszył bym się, gdyby ta gra tak wyglądała ostatecznie. Teraz zrobili nie wiadomo co, z dynamiczną rozdziałką, która sięga chyba nawet niżej niż 900p i jeszcze gorszymi spadkami płynności. Nie ogarniam po co. Dla tego 1080p podczas patrzenia w niebo? Cytuj
Daffy 10 633 Opublikowano 27 sierpnia 2016 Opublikowano 27 sierpnia 2016 wyjdzie full ocenimy, sa swiadomi problemow, stad poslizg, a w tej generaci bylo juz milion przykladow ze patchami mozna zrobic duzo zarowno jesli chodzi o framerate jak i oprawe 1 Cytuj
Strife 228 Opublikowano 27 sierpnia 2016 Opublikowano 27 sierpnia 2016 Najprostszy przykład Driveclub, jak gra wyglądała i jak wygląda teraz, wiem że inna bajka, ale jak pisał wyżej Ficuś patche dużo potrafią zmienić, po za tym jeszcze to nie wyszło, a już wieszacie psy. Cytuj
Masamune 181 Opublikowano 27 sierpnia 2016 Opublikowano 27 sierpnia 2016 No właśnie w sumie ta obsuwa to ostatnia i jedyna szansa na poprawę gry w tych kwestiach. W sumie to się cieszę że nie wydają tego teraz w tak kiepskim stanie. 1 Cytuj
Daffy 10 633 Opublikowano 27 sierpnia 2016 Opublikowano 27 sierpnia 2016 mimo wszystko na tyle lat developingu modlic sie o patche to zenua pozyjemy i zobaczymy, jak sami pisali zamiast day one patcha przesuwaja premiere o 2 miechy by byl on juz wgrany na plycie, w znaczna poprawe av nie licze ale niech przynajmniej framerate ustabilizuja a jak final15 okaze sie klapa to przynajmniej w lutym wychodzi pewniak jesli chodzi o gatunek jrpg No właśnie w sumie ta obsuwa to ostatnia i jedyna szansa na poprawę gry w tych kwestiach. W sumie to się cieszę że nie wydają tego teraz w tak kiepskim stanie. czy ostatnia i jedyna szansa na poprawe to nie wiem wiedzmin na ps4 po pol roku od premiery i chyba 14 patchach dopiero zrobil sie grywalny w pelni jesli chodzi o framerate :P 1 Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 27 sierpnia 2016 Opublikowano 27 sierpnia 2016 redzi do dzis twierdza, ze wyglad wiedzmina3 na pierwszych trailerach to nie byl render tylko realtime, dopiero jak te wszystkie tereny i mechanizmy gry polaczyli w calosc to musieli ciac oprawe by calosc smigala nalezycie z ff13 pewnie mamy to samo, co innego przygotowac na potrzeby dema wycinek swiata gry, co innego jak mamy pelny produkt z milionem roznych algorytmow i wyliczen, ktore musi przeliczac konsola, a nie musiala na potrzeby demka. zreszta episode duscae tez lubialo sie dusic, dopiero niby duzy patch sporo poprawil Pierwsze prezentacje W3 były z PC i developer w wywiadzie otwarcie przyznał, że musieli zrobić downgrade aby "przeciętne" konsole to uciągnęły co zresztą nie dziwi. Trzeba też pamiętać, że wielkość samego świata nie ma wpływu stricte na wydajność. Czy mapa w Fallout 4 mogłaby być 100x większa? Oczywiście, bez problemu. Zakładając, że wszystko mieści się na dysku - mapa/świat jest wczytywany strefami a nie na raz. Co zresztą na PC można zmienić w plikach cfg i ustalić inne wartości i liczby wczytywanych stref. Ale ten screen, o którym rozmawiamy dalej mi nie pasuje, na konsoli aż tak okropnie by to nie wyglądało. Stawiam na wersje PC ze wszystkim na low. Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 27 sierpnia 2016 Opublikowano 27 sierpnia 2016 Ale ten screen, o którym rozmawiamy dalej mi nie pasuje, na konsoli aż tak okropnie by to nie wyglądało. Stawiam na wersje PC ze wszystkim na low. Problem w tym,że widać na nim symbole z pada od Sony więc raczej wątpliwe by było to z PC. No chyba,że komuś się nudziło i podmienił symbole na te z PS. Cytuj
Strife 228 Opublikowano 27 sierpnia 2016 Opublikowano 27 sierpnia 2016 Ubolewacie nad jednym screenem, poczekajcie aż wyjdzie powiedzmy że 5 tak brzydkich, jak to mówią "jedna jaskółka wiosny nie czyni" Cytuj
Masamune 181 Opublikowano 28 sierpnia 2016 Opublikowano 28 sierpnia 2016 No właśnie w sumie ta obsuwa to ostatnia i jedyna szansa na poprawę gry w tych kwestiach. W sumie to się cieszę że nie wydają tego teraz w tak kiepskim stanie.czy ostatnia i jedyna szansa na poprawe to nie wiem wiedzmin na ps4 po pol roku od premiery i chyba 14 patchach dopiero zrobil sie grywalny w pelni jesli chodzi o framerate No, Redzi to jednak wykazali się nadzwyczaj uczciwym podejściem do graczy. Wydali mega ogromną grę, z której normalnie dzisiaj zrobiono by 1 podstawkę i 3 DLC, i chyba to ich wsparcie do ostatniego też można uważać za wyjątek. No ale fajnie by było, gdyby ogromne Square okazało się równie uczciwe, fakt. W innym wypadku nie liczyłbym na jakąś mega poprawę już po premierze. Cytuj
Daffy 10 633 Opublikowano 28 sierpnia 2016 Opublikowano 28 sierpnia 2016 (edytowane) okolice e3 i screeny (polecam dac na duze okno by dostrzec ostrosc i detale) pochodzace pewnie z turbo pc (czyli w zalozeniu pewnie moze i neo) vs screeny z buildu z gamescom z konsol gamescom vs e3 Edytowane 28 sierpnia 2016 przez Ficuś Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 28 sierpnia 2016 Opublikowano 28 sierpnia 2016 Najprostszy przykład Driveclub, jak gra wyglądała i jak wygląda teraz, wiem że inna bajka, ale jak pisał wyżej Ficuś patche dużo potrafią zmienić, po za tym jeszcze to nie wyszło, a już wieszacie psy. Bo uwaga, gra ma wyglądać i działać dobrze na premierę. Je,bać patche, płacisz za grę najwięcej w jej historii (generalnie gry tanieją po premierze wraz z upływem czasu) i chcesz grać teraz, kiedy jesteś na nią napalony i dyskusje na forach wrzą, a nie za trzy lata kiedy stanie się już najlepiej spatchowaną grą generacji. Nie mówiąc już o tym, że za 15-20 lat jak PS4 będzie już vintage jak PS1 dzisiaj i zamkną serwery a konsola nie zostanie złamana, to wszyscy fani przyszłościowego "retro" będą się bujali z dziesiątkami niegrywalnych gier na płytach. Je,bać patchowanie gierek. Patche są do poprawiania błędu rodzaju jak ktoś 100 razy podskoczy w odpowiednim miejscu trzymając R2 i drapiąc się po lewym pośladku to spadnie poza mapę albo jakiśtam NPC na najdalszym za(pipi)u mapy ma zglitchowanego questa, nie do dorzucania brakującej połowy gry i sprawiania, że w ogóle będzie grywalna. 6 Cytuj
Daffy 10 633 Opublikowano 28 sierpnia 2016 Opublikowano 28 sierpnia 2016 no ta generacja to bedzie beka za te kilkanascie lat gdy bedzie juz miala status retro a nie wierze w wieczne trzymanie patchy na serwerach w nieskonczonosc, wiekszosc gierek na xone i ps4 w wersjach plytowych 1.0 sa po prostu smiesznie niegrywalne Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 28 sierpnia 2016 Opublikowano 28 sierpnia 2016 (edytowane) Dlatego obecne gierki tylko na pc mają sens jeśli mówimy o graniu w dalekiej przyszłości. Bo nawet jeśli wyparują z oficjalnych sklepików wraz z supportem to i tak w sieci znajdzie się bez problemów patche czy "kompletne edycje",gdyby zaszła taka konieczność. A na konsolach? Cóż czytałem jakiś czas temu,że mają zamykać w JP sklepik PSP więc kto wie kiedy zgaszą światło w jego wersji dla PS3. Z drugiej strony już widzę jak ktoś za te 5lat będzie wspominał te FFXV Co najwyżej nadal każdy będzie żył wspomnieniami gier z SNES/PSX/PS2 bo na tych maszynkach j-rpg było popularne. Obecnie to tylko jakieś pierdy i żerowanie na nostalgii i fanbojstwie z drobnymi przebłyskami raz na parę lat. Edytowane 28 sierpnia 2016 przez Paliodor Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 28 sierpnia 2016 Opublikowano 28 sierpnia 2016 Na X360 jeszcze wiem, że da się z pendrive'a albo nawet własnoręcznie wypalonej płyty instalować patche (tylko wpierw musisz je dorwać, a MS żadnego centralnego repozytorium tychże nie ma). Ale jeśli dobrze myślę to na PS3, PS4, X1 to w przyszłości może być dramat, jeśli konsole nie zostaną na tyle otwarte przez hakerów, by własnoręcznie takie patche wgrywać. Usługi sieciowe wieczne nie są, tak samo jak firmy matki. Cytuj
Daffy 10 633 Opublikowano 28 sierpnia 2016 Opublikowano 28 sierpnia 2016 na vicie jest jeszcze ten menadzer zawartosci wiec mozesz robic kopie kazdej gierki na pc i tam trzymac gierke z patchami i pozniej robic transfer pc->vita Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 28 sierpnia 2016 Opublikowano 28 sierpnia 2016 Aha, jeśli chodzi o te pustynne tereny to beka wnusiu, RDR już miało lepszą roślinność i grafikę xddd Cytuj
Daffy 10 633 Opublikowano 28 sierpnia 2016 Opublikowano 28 sierpnia 2016 te trzy screeny sa mocne, w tym drugim to juz w ogole pikseloza z ps2 chyba w czasie walki wlaczyla sie ta dynamiczna zmiana rozdzielczosci xddd Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 28 sierpnia 2016 Opublikowano 28 sierpnia 2016 (edytowane) Bo to jest takie wysublimowane nawiązanie i oczko dla fanów retro i czasów PSX/PS2. @up:ten środkowy screen choćby wyciągnięty z Fallout 4 XD Edytowane 28 sierpnia 2016 przez Paliodor Cytuj
Zetta 3 378 Opublikowano 28 sierpnia 2016 Opublikowano 28 sierpnia 2016 Najprostszy przykład Driveclub, jak gra wyglądała i jak wygląda teraz, wiem że inna bajka, ale jak pisał wyżej Ficuś patche dużo potrafią zmienić, po za tym jeszcze to nie wyszło, a już wieszacie psy. Bo uwaga, gra ma wyglądać i działać dobrze na premierę. Je,bać patche, płacisz za grę najwięcej w jej historii (generalnie gry tanieją po premierze wraz z upływem czasu) i chcesz grać teraz, kiedy jesteś na nią napalony i dyskusje na forach wrzą, a nie za trzy lata kiedy stanie się już najlepiej spatchowaną grą generacji. Nie mówiąc już o tym, że za 15-20 lat jak PS4 będzie już vintage jak PS1 dzisiaj i zamkną serwery a konsola nie zostanie złamana, to wszyscy fani przyszłościowego "retro" będą się bujali z dziesiątkami niegrywalnych gier na płytach. Je,bać patchowanie gierek. Patche są do poprawiania błędu rodzaju jak ktoś 100 razy podskoczy w odpowiednim miejscu trzymając R2 i drapiąc się po lewym pośladku to spadnie poza mapę albo jakiśtam NPC na najdalszym za(pipi)u mapy ma zglitchowanego questa, nie do dorzucania brakującej połowy gry i sprawiania, że w ogóle będzie grywalna. Bo retro z okresu tej generacji i nastepnej nie bedzie istniec i jest to tez jeden z zabiegow marketingowych. Za parenascie lat dostaniemy te same gry z tej generacji w nowych pudelkach jako kotlety na nowa generacje i tak w kolko. Z retro producenci nie czerpia zadnych zyskow jedynie traca wiec jest im to na reke by to ukrucic. Podejrzewam ze nawet konsola nowej generacji nie bedzie miala nosnika tylko wszystko w formie cyfrowej. Jaka to jest sztuka marketingowa by zrobic jeden produkt i sprzedac go pare razy temu samemu klientowi... Cytuj
Schranz1985 694 Opublikowano 28 sierpnia 2016 Opublikowano 28 sierpnia 2016 No no co screen to lepszy Serio RDR zabija widoczkiem i gęstością roślinności :O 99 % ludzi jakim by się pokazało te screeny to powie że to gry z tej samej generacji a to i tak ze wskazaniem na rdr Po co te SE się pcha w te puste brzydkie otwarte światy, do dziś pamiętam gran pulse, no nigdy SE nie dawało rady w tym temacie .... Zrobiło się ciekawie, to nie może tak wyglądać na premierę? Różnica między tym co miało być a jest jest podobna do NMs czyli beka na maxa . Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 28 sierpnia 2016 Opublikowano 28 sierpnia 2016 No a co takiego twórcy zrobili przed NMS? popierdółkę na telefon? gracze jak zwykle oczekiwania wobec projektu przy którym dłubie "4 gości". Hajpowanie się to zła rzecz a rynek już taki jest od dawna. Albo jakiś tytuł łykasz i Ci się podoba albo bierzesz pudełko i wymieniasz na inny. Problem rozwiązany. Od jakiegoś czasu oglądam tylko jeden główny filmik zwiastujący grę. Później olewam wszelkie materiały bo zawsze będzie downograd, zawsze będzie to coś innego niż pierwotnie miało być. Polecam. Cytuj
Daffy 10 633 Opublikowano 28 sierpnia 2016 Opublikowano 28 sierpnia 2016 duzo zlego dla odbioru NMS zrobilo sony, tzn z ich punktu widzenia i tak sa zwyciezcy bo gra sprzedala sie jak szalona ale dla odbioru niepotrzebnie hajpowali zwyklego indora robionego w garazu przez 4 osoby jak wielka space opera aaa, turbo ex w pelnej cenie Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.