Skocz do zawartości

Final Fantasy XV

Featured Replies

  • Odpowiedzi 3,9 tys.
  • Wyświetleń 453,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Nic nie tracisz. Próbowałem ni no kuni, final xii-2, persone 4 golden, najwięcej wytrzymałem w personie bo jakieś 4 godziny. Niegrywalny gatunek, w 90% przypadków przez jałowy gameplay, a w 100% gier

  • @Zetta Skłamałbym jakbym powiedział że nie żyłem tematem Fabula Nova Crystallis od jego momentu zapowiedzi (koncept mi się bardzo podobał i działał na wyobraźnie a wtedy jeszcze Square nie dawało tak

  • Nie, to po prostu czekanie dosłownie 10 lat na jeden tytuł (drugi to Shenmue 3) i nie opieranie się na szmatławcu jakim jest Extreme czy PPE gdzie wszystkie newsy zżynają z Polygona, IGN'a czy Gamespo

Opublikowano

Dlaczego Sony? Przeciez to SE dewelopuje gre i optymalizuje ja pod katem platform.

 

Ale najpierw to platforma musi mieć łatwą i przyjazną architekturę dla developera, która ma pomagać w tworzeniu gry a nie mu przeszkadzać. Bo nie powiesz chyba że nagle to wina developerów była że więcej i lepiej potrafili wyciągnąć z 360 niż na PS3 (a mowa przecież o najlepszych tej branży).

Opublikowano

No ale przeciez od poczatku generacji jest mowione ze ps4 jest duzo latwiejsze do ogarniecia niz ps3. Zobacz jak wyglada Uncharted 4. Square sie w(pipi)alo w pisanie wlasnego silnika, a teraz go ogarnac nawet nie potrafia. Gra na xbonie tez kuleje i ma jeszcze nizsza rozdzialke niz na ps4.


no ale wina Sony.

Opublikowano

Niestety Square nie umie w silniki graficzne. Przecież podobny ból dupy Square miał z XIII czy z XIII versusem( teoretycznie nadal go ma). To nie wina Sony ,że  SE robi graficznego molocha, który nie potrafi nic.  Silnik powinien być łatwy w programowaniu i efektywny.  A Japończycy są zbyt  dumny by użyć nie swojego silnika do napędzania FF.

Opublikowano

 

Dlaczego Sony? Przeciez to SE dewelopuje gre i optymalizuje ja pod katem platform.

Ale najpierw to platforma musi mieć łatwą i przyjazną architekturę dla developera, która ma pomagać w tworzeniu gry a nie mu przeszkadzać. Bo nie powiesz chyba że nagle to wina developerów była że więcej i lepiej potrafili wyciągnąć z 360 niż na PS3 (a mowa przecież o najlepszych tej branży).

Patrze na inne tytuly i widze ze sie da. To nie wina Sony czy MS, ze SE nie umie.

 

Phantom Pain wygladal podobnie, a dzialal niesamowicie.

Opublikowano

Phantom Pain to pusta wydmuszka moim zdaniem, po ograniu pełniaka dopiero będziesz wiedział czy nie umie, bo jak na razie to tylko gdybanie.

Opublikowano

o jezu jaka roznica w zasiegu dorysowywania i trawce, wkoncu to wyglada, a nie, ze wszystko 10metrow przed nami to rozmazana packa z chamskim popupem

Opublikowano

No na pro wygląda to bardzo fajnie tylko jak to Bansaj napisał na ps4 będzie limited 20fps pop up 900p edition :)

Ja nadal podtrzymuję zdanie że w tym FF jest co najmniej tak samo pusto jak w PP no ale PP działał wybornie na ps4 jak i PS3 nawet.

Opublikowano

na dowod na to, ze luminous engine jest ulomny niech posluzy fakt, ze ten autorski silnik zobaczymy tylko w jednej grze, a wszystkie kolejne zapowiedziane tego studia juz chodza na UE4 (kingdom hearts3, dragon quest 11 czy remake ff7)

Opublikowano

na ps4 będzie limited 20fps pop up 900p edition :)

 

z15275223Q,Wrozbita-Maciej-o-zachowaniu-

 

+ wrażenia z wersji ps4 z najnowszego buildu:

 

 

While playing it, it did feel a lot smoother, it looks absolutely great, and it plays like a dream.

 

 

F04Ue4d.png

 

 

Opublikowano

I tak pewnie będzie lepiej chodziła niż Wiesiek na bagnach w dniu premiery :philosoraptor:

Opublikowano

Czy jest jakakolwiek nadzieja, ze gra bedzie miala polskie napisy?

Opublikowano

Czy jest jakakolwiek nadzieja, ze gra bedzie miala polskie napisy?

Gdyby to byla gra robiona przez jakies zachodnie studio od SE to moze jeszcze, ale to japonczycy robia. Nie bedzie.

Edytowane przez Killabien

Opublikowano

No ale przeciez od poczatku generacji jest mowione ze ps4 jest duzo latwiejsze do ogarniecia niz ps3. Zobacz jak wyglada Uncharted 4. Square sie w(pipi)alo w pisanie wlasnego silnika, a teraz go ogarnac nawet nie potrafia. Gra na xbonie tez kuleje i ma jeszcze nizsza rozdzialke niz na ps4.

no ale wina Sony.

 

Tak wiadomo, tylko od początku też wiadomo że Final XV nie był tworzony z myślą o PS4 i XOne tylko o samej PS3. Nawet Naughty Dog tworząc The Last of Us w wersji na PS4 otwarcie przyznali że przygotowanie gry pod PS4 było nie lada wyzwaniem z winy całej architektury PS3 i Cell'a, który jest wszystkiemu winien. To skoro najlepszy dev od samego Sony twierdzi że nie jest to łatwa rzecz to już widzę jak bezbolesne było przygotowanie Versusa/XV-tki z wersji na PS3 na PS4 i XOne. 

 

Zresztą podałem tylko przykład że sama architektura konsoli też ma swój wpływ na to jak gra może działać/wyglądać (poprzednia generacja pięknie nam to ukazała gdy developerzy nie radzili sobie z architekturą PS3 - vide: The Orange Box to chyba najgorsza wpadka na platformie Sony od strony technicznej od dużego developera/wydawcy gdzie na X360 wyglądała obłędnie), nigdzie nie napisałem że to wina Sony, raczej wina przesiadki z jednej generacji na drugą i pisanie pewnie całego silnika na nowo (żeby nie było nigdzie nie stwierdzam że tak jest, to jest wyłącznie gdybanie aby prowadzić dyskusję, nie narzucam nikomu mojego zdania).

Edytowane przez chrno-x

Opublikowano

Nie ma co bronić nieudolności kitajców. Oni od końca ery PS2 są do tyłu jeśli chodzi o techniczną stronę gier. Samo PS4 zaś to chyba najłatwiejsza konsola do programowania ze wszystkich jakie wypluło na rynek Sony. Jeśli w czasach cudacznych architektur PS2 i PS3 dało się otrzymać tytuły prezentujące się bardzo dobrze to nic nie usprawiedliwia tych baranów. A fakt,że ten Final to jedyny twór na tym ich szumnym silniku,a cała reszta jest tworzona na UE również wiele mówi o ich zdolnościach.

Opublikowano

Dobrze ze przynajmniej Tetsuya Nomura nadal robi ze wspanialym designem postaci.

06d6acfc4f2f676276e9e5f91f449ec2.jpg

Edytowane przez Zetta

Opublikowano

o jezu jaka roznica w zasiegu dorysowywania i trawce, wkoncu to wyglada, a nie, ze wszystko 10metrow przed nami to rozmazana packa z chamskim popupem

Panowie spokojnie, wersja na standardową PS4 została znacznie poprawiona na TGS i wygląda już całkiem znośnie. Drzewka, trawa w oddali, popup mniejszy:

 

Opublikowano

Dobrze ze przynajmniej Tetsuya Nomura nadal robi ze wspanialym designem postaci.

06d6acfc4f2f676276e9e5f91f449ec2.jpg

Ją akurat jakis Ferrari wymyślił :P

Opublikowano

Porównanie dema GC vs TGS:
GC
u9c0NG9.png

TGS
SaRwbML.png

Edytowane przez Masamune

Opublikowano

 

Dobrze ze przynajmniej Tetsuya Nomura nadal robi ze wspanialym designem postaci.

06d6acfc4f2f676276e9e5f91f449ec2.jpg

Ją akurat jakis Ferrari wymyślił :P

 

 

Włosi wiedzą co się liczy u kobiet najbardziej  :Coolface:

Opublikowano

Różnica spora jak dla mnie.

Wszystkie drzewka i trawa są znacznie lepsze i nie wyglądają jak żywcem wyciągnięte z ps2 + wyższa rozdziałka (widac po aliasingu na słupach i liniach wysokiego napięcia)

Edytowane przez Dahaka

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.