Masamune 157 Opublikowano 18 września 2016 Opublikowano 18 września 2016 Mała poprawka, tamto porównanie to XO z GC vs PS4 z TGS. Trochę współczuję tym, którzy chcą w to grać na konsoli MS....Aktualnie PS4 wygląda tak:TGS GC Roślinność zdecydowanie wygląda lepiej, ale chyba trochę cienie poucinali na TGS. Ciekawe, czy XO przeszedł podobną optymalizację, bo chyba jednak wolę lepsze tekstury roślinności, niż cienie... Cytuj
Faka 3 987 Opublikowano 18 września 2016 Opublikowano 18 września 2016 (edytowane) Ale wersja na Xone to wygląda jak jakiś paździerz jeśli chodzi o grafikę, widać, że konsola się będzie krztusiła, no cóż, ale jednak to są partacze ze se, nie ma co z ich tym silnikiem luminous czy jak koń to zwie. Edytowane 18 września 2016 przez Faka Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 18 września 2016 Opublikowano 18 września 2016 Ale wersja na Xone to wygląda jak jakiś paździerz jeśli chodzi o grafikę, widać, że konsola się będzie krztusiła, no cóż, ale jednak to są partacze ze se, nie ma co z ich tym silnikiem luminous czy jak koń to zwie. ale jak to, a co z tą mocą chmury? niech te s(pipi)ysny wkoncu pokaza roznice miedzy ps4 a ps4pro, bo zaczyna mnie to troche w(pipi)iac. 1 Cytuj
Masorz 13 193 Opublikowano 19 września 2016 Opublikowano 19 września 2016 Pokazali już, gdzieś tam wyżej masz posta z filmikiem, krótkim, ale różnica jest dość spora (na korzyść Pro). Cytuj
Starh 3 170 Opublikowano 19 września 2016 Opublikowano 19 września 2016 Tak jak pisałem wcześniej, XV to będzie pierwsza gra, w której różnica będzie widoczna gołym okiem. Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 19 września 2016 Opublikowano 19 września 2016 przeciez wszystkie te screeny z youtuba co porownujecie wygladaja tak samo 1 1 Cytuj
Masamune 157 Opublikowano 19 września 2016 Opublikowano 19 września 2016 Jak tak samo, jak gołym okiem widać paćkę na roślinności w buildzie z GC. Chyba że na smartfonie forum przeglądasz, to ja się nie dziwię że trudno ci różnice zauważyć. Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 19 września 2016 Opublikowano 19 września 2016 Pokazali już, gdzieś tam wyżej masz posta z filmikiem, krótkim, ale różnica jest dość spora (na korzyść Pro). Chodzi mi o porównanie profesjonalne, od DF albo producenta, by wiedzieć dokłądnie co mnie "czeka" na ps4 dla biedoty. Rozumiem cięcia graficzne, ale nie wytrzymam klatkowania. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 20 września 2016 Opublikowano 20 września 2016 ja już nie wierzę w optymalizacje na poziomie dla ps4 czy xbox one. A PROsiaka kupować dla tego paździerza nie będę. Poczekam na wersje PC. PRzynajmniej o jeden zakup mniej w tym zalewie dobrych gierek nie ma co się niezoptymalizowanym gówienkiem przejmować. Dla mnie stałe 30 fps to podstawa. Z tego co widzę wyjdzie z tego takie just cause 3. Gra może i średnio udana ale technicznie leży. Wcześniejsze FF wyszły na steam i na taką wersje poczekam albo ogram na skorpionie jeżeli najdzie mnie na zakup. 1 1 Cytuj
estel 806 Opublikowano 20 września 2016 Opublikowano 20 września 2016 Ja na pewno wezme na premiere wiec zdam relacje z wersji ps4. Cytuj
Strife 228 Opublikowano 20 września 2016 Opublikowano 20 września 2016 Jak wyżej, tytuł zapowiada się jak dla mnie aż za dobrze żeby sobie odpuścić. 3 Cytuj
Zetta 3 378 Opublikowano 20 września 2016 Opublikowano 20 września 2016 (edytowane) Dobra steel zamówiony z filmem w zestawie pozostaje jedynie czekać. Była też taka edycja w przepięknym stylowym pudełku, ale z ceną trochę przegięli bym musiał z Brotherhoodem który jest za darmo do oglądnięcia, w zestawie zapłacić ¥21 000. A teraz badajcie co się teraz dzieje w Japonii. Można sobie iście królewski zegareczek sprezentować. Cena to... ¥270 000! Radzę nie przeliczać na złotówki. Kurtka z Behemothem w przystępnej cenie ¥35 000. I zloty wisiorek w cenie... i tu kolejny raz pojechali po bandzie ¥168 000! Edytowane 20 września 2016 przez Zetta 1 Cytuj
estel 806 Opublikowano 20 września 2016 Opublikowano 20 września 2016 Haha. To moj komentarz na temat cen. Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 20 września 2016 Opublikowano 20 września 2016 Krolewski zegarek wygladajacy jak milion innych oklepanych modeli. To nie moze sie nie udac. 1 Cytuj
Zetta 3 378 Opublikowano 20 września 2016 Opublikowano 20 września 2016 No tym cena to nawet nahypeowany klient nie pomoze. Powalilo ich rowniutko. Cytuj
Heviro (Fanboy BDG) 155 Opublikowano 20 września 2016 Opublikowano 20 września 2016 oJ Square kolejny raz pokazuje jak bardzo "Stara" się aby kolejny FF był "kultowy". Cytuj
Xantu 147 Opublikowano 20 września 2016 Opublikowano 20 września 2016 Dobrze ze przynajmniej Tetsuya Nomura nadal robi ze wspanialym designem postaci. Ją akurat jakis Ferrari wymyślił Włosi wiedzą co się liczy u kobiet najbardziej Ale jej w grze nie będzie, SE ją wycięło jak zmieniali fabułę, żeby była bardziej przystępna dla zachodu. 90% rzeczy które były na tych 1,5 rocznych trailerach została poszatkowana. Cytuj
dunpeal 10 Opublikowano 20 września 2016 Opublikowano 20 września 2016 (edytowane) Bo wcale nie pojawiła się na tym TGSie (53:26) https://www.youtube.com/watch?v=zB1GCcTYjj4 Wygląda na całą, nie poszatkowaną. Edytowane 20 września 2016 przez dunpeal Cytuj
Masorz 13 193 Opublikowano 20 września 2016 Opublikowano 20 września 2016 Tylko klatkę z twarzy jej zabrali Cytuj
dunpeal 10 Opublikowano 20 września 2016 Opublikowano 20 września 2016 Tylko klatkę z twarzy jej zabrali Klatkę zakłada. Obejrzyj gameplay dalej tam jest pokazane. Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 20 września 2016 Opublikowano 20 września 2016 (edytowane) Dobrze ze przynajmniej Tetsuya Nomura nadal robi ze wspanialym designem postaci. Ją akurat jakis Ferrari wymyślił Włosi wiedzą co się liczy u kobiet najbardziej Ale jej w grze nie będzie, SE ją wycięło jak zmieniali fabułę, żeby była bardziej przystępna dla zachodu. 90% rzeczy które były na tych 1,5 rocznych trailerach została poszatkowana. Jedynie kto wyleciał z XV-tki a był w Versusie oficjalnie to Stella a laska, którą pokazałeś była jest i będzie tak samo jak wszystko co pokazywali przez ostatnie 2 lata. Pierwszy trailer XV-tki (2013r.) jeszcze był sygnowany jako "Fabula Nova Crystallis" ale Tabata wywalił to do kosza wraz ze Stellą bo stwierdzono że historia jest zbyt skomplikowana ponieważ Fabula Nova Crystallis łączył w sobie FFXIII, Versusa i Type-0 (pierwotnie znany jako Agito XIII) a przynajmniej były takie założenia aby wszystkie trzy gry łączyły się w jedną spójną całość (czyli Fabula Nova Crystallis). Niestety XIII i Type-0 poszły swoimi drogami a Tabata skoncentrował historię XV-tki w okół Noctisa i dodano do historii Lunę (której w Versusie nie było). Ot tyle, nie spłycili fabuły pod zachód bo jej praktycznie nie dostaliśmy jak pierwotnie Square by tego chciało (zresztą chciałbyś w XV-tce zobaczyć zaledwie 1/3 całej fabuły? Bo ja na pewno nie). Edytowane 20 września 2016 przez chrno-x 1 Cytuj
Masorz 13 193 Opublikowano 20 września 2016 Opublikowano 20 września 2016 To w końcu gierka jest w tym samym uniwersum co 13tki i Type-0 czy nie? Chyba, że nie do końca wiadomo. Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 20 września 2016 Opublikowano 20 września 2016 (edytowane) Nie, nie jest. Oficjalnie seria Fabula Nova Crystallis przestał istnieć po E3 2013 gdy po raz pierwszy pokazano XV-tkę (tam jeszcze na trailerze masz zapis FNC). Po E3 Tabata pod koniec 2013r. oficjalnie wypowiedział się iż FFXV przedstawi zmienioną historię i Stella wylatuje a na jej miejsce wchodzi Luna. Zresztą ani FFXIII ani Type-0 w takiej formie jak wyszły nie przedstawiają fabuły Fabula Nova Crystallis tak jak powinny: "The development of the three games was started at the same time and we gathered to try and find a common platform to stand on and try to build from. But since then, we've been working completely independently of each other. Each game is evolving in its own direction and take place in separate worlds with their own main characters. There exists basically no cooperation between the different teams. I wouldn't even want to claim that we communicate with each other." - Motomu Toriyama "The original idea was to create a series of games around the 'Crystal Legend' mythology, but not restrict developers to a single direction. We wanted it to be quite a broad idea. It was like the mythology of ancient Greece and how so much fiction comes out of those—it would be easier to make future Final Fantasy games if we were to create a shared mythology and base games on that. I remember when Yoshinori Kitase came around and told me to make the first Crystal Legends game—he said that if you pay attention to the legends and the idea behind them, you can make almost any sort of game around it". - Hajime Tabata W skrócie pierwotne założenia Fabula Nova Crystallis miały koncentrować się na wspólnej mitologii tak jak powstał Ivalice do FFXII, Revenant Wings i Tacticsy i tak jak pierwsze Finale koncentrowały się w okół tematyki kryształu i czerpały ze wspólnej mitologii i historii (choć oficjalnie nie były ze sobą powiązane). Oczywiście nie jest tak że Square porzuciło całkowicie historię z FNC, po prostu przez to że stworzyli 3 historię Lightning (nazwaną później Lightning Saga) a Agito zmieniło się w Type-0 to te gry dodały od siebie własne historię i bardzo luźno wykorzystały mitologię zawartą z Fabula Nova Crystallis. Z niej także korzysta jeszcze FFXV ale dotyczy on tylko wstępnego zarysu dot. bóstw i skąd się wziął kryształ (w Episode Duscae mamy parę informacji na ten temat) ale to tyle. Pierwotne założenia mówiły iż uniwersum miało rozpocząć się poprzez Agito a XIII i Versus miały dziać się w tym samym czasie tylko na innych planetach a sam Noctis miał być ostatnim z królewskiego rodu, który chroni kryształ przed złem wszelakim. Tabata zresztą często porównywał swego czasu historię Lightning i Noctisa jako historię światła i ciemności. Świat Lightning miał korzystać z potęgi kryształu dla dobra świata gdzie świat Noctisa chronił kryształ przed wykorzystaniem do złych celów i nie opieraniem się wyłącznie na jego mocy. P.S. Zresztą Square na swój sposób poniosła wizja bo przecież oni do każdej z tych trzech gier tworzyli osobne silniki, nawet przecież chwalili się że silnik Ebony, który napędza FFXIII określany jest jako "White Engine" (czyli tutaj ta aluzja Tabaty do światła i ciemności). Edytowane 20 września 2016 przez chrno-x 5 Cytuj
Zetta 3 378 Opublikowano 20 września 2016 Opublikowano 20 września 2016 Ładne rozgryzki Chrono. Ja pamiętam do dziś jak mały geniusz Shinra na pokladzie Celciusa w FFX-2 odkrył wysokie składy energii w ziemi i mówił zafascynowany, że jakby znaleść sposób na wysysanie tej energii to, i tu już Yuna dokończyła, że będziemy mieli miasto pełne świateł. Mowa była o przyszłym Midgar, a sposobem na wysysanie okazały się reaktory Mako? Niezły kop w czoło miałem powiązując tą teorie i poznając młodego Shinra, który później został prezydentem własnej firmy Shinra w FF7. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.