Opublikowano 1 października 20168 l The first two screenshots showcase improved vegetation, grass, LOD and shadows The third screenshot shows the latest version of a city scene, where lighting and texture have been improved as well. They were all taken on a recent build on a standard PS4. In addition to that, we learn that the game now runs at stable 30 FPS in most areas. According to Tabata-san, the development team managed to reach the visual level they were aiming for. You can check out the images below. Keep in mind that the livestream was broadcasted in 720p. so the game will look even better on your screen.
Opublikowano 1 października 20168 l Dobra to kiedy to formalnie wychodzi? Bo mam do przemulenia ze 4 gry z backlogu, a do tego czasu chciałbym by FFXV było jedynym boxem na półce, by uniknąć dystrakcji.
Opublikowano 1 października 20168 l 29.XI.2016r, bo chyba raczej już nie przełożą, do tego czasu ja staram się przemielić Wieśka, bo od premiery skończyć tego nie mogę strasznie mi nie po drodze z tym tytułem.
Opublikowano 1 października 20168 l Z Wieśkiem mam tak samo. Geniusz tej gry niestety mi się nie objawił. A co do FFXV, to wygląda na to, że będzie można ograć bez odruchów wymiotnych na ps4 dla plebsu. Wiadomo już, ile będą chcieli za season pass?
Opublikowano 1 października 20168 l Miałem kupić PS4 dla tej gry, ale zrobiłem to już dla nowego PESa. Nigdy tak nie czekałem na jakąkolwiek premierę jak na FFXV. Po latach niedzielnego grania liczę na setki godzin, tak jak to było w czasach rpg-ów na stare konsole.
Opublikowano 1 października 20168 l Season pass ma niby kosztować 25 dolców, tyle że będzie z tym jakiś wałek, bo mają wyjść jakieś dlc co tego nie obejmują.
Opublikowano 3 października 20168 l Jestem na mega głodzie jRPG więc nawet jak ta gra nie będzie tym,czym każdy by chciał aby była, to i tak podejrzewam, że nadal będzie "dobrą" grą. A ten świat wygląda niesamowicie - i nie chodzi o grafikę, a o sam design. Piszecie w kółko o tym jak grafika jest ważna, a ja w tym czasie świetnie bawię się w Ni No Kuni. Edytowane 3 października 20168 l przez WisnieR
Opublikowano 4 października 20168 l Grafika jest w porzadku, nie poraza ale tez nie odrzuca. Jesli jednak chodzi o swiat to po takim okresie czekania na finala liczylem na troche" cieplejsze" tla. Liczylem, ze ktos wlozy w to wiecej pracy i serca i takie miejsca jak wnetrza mieszkan czy restauracje beda pelne detali( brudne naczynia w zmywaku, niepozbierane talerze na stolach), chcialbym, zeby nie bylo tak cholernie sterylnie ale przeciez nie mozna miec wszytskiego a cala reszta zapowiada sie gruubo. Edytowane 4 października 20168 l przez okens
Opublikowano 4 października 20168 l Piszecie w kółko o tym jak grafika jest ważna, a ja w tym czasie świetnie bawię się w Ni No Kuni.troche z dupy przyklad, bo gra nadal wyglada swietnie, cellshading sie tak nie starzeje.
Opublikowano 4 października 20168 l Nie starzeje się ale dla mnie to poziom handhelda, a nie konsoli stacjonarnej.
Opublikowano 4 października 20168 l Akurat cel-shading tworzy się troszeczkę inaczej i wcale mniej mocy nie potrzeba na stworzenie ładnie wyglądającej gry jak Ni no Kuni a jeżeli twierdzisz że to poziom handhelda to zobacz DS'ową wersje i przyjrzyj się dokładnie, różnicę zobaczysz jak na dłoni (no i też chodziło o to że za aspekty artystyczne odpowiadało Studio Ghibli i gra nie mogła się różnić pod tym względem).
Opublikowano 4 października 20168 l Co jak co ale Ni No Kuni to jeden z najładniejszych graficznie jRPG'ów na poprzednią generację, musisz mieć za(pipi)iste handheldy że masz na nich taką grafę.
Opublikowano 4 października 20168 l Nie starzeje się ale dla mnie to poziom handhelda, a nie konsoli stacjonarnej. jakby nie patrzeć ni no kuni to ulepszona wersja gry, która pierwotnie wyszła na handhelda
Opublikowano 4 października 20168 l Każdy lubi co innego. Dla mnie gry komputerowe mają wyglądać jak gry komputerowe, a nie jak malowana animacja. Forma takiej prezentacji świata nadaje się dla konsol Nintendo lub tytułów mało poważnych, jak Borderlands. Mam nadzieje że XV zaprzentuje w końcu fabułę na choć minimalnie dojrzałym poziomie. Sam design świata jest przyzwoity. Wykonanie już nie jest na najwyższym poziomie.
Opublikowano 4 października 20168 l O fabule i klimat sie nie boje tylko o walki... Strasznie to Kingdom Heartsowo wyglada. Hejtowana FF13-3LR miala tak dobry turowy styl walki a tu taki KH.
Opublikowano 7 października 20168 l Wygląda to wreszcie przyzwoicie co nie zmienia faktu, że na PRO będzie lepiej i od połowy gry ciągle jest rynna
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.