Opublikowano 4 listopada 20168 l To fragment wywiadu z 2013 roku, wtedy to faktycznie trzeba było trochę więcej na pc wydać. Poza tym odnosi się to do poziomu docelowego jaki wtedy mieli, więc do jakiegoś Dx11 buildu, który chyba jeszcze nie widział konsol obecnej generacji...)
Opublikowano 5 listopada 20168 l Film obejrzany, anime jeszcze nie. Uniwersum nie wydaje się odkrywcze, ale klimat wciągnął. Szczegolnie to klasyczne polaczenie miecza i magii z audi R8 xd
Opublikowano 6 listopada 20168 l Są gdzieś jakieś artykuły nt. wersji na PRO? Lepszy framerate itp. ma byc czy na razie nic nie wiadomo? Braciak kupuje PS4 dla tej gierki i nie wie czy czekac na bundla z gra czy już brać starucha jak nie ma byc znaczących różnic w płynności. Hoi, nieważne, własnie mi napisał że kupił Slima przed chwilą. xD Edytowane 6 listopada 20168 l przez XM.
Opublikowano 9 listopada 20168 l Edge po 40 godzinach grania That director Hajime Tabata has managed to build any sense of cohesion within these stifling constraints is extraordinary.[...]Allow yourself to yield to the wild eccentricity and FFXV can offer that rarest of blockbuster experiences: originality. [...]The elevation of supporting characters is designed to appeal to fans but it's been done at the expense of a strong plot.[...]In many of it's fragments of ideas and mechanics, FFXV shines. But by its stentorian conclusion, it's difficult to shake a feeling of confusion.[...]Full of hope, ambition and no shortage of things to see and do... Like a folly extended by successive architects, it's a peculiar artefact that can't escape it's past. Niestety druga połowa gry to korytarzyk. Edytowane 9 listopada 20168 l przez Starh
Opublikowano 9 listopada 20168 l stety/niestety może to akurat wyjdzie grze na dobre? Zależy jaki korytarzyk
Opublikowano 9 listopada 20168 l Widzę, że i tu musiał dotrzeć ten ostatecznie pozytywny preview FFXV, na gafie rozmowa zrobiła się rakowa, prawie jak ostatnie strony u nas. Fajnie byłoby gdyby ludzie przeczytali ten tekst, a nie posiłkują się wyrwanymi z kontekstu zdaniami :v
Opublikowano 9 listopada 20168 l Juz wkrotce sie sami przekonamy i ocenimy ja kase wylozylem na preordera co mi sie bardzo rzadko zdarza nastepny preorder to bedzie Yakuza 6 i P5 a pozniej juz dlugo nic. Edytowane 9 listopada 20168 l przez Zetta
Opublikowano 9 listopada 20168 l Ja postawiłem wszystko na jedną kartę i nie dość, że preorder, to jeszcze deluxe edition
Opublikowano 9 listopada 20168 l Ja tak samo. Cudów nie oczekuję, ale niech będzie chociaż te mocne 8/10.
Opublikowano 10 listopada 20168 l Opinie recenzentow moga byc mocno podzielone. Ale powiedzmy sobie szczerze, mimo, ze bardzo tego bysmy chcieli nikt nie spodziewal sie, ze bedzie to Final na miare X? Chociaz jak dla mnie to co widzialem na materialach wydaje sie byc bardzo fajne, to jednak boje sie, ze korytarzem zabija ta gre jak XIII
Opublikowano 10 listopada 20168 l Na bank bedzie lepszy niz ta rynna FFX. W dniu premiery lece po prosiaka.
Opublikowano 10 listopada 20168 l Korytarz po sand boxie wyjdzie tylko tej grze na dobre jezeli bedzie odpowiednio poprowadzony fabularnie i klimatycznie. Ja chce na koniec mocne uderzenie a nie latac po sand boxie dalej.
Opublikowano 10 listopada 20168 l Jaki kurczę korytarz? W preview od Edge pada to zdanie w kontekście jednego z końcowych dungeonów - nie samego świata. Końcowe chaptery będą linearne - dla przypomnienia: Wiedźmin od końcówki drugiego aktu był również taki, nie da się dopowiedzieć dobrze historii dając graczowi pełną kontrolę całą grę. Dlatego gry z serii TES mają okropne fabuły :v
Opublikowano 10 listopada 20168 l Jaki kurczę korytarz? W preview od Edge pada to zdanie w kontekście jednego z końcowych dungeonów - nie samego świata. Końcowe chaptery będą linearne - dla przypomnienia: Wiedźmin od końcówki drugiego aktu był również taki, nie da się dopowiedzieć dobrze historii dając graczowi pełną kontrolę całą grę. Dlatego gry z serii TES mają okropne fabuły :v
Opublikowano 10 listopada 20168 l No przecież Tabata od dawna o tym wspomina. Nie wiem tylko czemu ludzie widząc słowo linearność mają przed oczyma projekt poziomów z FFXIII. Linearny progress to nie korytarzyk :v
Opublikowano 10 listopada 20168 l Ale to pewnie bedzie korytarz Niemniej jednak zgadzam sie z tym ze zeby dobrze przeprowadzic nas przez punkty kulminacyjny fabuly to jakies tam trzymanie reki lub waska struktura poziomow jest wskazana, zeby potem te emocje gdzies nie ulecialy jak postanowimy przed ostatnim starciem pojsc na grzyby zeby stworzyc dodatkowe eliksiry. Miasto sie pali w tle, ostatni boss juz czeka, a my jestesmy gdzies w lesie przy akompaniamencie relaksujacej muzyczki i Prompto krzyczy: Haaaiii, Noctisuuu, grzybu-grzybu desu koko ni! A 10 minut pozniej napiecie calkowicie rozladowane
Opublikowano 10 listopada 20168 l Patrząc po mapie to mało realny jest korytarz (minus sceny w pociągu oczywiście) - zresztą i tak post game będzie miał dodatkowe lokacje dostępne dla upgrade'owanej Regali. W drugiej części gry pewnie będą mniejsze otwarte lokacje, ale bez "swobodnego" przemieszczania się między nimi, korytarzyków spodziewałbym się tylko w dungeonach, a i tutaj nie we wszystkich.Abstrahując od budowy świata, to cieszy możliwy wybór poziomu trudności, po wszystkich niedawnych zapowiedziach prasa była zdziwiona, że na normal gra była trudna. Może będzie pierwszy Final od czasów V, który będzie w jakiś sposób wymagający :vEdit:Zresztą i tak przekonamy się za mniej niż 20 dni, wreszcie. Edytowane 10 listopada 20168 l przez Hendrix
Opublikowano 10 listopada 20168 l To ja od razu na hardzie zaczynam w koncu sie skonczylo te wszystkie odslony finali moze bedzie wyzwanie.
Opublikowano 10 listopada 20168 l Poczekam chyba na patch Reżyser Hajime Tabata powiedział, że FFXV dorobi się wsparcia dla PS4 Pro w dwóch trybach. W trybie 1080p tytuł ma śmigać w 60 fps (deweloperzy mówią dokładnie o "uwolnionym" frameracie, który może oscylować między 45-60 fps), a w drugiej opcji zapewni rozdzielczość 4K (korzystając z algorytmów skalowania obrazu) przy 30 fps. Patch wprowadzający wsparcie dla PS4 Pro ma pojawić się w grudniu.
Opublikowano 11 listopada 20168 l Wlasnie wyladowalo nowe demko na Japonskim storze pod pewna siebie nazwa Jugment Kto ma Japonskie konto to pobierac i jugmentowac, a kto nie ma to niech zaklada bo to demko jest tylko na Japonie. Inni daja bullshoty przed premierami i ogolna cisze plus embargo na pisanie a Square przed sama premiera wyrzuca demko zatytulowane Jugment maja kolesie jaja trzeba przyznac. Jeszcze tylko troche do Mesjasza
Opublikowano 11 listopada 20168 l Właśnie się pobiera, chyba kwadratowi są pewni swego, co cholernie dobrze wróży temu tytułowi.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.