Gość Opublikowano 12 listopada 2016 Opublikowano 12 listopada 2016 No to na party, żeby była imersja. Cytuj
Zetta 3 378 Opublikowano 12 listopada 2016 Opublikowano 12 listopada 2016 Dokladnie tylko bez spoilerow bo Square wszystkich zbanuje na forumku XD Odnosnie gry to tak chooj z samochodem na torach szykuje sie Cytuj
Schranz1985 694 Opublikowano 14 listopada 2016 Opublikowano 14 listopada 2016 Trochę śmieszne że można sparować atak takiego bydlaka Grafa kosmos, demko tak nie wygląda xD ale reklama dzwignią handlu . Cytuj
Zetta 3 378 Opublikowano 14 listopada 2016 Opublikowano 14 listopada 2016 Te walki co wiecej walcze to za atb tesknie ATB w FF13-3 bylo boskie a tu taki slasher No nic bedzie trzeba sie przestawic bo cala reszta nie wliczajac samochodu dla dalnow, jest doprawdy GOTY. Cytuj
Schranz1985 694 Opublikowano 14 listopada 2016 Opublikowano 14 listopada 2016 90% gry pewnie przejdzie się trzymając kółko od czasu do czasu klepiąc kwadrat(blok/unik) Może chociaż hunty i uber bossy będą zmuszać do kombinowania. Dla mnie teraz najważniejsza jest ciekawa fabuła, dobre dialogi i postacie . Żeby nie wyszło jak z MGS5 ..... Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 14 listopada 2016 Opublikowano 14 listopada 2016 (edytowane) Ogralem demko FFXV przez weekend na Pro, troche potestowalem. Ponad 2h zajelo, dlugie demko, od strony wizualnej czuc lekko ze miejscami gra zostala w poprzedniej generacji, za dlugo ja robia, ale ogolnie dla oka przyjemnie ok. Sa dwa ustawienia 30fps + detale i odblokowane do 60fps, gra rozni sie troche ale nie sa to mega roznice, wiec szybko wybralem 60fps co mozna porownac do plywajacego fps w BF1 na PS4. Ale mimo wszystko jest dobrze, w niektorych miejscach ultra plynnie.Sam system walki myslalem, ze to bedzie slasher typu god of war, ale jest bardzo spoko, mozna tez walke na chwile zatrzymac uleczyc sie, przelaczyc miedzy postaciami, sa jakies specjale na broniach, strzelby, miecze. Wiele nie rozkminielm bo napisy po japonsku, fabuly tez nic nie zczailem.Filmiki sa CGI robia miazge!!! momentami mialem ciary; mieszane z cut scenkami na silniku i dalej z CGI, fajnie to wyglada. Audio tez mile dla ucha, swiat olbrzymi, caly czas poruszamy sie z buta i jakies 60% to bieganie po mapie w tym demku.Sam jeszcze nie wiem czy bede bral na premiere czyli koniec miesiaca, gra mi sie niby podoba ale nie wiem czy nie jestem za stary na FF obejrze jeszcze film bo jest mocno powiazany z gra, w filmikach sa wstawki z filmu nawet i zobacze czy mi sie spodobaOgolnie polecam sprawdzic demko jak ktos interesuje sie tym tytulem, zalozenie konta na japan to 5min - tutorial na YT - dzieki Ficuś Edytowane 14 listopada 2016 przez Fanek 3 Cytuj
cithall 107 Opublikowano 14 listopada 2016 Opublikowano 14 listopada 2016 Fanek, demo nie ma trybu 60fps są tylko dwa tryby ps4 pro: lightweith i high quality oba mają locka na 30 fps. Te odblokowane 60 fps ma być w patchu do gry w grudniu xD. 2 Cytuj
Masorz 13 216 Opublikowano 14 listopada 2016 Opublikowano 14 listopada 2016 Właśnie zacząłem pisać, że testowałem oba te ustawienia i nie było żadnej różnicy w klatkach. Fankowi się PROsiak na oczy rzucił Cytuj
dunpeal 10 Opublikowano 14 listopada 2016 Opublikowano 14 listopada 2016 (edytowane) Trochę śmieszne że można sparować atak takiego bydlaka Grafa kosmos, demko tak nie wygląda xD ale reklama dzwignią handlu . Tylko, że ten gif jest z demka od gracza z neo gafa, a nie żaden fake. Edytowane 14 listopada 2016 przez dunpeal Cytuj
masta_g 63 Opublikowano 14 listopada 2016 Opublikowano 14 listopada 2016 (edytowane) Trochę śmieszne że można sparować atak takiego bydlaka Grafa kosmos, demko tak nie wygląda xD ale reklama dzwignią handlu . Tylko, że ten gif jest z demka od gracza z neo gafa, a nie żaden fake. gwoli ścisłości od gracza z gameonly,a nie z neogafa Edytowane 14 listopada 2016 przez masta_g Cytuj
dunpeal 10 Opublikowano 14 listopada 2016 Opublikowano 14 listopada 2016 Trochę śmieszne że można sparować atak takiego bydlaka Grafa kosmos, demko tak nie wygląda xD ale reklama dzwignią handlu . Tylko, że ten gif jest z demka od gracza z neo gafa, a nie żaden fake. od gracza z gameonly,a nie z neogafa Tym bardziej beka ze stwierdzenia, że to jakiś fake SE i gra tak nie wygląda Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 14 listopada 2016 Opublikowano 14 listopada 2016 przeciez gify przez jakosc i rozdzielczosc zawsze mega duzo wybaczaja, np takie gify z gran turismo 5 potrafily wygladac jak zycie Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 14 listopada 2016 Opublikowano 14 listopada 2016 (edytowane) Pany no to bardzo dziwne bo na jednym trybie to działało płynniej ( w moich oczach), ręki bym sobie nie dał uciąć bo może i bym ją stracił, ale kurde po samym horyzoncie obraz sie lewa-prawa płynniej przewijał. MOże na high quality zdarzają sie jakieś spadki i stąd te wrażenie To kurde jak to mają w grudniu dodać to w ogóle będzie bajka! Edytowane 14 listopada 2016 przez Fanek 3 Cytuj
Strife 228 Opublikowano 14 listopada 2016 Opublikowano 14 listopada 2016 Każdy widzi to co chce Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 14 listopada 2016 Opublikowano 14 listopada 2016 To pro to moze nie jest takie zle, w trakcie grania ewidentnie uwalnia jakies feromony ktore powoduja majaki skoro ludzie w 30 fpsach widza 60 xD ale nie wiem czy nie jestem za stary na FF jak nie jestes za stary na udawanie wojny w bfie to nie jestes za stary na ffa Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 14 listopada 2016 Opublikowano 14 listopada 2016 (edytowane) Mi się system walki bardzo podoba. Co do trudności - wiecie, że ludzie w JP narzekają na trudność tego dema? Dema ustawionego na easy dodajmy. W większości niedawnych zapowiedziach, ludzie byli zdziwieni poziomem trudności gry (wszystkie preview były odpalane na normal)Zresztą imo szykuje się najbardziej wymagający SP od czasu V (nie licząc niektórych spin-offów)P.S Co do trzymania "kółka" - no może przejdzie się tak grę na najniższym poziomie/ albo ostro grindując. Skille, wykorzystanie magii i poszczególnych ciosów (zależnych od timingu) będzie raczej wymagane, nie mówiąc już o huntach, czy (pewnie) post/end gamie. Edytowane 14 listopada 2016 przez Hendrix 2 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 14 listopada 2016 Opublikowano 14 listopada 2016 Fanek myślał, że Final to slasher i jest z na niego za stary. CO JA WŁASNIE PRZECZYTAŁEM i jeszcze widział 60 fpsów tam gdzie ich nie ma xD Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 14 listopada 2016 Opublikowano 14 listopada 2016 i jeszcze widział 60 fpsów tam gdzie ich nie ma xD 'efekt pro' Pany jak tam system walki sie ma do tego co bylo w Episode Duscae? Ten w ED calkiem mi sie podobal, zaszly jakies diametralne zmiany w systemie oprocz okienka na kontre zwiekszonego tak ze nawet slowpoke by zdazyl? W ED przy walce z takim behemothem miales ulamek sekundy na reakcje: https://youtu.be/LkFwlebfm1Q?t=14m3s [konczy sie blysk i juz po kontrze jak nie wcisnales kwadratu - piekne zwienczenie ponad 20 minutowej walki mialem]. Jestem w stanie przezyc takie ulatwienie, ale ciekaw jestem jak tam reszta systemu. Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 14 listopada 2016 Opublikowano 14 listopada 2016 Wiesiek do trudnych na najwyzszym nie nalezal ale i tak wiekszosc bawila sie przednio z innych wzgledow. Z drugiej strony znajac male skosne raczki to o poziom trudnosci bym sie nie martwil. Cytuj
Strife 228 Opublikowano 14 listopada 2016 Opublikowano 14 listopada 2016 Dużo będzie zależało od tego gdzie się polezie i z jakim levelem, ja się męczyłem z takim Iron Giantem na 30lv miałem 9lv w demku ok 50min, ale satysfakcja gwarantowana. Cytuj
Xantu 147 Opublikowano 14 listopada 2016 Opublikowano 14 listopada 2016 W wywiadzie Tabata mówił, że jak ktoś będzie chciał, to będzie się mógł przelewelować. Ale to w końcu jakiś tam rpg, ja w każdym finalu uwielbiałem pakować postacie. Od poziomy trudności to mam BB albo DS3. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 14 listopada 2016 Opublikowano 14 listopada 2016 https://youtu.be/Ew0_5fF0WaM?t=3m47s Mi sie wydaje czy High quality mode ma zmniejszony draw distance? Swoja droga draw distance cieni w obu wersjach podczas jazdy mocno rzuca sie w oczy. Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Pix 979 Opublikowano 15 listopada 2016 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 15 listopada 2016 "Draw distance cieni" - gdyby ktoś 15 lat temu powiedział mi, że gracze będą się przejmować takimi rzeczami, to pewnie bym nie uwierzył. 10 Cytuj
Masamune 181 Opublikowano 15 listopada 2016 Opublikowano 15 listopada 2016 Ja gram w demo i odnoszę wrażenie, że jest w cholerę za pusto. Nie chodzi mi o grafikę, ale o przeciwników. Jest ich bardzo mało, jak się jakiego znajdzie to minuta i już go nie ma. Tereny są wielkie, przez co większość czasu spędzam na bieganiu... Nawet w nocy jest słabo W Episode Duscae co rusz przylatywały oddziały androidów, bydło i psiaki hasały po polach, a w nocy było pełno goblinów i całe stada czerwonych psów. Dodatkowi przeciwnicy potrafili się pojawiać w czasie walki z innymi stworami, przez co czasami nie było chwili wytchnienia. A tutaj, nuda! Może z 3 potyczki na 1km kwadratowy i nic więcej. Co gorsza, moby się nie odradzają. Jestem lekko rozczarowany. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.