Skocz do zawartości

Final Fantasy XV

Featured Replies

Opublikowano

"Draw distance cieni" - gdyby ktoś 15 lat temu powiedział mi, że gracze będą się przejmować takimi rzeczami, to pewnie bym nie uwierzył.

 

15 lat temu gry nie szly w fotorealizm, teraz jak jedziesz autem w pieknie wymodelowanym swiecie i cienie sie 10 metrow przed toba doczytuja to jednak troche sie to rzuca w oczy.

 

Ja gram w demo i odnoszę wrażenie, że jest w cholerę za pusto.

 

Jakos musieli te 30 fpsow ogarnac, redukcja przeciwnikow na mapie wydaje sie sensownym krokiem w te strone. :cool: W Duscae najwieksze spadki byly wlasnie podczas duzych potyczek.

  • Odpowiedzi 3,9 tys.
  • Wyświetleń 453,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Nic nie tracisz. Próbowałem ni no kuni, final xii-2, persone 4 golden, najwięcej wytrzymałem w personie bo jakieś 4 godziny. Niegrywalny gatunek, w 90% przypadków przez jałowy gameplay, a w 100% gier

  • @Zetta Skłamałbym jakbym powiedział że nie żyłem tematem Fabula Nova Crystallis od jego momentu zapowiedzi (koncept mi się bardzo podobał i działał na wyobraźnie a wtedy jeszcze Square nie dawało tak

  • Nie, to po prostu czekanie dosłownie 10 lat na jeden tytuł (drugi to Shenmue 3) i nie opieranie się na szmatławcu jakim jest Extreme czy PPE gdzie wszystkie newsy zżynają z Polygona, IGN'a czy Gamespo

Opublikowano

Nawet nie chodzi o to, że jest mniej przeciwników na ekranie, bo jest jedna miejscówka, gdzie walczymy może z kilkunastoma stworami na raz. Bardziej chodzi mi o częstotliwość występowania mobków na mapie. Jest ich bardzo mało, demo to ogromne połacie pustego terenu. Jakieś chatki, szopy ruiny są, ale nie ma tam nic. Jestem trochę uczulony na tym punkcie, bo ostatnio grałem w XII i tam mapy są przepełnione przeciwnikami, którzy się odradzają przynajmniej raz po ubiciu ich.

Opublikowano

Może dlatego tak jest że demko jest ustawione na easy, może na wyższym poziomie częstotliwość wrogów się zwiększy.

Opublikowano

Nawet nie chodzi o to, że jest mniej przeciwników na ekranie, bo jest jedna miejscówka, gdzie walczymy może z kilkunastoma stworami na raz. Bardziej chodzi mi o częstotliwość występowania mobków na mapie. Jest ich bardzo mało, demo to ogromne połacie pustego terenu. Jakieś chatki, szopy ruiny są, ale nie ma tam nic. Jestem trochę uczulony na tym punkcie, bo ostatnio grałem w XII i tam mapy są przepełnione przeciwnikami, którzy się odradzają przynajmniej raz po ubiciu ich.

 

Potyczki na mniejsza skale = latwiejsza optymalizacja. Pamietam jak w Duscae co chwila na nas sie krasnale w nocy rzucaly, tylko tak jak mowie, wtedy byly tez najwieksze spadki.

 

Watpie ze poziom trudnosci bedzie zalezny od ilosci wrogow, z reguly statystyki sie zmieniaja, jednak zobaczymy.

 

btw. :D

 

Opublikowano

Fantastyczny marketing tym pokazem u Conana, który mówi przez 10 minut, jaka gra jest nudna i monotonna. 

Opublikowano

No, ale to jednak prime time w TV, Conan i  gry - nabijanie się z nich to całe clou segmentu im poświęconym :v

Opublikowano

No ładnie zjechał XV. "Dzieci się przez was nie będą rodzić" :D :D

Opublikowano

4.30....ciekawe czy beda jeszcze wieksi przeciwnicy 

Opublikowano

No, ale to jednak prime time w TV, Conan i  gry - nabijanie się z nich to całe clou segmentu im poświęconym :v

 

Dokładnie, każdy odcinek taki był. Dobra beczka była przy GTAV

 

:usmiech:

Opublikowano

Conan ciagle szydzi z siebie, więc naprawdę, jak on coś trzyma w rękach to ludzie to kupią.

Opublikowano

Juz bol anusa w komentarzach bo nie wypowiadal sie w superlatywach o fajnalu xd

 

Praktycznie kazdy clueless gamer tak wyglada, moj ulubiony to wciaz Wiedzmin

 

Opublikowano

https://youtu.be/Ew0_5fF0WaM?t=3m47s

 

Mi sie wydaje czy High quality mode ma zmniejszony draw distance? Swoja droga draw distance cieni w obu wersjach podczas jazdy mocno rzuca sie w oczy.

 

Nic ci się nie wydaje draw distance na pro jest skopany. Na amatorze czegoś takiego nie ma. 

Opublikowano

Nawet nie chodzi o to, że jest mniej przeciwników na ekranie, bo jest jedna miejscówka, gdzie walczymy może z kilkunastoma stworami na raz. Bardziej chodzi mi o częstotliwość występowania mobków na mapie. Jest ich bardzo mało, demo to ogromne połacie pustego terenu. Jakieś chatki, szopy ruiny są, ale nie ma tam nic. Jestem trochę uczulony na tym punkcie, bo ostatnio grałem w XII i tam mapy są przepełnione przeciwnikami, którzy się odradzają przynajmniej raz po ubiciu ich.

 

Problem rozwiązany. Gra miała jakiegoś buga, od kilku dni wisiała w pamięci konsoli, kilkukrotnie była zamrażana i wyszły takie kwiatki, że się moby nie respiły. Po restarcie jest już lepiej, potyczek jest zauważalnie więcej.

Opublikowano

Wiadomo do kiedy embargo na recenzje? 

Opublikowano

Juz bol anusa w komentarzach bo nie wypowiadal sie w superlatywach o fajnalu xd

 

Praktycznie kazdy clueless gamer tak wyglada, moj ulubiony to wciaz Wiedzmin

 

no ale wiedźmin to dla niego była gra życia . Nic nie robi tak jak seks na jednorożcu :D

Opublikowano

 

Digital Foundry twierdzi, że gra odpalona w trybie "lightweight" zapewnia jakość grafiki praawie identyczną do tej oferowanej przez podstawowy model PS4. Różnice wizualne na PS4 Pro widać dopiero po włączeniu w opcjach trybu lepszej grafiki. Tutaj zauważalne jest ulepszenie filtrowania tekstur, modyfikacja LoD oddalonych obiektów i ogólnie podniesiona rozdzielczość (gra skaluje obraz do 4K, wykorzystując m.in. algorytmy renderowania checkerboard).

 

Ogólne wrażenie jest pozytywne, choć Digital Foundry ma zastrzeżenia do sposobu, w jaki wyświetlane są klatki obrazu w trybie 4K. W teorii obie wersje działają w 30 fps, ale na poniższym filmiku możecie przekonać się, że płynność obrazu jest subiektywnie lepsza przy ustawieniach "lightweight".

 

DigitalFoundry wyjątkowo chwali wykorzystanie przez FFXV trybu HDR, które jest ponoć najlepsze spośród gier, które testowała redakcja.

 

 

http://www.ppe.pl/news/47575/digitalfoundry-analizuje-grafike-w-ffxv-na-ps4-pro-najlepszy-tryb-hdr-jaki-widzielismy.html

 

Stąd mi sie wzięło, że gra działa bez locka 30fps troche jakby BF1 na zwykłym PS4, na dużym ekranie inaczej to sie odbiera, ten tryb "lightweight" działał jakby płynniej.

Edytowane przez Fanek

Opublikowano

Nie do końca, raz tu jest płynniejszy obraz a raz tu, czym jest w ogóle ten tryb lightwieght ? w czym dokładnie jest gorszy ?

Opublikowano

Nawet się cieszę, bo pewnie by mnie kusiło, żeby poczytać kilka recek, a znając moje szczęście trafiłbym na jakiegoś debila walącego spoilerami.

Opublikowano

Zdjęcia z Peru, w spoiler gdyby ktoś chciał obejrzeć pudełko dopiero jak kupi; także wersja Deluxe
 
Cxc_1dsXgAA3nPN.jpg
 


Cxc_1duWQAAmOiw.jpg
1x8krH3.jpg
CxfQjslWEAA-W4T.jpg
PTETRAk.jpg
CxfUjPGWQAAb4-y.jpg

 

 

 

Samo embargo do dzień przed premierą to nie wiem czy to dobry znak.

Opublikowano

Ależ ta okładka jest brzydka... dobrze, że są i inne

 

00197578506871____1__640x640.jpg

Opublikowano

Day1 patch 7.2gb, info co poprawia na razie brak

 

Cxfg1ZOXgAAifk0.jpg

Edytowane przez Fanek

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.