Bansai 11 198 Opublikowano 15 listopada 2016 Opublikowano 15 listopada 2016 "Draw distance cieni" - gdyby ktoś 15 lat temu powiedział mi, że gracze będą się przejmować takimi rzeczami, to pewnie bym nie uwierzył. 15 lat temu gry nie szly w fotorealizm, teraz jak jedziesz autem w pieknie wymodelowanym swiecie i cienie sie 10 metrow przed toba doczytuja to jednak troche sie to rzuca w oczy. Ja gram w demo i odnoszę wrażenie, że jest w cholerę za pusto. Jakos musieli te 30 fpsow ogarnac, redukcja przeciwnikow na mapie wydaje sie sensownym krokiem w te strone. W Duscae najwieksze spadki byly wlasnie podczas duzych potyczek. Cytuj
Masamune 181 Opublikowano 15 listopada 2016 Opublikowano 15 listopada 2016 Nawet nie chodzi o to, że jest mniej przeciwników na ekranie, bo jest jedna miejscówka, gdzie walczymy może z kilkunastoma stworami na raz. Bardziej chodzi mi o częstotliwość występowania mobków na mapie. Jest ich bardzo mało, demo to ogromne połacie pustego terenu. Jakieś chatki, szopy ruiny są, ale nie ma tam nic. Jestem trochę uczulony na tym punkcie, bo ostatnio grałem w XII i tam mapy są przepełnione przeciwnikami, którzy się odradzają przynajmniej raz po ubiciu ich. Cytuj
Strife 228 Opublikowano 15 listopada 2016 Opublikowano 15 listopada 2016 Może dlatego tak jest że demko jest ustawione na easy, może na wyższym poziomie częstotliwość wrogów się zwiększy. Cytuj
Masamune 181 Opublikowano 15 listopada 2016 Opublikowano 15 listopada 2016 Mam nadzieję, bo w obecnej chwili imo słabo to wypada. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 15 listopada 2016 Opublikowano 15 listopada 2016 Nawet nie chodzi o to, że jest mniej przeciwników na ekranie, bo jest jedna miejscówka, gdzie walczymy może z kilkunastoma stworami na raz. Bardziej chodzi mi o częstotliwość występowania mobków na mapie. Jest ich bardzo mało, demo to ogromne połacie pustego terenu. Jakieś chatki, szopy ruiny są, ale nie ma tam nic. Jestem trochę uczulony na tym punkcie, bo ostatnio grałem w XII i tam mapy są przepełnione przeciwnikami, którzy się odradzają przynajmniej raz po ubiciu ich. Potyczki na mniejsza skale = latwiejsza optymalizacja. Pamietam jak w Duscae co chwila na nas sie krasnale w nocy rzucaly, tylko tak jak mowie, wtedy byly tez najwieksze spadki. Watpie ze poziom trudnosci bedzie zalezny od ilosci wrogow, z reguly statystyki sie zmieniaja, jednak zobaczymy. btw. Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 15 listopada 2016 Opublikowano 15 listopada 2016 Fantastyczny marketing tym pokazem u Conana, który mówi przez 10 minut, jaka gra jest nudna i monotonna. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 15 listopada 2016 Opublikowano 15 listopada 2016 No, ale to jednak prime time w TV, Conan i gry - nabijanie się z nich to całe clou segmentu im poświęconym :v Cytuj
Masamune 181 Opublikowano 15 listopada 2016 Opublikowano 15 listopada 2016 No ładnie zjechał XV. "Dzieci się przez was nie będą rodzić" :D Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 15 listopada 2016 Opublikowano 15 listopada 2016 4.30....ciekawe czy beda jeszcze wieksi przeciwnicy Cytuj
Masorz 13 216 Opublikowano 15 listopada 2016 Opublikowano 15 listopada 2016 No, ale to jednak prime time w TV, Conan i gry - nabijanie się z nich to całe clou segmentu im poświęconym :v Dokładnie, każdy odcinek taki był. Dobra beczka była przy GTAV Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 15 listopada 2016 Opublikowano 15 listopada 2016 Conan ciagle szydzi z siebie, więc naprawdę, jak on coś trzyma w rękach to ludzie to kupią. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 15 listopada 2016 Opublikowano 15 listopada 2016 Juz bol anusa w komentarzach bo nie wypowiadal sie w superlatywach o fajnalu xd Praktycznie kazdy clueless gamer tak wyglada, moj ulubiony to wciaz Wiedzmin Cytuj
Xantu 147 Opublikowano 15 listopada 2016 Opublikowano 15 listopada 2016 https://youtu.be/Ew0_5fF0WaM?t=3m47s Mi sie wydaje czy High quality mode ma zmniejszony draw distance? Swoja droga draw distance cieni w obu wersjach podczas jazdy mocno rzuca sie w oczy. Nic ci się nie wydaje draw distance na pro jest skopany. Na amatorze czegoś takiego nie ma. Cytuj
Masamune 181 Opublikowano 15 listopada 2016 Opublikowano 15 listopada 2016 Nawet nie chodzi o to, że jest mniej przeciwników na ekranie, bo jest jedna miejscówka, gdzie walczymy może z kilkunastoma stworami na raz. Bardziej chodzi mi o częstotliwość występowania mobków na mapie. Jest ich bardzo mało, demo to ogromne połacie pustego terenu. Jakieś chatki, szopy ruiny są, ale nie ma tam nic. Jestem trochę uczulony na tym punkcie, bo ostatnio grałem w XII i tam mapy są przepełnione przeciwnikami, którzy się odradzają przynajmniej raz po ubiciu ich. Problem rozwiązany. Gra miała jakiegoś buga, od kilku dni wisiała w pamięci konsoli, kilkukrotnie była zamrażana i wyszły takie kwiatki, że się moby nie respiły. Po restarcie jest już lepiej, potyczek jest zauważalnie więcej. 3 Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 16 listopada 2016 Opublikowano 16 listopada 2016 Wiadomo do kiedy embargo na recenzje? Cytuj
Masamune 181 Opublikowano 16 listopada 2016 Opublikowano 16 listopada 2016 Na XO niech lepiej nie recenzują https://youtu.be/pNogErKExg4 Wspomniany wyżej bug, występuje u mnie zdecydowanie zbyt często. Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 16 listopada 2016 Opublikowano 16 listopada 2016 Juz bol anusa w komentarzach bo nie wypowiadal sie w superlatywach o fajnalu xd Praktycznie kazdy clueless gamer tak wyglada, moj ulubiony to wciaz Wiedzmin no ale wiedźmin to dla niego była gra życia . Nic nie robi tak jak seks na jednorożcu Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 17 listopada 2016 Opublikowano 17 listopada 2016 (edytowane) Digital Foundry twierdzi, że gra odpalona w trybie "lightweight" zapewnia jakość grafiki praawie identyczną do tej oferowanej przez podstawowy model PS4. Różnice wizualne na PS4 Pro widać dopiero po włączeniu w opcjach trybu lepszej grafiki. Tutaj zauważalne jest ulepszenie filtrowania tekstur, modyfikacja LoD oddalonych obiektów i ogólnie podniesiona rozdzielczość (gra skaluje obraz do 4K, wykorzystując m.in. algorytmy renderowania checkerboard). Ogólne wrażenie jest pozytywne, choć Digital Foundry ma zastrzeżenia do sposobu, w jaki wyświetlane są klatki obrazu w trybie 4K. W teorii obie wersje działają w 30 fps, ale na poniższym filmiku możecie przekonać się, że płynność obrazu jest subiektywnie lepsza przy ustawieniach "lightweight". DigitalFoundry wyjątkowo chwali wykorzystanie przez FFXV trybu HDR, które jest ponoć najlepsze spośród gier, które testowała redakcja. http://www.ppe.pl/news/47575/digitalfoundry-analizuje-grafike-w-ffxv-na-ps4-pro-najlepszy-tryb-hdr-jaki-widzielismy.html Stąd mi sie wzięło, że gra działa bez locka 30fps troche jakby BF1 na zwykłym PS4, na dużym ekranie inaczej to sie odbiera, ten tryb "lightweight" działał jakby płynniej. Edytowane 17 listopada 2016 przez Fanek 3 Cytuj
Gość Soul Opublikowano 17 listopada 2016 Opublikowano 17 listopada 2016 Nie do końca, raz tu jest płynniejszy obraz a raz tu, czym jest w ogóle ten tryb lightwieght ? w czym dokładnie jest gorszy ? Cytuj
Xantu 147 Opublikowano 17 listopada 2016 Opublikowano 17 listopada 2016 Embargo na recenzje do 28 listopada. Cytuj
Pix 979 Opublikowano 17 listopada 2016 Opublikowano 17 listopada 2016 Nawet się cieszę, bo pewnie by mnie kusiło, żeby poczytać kilka recek, a znając moje szczęście trafiłbym na jakiegoś debila walącego spoilerami. Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 17 listopada 2016 Opublikowano 17 listopada 2016 Zdjęcia z Peru, w spoiler gdyby ktoś chciał obejrzeć pudełko dopiero jak kupi; także wersja Deluxe Samo embargo do dzień przed premierą to nie wiem czy to dobry znak. Cytuj
Starh 3 174 Opublikowano 17 listopada 2016 Opublikowano 17 listopada 2016 Ależ ta okładka jest brzydka... dobrze, że są i inne Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 18 listopada 2016 Opublikowano 18 listopada 2016 (edytowane) Day1 patch 7.2gb, info co poprawia na razie brak Edytowane 18 listopada 2016 przez Fanek Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.