Opublikowano 15 listopada 20168 l "Draw distance cieni" - gdyby ktoś 15 lat temu powiedział mi, że gracze będą się przejmować takimi rzeczami, to pewnie bym nie uwierzył. 15 lat temu gry nie szly w fotorealizm, teraz jak jedziesz autem w pieknie wymodelowanym swiecie i cienie sie 10 metrow przed toba doczytuja to jednak troche sie to rzuca w oczy. Ja gram w demo i odnoszę wrażenie, że jest w cholerę za pusto. Jakos musieli te 30 fpsow ogarnac, redukcja przeciwnikow na mapie wydaje sie sensownym krokiem w te strone. W Duscae najwieksze spadki byly wlasnie podczas duzych potyczek.
Opublikowano 15 listopada 20168 l Nawet nie chodzi o to, że jest mniej przeciwników na ekranie, bo jest jedna miejscówka, gdzie walczymy może z kilkunastoma stworami na raz. Bardziej chodzi mi o częstotliwość występowania mobków na mapie. Jest ich bardzo mało, demo to ogromne połacie pustego terenu. Jakieś chatki, szopy ruiny są, ale nie ma tam nic. Jestem trochę uczulony na tym punkcie, bo ostatnio grałem w XII i tam mapy są przepełnione przeciwnikami, którzy się odradzają przynajmniej raz po ubiciu ich.
Opublikowano 15 listopada 20168 l Może dlatego tak jest że demko jest ustawione na easy, może na wyższym poziomie częstotliwość wrogów się zwiększy.
Opublikowano 15 listopada 20168 l Nawet nie chodzi o to, że jest mniej przeciwników na ekranie, bo jest jedna miejscówka, gdzie walczymy może z kilkunastoma stworami na raz. Bardziej chodzi mi o częstotliwość występowania mobków na mapie. Jest ich bardzo mało, demo to ogromne połacie pustego terenu. Jakieś chatki, szopy ruiny są, ale nie ma tam nic. Jestem trochę uczulony na tym punkcie, bo ostatnio grałem w XII i tam mapy są przepełnione przeciwnikami, którzy się odradzają przynajmniej raz po ubiciu ich. Potyczki na mniejsza skale = latwiejsza optymalizacja. Pamietam jak w Duscae co chwila na nas sie krasnale w nocy rzucaly, tylko tak jak mowie, wtedy byly tez najwieksze spadki. Watpie ze poziom trudnosci bedzie zalezny od ilosci wrogow, z reguly statystyki sie zmieniaja, jednak zobaczymy. btw.
Opublikowano 15 listopada 20168 l Fantastyczny marketing tym pokazem u Conana, który mówi przez 10 minut, jaka gra jest nudna i monotonna.
Opublikowano 15 listopada 20168 l No, ale to jednak prime time w TV, Conan i gry - nabijanie się z nich to całe clou segmentu im poświęconym :v
Opublikowano 15 listopada 20168 l No, ale to jednak prime time w TV, Conan i gry - nabijanie się z nich to całe clou segmentu im poświęconym :v Dokładnie, każdy odcinek taki był. Dobra beczka była przy GTAV
Opublikowano 15 listopada 20168 l Conan ciagle szydzi z siebie, więc naprawdę, jak on coś trzyma w rękach to ludzie to kupią.
Opublikowano 15 listopada 20168 l Juz bol anusa w komentarzach bo nie wypowiadal sie w superlatywach o fajnalu xd Praktycznie kazdy clueless gamer tak wyglada, moj ulubiony to wciaz Wiedzmin
Opublikowano 15 listopada 20168 l https://youtu.be/Ew0_5fF0WaM?t=3m47s Mi sie wydaje czy High quality mode ma zmniejszony draw distance? Swoja droga draw distance cieni w obu wersjach podczas jazdy mocno rzuca sie w oczy. Nic ci się nie wydaje draw distance na pro jest skopany. Na amatorze czegoś takiego nie ma.
Opublikowano 15 listopada 20168 l Nawet nie chodzi o to, że jest mniej przeciwników na ekranie, bo jest jedna miejscówka, gdzie walczymy może z kilkunastoma stworami na raz. Bardziej chodzi mi o częstotliwość występowania mobków na mapie. Jest ich bardzo mało, demo to ogromne połacie pustego terenu. Jakieś chatki, szopy ruiny są, ale nie ma tam nic. Jestem trochę uczulony na tym punkcie, bo ostatnio grałem w XII i tam mapy są przepełnione przeciwnikami, którzy się odradzają przynajmniej raz po ubiciu ich. Problem rozwiązany. Gra miała jakiegoś buga, od kilku dni wisiała w pamięci konsoli, kilkukrotnie była zamrażana i wyszły takie kwiatki, że się moby nie respiły. Po restarcie jest już lepiej, potyczek jest zauważalnie więcej.
Opublikowano 16 listopada 20168 l Na XO niech lepiej nie recenzują https://youtu.be/pNogErKExg4 Wspomniany wyżej bug, występuje u mnie zdecydowanie zbyt często.
Opublikowano 16 listopada 20168 l Juz bol anusa w komentarzach bo nie wypowiadal sie w superlatywach o fajnalu xd Praktycznie kazdy clueless gamer tak wyglada, moj ulubiony to wciaz Wiedzmin no ale wiedźmin to dla niego była gra życia . Nic nie robi tak jak seks na jednorożcu
Opublikowano 17 listopada 20168 l Digital Foundry twierdzi, że gra odpalona w trybie "lightweight" zapewnia jakość grafiki praawie identyczną do tej oferowanej przez podstawowy model PS4. Różnice wizualne na PS4 Pro widać dopiero po włączeniu w opcjach trybu lepszej grafiki. Tutaj zauważalne jest ulepszenie filtrowania tekstur, modyfikacja LoD oddalonych obiektów i ogólnie podniesiona rozdzielczość (gra skaluje obraz do 4K, wykorzystując m.in. algorytmy renderowania checkerboard). Ogólne wrażenie jest pozytywne, choć Digital Foundry ma zastrzeżenia do sposobu, w jaki wyświetlane są klatki obrazu w trybie 4K. W teorii obie wersje działają w 30 fps, ale na poniższym filmiku możecie przekonać się, że płynność obrazu jest subiektywnie lepsza przy ustawieniach "lightweight". DigitalFoundry wyjątkowo chwali wykorzystanie przez FFXV trybu HDR, które jest ponoć najlepsze spośród gier, które testowała redakcja. http://www.ppe.pl/news/47575/digitalfoundry-analizuje-grafike-w-ffxv-na-ps4-pro-najlepszy-tryb-hdr-jaki-widzielismy.html Stąd mi sie wzięło, że gra działa bez locka 30fps troche jakby BF1 na zwykłym PS4, na dużym ekranie inaczej to sie odbiera, ten tryb "lightweight" działał jakby płynniej. Edytowane 17 listopada 20168 l przez Fanek
Opublikowano 17 listopada 20168 l Nie do końca, raz tu jest płynniejszy obraz a raz tu, czym jest w ogóle ten tryb lightwieght ? w czym dokładnie jest gorszy ?
Opublikowano 17 listopada 20168 l Nawet się cieszę, bo pewnie by mnie kusiło, żeby poczytać kilka recek, a znając moje szczęście trafiłbym na jakiegoś debila walącego spoilerami.
Opublikowano 17 listopada 20168 l Zdjęcia z Peru, w spoiler gdyby ktoś chciał obejrzeć pudełko dopiero jak kupi; także wersja Deluxe Samo embargo do dzień przed premierą to nie wiem czy to dobry znak.
Opublikowano 18 listopada 20168 l Day1 patch 7.2gb, info co poprawia na razie brak Edytowane 18 listopada 20168 l przez Fanek
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.