KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 27 października Opublikowano 27 października 8 minut temu, _Red_ napisał(a): Ale dungeon chyba nie jest opcjonalny, tylko trzeba go przejsc do końca? Jakbym olewał ciagle Tartarusa to na koniec musiałbym za jednym wieczorem przejsc 250+ pięter, czy jest to jakoś głupoodporne? Nie nie, mówię o tym, że konstrukcja DLC to jest 99% Tartarus i jak Cię zmęczy podstawka, to nie graj w EP Aigis przynajmniej daj sobie czas. Sam Reload jest dużo bardziej urozmaicony, a Episode Aigis (to jest standalone DLC po zakończeniu głównej gry) to niestety tylko dungeon crawler (do tego średni). Nie ma Social Linków, szkoły itp. czyli tego co w P3 najlepsze. 1 Cytuj
_Red_ 12 064 Opublikowano 27 października Opublikowano 27 października Dobra juz czaje, jest naturalna granica pięter per "sezon". Jedno zejście do lochu skończyłem na 17p, a za drugim razem okazalo się, że 22p to obecny limit. To szkoda czasu by złazic tam wiecej razy, lepiej robic social linki i jeść ramen xd Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 27 października Opublikowano 27 października To wynika z tego, że pierwotne wydanie P3 na ps2 trochę różniło się od Reload. W skrócie było ciężej żeby dostać się do "końca" każdego piętra. O dojściu w ciągu jednego Dark Hour, klepiąc wszystkich po drodze zapomnij. Wtedy postacie faktycznie się męczyły bo istniała wokół tego mechanika i będąc zmęczonym potem musiałeś odchorować następny dzień. Reload kompletnie wyrzucił tą mechanikę, tak samo zmienili Shuffle Time pod koniec walki, gdzie wcześniej mieszało karty i musiałeś wylosować nagrodę (czasami z pułapką w postaci zatrucia itd) już nie wspominając, że nie było tyle środków na odzyskanie MP, podlevelowanie nieaktywnych członków, no i brak kontroli nad pozostałymi członkami drużyny (to dopiero dodali w Portable), którzy popełniali często durne ruchy marnując przy tym manę i często zdrowie. Pewne rzeczy Reload znacząco uprzyjemnił ale szkielet gry wciąż pozostał jak za czasów PS2. Można dzisiaj jęczeć na tego Tartarusa ale to dzięki P3 mamy dzisiaj wszystkie kolejne odsłony, Metaphora jak również inne jrpgi naśladujące szkolne klimaty (np Tokyo Xanadu). Cytuj
_Red_ 12 064 Opublikowano 1 listopada Opublikowano 1 listopada 26 czerwca za mną, czyli pierwsze 3 osoby zaginione w Tartarusie odzyskane. Ogólnie już wszystko obczajone i zrozumiałe, a mimo to nadal pojawiają się nowe mechaniki walki czy postacie. Rozumiem już dlaczego ludzi wciąga np. Civilization. Tu jest podobnie - rutyna wchodzi w krew i chce się optymalizować dzień: - niedziela: zakupy w mango TV, MMORPG z Maya, wieczorem praca albo jedzonko na sprawny umysł - w tygodniu: szkoła, spotkania z ziomeczkami, interakcje fabularne Zeby sie nie zrzygac od dungeonow to schodzę tam raz na miesiąc może i robie wszystko aż do granicy, teraz tylko poczekalem aż uzbierają się trzy zaginione osoby (musialem luknac w opis bo nie chcialem trzech nocy na to zarywać osobno). Mimo ze nie lubie w grach presji czasu to tu nie ma takiego odczucia. Ot życie plynie, jest kupa czasu na rozwój, walki i zbieranie loota. Chyba tylko ktos kto cały dzień spedza w łóżku i nie wchodzi do Tartarusa mógłby sobie jakkolwiek zepsuć grę. Żałuję, że P5 skonczylem kiedyś w podstawce, bo w życiu nie przemęcze od nowa dla Royala, szczególnie że jeszcze P4Golden przede mną. Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 4 listopada Opublikowano 4 listopada https://www.gamesradar.com/games/persona/as-the-persona-and-yakuza-series-fly-beyond-20-million-sales-each-sega-says-its-jrpg-successes-are-thanks-to-the-power-of-multi-platform-releases/ 1 Cytuj
_Red_ 12 064 Opublikowano 16 listopada Opublikowano 16 listopada Po 113 piętrze zaczynam juz przebiegac przez te lochy prosto do kolejnych schodów, bo ile można xd Pojebalo ich z tym identycznym layoutem przez 20 kolejnych kondygnacji pod rząd. Ale skończę Czy poza drzwiami Monadu dojdą kolejne dystraktory w Tartarusie, ktore jeszcze bardziej rozepchaja ten dungeon crawling? Bo nie chce mi się teraz ich robic - załatwiłem ostatnich dostepnych bossow na tym etapie (platinum dice, tiara i silent book), ale szczerze to więcej bym juz nie chciał. Cytuj
Pupcio 18 646 Opublikowano 16 listopada Opublikowano 16 listopada Uważaj młody z tym przebieganiem xD Też w og tak robiłem a potem człwiek trafił na bossika i trzeba było wracać bić żelki 1 Cytuj
_Red_ 12 064 Opublikowano 16 listopada Opublikowano 16 listopada Wg poradnika mam level adekwatny. Ogolnie czekam do ostatniego dnia przed pełnią tak by za jednym razem dojść do granicznego piętra jak i po drodze uratować łajzy z tablicy ogłoszeń. Ogolnie bossowie sa spoko jak sie zna słabości i ataki, kwestia wtedy przygotować odpowiednią drużynę by co runde nie dostawać weaknessem Najgorsze kurwy co co chwile oczarowuja mi postać, a nie mialem przy sobie wyekwipowanych amuletów. Raz masz bossa od razu obok sejva a raz po 30 minutach łażenia i jak zle dobierzesz skład i ekwipunek to dupa (mowie o tych fabularnych lochach, nie Tartarusie). Cytuj
Dandelion 27 Opublikowano 16 listopada Opublikowano 16 listopada Ja sobie zmieniłem poziom trudności na łatwy gdzieś ok 50 piętra, jak przeczytałem, że tych pięter jest 250 xd Prawie wszystko omijam, czasami sobie z trudnymi cieniami powalczę by napić expa, bo ten Tartarus to jest w sumie najgorsza część gry. Social linki i życie szkolne jest zajebiste, walki w czasie pełni też, ale tak długiego i monotonnego dungeonu to nie zniosę. 1 Cytuj
KrYcHu_89 2 378 Opublikowano 16 listopada Opublikowano 16 listopada W DLC jest prawdziwy problem z level gatingiem, jak ktoś przelatuje to na normal nie ma szans z final bossami, albo grind, albo obniżenie, podstawka była bardzo ok, nie mialem problemów z levelem, prostsze niż np. Portable ze względu na Theurgy. Cytuj
SnoD 2 342 Opublikowano 21 listopada Opublikowano 21 listopada (edytowane) Dzisiaj skończyłem Reloaded. Fajna klamra mojego gamingowego życia. Oryginał przechodziłem gdy ukazał się na PS2, remake prawie 18 lat później. Generalnie ogólne zmiany w grze bardzo na plus, ograniczono grinding, a i tak mamy grę na ~100-120h. Fajnie było sobie przypomnieć jakimi sadystami byli twórcy rozwiązując całą historię w taki a nie inny sposób. 18 lat później nadal wywołuje emocje. Dla mnie gra kultowa po wsze czasy Edytowane 21 listopada przez SnoD Cytuj
_Red_ 12 064 Opublikowano 21 listopada Opublikowano 21 listopada U mnie 10 listopada w kalendarzu, 70h na liczniku. Wszystkie skille mam na 6 od września, więc jedynie rozwijam social linki. Kasy jest duzo, ekwipunek dobry, gra jest dość łatwa. Czekam na dalszy rozwój wydarzen i plot twisty, ale juz powoli mnie powtarzalność nuży. Jak skoncze to może ktos chce się zamienić za Metaphora na PS5? edit: skończone po 105h, mam dość na jakiś czas i chyba niepredko rozpakuje z folii P5Royal xD Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.