Don_Pedro 5 Opublikowano 16 kwietnia 2008 Opublikowano 16 kwietnia 2008 3 nowe, nic nie wnoszace screeny http://metalgearsolid4.net/2008/04/16/3-ne...creenshots.html Wykonanie postaci pierwsza klasa, ale niestety otoczenie w porownaniu z takim chociazby Uncharted jest po prostu beznadziejne Cytuj
Daffy 10 547 Opublikowano 16 kwietnia 2008 Opublikowano 16 kwietnia 2008 Przesada,otoczenie jest ładne i pełne w detale,jedyne co tej grze brakuje to wyższej jakości tekstur i właśnie pod tym względem Uncharted nie ma sobie równych w chwili obecnej na ps3 Cytuj
J.D 0 Opublikowano 18 kwietnia 2008 Opublikowano 18 kwietnia 2008 (edytowane) Spoiler Leaked Vamp's Boss Music ? http://pl.youtube.com/watch?v=gNL5Il89F4E wedlug mnie to real music, za(pipi)ista czyżby wiec mieliśmy w grze pojedynek Snake Vamp ? Edytowane 18 kwietnia 2008 przez J.D Cytuj
Daffy 10 547 Opublikowano 19 kwietnia 2008 Opublikowano 19 kwietnia 2008 To nie pierwszy raz kiedy Hideo Kojima narzeka na Metal Gear Solid 4 - przypomnijmy, że żalił się już z powodu zbyt małej pojemności dysków Blu - ray a potem z ogólnego nurtu jaki przyjęły dzisiejsze konsole, takie niestety jest życie perfekcjonisty. W udzielonym niedawno wywiadzie, który przeprowadził magazyn Edge twierdzi, że nie jest zadowolony z ostatecznego efektu jakim jest Metal Gear Solid 4, poniżej przedstawiamy powody owego niezadowolenia: - Kojima twierdzi, że MGS 4 jest bliski jego wizji gdyż wkradamy się na pole walki i tylko od nas zależy czy włączymy się w trwający konflikt czy po cichu bocznymi drogami przemkniemy obok przeciwników. Niestety niektóre elementy graficzne i wielkość map mocno odtają od tego co sobie założył - Hideo kolejny raz wraca do metafory z liczbami - założenia i projekt były 10 krokami naprzód, ostateczny efekt to tylko 1 krok - Hideo przypomniał o swojej obietnicy, którą złożył 3 lata temu , najnowsza część miała być czymś rewolucyjnym, niestety tak nie jest. Wszystko z powodu CPU w PS3, który został wykorzystany do granic możliwości. Kojima nie krytykuje samej konsoli ale myślał, że dzisiejszy sprzęt będzie stać na więcej Nie sposób nie zgodzić się z opiniami wygłoszonymi przez ojca serii Metal Gear, tak więc najnowsza część nie będzie rewolucyjna ale rewelacyjna jak najbardziej Źródło Imperium Gier Był kiedyś Hideo zadowolony z czegokolwiek?A co do grafiki-oceniam po trailerach i screenach i jak to niby 100% mocy PS3 to niby ile wykorzystuje Uncharted?120%?No chyba,że faktycznie tak jak pisały zachodnie serwisy ,jest o wiele ładniej niż Konami nam do tej pory pokazuje i jedynie Crysis może się równać do oprawy nowego MGS Cytuj
YETI 10 979 Opublikowano 19 kwietnia 2008 Autor Opublikowano 19 kwietnia 2008 Z tym Crysis to pewnie przesadzają ale jestem bardzo ciekawy jak prezentuje się finalna wersje. Cytuj
polaki899 32 Opublikowano 19 kwietnia 2008 Opublikowano 19 kwietnia 2008 Dla mnie te narzekania to tylko słaby sposób usprawiedliwienia nieudolności jakońskich developerów , którzy nie potrafią ewidentnie poradzić sobie z nową generacją konsol i ich architekturą. KONAMI i CAPCOM moim zdaniem to udawadniają słabym poziomem wydawania swoich gier. Dlatego jakiś wodotrysków i nowinek technicznych sie nie spodziewam w MGS4. Bedzie to oczywiście genialna gra pod wzgledem fabularnym i pod wzgledem kierowania emocji gracza ale to tylko tyle i nic wiecej. Japońscy programiści muszą sie obudzić bo zachodni świat jest już przednimi pod wzgledem technologii produkcji gier, który w japoni zatrzy,mał sie na poziomie ps2 bo inaczej bedzie całkowita klapa japońskich tytułów. Cytuj
theGrimReaper669 0 Opublikowano 19 kwietnia 2008 Opublikowano 19 kwietnia 2008 Kojima jak zwykle swoje Ja i tak wole gre rewelacyjna niz rewolucyjna Cytuj
walek 96 Opublikowano 21 kwietnia 2008 Opublikowano 21 kwietnia 2008 Przesada,otoczenie jest ładne i pełne w detale,jedyne co tej grze brakuje to wyższej jakości tekstur i właśnie pod tym względem Uncharted nie ma sobie równych w chwili obecnej na ps3 Własnie sobie obejrzalem nowy gameplay Alone in the Dark. Niesamowita jest ta kamera z za plecow- plynne ruchy, w iscie kinowym stylu... To samo bylo w Gears of War czy Ghost Recon:AW. Praca kamery oddaje niesamowty klimat wojennego chaosu w tych szpilach. A co mamy w MGS4!? Sztywne na maksa ujecie Snake w trybie TPP! Do tego ta porazajaca animacja starucha!... Tak sie zastanawiam co Konami przez 4 lata robilo? Tworzylo scenariusz, zeby go opakowac w stare "ciuchy"! Czy MGS4 bedzie fabularnym monstrum, z brzydką gębą?... Nie podoba mi sie! Japońscy programiści muszą sie obudzić bo zachodni świat jest już przednimi pod wzgledem technologii produkcji gier, który w japoni zatrzy,mał sie na poziomie ps2 bo inaczej bedzie całkowita klapa japońskich tytułów. Japonscy programości to zdolne bestie, i nie sadze by mieli problemy z programowanie na konsole nowej generacji (tz obecnej generacji). Sęk w tym, ze tacy giganci jak Capcom, EA, Bungie, czy Konami moga sobie pozwolic na wydanie tytulu HD- czyli gry z podbita rozdzialką oraz mechaniką past-gena. Zobaczcie sobie na takie gry jak DMC4, GT5:Prologue, czy MGS4. Po co robic cos innowacyjnego, rewolucyjnego, nowego etc. To i tak sie sprzeda! Mamy wrobiona marke, wiec korzystajmy z tego, i nabijajmy kazbe. Jak konkurencja bedzie sie do nas zblizac, to wtedy odpalimy turbo-ddalimy sie na bezpieczna odleglosc, i znowu poczkeamy ka kolejny ruch konkurencji. Tak to działa. Cytuj
FaRgAtE 0 Opublikowano 21 kwietnia 2008 Opublikowano 21 kwietnia 2008 Hideo niezadowolony z MGS4 link Cytuj
Sanryu 0 Opublikowano 21 kwietnia 2008 Opublikowano 21 kwietnia 2008 Hideo niezadowolony z MGS4 link Niby Koji wykorzystal 100% mocy Cella?Hmm to ile wykorzystal np. Uncharted badz Rachet? 110% Oj Koji, cos krecisz Cytuj
Maximmus 0 Opublikowano 21 kwietnia 2008 Opublikowano 21 kwietnia 2008 Hideo niezadowolony z MGS4 link uuuu rozumiem że pan KOJIMa spodziewał się znacznie większej MOCY (trzy lata temu) po ps3... hmmm jak my wszyscy... bardzo krytyczna moim zdaniem wypowiedz sugerująca żę WIELKA MOC CELLA wcale nie jest taka wielka ... w tym roku sie okaże czy ma ona racje... Cytuj
grzes_l 9 Opublikowano 21 kwietnia 2008 Opublikowano 21 kwietnia 2008 Na dzien dzisiejszy jakakolwiek opinia na temat mozliwosci sprzetu od firmy takiej jak Konami, ktora pokazuje dla PS3 to co pokazuje (jak chocby sukces MGO open beta, czy koniecznosc instalacji gier o dosc dyskusyjnej jakosci (lost planet)) to pozostaje mi sie tylko rozesmiac. W mojej opini nie wyglada to na problem sprzetowy, chociaz dla "specjalistow" z Konami pewnie tak wlasnie jest... Cytuj
FaRgAtE 0 Opublikowano 21 kwietnia 2008 Opublikowano 21 kwietnia 2008 Hideo nie twierdzi że Cell w ps3 jest słaby, po prostu dla niego to wciąż za mało by zrealizować wszystkie swoje pomysły Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 21 kwietnia 2008 Opublikowano 21 kwietnia 2008 Na dzien dzisiejszy jakakolwiek opinia na temat mozliwosci sprzetu od firmy takiej jak Konami, ktora pokazuje dla PS3 to co pokazuje (jak chocby sukces MGO open beta, czy koniecznosc instalacji gier o dosc dyskusyjnej jakosci (lost planet)) to pozostaje mi sie tylko rozesmiac. W mojej opini nie wyglada to na problem sprzetowy, chociaz dla "specjalistow" z Konami pewnie tak wlasnie jest... Lost Planet to Capcom... Cytuj
Maximmus 0 Opublikowano 21 kwietnia 2008 Opublikowano 21 kwietnia 2008 Jak by nie kombinować rozczarował się... myślał 3 lata temu że ps3 zapewni mu realizacje swojej wizji ale jednak CELL w jego opini nie okzała się taka rewuolucją jakiej się spodziwał( i miliny innych zamna na czele). Gdyby to powiedział jakis koleś z EA albo Ubisoft to bym olał taka opinie, dlamnie on nie jest guru ale doceniam jego prace i pozycje... jego opini cos znaczy. Cytuj
FaRgAtE 0 Opublikowano 21 kwietnia 2008 Opublikowano 21 kwietnia 2008 Problem polega na tym że jedni twierdzą że "ledwo dotknęliśmy potencjału Cell" a inni że spodziewali się czegoś więcej, rewolucji. Z reszta nie wiem czy Hideo z zawodu zajmuje sie "pisaniem" gier. Z tego co pamiętam on zajmował sie chyba reżyserią i strona fabularną? Jak sie mylę to mnie poprawcie. Cytuj
grzes_l 9 Opublikowano 21 kwietnia 2008 Opublikowano 21 kwietnia 2008 Jak by nie kombinować rozczarował się... myślał 3 lata temu że ps3 zapewni mu realizacje swojej wizji ale jednak CELL w jego opini nie okzała się taka rewuolucją jakiej się spodziwał( i miliny innych zamna na czele). Gdyby to powiedział jakis koleś z EA albo Ubisoft to bym olał taka opinie, dlamnie on nie jest guru ale doceniam jego prace i pozycje... jego opini cos znaczy. A dla mnie to chrzanienie. Taka dziecinada - moi chrzesniacy zachowuja sie tak samo jak wiedza, ze cos przegraja albo cos juz spieprzyli. Proaktywnie doszukuja sie sil wyzszych, ktore przeszkodzily badz przeszkodza im w ich absolutnym sukcesie na ktory byliby skazani dzieki ich niezwyklym talentom... A tak... Cytuj
polaki899 32 Opublikowano 21 kwietnia 2008 Opublikowano 21 kwietnia 2008 Jak już pisałem w temacie MGS4 jest to nieudolne tłumaczenie sie nieporadnością w opanowaniu konsol nowej generacji. Cała branża japońskich producentów gier jest w wielkim kryzysie i pokazują oni to kolejnymi tytułami które wydają. I moim zdaniem wszystkie gry które wychodzą z rąk japońskich programistów sa na poziomie technicznym ps2 i już nawet ich wspaniały klimat gier powoli traci magie. Mam nadzieje ze za kilka lat nadrobią straty do zachodnich firm i jeszcze odrodzą sie jak feniks z popiołów 8) Cytuj
Kwapi 1 Opublikowano 21 kwietnia 2008 Opublikowano 21 kwietnia 2008 Po prostu japońce nie są obeznane z architekturą PS3. Uncharted wygląda bajecznie, MGS4 jest ładny, ale nic poza to. No chyba, że Kojimuś sobie ubzdurał, że będzie miał dźwięk 16.7 i hologramy. Niech nie przesadza, bo to dopiero rok od premiery PS3!!! Ta konsola ma starczyć na 5-7 lat. Popieram, zdanie kolegi, to po prostu tłumaczenie się kogoś kto nie umie opanować potwora technologicznego. Cytuj
FaRgAtE 0 Opublikowano 21 kwietnia 2008 Opublikowano 21 kwietnia 2008 wszystkie gry które wychodzą z rąk japońskich programistów sa na poziomie technicznym ps2 No teraz to żeś dał popis... MGS4 jest ładny, ale nic poza to To też niezłe stwierdzenie... Wiecie łatwo jest pisać że gra XYZ to lipa, nawet sobie sprawy co niektórzy nie zdają jak ciężko taką grę zrobić... Cytuj
napletator 0 Opublikowano 21 kwietnia 2008 Opublikowano 21 kwietnia 2008 (edytowane) Wiecie łatwo jest pisać że gra XYZ to lipa, nawet sobie sprawy co niektórzy nie zdają jak ciężko taką grę zrobić... To Ty zes teraz wypalil Co z tego, ze gre jest ciezko zrobic? A za co oni dostaja grube bańki? Za to, ze wlasnie tak "ciezko" beda pracowac nad taka gierka. Poza tym kogo to obchodzi, ze ciezko jest zrobic ta gierke? Mnie to gie obchodzi bo ja mam dostac dopracowany produkt za ktory place duza kase. Poza tym mamy sie teraz uzalac jak to biednemu KONAMI jest ciezko zrobic gre? Szkoda, ze wlasnie takie jest myslenie duzych korporacji, "ciezko zrobic jest gre, bo w ogole sie nie znamy na narzedziu naszej pracy, dlatego powiemy na przyklad takie cos jak Kojima." Edytowane 21 kwietnia 2008 przez napletator Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 21 kwietnia 2008 Opublikowano 21 kwietnia 2008 A czy Kojima nie mówił tego samego w kontekście MGS2 i PS2? To znaczy ja nie pamiętam, ale czytałem np. wypowiedzi ludzi na NeoGAF że coś takiego miało miejsce w przeszłości. Poza tym wcześniej był wywiad z nim na IGN i tam stwierdził chyba, że nigdy nie powstanie konsola która sprosta oczekiwaniom jego i jego zespołu. Nie rozumiem tego poruszenia. Wypowiem się jeszcze co do sytuacji u japońskich developerów. Otóż ja jestem zdania, że są oni na razie w tyle za zachodnimi developerami, ale kryzys to zdecydowanie za dużo powiedziane. Polecam przeczytać wywiad z Taku Muratą opublikowany na Gamasutra jakieś kilka dni temu, gdzie wykłada on swój pogląd na całą sytuację. Powoływanie się w tej kwestii głównie na wypowiedzi Yamaoki, który a) będzie reżyserował dopiero swój pierwszy tytuł chyba ; b) był zachwycony osiągnięciami zachodnich kolegów (prawdopodobnie chodzi o Silent Hill 5 lolz) lub Sudy 51, którego gry sprzedawały się (trochę) lepiej na Zachodzie to dla mnie absolutne kuriozum. Na Zachodzie stawia się tezę, że japońscy developerzy dołują i robi się to przeważnie bez przestudiowania sytuacji, bez wiedzy, że np. nieumiejętność lepszego wykorzystania Unreal Engine 3 to nie jakiś rodzaj ułomności tylko brak dokumentacji dla programistów z KKW. No i dodajmy do tego fakt, iż Japonia zachłysnęła się handheldami, co również w jakimś stopniu zmniejsza entuzjazm w stosunku do platform next-gen i opóźnia proces zmian (z absolutnie sztandarowym przykładem Dragon Quest IX). Jestem przekonany, że na tegorocznym TGS zobaczymy rezultaty obeznania się z architekturą poszczególnych platform. Nie ma bata, musi do tego dojść. Cytuj
FaRgAtE 0 Opublikowano 21 kwietnia 2008 Opublikowano 21 kwietnia 2008 No to mi sie podoba w końcu rzeczowa dyskusja Widzę że trzeba was tylko sprowokować odpowiednio Z mojego punktu widzenia, masz rację i jej nie masz. Mianowicie, płacę-wymagam prawda, tyle że w umysłach niektórych poziom jakiego oczekują od gry jest tak wyśrubowany że mało jakie studio developerskie jest w stanie jemu sprostać. Problem w tym że sobaczą animacje w uncharted i od tego momentu taka animacja powinna być a w każdej grze (w Polsce robi się gry z mniejszym budżetem niż cena sprzętu do mocap'u którego użyli do tej gry - anegdotka ), zobaczą silnik fizyczny z nowego star wars i jak zobaczą gdzieś inaczej/gorzej to nie mogą zrozumieć dlaczego tak jest. Nie chodzi mi o to że nie można krytykować, ba trzeba, tyle że w taki sposób by wyciągnąć z tego wnioski. Enkidu: Zgadzam sie. Cytuj
YETI 10 979 Opublikowano 22 kwietnia 2008 Autor Opublikowano 22 kwietnia 2008 To co mówi Hideo to jedno, a to co opisują serwisy które grały w grę, to drugi Hideo ma swoją wizje, która może spełni przy PS6 A to że MGS4 np. pod wzgledem graficznym zdaniem serwisów prezentuje lepszy poziom od GoW... tylko się cieszyć i czekać na 12.06 (i tak liczy się głównie historia) Cytuj
Słupek 2 141 Opublikowano 22 kwietnia 2008 Opublikowano 22 kwietnia 2008 (edytowane) Tu się nie zgodze, myśle ze Hideo, był na % jak to gadał, albo jest impotentem, tak wrzucać, na swoje, nowo narodzone dziecko. Człowiek, ma troche za bujną wyobraźnie i wyobrażał sobie nie wiadomo co. A i tak MGS4 da takiego kopa, nawet mi się zdaje, że pod niektórymi względami graficznymi, chodź narazie tego nie widać, ale.... Ktoś napisał, że japońskie firmy, nie radzą sobie z next genami (current genami), coś w tym jest, patrząć na współczesne hity, malo jest killerów z Japonii. Druga sprawa, jeżeli nawet już wychodzi dobra gierka to z archaicznym system (DMC4). Nie wnosząca za dużo nowego. Może Japońce się wypalili. Edytowane 22 kwietnia 2008 przez Slupek88 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.