YETI 11 045 Opublikowano 18 czerwca 2008 Autor Opublikowano 18 czerwca 2008 (edytowane) Skończyłem, ranga eagle, czas trochę ponad 27h. No cóż, takiej drugiej gry chyba nie dostaniemy na tej generacji. Piękna historia z pięknym zakończeniem. Cała końcówka jak Pokaż ukrytą zawartość walka z Ocelotem, czołganie się z pomocą trójkąta, w tle słychać kawałek OLD Snake, akcja Raidena z kataną w ustach, czy wydawało by się ostatnie chwile Akiby i Meryl. Cały ten moment, to najlepsza scena w historii gier video! Tak intesywnej i wzruszającej końcówki nie widziałem w żadnej innej grze. . Dla mnie to jest najlepsza część serii. Ta gra zapadnie w pamięci graczy tak jak FFVII. Edytowane 18 czerwca 2008 przez YETI Cytuj
Snake_Plissken 943 Opublikowano 18 czerwca 2008 Opublikowano 18 czerwca 2008 Cytat Gdzie to znalazłeś? Pokaż ukrytą zawartość W pierwszym akcie, po spotkaniu z Beauty and the Beast Unit, zadzwoń do Otacona. Wtedy on się zapyta, czemu Snake rzadko używał CQC. Jak nie zapyta się od razu, to dzwoń do oporu, choć mi za drugim razem zadał to pytanie. Cytuj
Sebas 1 586 Opublikowano 18 czerwca 2008 Opublikowano 18 czerwca 2008 (edytowane) Snake_Plissken napisał(a): Cytat Gdzie to znalazłeś? Pokaż ukrytą zawartość W pierwszym akcie, po spotkaniu z Beauty and the Beast Unit, zadzwoń do Otacona. Wtedy on się zapyta, czemu Snake rzadko używał CQC. Jak nie zapyta się od razu, to dzwoń do oporu, choć mi za drugim razem zadał to pytanie. Mógłbyś to zacytować, lub ktoś inny kto jest akurat w tym momencie? Edytowane 18 czerwca 2008 przez Sebas Cytuj
Snake_Plissken 943 Opublikowano 18 czerwca 2008 Opublikowano 18 czerwca 2008 Pokaż ukrytą zawartość Snake trochę dużo o tym mówi, ale w skrócie - Nauczył się od swojego dowódcy (Big Boss'a). Jednak po jego śmierci nikt nie używał tej techniki, ani Zielone Berety, oddziały SEAL's i CIA. Dopiero kilka miesięcy temu (w roku akcji MGS4), kiedy ujawniono dane Big Boss'a, praktycznie każdy mógł na własną rękę nauczyć się tej techniki. Jednak wiele osób kompletnie jej nie potrafiło opanować tak jak trzeba. Snake mówił, że on nie uczył się z kiepskich podręczników, lecz od doświadczonej osoby. Potem wspomniał, że nie używał jej często, ze względu na to, że jego dowódca zdradził. Mniej więcej coś takiego mówił. Cytuj
Sebas 1 586 Opublikowano 18 czerwca 2008 Opublikowano 18 czerwca 2008 Chodziło mi o to jak to jest dokładnie w oryginale, po angielsku ale dzięki wielkie. Jak komuś się będzie chciało to wszystko przepisać to byłoby fajnie Ale i tak naciągane fpyte xD Cytuj
Arkady 1 032 Opublikowano 18 czerwca 2008 Opublikowano 18 czerwca 2008 Wczoraj ukończyłem na Hardzie w 16:36h, a nadal mnie trzyma, zakończenie inne niż myślałem, ale równie mocne, sprawa z Patriotami też dobra, kto by się spodziewał, że to oni. Ostatnia walka napsuła mi krwi, przez całą grę zero continue, w ostatniej walce aż 14 Cytuj
Jakim 1 797 Opublikowano 18 czerwca 2008 Opublikowano 18 czerwca 2008 huh 16 godzin. Nie nacieszyłeś się grą Ja 16 miałem po trzecim akcie. Cytuj
Arkady 1 032 Opublikowano 18 czerwca 2008 Opublikowano 18 czerwca 2008 Jakim napisał(a): huh 16 godzin. Nie nacieszyłeś się grą Ja 16 miałem po trzecim akcie. No sam się zdziwiłem kiedy zobaczyłem wasze 23h, delektowałem się grą i skradałem jak mogłem, ale bez przesady, nie patrzyłem jak strażnik przejdzie swoją ścieżką 3 razy i dopiero ruszałem Broń Boże żebyście pomyśleli, że grałem na hura A zapomniałem, mam duży niedosyt, powinno być więcej takich aktów jak pierwszy i drugi, ale i tak gameplay miażdzy! Cytuj
Tamashi 4 Opublikowano 18 czerwca 2008 Opublikowano 18 czerwca 2008 Skończyłem grą po raz drugi tym razem na hardzie. Jakiejś ogromnej przepaści między normal, a hard to nie ma. Owszem, strażnicy wydają się być bardziej uważni i już nie tak łątwo koło nich przejść. Większe problemy sprawiła mi walka Metal Gearów oraz walka finałowa. Na normalu obie te walki poszły za pierwszym razem, a na hardzie musiałem się nieźle napocić xD. Początek piątego aktu nie sprawił mu problemów zarówno na normal jak i na hard. No nic...czas się zabrać za poziom extreme. Cytuj
Krakers 4 Opublikowano 18 czerwca 2008 Opublikowano 18 czerwca 2008 Ja nie wiem, jak tą grę można przechodzić dłużej niż 20h o_0 (Mój czas 17.59.48 ) Cytuj
Zarathustra 616 Opublikowano 18 czerwca 2008 Opublikowano 18 czerwca 2008 Tapetka jaką sobie zrobiłem, może komuś się spodoba. Szukałem dziś pół dnia jakiegoś kanału z tymi filmikami na You Tube, wszystko chyba pousuwali z serwisu, w takim momencie w jakim oglądałem... <smutek na max> Cytuj
Gawlick 7 Opublikowano 19 czerwca 2008 Opublikowano 19 czerwca 2008 (edytowane) Polecam sprawdzic japoński sklep albowiem znajduje się tam coś, co każdego fana MGS(i nie tylko) może zainteresować. MGS Database jest swojego rodzaju encyklopedią, gdzie znajdziemy osoby, organizacje itp. ze wszystkich czesci MGSa. Plik waży 77 MB i jak na moje oko współpracuje z MGS4 Edytowane 19 czerwca 2008 przez Gawlick Cytuj
Gość Maiden Opublikowano 19 czerwca 2008 Opublikowano 19 czerwca 2008 (edytowane) Genialna gra - fakt, acz nie pozbawiona pewnych wad Miodu lać nie będę, jak dobra to gra, kto skończył ten wie. Ale: - Słabiutkie, jak dla mnie akty 1 - 3. Za to przewspaniałe 4 - 5 - B. mało gameplayu - B. szybkie tłumaczenie pewnych wątków (Co akurat zrozumiałe ze wzglęfu na ogrom tej gry, fabuły) - Mimo wszystko za dużo groteski Jak dla mnie 9.75, dawno żadna gra mnie tak nie przykuła, cudowne uczucie! No i czekamy na FF 13 Edytowane 19 czerwca 2008 przez Maiden Cytuj
BigSnk 0 Opublikowano 19 czerwca 2008 Opublikowano 19 czerwca 2008 Joł Joł - zkaczylem pierwszego speed runa niestety tylko na normalu, na extremie utknelem w 3a (ucieczka) jest to najtrudniejszy momet jak niechcemy nikogo zabijac nawet z auto aim... pochwale sie statsami SOLID NORMAL total play time 30.000dp - 03.12.55 (spokojnie da sie przejsc w 5h nz extreme) continues 20,000dp - 0 alert phase 40.000dp - 0 kills 40.000dp - 0 recovery items used 20.000dp - 0 weapons type rpocured 3.230dp - 22 flashback watched 0dp - 0 special items used 10.000dp - not used total bonus 163.230dp current drebin points 506.877dp conter the title of... "FOX" List of titles: fox, hound, mantis, wolf, raven, octopus, pigeon, scorpion Bonusy: race gun (19 pociskow i bardzo szybko strzela) type 17 pistol (pistolet eve z mgs3 automat) d.e. long barrel (desert eagle z luneta) solar gun knight (strzal oglusza i na dodatek wszystko wypada z kolesia co mial przy sobie, niestety na rebeliantow niedziala i nic niedaja) bandana (nieskaczone amo) stealth camuflage (niewidzialnosc) suit command vest Dodam ze to bylo New Game W dziale MGS4 Faqs podalem juz taktyki jak pokonac bossow w bardzo krudkim czasie i na stamine, bede pisal tam czasami jak przejsc poszczegulne momety oczywiscie na extreme i na title Big Boss... POZDRO LUDZISKA Cytuj
marcin0903 1 Opublikowano 19 czerwca 2008 Opublikowano 19 czerwca 2008 Gram sobie powoli, powoli, jestem w drugim akcie, na początku, nie no poprostu ta gra graficznie jest piękna! Nie grałem w poprzednie części, więc z fabułą u mnie tak średnio, coś tam niby się rozumie, ale nie ma to jak przejść poprzednie części i zabrać się za MGS4. Sama gra jest warta kupna nawet jeśli nie znasz fabuły! Dużo radochy sprawia skradanie się planowanie taktyczne itp... często to robie lecz nie zawsze wychodzi, jeśli coś weźmie w łeb, no to rozwiązanie proste. Biorę karabin i strzelam, niczym w CoD4 . Ale generalnie nie da się przejść gry w ten sposób, bo to jest sneaking mission . Cytuj
Incognitos 2 Opublikowano 19 czerwca 2008 Opublikowano 19 czerwca 2008 (edytowane) Szalony wynik MGS'a - 1,4 mln w tydzień - http://vgchartz.com/games/game.php?id=6970 PS: CZEKAM NA PRZESYŁKĘ!!! Gdzie mój 1 400 001 egzemplarz?? Edytowane 19 czerwca 2008 przez Incognitos Cytuj
Gość Maiden Opublikowano 19 czerwca 2008 Opublikowano 19 czerwca 2008 A moim zdaniem graficznie potwornie nierówno. Momentami fenomenalmie (woda pod mostem w ACT II - tuż po rozpoczęciu "tropienia" o_O), a momentami wręcz tragicznie. Nie mówiąc nawet o szczegółach to np. Act III wygląda paskudnie! Kanciasto, szaro - be! Cytuj
BigSnk 0 Opublikowano 19 czerwca 2008 Opublikowano 19 czerwca 2008 Podejrzewam ze akt 3 jest tak celowo zrobiony ma przypominac filmy szpiegowskie z lat 50-60 (kamienice,uliczki,mgla) bynajmniej ja mialem takie wrazenie przechodzac go, faktem jest ze mometami wyglada jak podrasowany MGS3 ale jak sam Hideo powiedzial ze niezalezy mu na oszalamiajacej grafice tylko na watku fabularnym i jesli jest ta grafika od tak sobie zrobiona to calkiem niezle im to wyszlo Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 19 czerwca 2008 Opublikowano 19 czerwca 2008 (edytowane) Ja nie wiem w jakiego Wy MGS4 grałeś ale dla mnie przez całą grę to jedna z ładnieszych gier w historii ,a momentami nawet najładniejsza.Efekty cząstkowe w tej grze są świetne,filtry na obraz,zamieć na SM,brud przyklejający się do ekranu,wykonanie postaci miażdży(postacie na cutscenkach lepsze niż w Uncharted).Do tego porządny framerate,brak problemów z Vsync i dobry AA.Jedyną rzeczą ,do której można się doczepić to miejscami średnie tekstury(ale np taki CoD4 ma chyba jeszcze gorsze,a i tak wszędzie prawie 10/10 za grafikę dostawał) akt 3 -dokładnie jak mówi BigSnk został specjalnie tak zrobiony by na myśl przychodziły stare dobre filmy szpiegowskie. Edytowane 19 czerwca 2008 przez Ficuś Cytuj
Gość Maiden Opublikowano 19 czerwca 2008 Opublikowano 19 czerwca 2008 W MGS4, na PS3 na Full HD. Momentami jest fenomenalnie, rzeczywiście chyba najładniej ever, a momentami tragicznie - i tak jak mówię, nie czepiam się tu tekstur rodem z N64, ale pewnych lokacji. Vel akt trzeci. Przecież to jest kańciaste! Drogi, spady - wszystko! Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 19 czerwca 2008 Opublikowano 19 czerwca 2008 W sumie chyba pod względem czysto technicznym najlepiej wykonany jest akt 2-ma największe,otwarte lokacje i dużo się na nich dzieje-wybuchy,dużo postaci itp.Mi osobiście najbardziej podoba się akt 4 ale chyba z uwagi na świetnie oddany efekt zamieci i sentyment no i samą jego końcówkę. Mi trochę brakuje w MGS4 zniszczalnego otoczenia,które ogranicza się do kilku walk z bossami.Pękające butelki,pudełka itp były już w MGS2 na PS2. Choć w sumie za kanciatość dróg,spadów,brak zniszczalnego otoczenia można chyba winić bebechy PS3-jednak w założeniach konsola miała być o wiele mocniejsza.Wszak sam Hideo w pierwotnej wersji MGS4 zakładał koncepcję "no place to hide" ,która właśnie miała oznaczać w pełni zniszczalne środowisko. Z utęsknieniem czekam na więcej wieści o Far Cry 2 na PS3 bo w zapowiedziach właśnie ta gra jaki się jako pewien przełom w tworzeniu gier na konsole tej generacji-oszałamiająco ładna,wielkie tereny,super efekty cząstkowe i w pełni interaktywne środowisko.Zobaczymy co z tego będzie A ja tym czasem czekam aż Hideo osobiście oznajmi ,ze tworzy Zone of the Enders 3 Cytuj
Gość Maiden Opublikowano 19 czerwca 2008 Opublikowano 19 czerwca 2008 Że niby na filmach szpiegowskich drogi są kwadratowo prostokątne? No proszę was... Klimat tak, z pewnością, no ale wykonanie... Cytuj
BigSnk 0 Opublikowano 19 czerwca 2008 Opublikowano 19 czerwca 2008 uuu zapomnialem ze gry na ps3 sa pod telewizory hd ja gram na 40calowym sony ale ze zwyklym kineskopem wiec moze dlatego mam mometami wrazenie podrasowanej 3... ale niemowie ze grafika jest zla wrecz przeciwie jest super, a te smaczki z brudem, osniezona kamer itp. to poprostu mistrzosto swiata Co do znisczalenego otoczenia Ficuś to Hideo mial zamiar to zrobic ale niewiadomo czemu tego niezrobil... wymowka byl brak miejsca na BleRay ale wiadomo ze gra zabiera 33gb to nie cala plyta. Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 19 czerwca 2008 Opublikowano 19 czerwca 2008 nie zrobił zniszczalnego otoczenia nie z powodu braku miejsca na płytce,a z powodu niedostatecznej mocy PS3 .TRzeba spojrzeć prawdzie oczy ,że na gry w prawdziwym 1080p,stałych 60fps w pełni interaktywnym otoczeniem zaczekamy co najmniej do następnej generacji konsol Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.